twitter:RTV_Rijnmond twitterde op donderdag 08-01-2015 om 14:44:47Onbekenden gooien brandende #verfbus naar #AlHijra #moskee in #Vlaardingen. Twee mannen zijn daarna weggevlucht reageer retweet
Neequote:Op donderdag 8 januari 2015 14:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hij heeft het over de islam maar niet over alle moslims maar zijn alle moslims niet mensen die geloven in de islam?
Vrijheid van meningsuiting, moet kunnenquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Weet je wat smakeloos is?
Dit:
[ afbeelding ]
En daar hoor ik je dan weer niet over. En dit zijn niet de enige die er zo over denken.
Selectief verontwaardigd.
Je zal er niet om doodgeschoten worden, kun je dus veilig doen want het interesseert niemand.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:44 schreef Re het volgende:
Als ik nu mijn reet afveeg met de nieuwe editie van Charlie, wie beledig ik dan?
Langspeelplaat Geert.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Uit Schengen stappen, leger op openbare plekken, immigratie uit Islamitische landen stoppen, jihadisten land uit, grenzen dicht.
Oorlog!11!!quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:46 schreef Muto het volgende:
twitter:RTV_Rijnmond twitterde op donderdag 08-01-2015 om 14:44:47Onbekenden gooien brandende #verfbus naar #AlHijra #moskee in #Vlaardingen. Twee mannen zijn daarna weggevlucht reageer retweet
It's on mothafackaaaaquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:46 schreef Muto het volgende:
Niet de ware islamquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:45 schreef waht het volgende:
[..]
Zijn ook gewoon twee hipsters. Hoogstwaarschijnlijk onrendabelen.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Normaal is hij nooit zo populistisch inderdaad.
De producent van WC papierquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:44 schreef Re het volgende:
Als ik nu mijn reet afveeg met de nieuwe editie van Charlie, wie beledig ik dan?
Duurt wel lang zegquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:46 schreef Ryan3 het volgende:
In Crepy-en-Valois zitten ze nu, verschanst in een huis.
Geloven, daar begint de hele ellende mee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hij heeft het over de islam maar niet over alle moslims maar zijn alle moslims niet mensen die geloven in de islam?
vrijheid van meningsuiting imo, als je dat afkeurt en vindt dat ze aangepakt moeten worden moet je geen lof uitspreken voor die charlie kantquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Weet je wat smakeloos is?
Dit:
[ afbeelding ]
En daar hoor ik je dan weer niet over. En dit zijn niet de enige die er zo over denken.
Selectief verontwaardigd.
Wel doen op een Frans toilet danquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:44 schreef Re het volgende:
Bron?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:46 schreef Ryan3 het volgende:
In Crepy-en-Valois zitten ze nu, verschanst in een huis.
Niet echt nee, aangezien er meer dan een miljard moslims zijn. Wat twee Nederlandse kneusjes zeggen boeit me weinig.quote:
Sympathiseren met terroristische organisaties alleen niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting, moet kunnen
Ik vind juist van wel. De geschiedenis heeft uitgewezen dat hij dit steeds maar weer doet. Ik heb hem niet gezien of gehoord toen de Moslims in Rotterdam vuurwerk gingen opruimen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Normaal is hij nooit zo populistisch inderdaad.
Dankquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Uit Schengen stappen, leger op openbare plekken, immigratie uit Islamitische landen stoppen, jihadisten land uit, grenzen dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |