wow ga je ervan uit dat ik anaal doe omdat ik Marokkaanse ben?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wanneer stel jij je mooie moslimabillen beschikbaar voor mijn 30cm staf der liefde?
Beter klik je op mijn Last.FM page. Of zit je mobiel?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef Landysh het volgende:
Vinden jullie het ook niet arrogant dat RoW_0 liegt over zijn muzieksmaak om mij te kwetsen?
Waarom zo arrogant row, waarom?
Je zit te trollen toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Huh waarom? Je weet dat het waar is.
Ga je dan niet meer zo arrogant doen tegen mij?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Beter klik je op mijn Last.FM page. Of zit je mobiel?
ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen van welquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef Crip het volgende:
[..]
wow ga je ervan uit dat ik anaal doe omdat ik Marokkaanse ben?
nu hoef ik je al helemaal niet meer doei hoink.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef Crip het volgende:
wow ga je ervan uit dat ik anaal doe omdat ik Marokkaanse ben?
nu hoef ik je al helemaal niet meer doei hoink.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Snel hekje om bouwen en overgieten met water. Ehehehehe.
Dat wordt lastigquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ga je dan niet meer zo arrogant doen tegen mij?
of hond op af sturenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef zarGon het volgende:
Snel hekje om bouwen en overgieten met water. Ehehehehe.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef Crip het volgende:
Willen jullie wat garpigs horen...
Ik was op stage en opeens zegt een van de collega's zo: Hey Crip mag ik ej wat vragen?
En toen zei ik Shoot.. als in ga je gang
maar ik was gisteren vergeten
en toen hing er echt een rare sfeer
einde
slotje
Ik klikte op je fotoboek en ik schrok mij echt de tyfus. Zie jij er echt zo uit?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef Crip het volgende:
Ik was op stage en opeens zegt een van de collega's zo: Hey Crip mag ik ej wat vragen?
einde
slotje
Hoezo dat? Mogen we niks meer zeggen ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef Crip het volgende:
einde
slotje
Moet je nagaan.. dat en dan gewoon met een dik lijf.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik klikte op je fotoboek en ik schrok mij echt de tyfus. Zie jij er echt zo uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |