Super creatief is het niet, maar een jaar of 7-8 terug heb ik een hele serie tekeningen gemaakt met als voorbeeld Metal coverart enzo, omdat ik eigenlijk geen mensen kon tekenen; http://gyurka.glasch.nl/quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:15 schreef Asta het volgende:
Zijn er hier eigenlijk creatievelingen? Ik heb een periode gehad dat ik veel tekende en dan is metal zo lekker op de achtergrond, krijg er nog steeds inspiratie van.
Helemaal geen makkelijk gelul. Het was overduidelijk wie dat gedaan had.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat een gezeur zeg. Niemand van de organisatie en of de band heeft lopen kankeren op het publiek. Zowel de organisatie als de band heeft gezegd het jammer te vinden dat het feestje verstoord is door een sukkel. Nergens staat wij walgen van jullie allemaal.
Daarbij komt dat het makkelijk gelul is om te zeggen, ze hadden em maar op moeten pakken, tussen 30.000 andere metalheads.
Ow? En dat weet omdat? Daarbij slaat het nog steeds nergens op dat je beweerd dat Cradle en de organisatoren zaten te zeuren op iedereen want bij elke statement werd duidelijk gezegd dat ze het zonde vonden dan 1 iemand het heeft verknald voor iedereen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:29 schreef Coraline. het volgende:
[..]
Helemaal geen makkelijk gelul. Het was overduidelijk wie dat gedaan had.
Zo'n statement is gewoon standaard bij zulke incidenten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:21 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ow? En dat weet omdat? Daarbij slaat het nog steeds nergens op dat je beweerd dat Cradle en de organisatoren zaten te zeuren op iedereen want bij elke statement werd duidelijk gezegd dat ze het zonde vonden dan 1 iemand het heeft verknald voor iedereen.
22 augustus, wow. Cool. Ik zie het nu pasquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:00 schreef winterstorm666 het volgende:
Zow nog een paar uurtjes en dan is het weer raggen...
Heb er zin in!!!!!
http://www.festivalzeeltje.nl/
14.30-15.00 Raving Attention
15.00-15.30 Damn Noisy Kids
15.45-16.15 Sign for Despair
16.30-17.15 Myrkvar
17.30-18.15 Shadowlord !!!!
18.30-19.15 Skinner
19.30-20.15 Elles Springs
20.30-21.15 Tony Spinner
21.30-22.30 Julian Sas
22.45-23.30 Oxx-Band
23.45 - 0.30 Sean Walsh
Voor de liefhebbers.
Iets voor jou row!
Greets stormpie
Als dat je leeftijd is achter je naam, geef ik je groot gelijkquote:Op maandag 24 augustus 2009 02:19 schreef winterstorm666 het volgende:
haaahahaha
het was lekker
redelijk goed geluid en goede sfeer
niet zo druk helaas maar tsja
alleen ik voel me nou echt een oud omaatje
spierpijn van het headbangen hahahaha
Is Opeth in de buurt dan? Hun concert in ahoy is pas in oktoberquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:07 schreef Asta het volgende:
Ben er weer... had vrijdag een interview met Opeth, komt zsm online... eerst even douchen en pitten, ben nu echt slaapdronken
Lowlandsquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
Is Opeth in de buurt dan? Hun concert in ahoy is pas in oktober
O rlly? Dat wist ik nietquote:
dat zal hem leren met zijn ontiegelijke kutfilmsquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:10 schreef Coraline. het volgende:
Hihi, op Bloodstock kreeg Cradle of Filth een jawbreaker naar hen toe gekatapulteerd. Meteen de show afgekapt.
Municipal Waste is gonna fuck you up!!quote:Destine (emo)
Textures (metal)
The Butcher (hardcore)
Municipal Waste (trashmetal)
Asphyx (deathmetal)
Mucky Pup (crossover)
Stahlzeit (industrial-metal)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |