Nu pas?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja dag, ik heb het je ik geloof gisteren nog zien posten. Dat je jezelf als gematigd moslim ziet.
Weet nu zeker dat je een troll bent.
Alhoewel de N2 was afgezet dus dan hebben ze misschien de D332 genomen naar Crépyquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat een rare plek om je auto achter te laten.
Je zou toch denken dat ze dan een nieuwe auto jatten.
Nee.quote:
Het verspringt telkens, daardoor lijkt het soms of een post weg is, maar dan moet je ven naar boven scrollen. Vervelend is het wel ja. Maargoed.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Probleem is dat het geen flauwekul was? In mijn ogen dan
Dat heet nou moderatiequote:Op donderdag 8 januari 2015 14:29 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik zie soms posts komen en dan weer verdwijnen?
Muah herhaaldelijk iemand persoonlijk beledigen vind ik ook niet kunnen. Maar dat kan je oplossen door iemand aan te klagen voor stalken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
Heel makkelijk eigenlijk. De grens van de vrijheid van meningsuiting ligt bij een oproep tot geweld. Wat mij betreft. Belediging enzo betekent niks.
Gisteren heb ik niet eens gepost.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja dag, ik heb het je ik geloof gisteren nog zien posten. Dat je jezelf als gematigd moslim ziet.
Thanksquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:29 schreef NoXia het volgende:
De twee verdachten zouden zich hebben verschanst in een woning in Crépy-en-Valois
Weer je hoeveel onzin hier wordt gepostquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:32 schreef Prego het volgende:
[..]
wel, maar ze moet zelf maar teruglezen
Echt persoonlijk beledigen is niet leuk, maar dat is hier niet aan de orde vind ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Muah herhaaldelijk iemand persoonlijk beledigen vind ik ook niet kunnen. Maar dat kan je oplossen door iemand aan te klagen voor stalken.
Mja, kijk hoe snel dit topic gaat, ze moeten zoveel weghalen de hele tijd. En voor bannen heb je de FA's nodig. En die zijn misschien weer aan het werk. Etc.quote:
Zijn de verdachte nog steeds op weg naar Parijs ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:32 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Special forces in Parijs gestationeerd.
Ik las net dat er een gewapende man is gesignaleerd in een zakenwijk in Parijsquote:
twitter:AFP twitterde op donderdag 08-01-2015 om 14:32:38#BREAKING Jihadist flags, Molotov cocktails found in car abandoned by Paris attackers: source reageer retweet
Nee, ze zitten waarschijnlijk in een huis in Crepy-en-Valloisquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn de verdachte nog steeds op weg naar Parijs ?
nee ze zijn nu mogelijk in een huis in Crépy-en-Valois.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn de verdachte nog steeds op weg naar Parijs ?
Ja of de mensen die in de buurt zitten kunnen weg..quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
Niet zo slim dat er steeds in het nieuws komt waar ze zijn, kunnen ze daar weer weg.
ik lees dat ze idd daar in een woning zitten en dat het huis omsingeld is.....quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:33 schreef HulkHeld het volgende:
Ze zitten waarschijnlijk in huis Crepy.
Muah moeten ze eerst een auto jatten en alle wegen zijn nu onderhand wel afgezet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
Niet zo slim dat er steeds in het nieuws komt waar ze zijn, kunnen ze daar weer weg.
Daarom zei ik ook: strafrecht. Daar ligt de grens (nu)quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Muah herhaaldelijk iemand persoonlijk beledigen vind ik ook niet kunnen. Maar dat kan je oplossen door iemand aan te klagen voor stalken.
Maar weinig nieuwe beelden:quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Oke thnx. Is er een live stream die jullie kijken ?
Waarschijnlijk zullen ze wel weer verkeerd zittenquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:34 schreef crv het volgende:
[..]
ik lees dat ze idd daar in een woning zitten en dat het huis omsingeld is.....
Bron?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:32 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Special forces in Parijs gestationeerd.
of nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zullen ze wel weer verkeerd zitten
Konden ze niet allemaal dragenquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:34 schreef SjaakBauer het volgende:
Waarom zou je je molotovcocktails vergeten? DIe werken in GTA altijd vrij goed.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-huis-in-Crepy.dhtml
en toch om nieuws komen vragenquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weer je hoeveel onzin hier wordt gepost
Aaah nog steeds het debat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar weinig nieuwe beelden:
http://news.sky.com/interactive/1345361/watch-sky-news-live
duitsland heeft ook aangegeven de vlaggen half stok te hangenquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:35 schreef Caland het volgende:
In Oss hangen de vlaggen halfstok en regent het.
Daar hebben we jou voor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:35 schreef Triggershot het volgende:
Is er al een Ali B-achtig-knuffel-moslim-user aanwezig in het topic die de harten heeft weten te veroveren van de linksen en het vertrouwen in de meerderheid van de moslimgemeenschap?
quote:
twitter:AFP twitterde op donderdag 08-01-2015 om 14:04:12#BREAKING French special forces deploy in zone where Paris attack suspects spotted reageer retweet
Ik zit me gelijk alweer te irriteren aan die moslim "expert" die ons even gaat vertellen waarom wij geen tekeningen mogen maken van moslims en mohamed.quote:
Dank jequote:Op donderdag 8 januari 2015 14:33 schreef NoXia het volgende:
[..]
http://mobile.scribbleliv(...)nt_Parijs?theme=2174
Davyquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:35 schreef Caland het volgende:
In Oss hangen de vlaggen halfstok en regent het.
Het zijn er gewoon veel te veel om 24/7 te volgen. Dit is geen probleem van de inlichtingendiensten maar van de politiek die dat tuig niet wil uitzetten maar liever op ons los laatquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:28 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Waarom worden ex-Syriegangers op zijn minst niet hevig gevolgd door de geheime diensten in alle Europese landen? 24 uur per dag? Volgen, aftappen, alles ertegenaan gooien. ISIS heeft letterlijk opgeroepen tot aanslagen op alles en iedereen in het Westen.
Ik denk dat het juist met een dubbele nationaliteit makkelijker is om ze uit te zetten.quote:Beste is ze eruit te trappen indien ze twee nationaliteiten hebben. Maar goed, dat is juridisch wat last
iger etc.
Ja, ik, maar dan in de vrouwelijke versie!quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:35 schreef Triggershot het volgende:
Is er al een Ali B-achtig-knuffel-moslim-user aanwezig in het topic die de harten heeft weten te veroveren van de linksen en het vertrouwen in de meerderheid van de moslimgemeenschap?
en daar handelt de politie eerst en stelt dan vragenquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:35 schreef MouzurX het volgende:
I.t.t. Nederland heb je namelijk niet zoveel wegen op het platteland van Frankrijk
met 9 wegen heb je heel Crépy al afgezet.
Nee, want ze hebben de wapens achtergelatenquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:36 schreef HulkHeld het volgende:
Wapens gevonden in achtergelaten auto, ze hoeven zich maar ergens op te houden en iedereen die voorbijkomt neer te schieten..
Alle wapens? Dat weet je niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, want ze hebben de wapens achtergelaten
Ja vast niet allemaal he..quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, probleem is dat er bezuinigd wordt op de inlichtingendiensten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:36 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Het zijn er gewoon veel te veel om 24/7 te volgen. Dit is geen probleem van de inlichtingendiensten maar van de politiek die dat tuig niet wil uitzetten maar liever op ons los laat
kudde dieren zijn en dat vind ik erger dan iemand die zijn passie nastreeftquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat trouwens wel prijzenswaardig is is de eendracht die het Westen nu toont. Ze doen dit wel met het tenenkrommende zin "Ik ben Charlie", maar dat zijn details.²
Een achtergrond van IS mag sowieso op een bezoekje van de politie rekenen.quote:
quote:French special operations forces have deployed in a northern town where two brothers suspected of having gunned down 12 people in an Islamist attack on satirical magazine Charlie Hebdo are believed to be located, a police source said.
RAID, the anti-terrorist unit of the French police force and the GIGN, a paramilitary special operations unit, deployed in Villers-Cotterets in the northern Aisne region "where a car was abandoned after being used by the two suspects, who were identified by a witness", the source said.
Tot zaterdag las ik jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:36 schreef crv het volgende:
[..]
duitsland heeft ook aangegeven de vlaggen half stok te hangen
Wat wil je dan? ikbentegenextermisten? Dan zitten je 140 tekens gelijk vol.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat trouwens wel prijzenswaardig is is de eendracht die het Westen nu toont. Ze doen dit wel met het tenenkrommende zin "Ik ben Charlie", maar dat zijn details.²
Die is een partijtje blij.quote:
Gaat wel gebeuren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:39 schreef Breekfast het volgende:
[..]
En die worden dan weer niet opgepakt.
Ja dit soort dingen zijn natuurlijk alleen maar goed voor zijn ideologie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die is een partijtje blij.
Die loopt al 24 uur met een stijve rond.
Die van vanmorgen dus?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:36 schreef UpsideDown het volgende:
[..]twitter:AFP twitterde op donderdag 08-01-2015 om 14:04:12#BREAKING French special forces deploy in zone where Paris attack suspects spotted reageer retweet
Heeft er ook eentje zijn band om hoor jezus man :squote:Op donderdag 8 januari 2015 14:39 schreef waht het volgende:
Allah hu akbar, is bovendien compleet verkeerd geschreven.
Omdat het achterlijke pubertjes zijn die stoer willen doen voor hun net zo achterlijke vriendjes.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:39 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Le Pen schijnt nu een zwemvest aan te hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die is een partijtje blij.
Die loopt al 24 uur met een stijve rond.
Alleen molotovcocktails toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is nu al 3x gepostquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:40 schreef Caland het volgende:
Onze Greet heeft zojuist ook een reactie gegeven
Gelijke strekking dit met die pvv fans, maar waar blijven hun bezoekers?quote:
Voorspelbare reacties, ik voel me in ieder geval niet Charlie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Je vertoont zelf ook kuddegedrag man. Als we maar lang genoeg op je letten concluderen we vast dat jij net zo'n lemming bent als de mensen die je ervan beschuldigt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:38 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
kudde dieren zijn en dat vind ik erger dan iemand die zijn passie nastreeft
onder het vlaggetje "iedereen in mijn Twitter tijdlijn doet het dus ik moet ook" geforceerd worden om mee te doen met die ongein is toch erger dan op eigen kracht geloven in een hogere entiteit?
De propagandamachine draait op volle toeren.quote:
Sma-ke-loos dat hij dit nu gebruikt voor zijn politieke agenda. Dat is gewoon onrespectvol naar de slachtoffers en nabestaanden.quote:
die heli hangt er nu ook alleen niet van de persquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:41 schreef Muto het volgende:
In de VS had er allang een helicopter boven dat huis gehangen en hadden we mee kennen kijken.
Aangifte doen? Of hoor je marcouch nu niet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:39 schreef Breekfast het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |