Nee, hzaw probeert ervoor te zorgen dat ik opgepakt wordt.quote:
Ik fix tegen die tijd wel een stream.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik wil er live bij zijn als je opgepakt wordt
Komt goed mattie niemand weet van mijn kelderquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, hzaw probeert ervoor te zorgen dat ik opgepakt wordt.
Bedankt voor je steun.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:59 schreef Aberella het volgende:
[..]
Komt goed mattie niemand weet van mijn kelder
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
maar al die shit komt steeds dichterbij, ik wantrouw iedereen
De terroristen zullen vast doodsbang zijn nu.quote:Het hackerscollectief Anonymous heeft ervoor gewaarschuwd dat het van plan is 'Charlie Hebdo te wreken'. Het belooft een 'frontale en massale reactie' van zijn kant. Voorlopig zijn de hackers dit van plan door jihadistische sites te blokkeren.
'Bericht aan de vijanden van de vrijheid van de expressie.' Dat is de titel van het communiqué waarmee Anonymous via zijn Twitteraccount de wraak aankondigde.
ohja, nu gaat iedereen ineens wel wat doenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
De terroristen zullen vast doodsbang zijn nu.
Anonymous volk doet dit soort shit wel vaker. Denk alleen niet dat organisaties als IS of Al Qaida echt onder de indruk zijn van wat pubertjes die goed zijn met pc's.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ohja, nu gaat iedereen ineens wel wat doen
ik vond mijn buurman sowieso altidj al wat verdachtquote:
Zou wel tof zijn als de ISIS servertjes naar de klote gaan nu.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
De terroristen zullen vast doodsbang zijn nu.
Het zal wel bij wat ddos-aanvallen blijven denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn als de ISIS servertjes naar de klote gaan nu.
ach ja, wie weetquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Anonymous volk doet dit soort shit wel vaker. Denk alleen niet dat organisaties als IS of Al Qaida echt onder de indruk zijn van wat pubertjes die goed zijn met pc's.
Houd hem in de gaten voor de zekerheid.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vond mijn buurman sowieso altidj al wat verdacht
Lijkt mij ook wel cool.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik zou ook wel een goede hacker willen zijn
nee, ik durf niet meer naar buitenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:07 schreef HPLC het volgende:
Rustig hier
Staat iedereen soms op De Dam?
ahwquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan zou ik jou mod rechten geven
Nee Hermann, dat ben jij helemaal niet.quote:
Laat maar zitten dan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou wel daarna je dm 24/7 vol laten spammen met opgezwolle tracks
hoe verklaar je dan het tekstbestand hacking.txt op mijn bureaublad?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee Hermann, dat ben jij helemaal niet.
Ik denk niet dat ze mij belangrijk genoeg vinden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik wacht nog steeds op die livestream van de aivd die binnenstormt bij deadprez
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe verklaar je dan het tekstbestand hacking.txt op mijn bureaublad?
jammer dat je faam niet verder dan fok komtquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze mij belangrijk genoeg vinden.
geen zorgen dp, dat zou ik bij jou nooit doen. bij hzaw kijk ik wel dagelijks mee door z'n webcamquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:10 schreef deadprez het volgende:
[..]sorry was fa2, pls hack mijn pc niet
Die enge wereld toch ook hè.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik weet het gewoon allemaal even niet meer
goed fapvoer hequote:Op donderdag 8 januari 2015 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen zorgen dp, dat zou ik bij jou nooit doen. bij hzaw kijk ik wel dagelijks mee door z'n webcam
Hij is vast teringlelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen zorgen dp, dat zou ik bij jou nooit doen. bij hzaw kijk ik wel dagelijks mee door z'n webcam
Dat filmpje waar hij voor die witte achtergrond staat?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:13 schreef HPLC het volgende:
net dat filmpje van Geert en zijn speech gekeken, best vermakelijk. Ik heb toch heel wat keren moeten lachen.
Ja, met z'n groene stropdasquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat filmpje waar hij voor die witte achtergrond staat?
de-islamisering, militairen overal grenzen dicht blablabla maar ik heb het niet over alle moslims blabla ideologie..quote:
Het staat gewoon niet goed bij Geert's kapsel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij houdt niet van groene stropdassen?
sws stropdassenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij houdt niet van groene stropdassen?
dat zou ik niet weten, hij heeft de webcam ten alle tijden op zijn piemel gericht. die is wel teringlelijk, ja. zitten meer puisten op dan op het voorhoofd van de menige puberquote:
een roze past daar toch beter bij hè.. dacht altijd dat ik de enige was die dat dachtquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het staat gewoon niet goed bij Geert's kapsel.
hahahquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zou ik niet weten, hij heeft de webcam ten alle tijden op zijn piemel gericht. die is wel teringlelijk, ja. zitten meer puisten op dan op het voorhoofd van de menige puber
Bij Geert hoort een strikje, vind ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een roze past daar toch beter bij hè.. dacht altijd dat ik de enige was die dat dacht
Nee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb jij überhaupt ooit een overhemd aangehad?
hè, dat zijn privédingen hoor..quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zou ik niet weten, hij heeft de webcam ten alle tijden op zijn piemel gericht. die is wel teringlelijk, ja. zitten meer puisten op dan op het voorhoofd van de menige puber
oppassen met wat je zegt anders hack ik ook je moeders webcamquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hè, dat zijn privédingen hoor..
Jij moet het land uit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alle moslims moeten het land uit
quote:
oh, daar care ik neit omquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oppassen met wat je zegt anders hack ik ook je moeders webcam
en dan beginnen met deadprez die vuige pedofiele terrorristquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alle moslims moeten het land uit
correctquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef jamesdeen het volgende:
Er is iets verschrikkelijks gebeurd en jullie zitten hier gezellig te 'chatten'.
ja, minder minder minder!quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
en dan beginnen met deadprez die vuige pedofiele terrorrist
wat is er gebeurd dan, ik volg het nieuws nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef jamesdeen het volgende:
Er is iets verschrikkelijks gebeurd en jullie zitten hier gezellig te 'chatten'.
Nou nou nou.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik ga je hackenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
De vrienden van James hebben een false flag georganiseerd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is er gebeurd dan, ik volg het nieuws niet
Hee Herman vriend hoe is hetquote:
Drenthequote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, wil ook wel maar overal zitten die moslims tegenwoordig
Bedankt Der_Mann.quote:
James van Pokemon? die met dat blauwe haar?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
De vrienden van James hebben een false flag georganiseerd.
hey eend, ik heet nog steeds geen Herman maar alles gaat goed hoor. met jou?quote:
ja, sorry vond je erg lekker :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef BozeHaas het volgende:
ik heb opnieuw tinder aangemaakt en heb in 2 dagen tijd 20 matches
Is omdat Mortaxx niet meer in Nederland is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef BozeHaas het volgende:
ik heb opnieuw tinder aangemaakt en heb in 2 dagen tijd 20 matches
Walgelijk inderdaad, ik ga nu elke moslim die ik op Facebook heb ontvrienden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
De vrienden van James hebben een false flag georganiseerd.
Nu moet ik alleen nog maar mod worden in KLB en die man is alles kwijt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is omdat Mortaxx niet meer in Nederland is.
ik dacht dat zionisten geen vrienden haddenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad, ik ga nu elke moslim die ik op Facebook heb ontvrienden.
hou eens op met je gespamquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nja, heb wel 20 persoonlijkheden
Dat zijn toch enkel noodzakelijke contacten in verband met je werk voor de JIDF.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad, ik ga nu elke moslim die ik op Facebook heb ontvrienden.
Keep your friends close, but keep your enemies closer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik dacht dat zionisten geen vrienden hadden
Maken we die tocht naar vrijheid ook desnoods nog over lijkenquote:
niet gelezenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maken we die tocht naar vrijheid ook desnoods nog over lijken
maar d'r komt geen einde, familieleden overlijden en wraakzucht ontstaat,
je maakt je een kogel rijker, dus laat die bom maar vallen, laat zien dat we verdwaald zijn
hoe dan ook de aarde overleeft het met z'n dwaasheid
0118quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:27 schreef deadprez het volgende:
altijd kutweer het hele jaar regent het lood
beter dan kksneeuwquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:27 schreef deadprez het volgende:
altijd kutweer het hele jaar regent het lood
Ik ben nu undercover agent.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zijn toch enkel noodzakelijke contacten in verband met je werk voor de JIDF.
kom haxballenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
speel een wedstrijd met een kutscheidsrechter, ben de kluts kwijt, lukt niet om te winnen
Ik denk dat je debiel moet zijn om dat te geloven.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
denk jij ook dat de Mossad achter de aanslagen in parijs zit?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
haas doet mee met haxball dus dan moeten we sowieso groot veld doen, anders past het niet
op het moment dat jij dacht ging het mis xDquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:31 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Ik denk dat je debiel moet zijn om dat te geloven.
wojo gedistquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
op het moment dat jij dacht ging het mis xD
dp nieuwe PS plus games zijn trouwens nu te downloadenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:31 schreef deadprez het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)68225b4f7c99a3819710
Tranen met tuiten, gevoelige jongen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik denk dat hij dan gaat huilen
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tranen met tuiten, gevoelige jongen.
had het gezien, infamous is kutquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dp nieuwe PS plus games zijn trouwens nu te downloaden
Niet, hoerenkkrspel is het.quote:
Wrijf het er maar in.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zou deadprez ooit beticht zijn van hacker/cheaten tijdens het gamen?
zijn geen gifjes van dus over een x aantal dagen zijn wel dat allemaal al vergetenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
Eén keer scoorde ik drie keer achter elkaar tegen Toto.
bek dichtquote:
Ik zal het nooit vergeten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zijn geen gifjes van dus over een x aantal dagen zijn wel dat allemaal al vergeten
skateboardspel voor ps3quote:
Omdat ze gayass spellen met een gare skateboardcontroller gingen maken denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Waarom komen er geen Tony hawk's meer
Wat?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat ze gayass spellen met een gare skateboardcontroller gingen maken denk ik.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tony_Hawk:_Shred
[ afbeelding ]
Een tuintje alleen voor jou.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wij hebben wel een plekje in je hart toch?
gayquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tony_Hawk:_Shred
[ afbeelding ]
jaquote:
watquote:
oh niet gezien. hey isaacquote:
Pro skater HD?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
http://www.eurogamer.nl/a(...)t-playstation-4-game
oh er komt wel een nieuwe
Nee, ik weet ook niet waarom die video eronder staat. Gaat volgens mij om een nieuwe game.quote:
Die HD versie kwam al uit in 2012 ik wist niet eens dat ie er was, ga hem nu downloadenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, ik weet ook niet waarom die video eronder staat. Gaat volgens mij om een nieuwe game.
reageer op me dm sukkelquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:15 schreef deadprez het volgende:
haha jamesdeen geilt op ayaan hirsi ali
OKE?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
haha deadprez dm't met haan
ik heb toch al gereageerdquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:16 schreef haan33 het volgende:
[..]
reageer op me dm sukkel
ik haat je niet maar ik ben sago
gvd
ook op dat bericht over die pepquote:
Ja. Maar je kunt het ook gewoon pakken in plaats van mij te gebruiken als je persoonlijke adviesgever over drugs natuurlijk.quote:
Sorry voortaan raadpleeg ik wel een adminquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja. Maar je kunt het ook gewoon pakken in plaats van mij te gebruiken als je persoonlijke adviesgever over drugs natuurlijk.
Danny lijkt mij wel iemand die in de jaren '90 los ging op Thunderdome.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef haan33 het volgende:
[..]
Sorry voortaan raadpleeg ik wel een admin
Yvonne is er niet vies van.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef haan33 het volgende:
[..]
Sorry voortaan raadpleeg ik wel een admin
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Danny lijkt mij wel iemand die in de jaren '90 los ging op Thunderdome.
Ik heb danny een dm gestuurd, dankjewel voor jullie advies hou van jullie <3quote:
we hebben niet gezegd dat ze stinken, dus zal wel meevallen.quote:
ik vind matthijs vooral irritantquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef hoink581 het volgende:
Die vieze flikker uit Parijs die steeds bij DWDD aanschuiven vind ik zo verschrikkelijk irritant.
ik kijk nooit dwdd, bang dat ik geïndoctrineerd wordquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef hoink581 het volgende:
Die vieze flikker uit Parijs die steeds bij DWDD aanschuift vind ik zo verschrikkelijk irritant.
ik vind jou irritantquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef hoink581 het volgende:
Die vieze flikker uit Parijs die steeds bij DWDD aanschuift vind ik zo verschrikkelijk irritant.
pardonquote:
Meh, heb het even gespeeld maar vond er echt geen fuck aan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
pardon
infamous 1 en 2 vond ik niet veel aan maar second son was echt goed
first light zal wel meer van hetzelfde zijn dus ook goed
misschien vond de alcohol er geen fuck aan, volgende keer even nuchter gaan spelenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Meh, heb het even gespeeld maar vond er echt geen fuck aan.
Meestal maakt dat kutspellen juist leuker.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien vond de alcohol er geen fuck aan, volgende keer even nuchter gaan spelen
gtstquote:
en blijkbaar maakt dat goede spellen juist kutterquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Meestal maakt dat kutspellen juist leuker.
verkapte check mij connecties hebben bij de NPO post.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb hem ooit ontmoet. Twee zinnen mee gewisseld. Schrok me de tering.
Lig er allang uit hoor. Kutwereldje.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:38 schreef deadprez het volgende:
verkapte check mij connecties hebben bij de NPO post.
voor zover ik het gezien heb was het verhaal echt baggerquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en blijkbaar maakt dat goede spellen juist kutter
ahah jij welquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb hem ooit ontmoet. Twee zinnen mee gewisseld. Schrok me de tering.
dan hack ik je dubbel zo hardquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan ga ik met mijn kloon ikheetgeenherman stiekem verder
je bent gewoon een vieze hater, JA DAT ZEG IK. GEWOON EEN VIEZE HATER!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
voor zover ik het gezien heb was het verhaal echt baggergameplay was ook nogal lame.
Klopt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan hack ik je dubbel zo hard
[..]
je bent gewoon een vieze hater, JA DAT ZEG IK. GEWOON EEN VIEZE HATER!
Sinds een maand of twee niet meer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:40 schreef BozeHaas het volgende:
Jij komt toch ook elke dag Giel Beelen tegen in de badkamer?
Niet jonkos klappen met Prem.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
verkapte check mij connecties hebben bij de NPO post.
Beter ga jij ook dik worden zodat je op die gozer van je UI lijkt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sinds een maand of twee niet meer.
Ben je niet de enige dikke meer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:42 schreef BozeHaas het volgende:
Beter ga jij ook dik worden zodat je op die gozer van je UI lijkt.
ewaquote:
Zo is het helaas vaak wel. Heb in NWS dat soort posts ook al voorbij zien komen als er een vergelijking met Breivik gemaakt wordt.quote:
heb houses nogquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben je niet de enige dikke meer.
Moet je nooit zomaar laten blijken, is niet sjiek.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
logisch wij zijn superieur toch
jij bent best wijs voor een stupide manquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet je nooit zomaar laten blijken, is niet sjiek.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:48 schreef BozeHaas het volgende:
UTO / [COS #5842] Blanes zit vol met die seksende jatdonkeremensjes
wat zijn dit voor levenloze mensen
wel allemaal chicksquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:48 schreef BozeHaas het volgende:
UTO / [COS #5842] Blanes zit vol met die seksende jatdonkeremensjes
wat zijn dit voor levenloze mensen
Heb de eerste 2 pagina's gelezen en het enige waar ze het over hebben is dat LauB boos is chris en Piet met kraaltjes speelt uit verveling en jantje een peuk aan het roken isquote:
dat ze überhaupt utopia kijken is al een teken dat er iets mis is met zequote:Op donderdag 8 januari 2015 23:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb de eerste 2 pagina's gelezen en het enige waar ze het over hebben is dat LauB boos is chris en Piet met kraaltjes speelt uit verveling en jantje een peuk aan het roken is
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
dat ze überhaupt utopia kijken is al een teken dat er iets mis is met ze
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat jullie überhaupt weten wat utopia is, is al een teken dat er iets mis is met jullie
m'n moeder kijkt het iedere werkdagquote:
heb ze de waarheid even gezegd hoor hermannquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat ze überhaupt utopia kijken is al een teken dat er iets mis is met ze
nu krijg ik allemaal van die gekke huisvrouwen op m'n dak, bedankt eikelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb ze de waarheid even gezegd hoor hermann
misschien zit er wel een milf tussen weet jij veelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nu krijg ik allemaal van die gekke huisvrouwen op m'n dak, bedankt eikel
m'n moeder roept letterlijk 5 seconden geleden mijn broer omdat de herhaling van utopia begintquote:
kutlevenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
m'n moeder roept letterlijk 5 seconden geleden mijn broer omdat de herhaling van utopia begint____
zo kut zijn ze niet hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou op met mij naar al die kut SC's te lokken, eikel
ik moet blijkbaar even een lijstje invullen voor de GC SCquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik probeer een plekje te vinden waar ze je niet constant uitmaken voor hermann
Pijp hem in slaapquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:52 schreef hoink581 het volgende:
Gadverdamme de buurman ligt weer kenkerhard te kreunen.
jo Hermanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik moet blijkbaar even een lijstje invullen voor de GC SC
Moest lachenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoi allemaal, mijn goede vriend hetzalallemaal wordt binnenkort papa van een tweeling. hebben jullie misschien advies voor hem?
Oke. Herman.quote:
daar zitten natuurlijk allemaal van die chagrijnige ouders die na GTST al op bed liggen dus niet slim van mij om daar 's nachts te postenquote:
Uiteraard heb ik je even terug gepakt in een betere scquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar zitten natuurlijk allemaal van die chagrijnige ouders die na GTST al op bed liggen dus niet slim van mij om daar 's nachts te posten
geen probleem, ik zal even mijn verhaal typenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik je even terug gepakt in een betere sc
Verwacht je hier daadwerkelijk antwoord op of wil je even aandacht?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:43 schreef -supergirl- het volgende:
Oh man waarom heb ik ooit mijn nummer hier gegeven voor een groepschatik word steeds lastig gevallen door een flikkertje die ik al maanden geblokt heb. Heeft dat kind geen leven?
Mag ik even steun ontvangen. Jeetje zuurpruim :squote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Verwacht je hier daadwerkelijk antwoord op of wil je even aandacht?
Heeft hij foto's van je borsten en zo ja, wat is zijn nummer?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:43 schreef -supergirl- het volgende:
Oh man waarom heb ik ooit mijn nummer hier gegeven voor een groepschatik word steeds lastig gevallen door een flikkertje die ik al maanden geblokt heb. Heeft dat kind geen leven?
Ik denk dat je zelf wel antwoord weet op deze vraag.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Heeft hij foto's van je borsten en zo ja, wat is zijn nummer?
ik denk van nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf wel antwoord weet op deze vraag.
Je begrijpt mijn reactie verkeerd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hey goedzo!!!!!!!!!!! Wil je een sticker van me?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf wel antwoord weet op deze vraag.
..maar ik wil wel graag een sticker.quote:
Okok. Wat voor sticker? Van een draakje? Of een eenhoorn met glitters?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je begrijpt mijn reactie verkeerd.
[..]
[..]
..maar ik wil wel graag een sticker.
Eenhoorn met glitters, sowieso.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Okok. Wat voor sticker? Van een draakje? Of een eenhoorn met glitters?
draakjequote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Okok. Wat voor sticker? Van een draakje? Of een eenhoorn met glitters?
Groetjes terug vanuit Parijs.quote:
geef me je ping bbyquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:43 schreef -supergirl- het volgende:
quote:Helaas besloot mijn vriend om in het buitenland te gaan studeren, zonder met mij te overleggen. Ik was gekwetst maar ik dacht dat echte liefde de afstand heus zou overwinnen. Echter, ik verviel in een depressie en kreeg het niet meer voor elkaar om seks met mijn vriend te hebben. De depressie was voor hem al moeilijk genoeg, maar zonder seks wilde hij toch echt geen relatie meer.
Ik bedacht een oplossing: for the time being mocht hij met andere meisjes het bed delen. Zolang hij er tegen mij maar eerlijk over was. Ik dacht dat dit een goede oplossing zou zijn en dat het ons tijd en ruimte zou geven om door mijn depressie heen te komen. Deze vrijheid beviel mijn vriend wel, maar helaas werd ik er toch jaloers van. De vrijheid wilde hij niet meer opgeven en hij besloot de relatie te beëindigen.
joh, dat verwacht je nietquote:
Groetjes vanuit Bangkok.quote:
Wil de vis bijten?quote:
Bangkok ligt toch niet aan zee man.quote:
Ah ok alleen in zee heb je vis... did not know... did not knowwwwwquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bangkok ligt toch niet aan zee man.
Je gaat naar Thailand puur voor het zeevissen dacht ik, zijn de andere takken van het vissen nu ook geaccepteerd?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah ok alleen in zee heb je vis... did not know... did not knowwwww
Ja toch binnenvaart visserij geeft meer voldoening. En de vis is verser. En minder zout.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je gaat naar Thailand puur voor het zeevissen dacht ik, zijn de andere takken van het vissen nu ook geaccepteerd?
Nog nooit wat van hello fresh gegetenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:56 schreef hoink581 het volgende:
Eet nooit vissoep van Hello Fresh, kun je beter met je bek in de branding gaan liggen als je zee wil proeven.
Vissoep kopen van Hello Fresh is simpeler als je dat doel wil bereiken. Behalve als je aan zee woont.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:56 schreef hoink581 het volgende:
Eet nooit vissoep van Hello Fresh, kun je beter met je bek in de branding gaan liggen als je zee wil proeven.
Ligt eraan of je liever een uur in de auto zit of bezig bent met al die verse groenten te snijden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
Vissoep kopen van Hello Fresh is simpeler als je dat doel wil bereiken. Behalve als je aan zee woont.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nog nooit wat van hello fresh gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |