Ja ik hier jaquote:
Doe mij de doom variant maar. Niet dat dit zo slecht klinkt maar het haalt het niet bij dit:quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:20 schreef RoW_0 het volgende:
Wat kunnen die turken muziek maken joh <3 MEZARKABULLLLLLLLLLLLL
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wow! Ik ben niet de enige turkse metalhead in dit topic![]()
Whallah ik zweer jequote:Op maandag 17 augustus 2009 18:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wow! Ik ben niet de enige turkse metalhead in dit topic![]()
Doe ook nog maar een paar joodse.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:56 schreef Witchfynder het volgende:
En nu is het wachten op de Griekse en Perzische metalheads om de volledige oorlog te ontketenen.
Ik ken er een aantalquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:43 schreef RoW_0 het volgende:
Stuur me een PM als er armeense metalheads komen, WHOLLAH IK POP ZE ALLEMAAL WALLAH IK ZWEER.
*zet immortal face op
Okequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:43 schreef RoW_0 het volgende:
Stuur me een PM als er armeense metalheads komen, WHOLLAH IK POP ZE ALLEMAAL WALLAH IK ZWEER.
*zet immortal face op
Ik erken geen system of a down, zoiets bestaat gewoon niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke
System Of A Down is coming your way
Hahahahaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:15 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik erken geen system of a down, zoiets bestaat gewoon niet.
Je moet toch niet 'werken' op een festival?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:45 schreef Asta het volgende:
ARRGHH druk. Overdag aan het werk, 'savonds voor Fok! aan het reviewen... en bijna Lowlands!
Weet niet of je die smiley in dit geval lullig bedoelt of welgemeend maar ik moet inderdaad 'werken' op Lowlands, zij het maar twee interviews waarschijnlijk.. maar zoals je misschien aan de puntjes en de lachende smiley achter mijn zin had kunnen zien onderscheid ik Lowlands duidelijk van de andere verplichtingen en heb ik er vooral veel zin in!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:57 schreef Trashcanman het volgende:Je moet toch niet 'werken' op een festival?![]()
klopt, en dat is soms maar goed ookquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:24 schreef Pingwingei het volgende:
En toch zal remastered nooit zo klinken als t origineel... Bij geen enkele band.
zover ik weet is dit gewoon een youtube shorty, ook best wel jammer eigenlijkquote:
Weer aan het Turks olieworstelen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:41 schreef RoW_0 het volgende:
blergh, spierpijn.
en nee niet door het moshpitten, maar door het batsen.
Dat is dan ook de bedoeling als het geremasterd isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:24 schreef Pingwingei het volgende:
En toch zal remastered nooit zo klinken als t origineel... Bij geen enkele band.
Jepquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Weer aan het Turks olieworstelen?
Geilquote:
Ahab is funeral Doom geen trashmetalquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:18 schreef attila_de_hun het volgende:
recentelijk Ahab "ontdekt". Die nieuwste cd van hen is wel erg aangenaam zeg. Zijn er hier kenners van Ahab? Is hun ouder materiaal even goed?
en ik weet niet of er hier veel liefhebbers van oldskool thrashmetal zijn. Mocht die stijl je aanspreken , dan moet je hun aankomende cd eens proberen. Ik vind hem in ieder geval erg vet.(kale headbanger)
Misschien hebben ze wel een radicale koerswijziging ingezet met hun nieuwste cd.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ahab is funeral Doom geen trashmetal
Denk je echt?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:32 schreef BOKA het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel een radicale koerswijziging ingezet met hun nieuwste cd.
zeker, ik vermoemde de twee bands eigenlijkalleen omdat hun meest recente cd's veel indruk op me hebben gemaakt, niet omdat ze een gelijke stijl spelen. dat was onduidelijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ahab is funeral Doom geen trashmetal
nee, ik denk niet dat een mens nog trager kan spelen...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:32 schreef BOKA het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel een radicale koerswijziging ingezet met hun nieuwste cd.
Ik snap er nog steeds niks van? Wat heeft Trashmetal met Ahab te maken?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:35 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
zeker, ik vermoemde de twee bands eigenlijkalleen omdat hun meest recente cd's veel indruk op me hebben gemaakt, niet omdat ze een gelijke stijl spelen. dat was onduidelijk.
(wardruna heeft trouwens ook enorm veel indruk op me gemaakt, maar dat is al helemaal geen metal, ondanks de aanwezighied van een blackmetalmuzikant)
Dus ongeveer een half nummer dusquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:37 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
nee, ik denk niet dat een mens nog trager kan spelen...als men ooit een cirkel pit bij ahab inzet, dat duurt denk ik wel een half uur voordat een persoon helemaal rond is.
Beetje bekend met drone bandjes?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:37 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
nee, ik denk niet dat een mens nog trager kan spelen...als men ooit een cirkel pit bij ahab inzet, dat duurt denk ik wel een half uur voordat een persoon helemaal rond is.
Daar duurt het ongeveer een halve dagquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje bekend met drone bandjes?
Niks, dat staat er toch? Ik noemde beide bands alleen maar omdat hun laatste cd erg goed vond. Ik zal voortaan aparte posts maken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds niks van? Wat heeft Trashmetal met Ahab te maken?
Ik zie maar een band staan eigenlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:51 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Niks, dat staat er toch? Ik noemde beide bands alleen maar omdat hun laatste cd erg goed vond. Ik zal voortaan aparte posts maken.
ok, de andere bands is de band "Sacrifice". (ik zag dat ik de naam was vergeten te typenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie maar een band staan eigenlijk![]()
Ahab
Wat is die andere band dan?
Binnenkort op Bredadoom.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:18 schreef attila_de_hun het volgende:
recentelijk Ahab "ontdekt". Die nieuwste cd van hen is wel erg aangenaam zeg. Zijn er hier kenners van Ahab? Is hun ouder materiaal even goed?
en ik weet niet of er hier veel liefhebbers van oldskool thrashmetal zijn. Mocht die stijl je aanspreken , dan moet je hun aankomende cd van sacrifice eens proberen. Ik vind hem in ieder geval erg vet.(kale headbanger)
bedankt, dat is een zeer goed tip. ff het programma bekeken en zag dat Akelei ook komt! een heel goede Nederlandse band!quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:48 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
bedankt, dat is een zeer goed tip. ff het programma bekeken en zag dat Akelei ook komt! een heel goede Nederlandse band!
Oooh jawel hoor, geloof me maarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:37 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Een van de weinige female fronted bands die ik WEL trekquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat vinden we hier allemaal van Leaves' Eyes? ik heb de kans om ze te interviewen maar ken ze niet zo goed...
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat vinden we hier allemaal van Leaves' Eyes? ik heb de kans om ze te interviewen maar ken ze niet zo goed...
Doe ik normaal ook echt nooit, maar ik pas me aan op jouw niveau weetje.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jullie moeten het ook altijd daar over hebben he?. Had je wel hoger ingeschat
.
Niceeeequote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:01 schreef lifeblind het volgende:
Zo, zojuist mn kaartje voor Lifelover op 4 oktober in de Willemeen in Arnhem gekocht
Gelukkig ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:00 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
ok, de andere bands is de band "Sacrifice". (ik zag dat ik de naam was vergeten te typen, mijn fout!) Dit is een Canadese band die onlangs weer bijeen zijn gekomen (Was een van de oudere thrasbands). En die hebben dus ook recentlijk een cd uitgebracht ("the ones I condemn") die er behoorlijk in hakt. Als je dus van oudere thrash houdt (denk aan een iets lichtere oude kreator) moet je er maar eens naar luisteren!
![]()
http://www.myspace.com/sacrificecanada
http://www.sacrifice.com.br/index.asp
Wanneer precies?quote:
Nauwelijks...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:46 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Doe ik normaal ook echt nooit, maar ik pas me aan op jouw niveau weetje.
Zaterdag 10 Oktoberquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig ik dacht al dat het aan mij lag![]()
[..]
Wanneer precies?
Misschien kom ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dat klinkt als een goed planquote:
Ik vind Swashbuckle beter dan dat ik had gedacht op basis van hun eigenaardige imago.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Kaartjes gefixed voor PAGANFEST TOUR 2009![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:10 schreef Coraline. het volgende:
Hihi, op Bloodstock kreeg Cradle of Filth een jawbreaker naar hen toe gekatapulteerd. Meteen de show afgekapt.
Ja, cricketball-sized. Hoop gelul achteraf dat 'de organisatie erg teleurgesteld is' blabla. Prima, maar dan hadden ze die ene wanker gewoon moeten wegdirigeren ipv kenkeren op iedereen.quote:
Dan moet je wel weten wie de bal gegooid heeft.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:33 schreef Coraline. het volgende:
[..]
Ja, cricketball-sized. Hoop gelul achteraf dat 'de organisatie erg teleurgesteld is' blabla. Prima, maar dan hadden ze die ene wanker gewoon moeten wegdirigeren ipv kenkeren op iedereen.
Dat is makkelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:45 schreef Coraline. het volgende:
Lijkt me geen probleem als iemand in het publiek openlijk met een katapult en jawbreaker stond te zwaaien.
Helaas heb die mongolen overalquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:57 schreef Coraline. het volgende:
True, maar ik had gehoopt dat het is in de trant van 'Jammer dat één mongool het zo voor de rest moet verpesten' in plaats van 'we walgen van jullie allemaal'.
Super creatief is het niet, maar een jaar of 7-8 terug heb ik een hele serie tekeningen gemaakt met als voorbeeld Metal coverart enzo, omdat ik eigenlijk geen mensen kon tekenen; http://gyurka.glasch.nl/quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:15 schreef Asta het volgende:
Zijn er hier eigenlijk creatievelingen? Ik heb een periode gehad dat ik veel tekende en dan is metal zo lekker op de achtergrond, krijg er nog steeds inspiratie van.
Helemaal geen makkelijk gelul. Het was overduidelijk wie dat gedaan had.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat een gezeur zeg. Niemand van de organisatie en of de band heeft lopen kankeren op het publiek. Zowel de organisatie als de band heeft gezegd het jammer te vinden dat het feestje verstoord is door een sukkel. Nergens staat wij walgen van jullie allemaal.
Daarbij komt dat het makkelijk gelul is om te zeggen, ze hadden em maar op moeten pakken, tussen 30.000 andere metalheads.
Ow? En dat weet omdat? Daarbij slaat het nog steeds nergens op dat je beweerd dat Cradle en de organisatoren zaten te zeuren op iedereen want bij elke statement werd duidelijk gezegd dat ze het zonde vonden dan 1 iemand het heeft verknald voor iedereen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:29 schreef Coraline. het volgende:
[..]
Helemaal geen makkelijk gelul. Het was overduidelijk wie dat gedaan had.
Zo'n statement is gewoon standaard bij zulke incidenten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:21 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ow? En dat weet omdat? Daarbij slaat het nog steeds nergens op dat je beweerd dat Cradle en de organisatoren zaten te zeuren op iedereen want bij elke statement werd duidelijk gezegd dat ze het zonde vonden dan 1 iemand het heeft verknald voor iedereen.
22 augustus, wow. Cool. Ik zie het nu pasquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:00 schreef winterstorm666 het volgende:
Zow nog een paar uurtjes en dan is het weer raggen...
Heb er zin in!!!!!
http://www.festivalzeeltje.nl/
14.30-15.00 Raving Attention
15.00-15.30 Damn Noisy Kids
15.45-16.15 Sign for Despair
16.30-17.15 Myrkvar
17.30-18.15 Shadowlord !!!!
18.30-19.15 Skinner
19.30-20.15 Elles Springs
20.30-21.15 Tony Spinner
21.30-22.30 Julian Sas
22.45-23.30 Oxx-Band
23.45 - 0.30 Sean Walsh
Voor de liefhebbers.
Iets voor jou row!
Greets stormpie
Als dat je leeftijd is achter je naam, geef ik je groot gelijkquote:Op maandag 24 augustus 2009 02:19 schreef winterstorm666 het volgende:
haaahahaha
het was lekker
redelijk goed geluid en goede sfeer
niet zo druk helaas maar tsja
alleen ik voel me nou echt een oud omaatje
spierpijn van het headbangen hahahaha
Is Opeth in de buurt dan? Hun concert in ahoy is pas in oktoberquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:07 schreef Asta het volgende:
Ben er weer... had vrijdag een interview met Opeth, komt zsm online... eerst even douchen en pitten, ben nu echt slaapdronken
Lowlandsquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
Is Opeth in de buurt dan? Hun concert in ahoy is pas in oktober
O rlly? Dat wist ik nietquote:
dat zal hem leren met zijn ontiegelijke kutfilmsquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:10 schreef Coraline. het volgende:
Hihi, op Bloodstock kreeg Cradle of Filth een jawbreaker naar hen toe gekatapulteerd. Meteen de show afgekapt.
Municipal Waste is gonna fuck you up!!quote:Destine (emo)
Textures (metal)
The Butcher (hardcore)
Municipal Waste (trashmetal)
Asphyx (deathmetal)
Mucky Pup (crossover)
Stahlzeit (industrial-metal)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |