Nee, hzaw probeert ervoor te zorgen dat ik opgepakt wordt.quote:
Ik fix tegen die tijd wel een stream.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik wil er live bij zijn als je opgepakt wordt
Komt goed mattie niemand weet van mijn kelderquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, hzaw probeert ervoor te zorgen dat ik opgepakt wordt.
Bedankt voor je steun.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:59 schreef Aberella het volgende:
[..]
Komt goed mattie niemand weet van mijn kelder
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
maar al die shit komt steeds dichterbij, ik wantrouw iedereen
De terroristen zullen vast doodsbang zijn nu.quote:Het hackerscollectief Anonymous heeft ervoor gewaarschuwd dat het van plan is 'Charlie Hebdo te wreken'. Het belooft een 'frontale en massale reactie' van zijn kant. Voorlopig zijn de hackers dit van plan door jihadistische sites te blokkeren.
'Bericht aan de vijanden van de vrijheid van de expressie.' Dat is de titel van het communiqué waarmee Anonymous via zijn Twitteraccount de wraak aankondigde.
ohja, nu gaat iedereen ineens wel wat doenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
De terroristen zullen vast doodsbang zijn nu.
Anonymous volk doet dit soort shit wel vaker. Denk alleen niet dat organisaties als IS of Al Qaida echt onder de indruk zijn van wat pubertjes die goed zijn met pc's.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ohja, nu gaat iedereen ineens wel wat doen
ik vond mijn buurman sowieso altidj al wat verdachtquote:
Zou wel tof zijn als de ISIS servertjes naar de klote gaan nu.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
De terroristen zullen vast doodsbang zijn nu.
Het zal wel bij wat ddos-aanvallen blijven denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn als de ISIS servertjes naar de klote gaan nu.
ach ja, wie weetquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Anonymous volk doet dit soort shit wel vaker. Denk alleen niet dat organisaties als IS of Al Qaida echt onder de indruk zijn van wat pubertjes die goed zijn met pc's.
Houd hem in de gaten voor de zekerheid.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vond mijn buurman sowieso altidj al wat verdacht
Lijkt mij ook wel cool.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik zou ook wel een goede hacker willen zijn
nee, ik durf niet meer naar buitenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:07 schreef HPLC het volgende:
Rustig hier
Staat iedereen soms op De Dam?
ahwquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan zou ik jou mod rechten geven
Nee Hermann, dat ben jij helemaal niet.quote:
Laat maar zitten dan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou wel daarna je dm 24/7 vol laten spammen met opgezwolle tracks
hoe verklaar je dan het tekstbestand hacking.txt op mijn bureaublad?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee Hermann, dat ben jij helemaal niet.
Ik denk niet dat ze mij belangrijk genoeg vinden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik wacht nog steeds op die livestream van de aivd die binnenstormt bij deadprez
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe verklaar je dan het tekstbestand hacking.txt op mijn bureaublad?
jammer dat je faam niet verder dan fok komtquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze mij belangrijk genoeg vinden.
geen zorgen dp, dat zou ik bij jou nooit doen. bij hzaw kijk ik wel dagelijks mee door z'n webcamquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:10 schreef deadprez het volgende:
[..]sorry was fa2, pls hack mijn pc niet
Die enge wereld toch ook hè.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik weet het gewoon allemaal even niet meer
goed fapvoer hequote:Op donderdag 8 januari 2015 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen zorgen dp, dat zou ik bij jou nooit doen. bij hzaw kijk ik wel dagelijks mee door z'n webcam
Hij is vast teringlelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen zorgen dp, dat zou ik bij jou nooit doen. bij hzaw kijk ik wel dagelijks mee door z'n webcam
Dat filmpje waar hij voor die witte achtergrond staat?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:13 schreef HPLC het volgende:
net dat filmpje van Geert en zijn speech gekeken, best vermakelijk. Ik heb toch heel wat keren moeten lachen.
Ja, met z'n groene stropdasquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat filmpje waar hij voor die witte achtergrond staat?
de-islamisering, militairen overal grenzen dicht blablabla maar ik heb het niet over alle moslims blabla ideologie..quote:
Het staat gewoon niet goed bij Geert's kapsel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij houdt niet van groene stropdassen?
sws stropdassenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij houdt niet van groene stropdassen?
dat zou ik niet weten, hij heeft de webcam ten alle tijden op zijn piemel gericht. die is wel teringlelijk, ja. zitten meer puisten op dan op het voorhoofd van de menige puberquote:
een roze past daar toch beter bij hè.. dacht altijd dat ik de enige was die dat dachtquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het staat gewoon niet goed bij Geert's kapsel.
hahahquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zou ik niet weten, hij heeft de webcam ten alle tijden op zijn piemel gericht. die is wel teringlelijk, ja. zitten meer puisten op dan op het voorhoofd van de menige puber
Bij Geert hoort een strikje, vind ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een roze past daar toch beter bij hè.. dacht altijd dat ik de enige was die dat dacht
Nee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb jij überhaupt ooit een overhemd aangehad?
hè, dat zijn privédingen hoor..quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zou ik niet weten, hij heeft de webcam ten alle tijden op zijn piemel gericht. die is wel teringlelijk, ja. zitten meer puisten op dan op het voorhoofd van de menige puber
oppassen met wat je zegt anders hack ik ook je moeders webcamquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hè, dat zijn privédingen hoor..
Jij moet het land uit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alle moslims moeten het land uit
quote:
oh, daar care ik neit omquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oppassen met wat je zegt anders hack ik ook je moeders webcam
en dan beginnen met deadprez die vuige pedofiele terrorristquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alle moslims moeten het land uit
correctquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef jamesdeen het volgende:
Er is iets verschrikkelijks gebeurd en jullie zitten hier gezellig te 'chatten'.
ja, minder minder minder!quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
en dan beginnen met deadprez die vuige pedofiele terrorrist
wat is er gebeurd dan, ik volg het nieuws nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef jamesdeen het volgende:
Er is iets verschrikkelijks gebeurd en jullie zitten hier gezellig te 'chatten'.
Nou nou nou.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik ga je hackenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
De vrienden van James hebben een false flag georganiseerd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is er gebeurd dan, ik volg het nieuws niet
Hee Herman vriend hoe is hetquote:
Drenthequote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, wil ook wel maar overal zitten die moslims tegenwoordig
Bedankt Der_Mann.quote:
James van Pokemon? die met dat blauwe haar?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
De vrienden van James hebben een false flag georganiseerd.
hey eend, ik heet nog steeds geen Herman maar alles gaat goed hoor. met jou?quote:
ja, sorry vond je erg lekker :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef BozeHaas het volgende:
ik heb opnieuw tinder aangemaakt en heb in 2 dagen tijd 20 matches
Is omdat Mortaxx niet meer in Nederland is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef BozeHaas het volgende:
ik heb opnieuw tinder aangemaakt en heb in 2 dagen tijd 20 matches
Walgelijk inderdaad, ik ga nu elke moslim die ik op Facebook heb ontvrienden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
De vrienden van James hebben een false flag georganiseerd.
Nu moet ik alleen nog maar mod worden in KLB en die man is alles kwijt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is omdat Mortaxx niet meer in Nederland is.
ik dacht dat zionisten geen vrienden haddenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad, ik ga nu elke moslim die ik op Facebook heb ontvrienden.
hou eens op met je gespamquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nja, heb wel 20 persoonlijkheden
Dat zijn toch enkel noodzakelijke contacten in verband met je werk voor de JIDF.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad, ik ga nu elke moslim die ik op Facebook heb ontvrienden.
Keep your friends close, but keep your enemies closer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik dacht dat zionisten geen vrienden hadden
Maken we die tocht naar vrijheid ook desnoods nog over lijkenquote:
niet gelezenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maken we die tocht naar vrijheid ook desnoods nog over lijken
maar d'r komt geen einde, familieleden overlijden en wraakzucht ontstaat,
je maakt je een kogel rijker, dus laat die bom maar vallen, laat zien dat we verdwaald zijn
hoe dan ook de aarde overleeft het met z'n dwaasheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |