Wat is dit nou weer voor onzinnig zoetsappig gelulquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
Die extremisten hebben mensen gedood 'voor de profeet' omdat iemand de profeet heeft getekend, maar zelfs schieten ze iemand dood die de naam van de profeet draagt.
Over de rug van de slachtoffers je politieke standpunten propageren. Wat een walgelijk figuur blijft het ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:40 schreef Caland het volgende:
Onze Greet heeft zojuist ook een reactie gegeven
"dag van de bevrijding", gesellie oorlogstaal.quote:
Wat zegt hij (samengevat)?quote:
Die Boston-achtervolging was wel enigszins vermakelijk. Al viel het in het niet bij de verslaggeving van RTV Noord bij Project X Haren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:41 schreef Muto het volgende:
In de VS had er allang een helicopter boven dat huis gehangen en hadden we mee kennen kijken.
oke Geert.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:42 schreef Caland het volgende:
We moeten ons land de-islamiseren jongens.
De tijd van weg kijken is voorbij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:42 schreef Caland het volgende:
Spits?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:41 schreef crv het volgende:
[..]
die heli hangt er nu ook alleen niet van de pers
Normaal is hij nooit zo populistisch inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sma-ke-loos dat hij dit nu gebruikt voor zijn politieke agenda. Dat is gewoon onrespectvol naar de slachtoffers en nabestaanden.²
quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De tijd van weg kijken is voorbij.
Argumenten op brugklasniveau als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
Eerbetoon aan Ahmed. Wat overigens ook een van de namen van de profeet Mohammed is.
Die extremisten hebben mensen gedood 'voor de profeet' omdat iemand de profeet heeft getekend, maar zelfs schieten ze iemand dood die de naam van de profeet draagt.
http://www.volkskrant.nl/(...)medemoslim~a3825407/
Dat roept-ie ook al 10 jaar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De tijd van weg kijken is voorbij.
Uit Schengen stappen, leger op openbare plekken, immigratie uit Islamitische landen stoppen, jihadisten land uit, grenzen dicht.quote:
Zo'n groene scherm was beter geweest. Had hij nog een leuk achtergrondje kunnen kiezen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:40 schreef Caland het volgende:
Onze Greet heeft zojuist ook een reactie gegeven
Elite en Islam is schuldigquote:
Ik weet nog wel een goede methode, maar dan ben ik hier weer een halfjaartje weg vrees ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:42 schreef Caland het volgende:
ik kan je wel vertellen dat mijn tijd niet heb verdaan met het mijzelf identificeren met de getroffen van gisteren door klappend achter een PC scherm "JE SUIS CHARLIE xD" de wereld in te lancerequote:Op donderdag 8 januari 2015 14:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Je vertoont zelf ook kuddegedrag man. Als we maar lang genoeg op je letten concluderen we vast dat jij net zo'n lemming bent als de mensen die je ervan beschuldigt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |