hahaha, wat. Mijn eerste lach van dit hele gebeurenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Moet je nagaan.. dat en dan gewoon met een dik lijf.
Fucking nightmares man
Ik zat in de trein tegenover een moslima. Durfde niet naar elkaar te kijken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef Crip het volgende:
Willen jullie wat garpigs horen...
Ik was op stage en opeens zegt een van de collegas zo: Hey Crip mag ik ej wat vragen?
En toen zei ik Shoot.. als in ga je gang
maar ik was gisteren vergeten
en toen hing er echt een rare sfeer
einde
slotje
Dus jij bent tegen buitenlanders?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mijn moeder is Frans en is bekeerd omdat mijn vader Marokkaan dus moslim is. Kant van mijn moeder zijn christelijk. Het is echt niet dat ik in een dag besloten heb. Dit speelde al jaren. Ik ben naar lezingen geweest naar de moskeeën imams vragen gesteld. Maar ik kon me niet in vinden in de antwoorden en ging met rotgevoel naar huis. Ik ging lezen deed onderzoeken ik kon me rust niet vinden. Uiteindelijk dacht ik waarom moet ik hypocriet zijn? Doen alsof, ik sta er niet achter. Vervolgens ben ik met mijn vragen naar de kerk geweest en ja ik kon me in de antwoorden vinden en had eindelijk een rust gevoel. Nogmaals ik geloof in God en zijn engelen etc. Ik kan mijn vragen die ik had niet op de site zetten zijn privé vragen. Hopelijk snappen jullie mij beter. Weten jullie hoe ik het beste kan vertellen aan me ouders of helemaal niet vertellen dat kan ook nog...
Jij was haar blik niet waardigquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zat in de trein tegenover een moslima. Durfde niet naar elkaar te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |