SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vroeg je paar reacties daarvoor ook hoe jullie het maakten, vandaar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Wij hebben niet echt een specifieke manier. Naja jawel 1 ding is wel echt populair.. kefta dan in balletjes in tomatensaus en dan op het laatst ei erover breken en het ei daarop laten koken.
Mijn moeder heeft nu paprika ui tomaatje knoflook gebakken met kruiden zodat je een soort van dikke saus krijgt en dan kefta apart gegrild en drna samen roeren.
Eet dat nu samen met aardappelpuree en ze heeft ook nog prei zo gebakken met wat boter kruiden en knoflook. dat ook.
migado das zo lekker he ben niet zo'n huge prei fan maar als je ze zacht kookt met wat goede boter en kruiden
ohhh sryyquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik vroeg je paar reacties daarvoor ook hoe jullie het maakten, vandaar.
Jullie manier lijkt wel een beetje op de Paki manier, wel apart. Chapli kabab ofzo noemde jfm dat volgens mij. Ook met ei enzo.
C1000 hebben/hadden we ook. Word allemaal veranderd in jumboquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:27 schreef Stimorol- het volgende:
C1000 ook toch? En Dirk van den Broek.
Is ook lekker.. echte mocro comfortfoodquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Crip, ik krijg trek van je beschrijving
Onze bondgenoot Saoedi-Arabië.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:32 schreef Stimorol- het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Over geloofskapers gesproken..quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Onze bondgenoot Saoedi-Arabië.
Goh. Wat brengt jou hier?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:45 schreef Copthorne het volgende:
Goedenavond! Hoe maakt iedereen het?
Het onder Turken meest populaire land en door de Amerikanen beschermde land.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Onze bondgenoot Saoedi-Arabië.
Shfta noemen wij datquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik vroeg je paar reacties daarvoor ook hoe jullie het maakten, vandaar.
Jullie manier lijkt wel een beetje op de Paki manier, wel apart. Chapli kabab ofzo noemde jfm dat volgens mij. Ook met ei enzo.
Vroeger vond ik dat zoo lekker he. Nu niet meer zo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Shfta noemen wij dat
https://myawesomethings.w(...)fta-fried-meatballs/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echttt he.
Moet ook beetje aardappelen in. Dit aten we thuis altijd met linzensoepquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vroeger vond ik dat zoo lekker he. Nu niet meer zo.
Rösti lulzquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet ook beetje aardappelen in. Dit aten we thuis altijd met linzensoep
Leuke blog, jammer dat er niet zo'n blog is met Turkse eten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Shfta noemen wij dat
https://myawesomethings.w(...)fta-fried-meatballs/
Wat wil je beleven daar?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:25 schreef Landysh het volgende:
Valt er tegenwoordig overdag nog iets te beleven in Amsterdam bythewayyy. Meine fatti moet morgen naar het ziekenhuis daar en vraag me af of ik mee zal gaan.
Er is nog wel sale maar hmm ik twijfel.
Ekt wel...quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leuke blog, jammer dat er niet zo'n blog is met Turkse eten.
Geçmis olsun, niets ergs hoop ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:25 schreef Landysh het volgende:
Valt er tegenwoordig overdag nog iets te beleven in Amsterdam bythewayyy. Meine fatti moet morgen naar het ziekenhuis daar en vraag me af of ik mee zal gaan.
Er is nog wel sale maar hmm ik twijfel.
Ha ha.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leuke blog, jammer dat er niet zo'n blog is met Turkse eten.
Ik wil gewoon de beschaving proeven. Ik begin Limburg zo zat te worden.quote:Wat wil je beleven daar?
Nee, niks ergs gelukkig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geçmis olsun, niets ergs hoop ik.
Naar mijn idee is er wel altijd iets te beleven daar. Altijd genoeg mensen. Als ik jou was zou ik gewoon hele lange wandeling maken. Ik vind dat altijd wel leukquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ha ha.
[..]
Ik wil gewoon de beschaving proeven. Ik begin Limburg zo zat te worden.
Gaat regenen morgen blijkbaar. Never mind.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Naar mijn idee is er wel altijd iets te beleven daar. Altijd genoeg mensen. Als ik jou was zou ik gewoon hele lange wandeling maken. Ik vind dat altijd wel leuk
money?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:34 schreef Landysh het volgende:
Ik schaam mij echt voor mijn blog. Soms wil ik hem gewoon verwijderen mjah the moneyz he.
Neem paraplu mee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gaat regenen morgen blijkbaar. Never mind.Begin net een beetje beter te worden.
Geen dankquote:
quote:
Euro lulz.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geen dank
en je bedoelt 0,06 euro en niet 0,06 cent hoop ik
Kom naar mijn school dan. Je hebt lekkere koffietentje dichtbijquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:38 schreef Landysh het volgende:
[..]weetje hoe irritant het is om in de regen rond te lopen, paraplu of niet.
Hebben ze een starbucks in het amc eigenlijk?
Starbuks? Anders nee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kom naar mijn school dan. Je hebt lekkere koffietentje dichtbij
Ja Starbucks heb je ook, maar ik bedoelde een andere. De cappuccino was echt lekker daarquote:
Maak youtube channel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:34 schreef Landysh het volgende:
Ik schaam mij echt voor mijn blog. Soms wil ik hem gewoon verwijderen mjah the moneyz he.
Ik drink koffie of helemaal zwart en zo goedkoop mogelijk, of met alles erop en eraan voor 5 euro per bak bij de starbucks. Meestal frapps.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja Starbucks heb je ook, maar ik bedoelde een andere. De cappuccino was echt lekker daar
Was ook best goedkoop. 2,75 ofzo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik drink koffie of helemaal zwart en zo goedkoop mogelijk, of met alles erop en eraan voor 5 euro per bak bij de starbucks. Meestal frapps.
Met 2 Turken meeten. Denk dat ik dit aan moet doen dan:quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:51 schreef Mathemaat het volgende:
Ik ben nooit in starbucks geweest en ik wil er een keer naar toe. Börte? MrStylo? Samen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
2.75 vind ik toch duur. Ik drink mijn koffie gratis op werk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was ook best goedkoop. 2,75 ofzo.
Maar what eva
Ohmygatt. En je woont in de randstad ook nog.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:51 schreef Mathemaat het volgende:
Ik ben nooit in starbucks geweest en ik wil er een keer naar toe. Börte? MrStylo? Samen?
We hebben thuis een koffiemachine die koffie maakt uit verse bonen. Dus jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ohmygatt. En je woont in de randstad ook nog.
Is goed. Frap date staat vast.
Normaal ook wel. Maar je krijgt ook flesje water.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:53 schreef Landysh het volgende:
[..]
2.75 vind ik toch duur. Ik drink mijn koffie gratis op werk.
Waarom weer zo gay laten klinkenquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ohmygatt. En je woont in de randstad ook nog.
Is goed. Frap date staat vast.
Nespresso vind ik lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
We hebben thuis een koffiemachine die koffie maakt uit verse bonen. Dus ja
Serieus?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:59 schreef Landysh het volgende:
Ik heb ook een Nespresso maar ain't nobody got time for that om 04:45 in de morgen.
Nee, echt. Iedere minuut is mij kostbaar in de vroege dienst. Iedere minuut die ik kan besteden aan langer slapen gebruik ik daar ook voor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus?
Melk in die gedoe, minuutje wachten (je kan dan iets anders doen en hoeft niet erbij te staan ofzo) melk in glas doen, apparaat starten en klaar is borte.
bitches.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Bestelde laatst NY cheesecake, gaven ze echt zo'n ieniemienie stukje. Bij die cheesecake met rode swirl (waarvan ik de naam kwijt ben) was het twee keer zo groot.
Ik ook niet trouwens. Krijg nare gevoel in mijn buik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, echt. Iedere minuut is mij kostbaar in de vroege dienst. Iedere minuut die ik kan besteden aan langer slapen gebruik ik daar ook voor.
Ik kom om 5 min. voor aanvang op werk, in die 5 min. heb ik genoeg tijd om koffie te pakken, spullen op te bergen en naar mijn werkplek te lopen. Dus waarom die 5 min. thuis verspillen?
(ik kan ook niet echt warm drinken, moet eerst een beetje afkoelen)
Hey baci.quote:
Dat hoop ik wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ook niet trouwens. Krijg nare gevoel in mijn buik.
Maar straks als je normale tijden hebt, doe je het dan wel?
Mijn zusje van bijna 5 jaar jonger noemt mij ook geen abla. Maar is haar ook nooit aangeleerd dus.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een jonger broertje, maar het kutkind heeft van kleins af aan me bij m'n naam genoemd, omdat alle andere mensen dat ook deden![]()
respectloos is hetquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mijn zusje van bijna 5 jaar jonger noemt mij ook geen abla. Maar is haar ook nooit aangeleerd dus.
Misschien is ze ook meer jou gerlfriendquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mijn zusje van bijna 5 jaar jonger noemt mij ook geen abla. Maar is haar ook nooit aangeleerd dus.
Hoe doe je eigenlijk in het Turks beleefd aanspreken als in "Mevrouw Jansen"? Als ik nu Turkse patiënten heb, doe ik Ayse hanim of Halil Bey bijvoorbeeld, want ik ken de vorm met achternamen nietquote:
Het is ook niet super bijzonder ofzo, maar ik heb weinig vergelijkingsmateriaal, dus geen idee hoeveel beter het nog kan, zeg maar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
bitches.
Maar ik vind die cheesecake van de starbucks meh.
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe doe je eigenlijk in het Turks beleefd aanspreken als in "Mevrouw Jansen"? Als ik nu Turkse patiënten heb, doe ik Ayse hanim of Halil Bey bijvoorbeeld, want ik ken de vorm met achternamen niet
Ik hoop dat je je eigen cheesecake wel lekkerder vond?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is ook niet super bijzonder ofzo, maar ik heb weinig vergelijkingsmateriaal, dus geen idee hoeveel beter het nog kan, zeg maar.
Met 'Sayın + achternaam', maar ik vind dat wel heel formeel klinken in het Turks.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe doe je eigenlijk in het Turks beleefd aanspreken als in "Mevrouw Jansen"? Als ik nu Turkse patiënten heb, doe ik Ayse hanim of Halil Bey bijvoorbeeld, want ik ken de vorm met achternamen niet
Wat als hun achternaam Super is?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Met 'Sayın + achternaam', maar ik vind dat wel heel formeel klinken in het Turks.
Mja nee, dat wordt 'm ook niet inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Met 'Sayın + achternaam', maar ik vind dat wel heel formeel klinken in het Turks.
Jawel, maar door mijn eigen foutjes met de bodem enzo was de indruk die het achterliet ietsjes minder.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je eigen cheesecake wel lekkerder vond?
Is ook niet echt iets voor spreektaal volgens mij (tenzij voor een rechtbank ofzo), maar meer in geschreven taal.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja nee, dat wordt 'm ook niet inderdaad.
Dan hou ik het wel bij hanim en bey. Ooit ga ik een paar maanden in Istanbul wonen, om m'n Turks op te vijzelen
Moslimnaam. Wordt door alle moslims over de hele wereld gebruikt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:20 schreef primakov het volgende:
Vraagje aan jullie Turkler, is Sait een Turkse naam?
http://www.dumpert.nl/med(...)colonne_spreekt.html
ik heb het natuurlijk over deze jongeman die vindt dat ik mij ogen moet openen
Ik voel die smiley van je ja, elke keer wanneer ik denk dit kan niet achterlijker, overtreft ie het..quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Moslimnaam. Wordt door alle moslims over de hele wereld gebruikt.
Maar hij is Turk ja.
Achternaam komt ná Sayın (geachte), dus nee, geen Super Saiyan.quote:
#nietmijnsoortturk#jesuiscbrquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:26 schreef primakov het volgende:
[..]
Ik voel die smiley van je ja, elke keer wanneer ik denk dit kan niet achterlijker, overtreft ie het..
Jammerquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Achternaam komt ná Sayın (geachte), dus nee, geen Super Saiyan.In de combinatie met Bey (meneer) en Hanım (mevrouw) gebruik je de voornaam en die komt vóór de aanspreekvorm.
Veel Turken steunen hem wel als ik zo naar de likes kijk.. goed dat er op de fb pagina waar hij dat filmpje heeft gepost veel mensen ook zijn die walgen van hem.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |