ahwquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan zou ik jou mod rechten geven
Nee Hermann, dat ben jij helemaal niet.quote:
Laat maar zitten dan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou wel daarna je dm 24/7 vol laten spammen met opgezwolle tracks
hoe verklaar je dan het tekstbestand hacking.txt op mijn bureaublad?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee Hermann, dat ben jij helemaal niet.
Ik denk niet dat ze mij belangrijk genoeg vinden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik wacht nog steeds op die livestream van de aivd die binnenstormt bij deadprez
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe verklaar je dan het tekstbestand hacking.txt op mijn bureaublad?
jammer dat je faam niet verder dan fok komtquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze mij belangrijk genoeg vinden.
geen zorgen dp, dat zou ik bij jou nooit doen. bij hzaw kijk ik wel dagelijks mee door z'n webcamquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:10 schreef deadprez het volgende:
[..]sorry was fa2, pls hack mijn pc niet
Die enge wereld toch ook hè.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik weet het gewoon allemaal even niet meer
goed fapvoer hequote:Op donderdag 8 januari 2015 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen zorgen dp, dat zou ik bij jou nooit doen. bij hzaw kijk ik wel dagelijks mee door z'n webcam
Hij is vast teringlelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen zorgen dp, dat zou ik bij jou nooit doen. bij hzaw kijk ik wel dagelijks mee door z'n webcam
Dat filmpje waar hij voor die witte achtergrond staat?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:13 schreef HPLC het volgende:
net dat filmpje van Geert en zijn speech gekeken, best vermakelijk. Ik heb toch heel wat keren moeten lachen.
Ja, met z'n groene stropdasquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat filmpje waar hij voor die witte achtergrond staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |