Moet je nooit zomaar laten blijken, is niet sjiek.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
logisch wij zijn superieur toch
jij bent best wijs voor een stupide manquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet je nooit zomaar laten blijken, is niet sjiek.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:48 schreef BozeHaas het volgende:
UTO / [COS #5842] Blanes zit vol met die seksende jatdonkeremensjes
wat zijn dit voor levenloze mensen
wel allemaal chicksquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:48 schreef BozeHaas het volgende:
UTO / [COS #5842] Blanes zit vol met die seksende jatdonkeremensjes
wat zijn dit voor levenloze mensen
Heb de eerste 2 pagina's gelezen en het enige waar ze het over hebben is dat LauB boos is chris en Piet met kraaltjes speelt uit verveling en jantje een peuk aan het roken isquote:
dat ze überhaupt utopia kijken is al een teken dat er iets mis is met zequote:Op donderdag 8 januari 2015 23:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb de eerste 2 pagina's gelezen en het enige waar ze het over hebben is dat LauB boos is chris en Piet met kraaltjes speelt uit verveling en jantje een peuk aan het roken is
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
dat ze überhaupt utopia kijken is al een teken dat er iets mis is met ze
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat jullie überhaupt weten wat utopia is, is al een teken dat er iets mis is met jullie
m'n moeder kijkt het iedere werkdagquote:
heb ze de waarheid even gezegd hoor hermannquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat ze überhaupt utopia kijken is al een teken dat er iets mis is met ze
nu krijg ik allemaal van die gekke huisvrouwen op m'n dak, bedankt eikelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb ze de waarheid even gezegd hoor hermann
misschien zit er wel een milf tussen weet jij veelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nu krijg ik allemaal van die gekke huisvrouwen op m'n dak, bedankt eikel
m'n moeder roept letterlijk 5 seconden geleden mijn broer omdat de herhaling van utopia begintquote:
kutlevenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
m'n moeder roept letterlijk 5 seconden geleden mijn broer omdat de herhaling van utopia begint____
zo kut zijn ze niet hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou op met mij naar al die kut SC's te lokken, eikel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |