Nee, hzaw probeert ervoor te zorgen dat ik opgepakt wordt.quote:
Ik fix tegen die tijd wel een stream.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik wil er live bij zijn als je opgepakt wordt
Komt goed mattie niemand weet van mijn kelderquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, hzaw probeert ervoor te zorgen dat ik opgepakt wordt.
Bedankt voor je steun.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:59 schreef Aberella het volgende:
[..]
Komt goed mattie niemand weet van mijn kelder
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
maar al die shit komt steeds dichterbij, ik wantrouw iedereen
De terroristen zullen vast doodsbang zijn nu.quote:Het hackerscollectief Anonymous heeft ervoor gewaarschuwd dat het van plan is 'Charlie Hebdo te wreken'. Het belooft een 'frontale en massale reactie' van zijn kant. Voorlopig zijn de hackers dit van plan door jihadistische sites te blokkeren.
'Bericht aan de vijanden van de vrijheid van de expressie.' Dat is de titel van het communiqué waarmee Anonymous via zijn Twitteraccount de wraak aankondigde.
ohja, nu gaat iedereen ineens wel wat doenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
De terroristen zullen vast doodsbang zijn nu.
Anonymous volk doet dit soort shit wel vaker. Denk alleen niet dat organisaties als IS of Al Qaida echt onder de indruk zijn van wat pubertjes die goed zijn met pc's.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ohja, nu gaat iedereen ineens wel wat doen
ik vond mijn buurman sowieso altidj al wat verdachtquote:
Zou wel tof zijn als de ISIS servertjes naar de klote gaan nu.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
De terroristen zullen vast doodsbang zijn nu.
Het zal wel bij wat ddos-aanvallen blijven denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn als de ISIS servertjes naar de klote gaan nu.
ach ja, wie weetquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Anonymous volk doet dit soort shit wel vaker. Denk alleen niet dat organisaties als IS of Al Qaida echt onder de indruk zijn van wat pubertjes die goed zijn met pc's.
Houd hem in de gaten voor de zekerheid.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vond mijn buurman sowieso altidj al wat verdacht
Lijkt mij ook wel cool.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik zou ook wel een goede hacker willen zijn
nee, ik durf niet meer naar buitenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:07 schreef HPLC het volgende:
Rustig hier
Staat iedereen soms op De Dam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |