Jepquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Weer aan het Turks olieworstelen?
Geilquote:
Ahab is funeral Doom geen trashmetalquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:18 schreef attila_de_hun het volgende:
recentelijk Ahab "ontdekt". Die nieuwste cd van hen is wel erg aangenaam zeg. Zijn er hier kenners van Ahab? Is hun ouder materiaal even goed?
en ik weet niet of er hier veel liefhebbers van oldskool thrashmetal zijn. Mocht die stijl je aanspreken , dan moet je hun aankomende cd eens proberen. Ik vind hem in ieder geval erg vet.(kale headbanger)
Misschien hebben ze wel een radicale koerswijziging ingezet met hun nieuwste cd.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ahab is funeral Doom geen trashmetal
Denk je echt?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:32 schreef BOKA het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel een radicale koerswijziging ingezet met hun nieuwste cd.
zeker, ik vermoemde de twee bands eigenlijkalleen omdat hun meest recente cd's veel indruk op me hebben gemaakt, niet omdat ze een gelijke stijl spelen. dat was onduidelijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ahab is funeral Doom geen trashmetal
nee, ik denk niet dat een mens nog trager kan spelen...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:32 schreef BOKA het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel een radicale koerswijziging ingezet met hun nieuwste cd.
Ik snap er nog steeds niks van? Wat heeft Trashmetal met Ahab te maken?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:35 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
zeker, ik vermoemde de twee bands eigenlijkalleen omdat hun meest recente cd's veel indruk op me hebben gemaakt, niet omdat ze een gelijke stijl spelen. dat was onduidelijk.
(wardruna heeft trouwens ook enorm veel indruk op me gemaakt, maar dat is al helemaal geen metal, ondanks de aanwezighied van een blackmetalmuzikant)
Dus ongeveer een half nummer dusquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:37 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
nee, ik denk niet dat een mens nog trager kan spelen...als men ooit een cirkel pit bij ahab inzet, dat duurt denk ik wel een half uur voordat een persoon helemaal rond is.
Beetje bekend met drone bandjes?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:37 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
nee, ik denk niet dat een mens nog trager kan spelen...als men ooit een cirkel pit bij ahab inzet, dat duurt denk ik wel een half uur voordat een persoon helemaal rond is.
Daar duurt het ongeveer een halve dagquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje bekend met drone bandjes?
Niks, dat staat er toch? Ik noemde beide bands alleen maar omdat hun laatste cd erg goed vond. Ik zal voortaan aparte posts maken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds niks van? Wat heeft Trashmetal met Ahab te maken?
Ik zie maar een band staan eigenlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:51 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Niks, dat staat er toch? Ik noemde beide bands alleen maar omdat hun laatste cd erg goed vond. Ik zal voortaan aparte posts maken.
ok, de andere bands is de band "Sacrifice". (ik zag dat ik de naam was vergeten te typenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie maar een band staan eigenlijk![]()
Ahab
Wat is die andere band dan?
Binnenkort op Bredadoom.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:18 schreef attila_de_hun het volgende:
recentelijk Ahab "ontdekt". Die nieuwste cd van hen is wel erg aangenaam zeg. Zijn er hier kenners van Ahab? Is hun ouder materiaal even goed?
en ik weet niet of er hier veel liefhebbers van oldskool thrashmetal zijn. Mocht die stijl je aanspreken , dan moet je hun aankomende cd van sacrifice eens proberen. Ik vind hem in ieder geval erg vet.(kale headbanger)
bedankt, dat is een zeer goed tip. ff het programma bekeken en zag dat Akelei ook komt! een heel goede Nederlandse band!quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:48 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
bedankt, dat is een zeer goed tip. ff het programma bekeken en zag dat Akelei ook komt! een heel goede Nederlandse band!
Oooh jawel hoor, geloof me maarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:37 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Een van de weinige female fronted bands die ik WEL trekquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat vinden we hier allemaal van Leaves' Eyes? ik heb de kans om ze te interviewen maar ken ze niet zo goed...
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat vinden we hier allemaal van Leaves' Eyes? ik heb de kans om ze te interviewen maar ken ze niet zo goed...
Doe ik normaal ook echt nooit, maar ik pas me aan op jouw niveau weetje.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jullie moeten het ook altijd daar over hebben he?. Had je wel hoger ingeschat
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |