nee ze zijn nu mogelijk in een huis in Crépy-en-Valois.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn de verdachte nog steeds op weg naar Parijs ?
Ja of de mensen die in de buurt zitten kunnen weg..quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
Niet zo slim dat er steeds in het nieuws komt waar ze zijn, kunnen ze daar weer weg.
ik lees dat ze idd daar in een woning zitten en dat het huis omsingeld is.....quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:33 schreef HulkHeld het volgende:
Ze zitten waarschijnlijk in huis Crepy.
Muah moeten ze eerst een auto jatten en alle wegen zijn nu onderhand wel afgezet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
Niet zo slim dat er steeds in het nieuws komt waar ze zijn, kunnen ze daar weer weg.
Daarom zei ik ook: strafrecht. Daar ligt de grens (nu)quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Muah herhaaldelijk iemand persoonlijk beledigen vind ik ook niet kunnen. Maar dat kan je oplossen door iemand aan te klagen voor stalken.
Maar weinig nieuwe beelden:quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Oke thnx. Is er een live stream die jullie kijken ?
Waarschijnlijk zullen ze wel weer verkeerd zittenquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:34 schreef crv het volgende:
[..]
ik lees dat ze idd daar in een woning zitten en dat het huis omsingeld is.....
Bron?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:32 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Special forces in Parijs gestationeerd.
of nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zullen ze wel weer verkeerd zitten
Konden ze niet allemaal dragenquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:34 schreef SjaakBauer het volgende:
Waarom zou je je molotovcocktails vergeten? DIe werken in GTA altijd vrij goed.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-huis-in-Crepy.dhtml
en toch om nieuws komen vragenquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weer je hoeveel onzin hier wordt gepost
Aaah nog steeds het debat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar weinig nieuwe beelden:
http://news.sky.com/interactive/1345361/watch-sky-news-live
duitsland heeft ook aangegeven de vlaggen half stok te hangenquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:35 schreef Caland het volgende:
In Oss hangen de vlaggen halfstok en regent het.
Daar hebben we jou voor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:35 schreef Triggershot het volgende:
Is er al een Ali B-achtig-knuffel-moslim-user aanwezig in het topic die de harten heeft weten te veroveren van de linksen en het vertrouwen in de meerderheid van de moslimgemeenschap?
quote:
twitter:AFP twitterde op donderdag 08-01-2015 om 14:04:12#BREAKING French special forces deploy in zone where Paris attack suspects spotted reageer retweet
Ik zit me gelijk alweer te irriteren aan die moslim "expert" die ons even gaat vertellen waarom wij geen tekeningen mogen maken van moslims en mohamed.quote:
Dank jequote:Op donderdag 8 januari 2015 14:33 schreef NoXia het volgende:
[..]
http://mobile.scribbleliv(...)nt_Parijs?theme=2174
Davyquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:35 schreef Caland het volgende:
In Oss hangen de vlaggen halfstok en regent het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |