Nee, want ze hebben de wapens achtergelatenquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:36 schreef HulkHeld het volgende:
Wapens gevonden in achtergelaten auto, ze hoeven zich maar ergens op te houden en iedereen die voorbijkomt neer te schieten..
Alle wapens? Dat weet je niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, want ze hebben de wapens achtergelaten
Ja vast niet allemaal he..quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, probleem is dat er bezuinigd wordt op de inlichtingendiensten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:36 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Het zijn er gewoon veel te veel om 24/7 te volgen. Dit is geen probleem van de inlichtingendiensten maar van de politiek die dat tuig niet wil uitzetten maar liever op ons los laat
kudde dieren zijn en dat vind ik erger dan iemand die zijn passie nastreeftquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat trouwens wel prijzenswaardig is is de eendracht die het Westen nu toont. Ze doen dit wel met het tenenkrommende zin "Ik ben Charlie", maar dat zijn details.²
Een achtergrond van IS mag sowieso op een bezoekje van de politie rekenen.quote:
quote:French special operations forces have deployed in a northern town where two brothers suspected of having gunned down 12 people in an Islamist attack on satirical magazine Charlie Hebdo are believed to be located, a police source said.
RAID, the anti-terrorist unit of the French police force and the GIGN, a paramilitary special operations unit, deployed in Villers-Cotterets in the northern Aisne region "where a car was abandoned after being used by the two suspects, who were identified by a witness", the source said.
Tot zaterdag las ik jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:36 schreef crv het volgende:
[..]
duitsland heeft ook aangegeven de vlaggen half stok te hangen
Wat wil je dan? ikbentegenextermisten? Dan zitten je 140 tekens gelijk vol.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat trouwens wel prijzenswaardig is is de eendracht die het Westen nu toont. Ze doen dit wel met het tenenkrommende zin "Ik ben Charlie", maar dat zijn details.²
Die is een partijtje blij.quote:
Gaat wel gebeuren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:39 schreef Breekfast het volgende:
[..]
En die worden dan weer niet opgepakt.
Ja dit soort dingen zijn natuurlijk alleen maar goed voor zijn ideologie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die is een partijtje blij.
Die loopt al 24 uur met een stijve rond.
Die van vanmorgen dus?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:36 schreef UpsideDown het volgende:
[..]twitter:AFP twitterde op donderdag 08-01-2015 om 14:04:12#BREAKING French special forces deploy in zone where Paris attack suspects spotted reageer retweet
Heeft er ook eentje zijn band om hoor jezus man :squote:Op donderdag 8 januari 2015 14:39 schreef waht het volgende:
Allah hu akbar, is bovendien compleet verkeerd geschreven.
Omdat het achterlijke pubertjes zijn die stoer willen doen voor hun net zo achterlijke vriendjes.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:39 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Le Pen schijnt nu een zwemvest aan te hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die is een partijtje blij.
Die loopt al 24 uur met een stijve rond.
Alleen molotovcocktails toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is nu al 3x gepostquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:40 schreef Caland het volgende:
Onze Greet heeft zojuist ook een reactie gegeven
Gelijke strekking dit met die pvv fans, maar waar blijven hun bezoekers?quote:
Voorspelbare reacties, ik voel me in ieder geval niet Charlie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Je vertoont zelf ook kuddegedrag man. Als we maar lang genoeg op je letten concluderen we vast dat jij net zo'n lemming bent als de mensen die je ervan beschuldigt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:38 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
kudde dieren zijn en dat vind ik erger dan iemand die zijn passie nastreeft
onder het vlaggetje "iedereen in mijn Twitter tijdlijn doet het dus ik moet ook" geforceerd worden om mee te doen met die ongein is toch erger dan op eigen kracht geloven in een hogere entiteit?
De propagandamachine draait op volle toeren.quote:
Sma-ke-loos dat hij dit nu gebruikt voor zijn politieke agenda. Dat is gewoon onrespectvol naar de slachtoffers en nabestaanden.quote:
die heli hangt er nu ook alleen niet van de persquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:41 schreef Muto het volgende:
In de VS had er allang een helicopter boven dat huis gehangen en hadden we mee kennen kijken.
Aangifte doen? Of hoor je marcouch nu niet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:39 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzinnig zoetsappig gelulquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
Die extremisten hebben mensen gedood 'voor de profeet' omdat iemand de profeet heeft getekend, maar zelfs schieten ze iemand dood die de naam van de profeet draagt.
Over de rug van de slachtoffers je politieke standpunten propageren. Wat een walgelijk figuur blijft het ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:40 schreef Caland het volgende:
Onze Greet heeft zojuist ook een reactie gegeven
"dag van de bevrijding", gesellie oorlogstaal.quote:
Wat zegt hij (samengevat)?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |