de-islamisering, militairen overal grenzen dicht blablabla maar ik heb het niet over alle moslims blabla ideologie..quote:
Het staat gewoon niet goed bij Geert's kapsel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij houdt niet van groene stropdassen?
sws stropdassenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij houdt niet van groene stropdassen?
dat zou ik niet weten, hij heeft de webcam ten alle tijden op zijn piemel gericht. die is wel teringlelijk, ja. zitten meer puisten op dan op het voorhoofd van de menige puberquote:
een roze past daar toch beter bij hè.. dacht altijd dat ik de enige was die dat dachtquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het staat gewoon niet goed bij Geert's kapsel.
hahahquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zou ik niet weten, hij heeft de webcam ten alle tijden op zijn piemel gericht. die is wel teringlelijk, ja. zitten meer puisten op dan op het voorhoofd van de menige puber
Bij Geert hoort een strikje, vind ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een roze past daar toch beter bij hè.. dacht altijd dat ik de enige was die dat dacht
Nee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb jij überhaupt ooit een overhemd aangehad?
hè, dat zijn privédingen hoor..quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zou ik niet weten, hij heeft de webcam ten alle tijden op zijn piemel gericht. die is wel teringlelijk, ja. zitten meer puisten op dan op het voorhoofd van de menige puber
oppassen met wat je zegt anders hack ik ook je moeders webcamquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hè, dat zijn privédingen hoor..
Jij moet het land uit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alle moslims moeten het land uit
quote:
oh, daar care ik neit omquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oppassen met wat je zegt anders hack ik ook je moeders webcam
en dan beginnen met deadprez die vuige pedofiele terrorristquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alle moslims moeten het land uit
correctquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef jamesdeen het volgende:
Er is iets verschrikkelijks gebeurd en jullie zitten hier gezellig te 'chatten'.
ja, minder minder minder!quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
en dan beginnen met deadprez die vuige pedofiele terrorrist
wat is er gebeurd dan, ik volg het nieuws nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef jamesdeen het volgende:
Er is iets verschrikkelijks gebeurd en jullie zitten hier gezellig te 'chatten'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |