Ja ik hier jaquote:
Doe mij de doom variant maar. Niet dat dit zo slecht klinkt maar het haalt het niet bij dit:quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:20 schreef RoW_0 het volgende:
Wat kunnen die turken muziek maken joh <3 MEZARKABULLLLLLLLLLLLL
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wow! Ik ben niet de enige turkse metalhead in dit topic![]()
Whallah ik zweer jequote:Op maandag 17 augustus 2009 18:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wow! Ik ben niet de enige turkse metalhead in dit topic![]()
Doe ook nog maar een paar joodse.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:56 schreef Witchfynder het volgende:
En nu is het wachten op de Griekse en Perzische metalheads om de volledige oorlog te ontketenen.
Ik ken er een aantalquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:43 schreef RoW_0 het volgende:
Stuur me een PM als er armeense metalheads komen, WHOLLAH IK POP ZE ALLEMAAL WALLAH IK ZWEER.
*zet immortal face op
Okequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:43 schreef RoW_0 het volgende:
Stuur me een PM als er armeense metalheads komen, WHOLLAH IK POP ZE ALLEMAAL WALLAH IK ZWEER.
*zet immortal face op
Ik erken geen system of a down, zoiets bestaat gewoon niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke
System Of A Down is coming your way
Hahahahaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:15 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik erken geen system of a down, zoiets bestaat gewoon niet.
Je moet toch niet 'werken' op een festival?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:45 schreef Asta het volgende:
ARRGHH druk. Overdag aan het werk, 'savonds voor Fok! aan het reviewen... en bijna Lowlands!
Weet niet of je die smiley in dit geval lullig bedoelt of welgemeend maar ik moet inderdaad 'werken' op Lowlands, zij het maar twee interviews waarschijnlijk.. maar zoals je misschien aan de puntjes en de lachende smiley achter mijn zin had kunnen zien onderscheid ik Lowlands duidelijk van de andere verplichtingen en heb ik er vooral veel zin in!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:57 schreef Trashcanman het volgende:Je moet toch niet 'werken' op een festival?![]()
klopt, en dat is soms maar goed ookquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:24 schreef Pingwingei het volgende:
En toch zal remastered nooit zo klinken als t origineel... Bij geen enkele band.
zover ik weet is dit gewoon een youtube shorty, ook best wel jammer eigenlijkquote:
Weer aan het Turks olieworstelen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:41 schreef RoW_0 het volgende:
blergh, spierpijn.
en nee niet door het moshpitten, maar door het batsen.
Dat is dan ook de bedoeling als het geremasterd isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:24 schreef Pingwingei het volgende:
En toch zal remastered nooit zo klinken als t origineel... Bij geen enkele band.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |