Het zijn er gewoon veel te veel om 24/7 te volgen. Dit is geen probleem van de inlichtingendiensten maar van de politiek die dat tuig niet wil uitzetten maar liever op ons los laatquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:28 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Waarom worden ex-Syriegangers op zijn minst niet hevig gevolgd door de geheime diensten in alle Europese landen? 24 uur per dag? Volgen, aftappen, alles ertegenaan gooien. ISIS heeft letterlijk opgeroepen tot aanslagen op alles en iedereen in het Westen.
Ik denk dat het juist met een dubbele nationaliteit makkelijker is om ze uit te zetten.quote:Beste is ze eruit te trappen indien ze twee nationaliteiten hebben. Maar goed, dat is juridisch wat last
iger etc.
Ja, ik, maar dan in de vrouwelijke versie!quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:35 schreef Triggershot het volgende:
Is er al een Ali B-achtig-knuffel-moslim-user aanwezig in het topic die de harten heeft weten te veroveren van de linksen en het vertrouwen in de meerderheid van de moslimgemeenschap?
en daar handelt de politie eerst en stelt dan vragenquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:35 schreef MouzurX het volgende:
I.t.t. Nederland heb je namelijk niet zoveel wegen op het platteland van Frankrijk
met 9 wegen heb je heel Crépy al afgezet.
Nee, want ze hebben de wapens achtergelatenquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:36 schreef HulkHeld het volgende:
Wapens gevonden in achtergelaten auto, ze hoeven zich maar ergens op te houden en iedereen die voorbijkomt neer te schieten..
Alle wapens? Dat weet je niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, want ze hebben de wapens achtergelaten
Ja vast niet allemaal he..quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, want ze hebben de wapens achtergelaten
Nee, probleem is dat er bezuinigd wordt op de inlichtingendiensten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:36 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Het zijn er gewoon veel te veel om 24/7 te volgen. Dit is geen probleem van de inlichtingendiensten maar van de politiek die dat tuig niet wil uitzetten maar liever op ons los laat
kudde dieren zijn en dat vind ik erger dan iemand die zijn passie nastreeftquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat trouwens wel prijzenswaardig is is de eendracht die het Westen nu toont. Ze doen dit wel met het tenenkrommende zin "Ik ben Charlie", maar dat zijn details.²
Een achtergrond van IS mag sowieso op een bezoekje van de politie rekenen.quote:
quote:French special operations forces have deployed in a northern town where two brothers suspected of having gunned down 12 people in an Islamist attack on satirical magazine Charlie Hebdo are believed to be located, a police source said.
RAID, the anti-terrorist unit of the French police force and the GIGN, a paramilitary special operations unit, deployed in Villers-Cotterets in the northern Aisne region "where a car was abandoned after being used by the two suspects, who were identified by a witness", the source said.
Tot zaterdag las ik jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:36 schreef crv het volgende:
[..]
duitsland heeft ook aangegeven de vlaggen half stok te hangen
Wat wil je dan? ikbentegenextermisten? Dan zitten je 140 tekens gelijk vol.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat trouwens wel prijzenswaardig is is de eendracht die het Westen nu toont. Ze doen dit wel met het tenenkrommende zin "Ik ben Charlie", maar dat zijn details.²
Die is een partijtje blij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |