ik moet blijkbaar even een lijstje invullen voor de GC SCquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik probeer een plekje te vinden waar ze je niet constant uitmaken voor hermann
Pijp hem in slaapquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:52 schreef hoink581 het volgende:
Gadverdamme de buurman ligt weer kenkerhard te kreunen.
jo Hermanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik moet blijkbaar even een lijstje invullen voor de GC SC
Moest lachenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoi allemaal, mijn goede vriend hetzalallemaal wordt binnenkort papa van een tweeling. hebben jullie misschien advies voor hem?
Oke. Herman.quote:
daar zitten natuurlijk allemaal van die chagrijnige ouders die na GTST al op bed liggen dus niet slim van mij om daar 's nachts te postenquote:
Uiteraard heb ik je even terug gepakt in een betere scquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar zitten natuurlijk allemaal van die chagrijnige ouders die na GTST al op bed liggen dus niet slim van mij om daar 's nachts te posten
geen probleem, ik zal even mijn verhaal typenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik je even terug gepakt in een betere sc
Verwacht je hier daadwerkelijk antwoord op of wil je even aandacht?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:43 schreef -supergirl- het volgende:
Oh man waarom heb ik ooit mijn nummer hier gegeven voor een groepschatik word steeds lastig gevallen door een flikkertje die ik al maanden geblokt heb. Heeft dat kind geen leven?
Mag ik even steun ontvangen. Jeetje zuurpruim :squote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Verwacht je hier daadwerkelijk antwoord op of wil je even aandacht?
Heeft hij foto's van je borsten en zo ja, wat is zijn nummer?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:43 schreef -supergirl- het volgende:
Oh man waarom heb ik ooit mijn nummer hier gegeven voor een groepschatik word steeds lastig gevallen door een flikkertje die ik al maanden geblokt heb. Heeft dat kind geen leven?
Ik denk dat je zelf wel antwoord weet op deze vraag.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Heeft hij foto's van je borsten en zo ja, wat is zijn nummer?
ik denk van nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf wel antwoord weet op deze vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |