Moet ook beetje aardappelen in. Dit aten we thuis altijd met linzensoepquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vroeger vond ik dat zoo lekker he. Nu niet meer zo.
Rösti lulzquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet ook beetje aardappelen in. Dit aten we thuis altijd met linzensoep
Leuke blog, jammer dat er niet zo'n blog is met Turkse eten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Shfta noemen wij dat
https://myawesomethings.w(...)fta-fried-meatballs/
Wat wil je beleven daar?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:25 schreef Landysh het volgende:
Valt er tegenwoordig overdag nog iets te beleven in Amsterdam bythewayyy. Meine fatti moet morgen naar het ziekenhuis daar en vraag me af of ik mee zal gaan.
Er is nog wel sale maar hmm ik twijfel.
Ekt wel...quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leuke blog, jammer dat er niet zo'n blog is met Turkse eten.
Geçmis olsun, niets ergs hoop ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:25 schreef Landysh het volgende:
Valt er tegenwoordig overdag nog iets te beleven in Amsterdam bythewayyy. Meine fatti moet morgen naar het ziekenhuis daar en vraag me af of ik mee zal gaan.
Er is nog wel sale maar hmm ik twijfel.
Ha ha.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leuke blog, jammer dat er niet zo'n blog is met Turkse eten.
Ik wil gewoon de beschaving proeven. Ik begin Limburg zo zat te worden.quote:Wat wil je beleven daar?
Nee, niks ergs gelukkig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geçmis olsun, niets ergs hoop ik.
Naar mijn idee is er wel altijd iets te beleven daar. Altijd genoeg mensen. Als ik jou was zou ik gewoon hele lange wandeling maken. Ik vind dat altijd wel leukquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ha ha.
[..]
Ik wil gewoon de beschaving proeven. Ik begin Limburg zo zat te worden.
Gaat regenen morgen blijkbaar. Never mind.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Naar mijn idee is er wel altijd iets te beleven daar. Altijd genoeg mensen. Als ik jou was zou ik gewoon hele lange wandeling maken. Ik vind dat altijd wel leuk
money?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:34 schreef Landysh het volgende:
Ik schaam mij echt voor mijn blog. Soms wil ik hem gewoon verwijderen mjah the moneyz he.
Neem paraplu mee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gaat regenen morgen blijkbaar. Never mind.Begin net een beetje beter te worden.
Geen dankquote:
quote:
Euro lulz.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geen dank
en je bedoelt 0,06 euro en niet 0,06 cent hoop ik
Kom naar mijn school dan. Je hebt lekkere koffietentje dichtbijquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:38 schreef Landysh het volgende:
[..]weetje hoe irritant het is om in de regen rond te lopen, paraplu of niet.
Hebben ze een starbucks in het amc eigenlijk?
Starbuks? Anders nee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kom naar mijn school dan. Je hebt lekkere koffietentje dichtbij
Ja Starbucks heb je ook, maar ik bedoelde een andere. De cappuccino was echt lekker daarquote:
Maak youtube channel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:34 schreef Landysh het volgende:
Ik schaam mij echt voor mijn blog. Soms wil ik hem gewoon verwijderen mjah the moneyz he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |