abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:10:00 #1
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_148464464

quote:
Wat weten we over de aanslag op Charlie Hebdo? Een overzicht

Op de burelen van het Franse satirische blad Charlie Hebdo is rond half twaalf een schietpartij losgebarsten. In elk geval hoofdredacteur Stéphane ‘Charb’ Charbonnier en de controversiële cartoonist Cabu kwamen daarbij om het leven. De daders, bewapend met Kalasjnikovs, zijn nog niet gepakt. Wat weten we nu?
Het parket van Parijs spreekt van zeker twaalf doden. Volgens persbureau Reuters zijn ten minste tien mensen gewond, van wie vijf ernstig.

De Franse politie is op zoek naar drie daders, schrijft persdienst ANP. Eerder werd gesproken van twee, maar volgens minister Cazeneuve van Binnenlandse Zaken zijn het er drie.

De daders, gemaskerd, zwart gekleed en bewapend met Kalasjnikovs, zouden tegen ooggetuigen hebben gezegd: “Zeg maar tegen de media dat we van Al-Qaeda Jemen zijn”, meldt 20 Minutes. Volgens de politie riepen ze verder: “Wij wreken de profeet”.

Volgens The Guardian zijn drie aanvallers in een ontsnappingswagen gesprongen, een vierde man zat achter het stuur. Hun auto, een zwarte Citroën, is teruggevonden in het centrum van Parijs. De daders zouden richting het noordoosten van Parijs zijn gevlucht.

De Franse krant Le Parisien spreekt van een goed voorbereide aanslag. De daders vielen binnen tijdens een redactievergadering, waardoor veel redacteuren en tekenaars van Charlie Hebdo (hier een kort profiel) in één ruimte waren. Ook zouden ze slachtoffers bij hun voornaam hebben genoemd.

Volgens Le Monde zijn in het plaatje rechts beelden van de vluchtende daders.

Charlie Hebdo zou de laatste weken zijn beveiligd wegens nieuwe bedreigingen. Eerder kreeg de redactie bedreigingen nadat het blad controversiële columns en spotprenten over de profeet Mohammed publiceerde.

Cartooniste Corinne ‘Coco’ Rey van Charlie Hebdo zou de schutters onder bedreiging hebben binnengelaten. Volgens Rey spraken de daders perfect Frans en zeiden ze dat ze “van Al-Qaeda” waren. De schietpartij zou vijf minuten hebben geduurd.

In de laatste (wrange) cartoon van hoofdredacteur Charb stond de tekst: “Nog steeds geen aanslagen in Frankrijk.” “Wacht eens! We hebben nog tot het eind van januari om onze beste wensen over te brengen.

In de Charlie Hebdo van vandaag, de laatste uitgave, stond een artikel over de Franse schrijver Michel Houellebecq. In zijn boek Soumission beschrijft hij het jaar 2022 onder een eerste islamitische president. De laatste tweet van het blad ging over IS-leider al-Baghdadi.
quote:
Charlie Hebdo, satirisch blad met heel wat vijanden

De aanslag op het redactiekantoor van het Franse satirische weekblad Charlie Hebdo in Parijs, waarbij vandaag doden vielen, staat niet op zichzelf. Het provocerende blad wordt al lang achtervolgd door processen en bedreigingen. Wat voor blad is Charlie Hebdo?

Het Franse satirische weekblad Charlie Hebdo publiceerde in 2012, midden in de golf van protest tegen de anti-islam film Innocence of Muslims, spotprenten van de profeet Mohammed. 'De beelden zullen degenen choqueren die gechoqueerd willen worden', liet hoofdredacteur Charb weten.

Op de cover van de editie van 19 september 2012 staat een moslim in een rolstoel afgebeeld die wordt voortgeduwd door een orthodoxe jood, met de titel Intouchables 2, verwijzend naar de film Intouchables, de Franse inzending voor de Oscars dat jaar.

Franse humor
Het blad staat in een lange Franse traditie. De wortels daarvan liggen bij maandblad Hara-Kiri, in 1960 opgericht door François Cavanna. Hara-Kiri kende God noch gebod, en liet zich ook aan politiek niets gelegen liggen. Na een lange reeks processen en verschijningsverboden legde het blad in 1985 het loodje. Intussen had Charlie Hebdo zich al warmgelopen. Het nam de rol van satirische voorpost moeiteloos over.

Franse humor valt uiteen in twee uitersten. Je hebt de zeer zorgvuldig uitgewerkte grap die is gebaseerd op gewone types die uit de rails lopen; filmmakers Jacques Tati en Louis de Funès beheersten de finesses daarvan. Dany Boon - van de film Bienvenue chez les ch'tis- is hun verre nazaat. Haaks daarop staat een inktzwarte variant, waarvoor niets heilig is. Dat is zeg maar de lijn Céline, Houellebecq en Hara-Kiri. Bij de presentatie van een boek over Hara-Kiri werd het een jaar geleden nog eens uitgelegd. 'Kun je lachen om een kind dat sterft', vroeg de een. 'Ja, maar het gaat beter als het er meer zijn', was het antwoord.

Humor buiten alle perken dus. Die lijn wordt in Charlie Hebdo voortgezet, even scherp, nietsontziend en bruut soms als in Hara-Kiri. Net als Hara-Kiri moet het blad zien rond te komen zonder advertenties - adverteerders denken dat je idioot bent, had Cavanna gedicteerd. Charlie Hebdo verkeert met zijn oplage van ongeveer 50 duizend exemplaren financieel dan ook doorgaans in de gevarenzone.

Blad van tekenaars
Maar er zijn ook verschillen. Anders dan Hara-Kiri, dat veel fotografie en collages bevatte, is Charlie Hebdo een blad van tekenaars. Zij maken er de dienst uit. Dat begint al met de naam: Charlie is een verwijzing naar Charlie Brown, het Amerikaanse stripfiguurtje dat wordt bewonderd door oprichters Wolinski en Cabu (Hebdo staat trouwens voor hebdomodaire - weekblad).

En Charlie Hebdo is een politiek blad. Het kiest positie op de linkerzijde, bestrijdt kerncentrales lang voordat het woord ecologie gemunt is en heeft een deskundige in de gelederen die extreem rechts met argusogen volgt. 'Maar we zijn vrijdenkers', vult Coma aan. 'Als links ons op de zenuwen werkt, tikken we ze net zo hard op de vingers.'

Met die dwarse stellingname maakt het blad heel wat vijanden. Al in 1993 wordt een editie met koning Boudewijn op de omslag in België verboden, het nummer van 19 september 2001 mag de Verenigde Staten niet in. Veruit de grootste klap komt op 8 februari 2006, als Charlie Hebdo de Deense Mohammed-cartoons afdrukt, en er zelf nog een paar aan toevoegt.

Processen
Een regen van processen daalt op de redactie neer, hoofdredacteur Philippe Val krijgt intensieve beveiliging. Het eind van het liedje is dat Charlie Hebdo door de rechter wordt vrijgesproken. 'Dan zie je wat onze rol is', zei destijds tekenaar en redactiechef Riss (de tekenaars van Charlie Hebdo hebben allemaal een geuzennaam). 'De andere Franse media durfden het niet aan de cartoons af te drukken. Ze hebben van onze houding iets opgestoken. Dit keer is de solidariteit daardoor groter.'

Blijft de vraag waarom een blad dat al zo lang achtervolgd wordt door processen en bedreigingen geen beveiliging in de arm neemt als het een Sharia Hebdo uitbrengt. 'Daar raak je de kern van Charlie Hebdo', zegt Coma. 'Als redactie deelden we de euforie rond de Arabische opstanden en waren we diep teleurgesteld door het vervolg. Toen zei iemand - ik weet niet eens meer wie - we maken een Sharia Hebdo. Nooit hebben we gedacht dat dit de reactie kon zijn.'

Molotovcocktail
De beveiliging van het kantoor van Charlie Hebdo is inmiddels opgevoerd. Vorig jaar moest de redactie van het blad op zoek naar een andere werkplek, nadat in november een molotovcocktail naar binnen werd gegooid. De redactielokalen brandden uit, computers en archieven gingen verloren. Dat allemaal omdat het weekblad een nummer aankondigde met Mohammed als gasthoofdredacteur en zich voor de gelegenheid omdoopte tot Sharia Hebdo.

'Wij gaan door waar anderen halt houden', zei tekenaar en redactiechef Riss. 'Als een soort verkenners zoeken we de grenzen op. Dat wij dat doen, maakt voor de andere media het speelveld groter; het voorkomt dat ze te voorzichtig worden. We tekenen niet alleen om te amuseren, maar ook om die vrijheid te bevechten.'

'We weten nu weer precies waarom we het blad maken', zei Riss, die er sinds de oprichting in 1992 werkt. Hij is opgeleid als jurist. Het opzoeken van de grenzen van de vrijheid van meningsuiting was voor hem een belangrijke reden om hier te gaan werken. 'We willen de mechanismen blootleggen die mensen dom kunnen houden. Dat kan religie zijn, maar ook media, politiek en economie. En daarbij nemen we inderdaad risico's.'
quote:
Charlie Hebdo zal volgende week gewoon verschijnen
Het door een terroristische aanslag getroffen weekblad Charlie Hebdo zal volgende week gewoon verschijnen.
Dat meldt een journalist van het Franse persbureau AFP, die zegt zich te baseren op een medewerker van Charlie Hebdo.

Eerder gaven enkele grote Franse mediabedrijven aan, de handen ineen te slaan om de toekomst van het weekblad veilig te stellen. Woensdag werden onder meer tien werknemers van het Franse satireblad doodgeschoten, tijdens een terroristische aanslag op de hoofdredactie van Charlie Hebdo.

Steun

Radio France, France Televisions (beiden onderdeel van de Franse publieke omroep) en de krant Le Monde hebben een gezamenlijke verklaring naar buiten gebracht, waarin de media aangeven het blad persoonlijke en materiële steun te verlenen.

Er werd in de verklaring niet in detail uitgelegd welke goederen er klaar zouden staan.

Het satirische weekblad Charlie Hebdo is oorspronkelijk opgericht in 1969. Het linkse blad ageert met behulp van spotprenten, humor, tirades, essays en nieuwsverhalen tegen extreemrechts, religies en de traditionele politiek
Linkjes
Twaalf doden door aanslag in Parijs
Moslims spreken zich massaal uit tegen terreur
Liveblog NRC
Liveblog NOS
Liveblog Volkskrant
Wat is Charlie Hebdo?
Beelden van beschietingen (Klik niet als je maag gevoelig is)
Fotoreeks De Morgen
Fotoreeks NRC
(Extra) uitzendingen NOS gemist?

Voor de complotbespeurders is er een topic in BNW
BNW / de aanslag op Charlie Hebdo
pi_148464488
Uderzo leeft ook mee

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_148464509
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Uderzo leeft ook mee

[ afbeelding ]
_O_
Zonder wrijving geen glans
pi_148464514
quote:
Uderzo leeft ook mee

[ afbeelding ]
Mooi :Y
pi_148464516
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:07 schreef Storneren het volgende: [..] Zo kunnen we wel redeneren dat elke religie die niet binnenshuis wordt beleefd voor sommige gezien kan worden als een belediging.
Nee want jezelf in de openbare ruimte bevinden is geen belediging zoals het bekladden van iemand zijn huis. Als ik bij jou een foto van een blok kaas op je deur plak of wat dan ook dan zal je waarschijnlijk je schouders ophalen maar fijn is dat niet. En sowieso geen "hulde"
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_148464526
quote:
Uderzo leeft ook mee

[ afbeelding ]
Respect
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
pi_148464527
AFP tijdens de minuut stilte

There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_148464529
quote:
Uderzo leeft ook mee

[ afbeelding ]
Prachtig
pi_148464530
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:06 schreef Wespensteek het volgende:
Wat ik graag wil vertellen, is dat ze bij Charlie geen racistische mensen waren. Voordat ze werden neergeschoten, ging de discussie in de vergadering juist over hoe Frankrijk het racisme kan bestrijden. De aanvallers hebben dus mensen omgelegd die het hadden over de strijd tegen het racisme.
De ironie...
God bestaat niet, dus leef en geniet
pi_148464531
Indrukwekkende minuut stilte in Parijs

http://www.rtlnieuws.nl/e(...)ampaign=Headliner.nl

Op de uni ook een minuut stilte gehad.
당신을 사랑합니다
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:12:19 #11
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148464537
Aboutaleb
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_148464546
quote:
Uderzo leeft ook mee

[ afbeelding ]
Mooi :)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_148464551
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aboutaleb
Eensch :Y
pi_148464559
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:11 schreef crv het volgende:
AFP tijdens de minuut stilte

[ afbeelding ]
AFP heeft alle cartoons verwijderd uit hun database.

Zouden ze een target zijn geweest en zijn gezwicht?

Zou me niks verbazen.
pi_148464570
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:12 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Eensch :Y
Want als je vraagt of ze weg willen gaan, dan gaan ze. Dat weet iedereen.
pi_148464585
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Hij vroeg het ook niet vriendelijk.
pi_148464588
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:13 schreef Smack10 het volgende:

[..]

AFP heeft alle cartoons verwijderd uit hun database.
Serieus?
pi_148464604
Al die mensen die de reactie van Aboutaleb zo goed vinden...

Wat denk je dat de mensen op wie hij doelt hiermee doen? Denk je dat deze mensen nu uit zichzelf gaan vertrekken?
Ik ben het eens met de woorden dat deze mensen die geen respect voor het leven van andere mensen hebben moeten oprotten, maar dat zullen ze echt niet uit zichzelf doen.
pi_148464610
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:14 schreef Specularium het volgende:

[..]

Hij vroeg het ook niet vriendelijk.
Een vuist maken, en boe roepen. Doet me denken aan Donner bij Kopspijkers.
pi_148464615
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:11 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Nee want jezelf in de openbare ruimte bevinden is geen belediging zoals het bekladden van iemand zijn huis. Als ik bij jou een foto van een blok kaas op je deur plak of wat dan ook dan zal je waarschijnlijk je schouders ophalen maar fijn is dat niet. En sowieso geen "hulde"
Wat snap je niet aan binnenshuis?
Ik bedoel, het openlijk uiten van.
Misschien vind ik religie wel ze volslagen iets debiel dat het de menselijkheid beledigt.
Dat als jij met een kruis om je nek buiten gaat rondlopen zou ik mij daardoor beledigt kunnen voelen.
Moet ik dan iedereen met een kruisje om zijn nek gaan zitten aanspreken?

Of moet ik die Jehova's aan de deur helemaal de tyfus trappen omdat zij voor hun het ware woord komen verkondigen?
Onterechte automatische incasso
pi_148464629
quote:
99s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:14 schreef OmniRocket het volgende:

Wat denk je dat de mensen op wie hij doelt hiermee doen? Denk je dat deze mensen nu uit zichzelf gaan vertrekken?
Ik ben het eens met de woorden dat deze mensen die geen respect voor het leven van andere mensen hebben moeten oprotten, maar dat zullen ze echt niet uit zichzelf doen.
Dus?
pi_148464646
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:14 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Een vuist maken, en boe roepen. Doet me denken aan Donner bij Kopspijkers.
Beter dan zwijgen.
pi_148464648
quote:

We kunnen beginnen met het stoppen met het tegenwerken van moslims die graag naar Syrie willen vertrekken. Zeker als ze een dubbel paspoort hebben. Gewoon laten gaan en het Nederlandse paspoort intrekken.
pi_148464649
quote:

Aboutaleb is een Marokkaan, daar vinden Nederlanders het altijd extra mooi van om van te horen.

Eigenlijk zou de PvdA en Aboutaleb dan een wet moeten indienen dat deze mensen moeten vertrekken, maarja dat is meer PVV-geluid.
pi_148464651
quote:

Sommige gaan uit zichzelf naar Syrië toe. Prima, maar dan nooit meer terugkomen.
pi_148464660
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:15 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Dus?
Zulke woorden halen niks uit.. tijd voor daden
pi_148464662
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:14 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Serieus?
:Y
pi_148464664
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]

quote:

Nee, natuurlijk niet. Dat is het punt echter niet. Ik vind het goed dat hij een duidelijke reactie durft te geven, vergeleken met vele andere politici gisteren. Natuurlijk gaat dat idioten niet dwingen om te vertrekken, daar is wel wat meer voor nodig. Maar dat is niet in één dag geregeld.
pi_148464666
quote:
99s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:16 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Wat stel jij voor dan?
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:16:56 #30
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_148464668
quote:
Uderzo leeft ook mee

[ afbeelding ]
Uderzo is toch al lang dood? Kuch, nee dus. :@
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_148464670
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:16 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Sommige gaan uit zichzelf naar Syrië toe. Prima, maar dan nooit meer terugkomen.
Ik vraag me af of deze daders in Frankrijk Syrië-gangers waren.
pi_148464676
Metroverkeer in Lille ligt ook stil
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:17:42 #33
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_148464690
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:17 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Volgens de berichten in ieder geval 2 wel
Laffe huichelaar
pi_148464692
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:16 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Uderzo is toch al lang dood?
Goscinny is dood, Uderzo leeft nog. :)
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:18:10 #35
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_148464709
quote:

En als hij niets had gezegd was daar weer over gezanikt..
Die man (en eigenlijke alle normale moslims)kán het gewoon niet goed doen. Wat hij ook zegt of juist niet zegt: het is niet goed of het deugt niet

:r :r :r
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:18:11 #36
102912 crv
Screwed up
pi_148464710
quote:

[..]

is allang bekend
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
pi_148464715
Als de daders in Parijs Syrië-gangers zijn, dan is het wel extra dom om mensen zomaar te laten vertrekken. Aangezien terug naar Europa komen met alle open grenzen weinig problemen oplevert.
pi_148464721
Je zal tegenwoordig maar een cartoonist zijn...

pi_148464724
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:14 schreef Storneren het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan binnenshuis?
Ik bedoel, het openlijk uiten van.
Misschien vind ik religie wel ze volslagen iets debiel dat het de menselijkheid beledigt.
Dat als jij met een kruis om je nek buiten gaat rondlopen zou ik mij daardoor beledigt kunnen voelen.
Moet ik dan iedereen met een kruisje om zijn nek gaan zitten aanspreken?

Of moet ik die Jehova's aan de deur helemaal de tyfus trappen omdat zij voor hun het ware woord komen verkondigen?
Ik zie de vergelijking niet met posters plakken op een moskee.

Posters plakken op een moskee -> moedwillig iemand proberen te beledigen.
Kruis dragen -> niet moedwillig, openbare ruimte.
Jehova's aan de deur -> kan beledigend zijn en irritant inderdaad.

Dus voor Jehova's en posters opplakken, beide geen "hulde"
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:18:46 #40
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_148464727
quote:

[..]

Ja, dat waren ze
pi_148464730
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Die man (en eigenlijke alle normale moslims)kán het gewoon niet goed doen. Wat hij ook zegt of juist niet zegt: het is niet goed of het deugt niet

Ik zeg niet dat het niet goed is, alleen dat woorden alleen niet genoeg zijn.
pi_148464733
quote:
99s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:16 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Tegen wie of wat precies?
pi_148464739
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Veel mensen vinden het juist goed wat hij zegt. Hij staat op één op de dumpert-kudolijst.
pi_148464748
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:18 schreef luxerobots het volgende:
Als de daders in Parijs Syrië-gangers zijn, dan is het wel extra dom om mensen zomaar te laten vertrekken. Aangezien terug naar Europa komen met alle open grenzen weinig problemen oplevert.
We hebben in Europa naar mijn weten geen open grens met Syrië.
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:19:42 #45
102912 crv
Screwed up
pi_148464756
ik vindt het verdacht stil......
pi_148464760
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:19 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

We hebben in Europa naar mijn weten geen open grens met Syrië.
Gelukkig maar, dan komen hier geen Syriërs.
pi_148464762
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:19 schreef crv het volgende:
ik vind het verdacht stil......
당신을 사랑합니다
pi_148464763
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:16 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Dat is het punt echter niet. Ik vind het goed dat hij een duidelijke reactie durft te geven, vergeleken met vele andere politici gisteren. Natuurlijk gaat dat idioten niet dwingen om te vertrekken, daar is wel wat meer voor nodig. Maar dat is niet in één dag geregeld.
Ook een goeie reactie van Nick Clegg:
quote:
I’m sorry, Omar, I’ve got to interrupt. I think if I understand you correctly, I cannot express to you how strongly I disagree with you. There can be no excuse, no reason, no explanation… They have killed cartoonists who have done nothing more than drawings which they so happen to find offensive.

Here’s the bottom line, Omar, at the end of the day in a free society people have to be free to offend each other. You cannot have freedom unless people are free to offend each other. We have no right not to be offended. That fundamental principle of being free to offend people - and not saying somehow that you have a right not be offended in a democratic, open, society such as ours is exactly what was under threat by these murderous barbarians. To even suggest, Omar, that there is a rationale, an explanation, a motive that somehow absolves them or sheds greater light on such a horrific, cold hearted, cowardly act, I find out
link, plus filmpje:

http://i100.independent.c(...)massacre--x1iSuyGYce
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_148464769
quote:
vind
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148464770
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:18 schreef luxerobots het volgende:
Bron? Wie zegt dat het niet zo moeilijk is om zonder paspoort van Turkije naar Europa te reizen?
pi_148464773
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:18 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Ik zie de vergelijking niet met posters plakken op een moskee.

Posters plakken op een moskee -> moedwillig iemand proberen te beledigen.
Kruis dragen -> niet moedwillig, openbare ruimte.
Jehova's aan de deur -> kan beledigend zijn en irritant inderdaad.

Dus voor Jehova's en posters opplakken, beide geen "hulde"
Valt allemaal onder de noemer vrijheid van meningsuiting.
Net zo goed dat je, in dit land, dan in de gelegenheid staat er tegen in te gaan binnen de grenzen van onze wet.
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:20:12 #52
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_148464778
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:19 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Veel mensen vinden het juist goed wat hij zegt. Hij staat op één op de dumpert-kudolijst.
En er zijn er ook heel veel die er over zaniken. Iig hier op Fok!
pi_148464781
quote:
Klopt idd, al meer dan een uur inmiddels...
I´m back.
pi_148464799
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:18 schreef WhateverWhatever het volgende:

[ afbeelding ]
Oppenheimer is een Baas B.
U MAD?
pi_148464813
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:19 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Gelukkig maar, dan komen hier geen Syriërs.
Open grenzen heeft er dus niks mee te maken. Laat ze lekker naar Syrië gaan, paspoort gaat onmiddellijk door de shredder bij de uitgang.
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:22:41 #56
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_148464862
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:18 schreef WhateverWhatever het volgende:

[ afbeelding ]
En de cartoons/strips zijn al bijna uitgestorven...
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_148464872
Misschien niet onbelangrijk om te beseffen dat religieuze fundamentalisten niet de enige bedreiging vormen voor de vrijheid van meningsuiting. Uit een artikel van De Correspondent met wat historie over Charlie Hebdo maak ik op dat de Franse regering in 1970 heeft gedreigd een voorloper van het blad te verbieden.

Het heeft vaak iets hypocriets, dat gedweep met de vrijheid van meningsuiting. Ja, zolang die mening je maar aanstaat zeker.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_148464878
kimwillsher1 twitterde op donderdag 08-01-2015 om 12:41:15 #CharlieHebdo helicopters overflying north Paris.Suspects' vehicle heading for N/E Paris NOT west.Armoured police vehicles at portes. reageer retweet
pi_148464881
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:16 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Wat stel jij voor dan?
Laten we beginnen met het zo moeilijk mogelijk maken dat Syrië gangers terugkeren.
pi_148464901
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:23 schreef Ketchupcurry het volgende:
kimwillsher1 twitterde op donderdag 08-01-2015 om 12:41:15 #CharlieHebdo helicopters overflying north Paris.Suspects' vehicle heading for N/E Paris NOT west.Armoured police vehicles at portes. reageer retweet
TIJD VOOR DE LAUNCHERS !!!!!!!

Spektakel mensen. Ik heb de chips al klaar liggen !!
U MAD?
pi_148464907
quote:
Hier moeten we live beelden van hebben :P
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:24:01 #62
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_148464911
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:23 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Livestreampje ergens?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:24:01 #63
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_148464912
quote:

[..]

Nu nog een stream.
pi_148464914
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:20 schreef Storneren het volgende:

[..]

Valt allemaal onder de noemer vrijheid van meningsuiting.
Net zo goed dat je, in dit land, dan in de gelegenheid staat er tegen in te gaan binnen de grenzen van onze wet.
Leuk dat het onder die noemer valt, verdient nog steeds geen hulde :)
pi_148464915
quote:
99s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:23 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Syrië-gangers

[..]

Laten we beginnen met het zo moeilijk mogelijk maken dat Syrië gangers terugkeren.
Dat gebeurt al. Nog meer plannen? :P
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:24:15 #66
102912 crv
Screwed up
pi_148464924
ietsje minder sensatie hier mag wel lijkt me
pi_148464929
quote:

[..]

:Y)
pi_148464933
pi_148464942
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:23 schreef Claudia_x het volgende:

Het heeft vaak iets hypocriets, dat gedweep met de vrijheid van meningsuiting. Ja, zolang die mening je maar aanstaat zeker.
Precies. Daarom mag een ieder vinden wat hij of zij vindt. Zolang een ander er maar geen last van heeft.
Leuke utopie.
pi_148464945
quote:
Nee, ik wilde m al niet posten hier. :')
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:24:49 #71
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_148464949
heli's, launchers, alles.
Say what?
pi_148464951
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:19 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ook een goeie reactie van Nick Clegg:

[..]

link, plus filmpje:

http://i100.independent.c(...)massacre--x1iSuyGYce
Ik denk dat Omar ergens een punt heeft. Het heeft ook hoogstwaarschijnlijk te maken met de rol van Frankrijk in Mali en MO. Dat mag bij de discussie betrokken worden (gaan we door? gaan weharder optreden of laten we ze het zelf uitzoeken voor de sake of our own safety?). Hij zegt niet dat de aanslag op enige manier is goed te praten. Clegg is een politicus die zo een discussie makkelijk weet te ontwijken.
당신을 사랑합니다
pi_148464953
Wel jammer dat er door die rocketlauncher nu misschien wel geen nieuwshelikopters de lucht ingaan ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:24:56 #74
438527 MissButterflyy
pi_148464954
quote:
Zou die Charlie genoemd zijn? ;)
pi_148464965
quote:
Kansloos zeg :')
pi_148464969
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:24 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Dat gebeurt al. Nog meer plannen? :P
Vreemd dat er zoveel Syrië gangers in Europa zijn waar weet van is
pi_148464970
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:24 schreef Caland het volgende:
Wel jammer dat er door die rocketlauncher nu misschien wel geen nieuwshelikopters de lucht ingaan ;(
Past bij de beperk de media strategie. :')
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:25:37 #78
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_148464977
quote:
Da's even geleden inmiddels..
pi_148464978
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:24 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Leuk dat het onder die noemer valt, verdient nog steeds geen hulde :)
Daar ben ik het met je eens trouwens. Om een lange "discussie" kort te houden.
Het is ook geen hulde. Maar het hoort te kunnen.
pi_148464991
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:24 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nee, ik wilde m al niet posten hier. :')
Ik wel.. :'(
pi_148465011
quote:
pi_148465013
quote:
99s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:25 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Vreemd dat er zoveel Syrië gangers in Europa zijn waar weet van is
Ik denk dat jij er een tikkeltje te makkelijk over denkt.
pi_148465025
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:24 schreef crv het volgende:
ietsje minder sensatie hier mag wel lijkt me
Satire, mag dat wel van jou?
pi_148465026
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:19 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Bron? Wie zegt dat het niet zo moeilijk is om zonder paspoort van Turkije naar Europa te reizen?
Bron? Wie zegt dat het moeilijk is om zonder paspoort van Turkije naar Europa te reizen?
pi_148465040
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aboutaleb
wie wat waar?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:28:19 #87
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_148465063
quote:
99s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

wie wat waar?
Gisteren http://nos.nl/artikel/201(...)ten-rot-toch-op.html
pi_148465065
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:25 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Om het andere polsje zit een Livestrong bandje.
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:28:45 #90
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_148465079
quote:
99s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

wie wat waar?
Beelden van Reims:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_148465085
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Om het andere polsje zit een Livestrong bandje.
Dus kind is gemaakt onder invloed van doping?
U MAD?
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:29:49 #92
102912 crv
Screwed up
pi_148465114
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Satire, mag dat wel van jou?
jazeker, maar ik krijg de indruk dat bij een aantal de kwijl uit de bek loopt alleen al bij het idee dat er e.o.a. "die hard" scenario aan zit te komen
pi_148465127
Ze zijn ze kwijt
quote:
Er is volgens Le Parisien een verlaten auto aangetroffen in de omgeving van het benzinestation waar zij eerder zwaarbewapend werden gespot.
pi_148465129
Waarom gaat premier een preek houden, hield de Franse premier ook een preek na MH17 of moeten er zieltjes gewonnen worden :?
blablablabla
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:31:04 #95
438527 MissButterflyy
pi_148465149
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:30 schreef Houtenbeen het volgende:
Ze zijn ze kwijt

[..]

Ohoh
pi_148465153
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:30 schreef Elan het volgende:
Waarom gaat premier een preek houden, hield de Franse premier ook een preek na MH17 of moeten er zieltjes gewonnen worden :?
:')
pi_148465155
quote:
dat is toch standaard bij dit soort dingen
pi_148465168
quote:
Een politicus die geen zieltjes wil winnen, dat lijkt me nieuws.
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:32:12 #99
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_148465180
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Beelden van Reims:
[ afbeelding ]

En DAT na dit http://nos.nl/artikel/201(...)ten-rot-toch-op.html

Treurig... -O-
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:32:14 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148465183
Ik vind dit wel wat erger dan dat MH17 gebeuren, goed toch dat Rutte een toespraak geeft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 13:32:23 #101
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_148465190
Meer mensen die de zelfmoordtape van Hans Teeuwen totaal niet grappig vinden?
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:32:34 #102
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_148465193
quote:
omg, heb je nou het politieke systeem door?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:32:50 #103
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_148465200
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:32 schreef Slobeend het volgende:
ja
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:32:50 #104
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_148465201
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:30 schreef Houtenbeen het volgende:
Er is volgens Le Parisien een verlaten auto aangetroffen in de omgeving van het benzinestation waar zij eerder zwaarbewapend werden gespot.
Bron?
pi_148465203
quote:
Dat is die man wel vaker niet
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:33:04 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148465214
quote:
Ik snapte er ook gewoon echt helemaal niks van. Bezopen zoiets opnemen lijkt toch niet zo'n goed plan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148465218
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:16 schreef Bananenman het volgende:

[..]

[..]

Op zich is er in een geglobaliseerde wereld veel voor te zeggen dat mensen maar een samenleving opzoeken die ze wel bevalt qua zeden en dergelijke. Landen met islamvriendelijke wetgeving en zeden genoeg. Alleen in een groot aantal daarvan is het Westen aan het oorlogje spelen en valt het die wetten en zeden frontaal aan. De consequentie van het 'rot maar op'-argument is dan ook dat we ons terugtrekken uit de islamitische wereld.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_148465225
quote:
Dat is in elk geval niet met heel veel risico.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_148465226
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:25 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Een kogel door je kop door vanwege een tekening dat is pas kansloos!
pi_148465228
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Beelden van Reims:
[ afbeelding ]

wayyowww
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_148465229
quote:
je kan beter vragen of er mensen zijn die het WEL grappig vinden
pi_148465230
quote:
Het was vooral enorm warrig.
pi_148465233
pi_148465234
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Bron?
Inderdaad, volgens het nieuws op Radio 2 rijden ze nog rond met afgeplakte kentekenplaten.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_148465236
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:32 schreef Caland het volgende:
Ik vind dit wel wat erger dan dat MH17 gebeuren, goed toch dat Rutte een toespraak geeft.
Ik vind dit ook erger, de reden waarom.

Aan de andere kant, bij MH17 kwamen ongeveer 300 mensen om. Nu 12. Gek hoe de menselijke psyche werkt.
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:33:53 #116
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_148465243
quote:
Niet weten dat Aboutaleb de squadleader is van de GIGN. :')
  Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 13:33:54 #117
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_148465244
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik snapte er ook gewoon echt helemaal niks van. Bezopen zoiets opnemen lijkt toch niet zo'n goed plan.
Hij leek inderdaad bezopen.
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:33:59 #118
102912 crv
Screwed up
pi_148465247
quote:
ik vind die gast per definitie niet grappig
pi_148465250
quote:
Volgens mij was het niet grappig bedoeld.
pi_148465251
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Bron?
AD- Le parisien

Stond er ook bij
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:34:13 #121
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148465259
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:33 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Aan de andere kant, bij MH17 kwamen ongeveer 300 mensen om. Nu 12. Gek hoe de menselijke psyche werkt.
MH17 was gewoon foutje, bedankt. Daarom.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148465270
quote:
Charlie Hebdo zal volgende week gewoon verschijnen

Het door een terroristische aanslag getroffen weekblad Charlie Hebdo zal volgende week gewoon verschijnen.

Columnist Patrick Pelloux heeft dat donderdag verzekerd aan de krant Le Parisien.

''We gaan door, we hebben besloten volgende week uit te komen. Iedereen staat erachter'', zei Pelloux. Volgens de schrijver, die in het dagelijks leven arts is, komt de redactie van het tijdschrift op korte termijn bijeen.

Eerder zeiden enkele grote Franse mediabedrijven de handen ineen te slaan om de toekomst van het weekblad veilig te stellen.
bron
pi_148465282
quote:
Wie moet er dan een preek houden nu? De Paashaas?
  Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 13:35:10 #125
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_148465295
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:34 schreef Specularium het volgende:

[..]

Volgens mij was het niet grappig bedoeld.
Wat was het dan wel?
pi_148465301
quote:
Hier!
pi_148465304
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:34 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Mooi zo.
pi_148465307
quote:

[..]

MH17 is vooral een verhaal tussen Rusland en Oekraine waar geen enkel land een fuck om geeft...
Zonder wrijving geen glans
pi_148465330
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Op zich is er in een geglobaliseerde wereld veel voor te zeggen dat mensen maar een samenleving opzoeken die ze wel bevalt qua zeden en dergelijke. Landen met islamvriendelijke wetgeving en zeden genoeg. Alleen in een groot aantal daarvan is het Westen aan het oorlogje spelen en valt het die wetten en zeden frontaal aan. De consequentie van het 'rot maar op'-argument is dan ook dat we ons terugtrekken uit de islamitische wereld.
Met het eerste deel van je post ben ik het absoluut eens, maar het is niet zo dat het Westen landen aanvalt omdat ze bepaalde islamvriendelijke wetten en/of zeden kennen. Er zijn zat islamitische landen die bondgenoten zijn. Het Westen grijpt pas in als dit in landen (lees: met name Syrië) leidt tot het afslachten van onschuldige burgers die niet leven volgens deze wetten of zeden. Wat mij betreft een legitieme reden om in te grijpen.
pi_148465337
quote:
leek wel alsof ie dronken was...........snap zijn boodschap maar ik vind de uitvoering minder......
pi_148465352
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:34 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Wie moet er dan een preek houden nu? De Paashaas?
Niemand? Is toch een Franse aangelegenheid dit.

Bovendien weet je toch wel wat hij gaat zeggen over vrijheid van meningsuiting kostbaar goed in de democratie blabla
blablablabla
pi_148465355
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:34 schreef Caland het volgende:

[..]

MH17 was gewoon foutje, bedankt. Daarom.
Bij MH17 moeten duizenden mensen hun geliefden missen. Bij Charly Habdo is dat wat kleiner. Ik praat niets goed. Het is dat we gewoon subjectieve wezentjes zijn.
pi_148465356
quote:

[..]

MH17 was min of meer een fout van roekeloze pro-Russen. Parijs was doelbewust en tevens een aanslag op onze waarden en manier van leven. Misschien dat dat het is.
pi_148465388
Hans Teeuwen is helemaal de weg kwijt.
당신을 사랑합니다
pi_148465390
quote:
3s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:36 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Met het eerste deel van je post ben ik het absoluut eens, maar het is niet zo dat het Westen landen aanvalt omdat ze bepaalde islamvriendelijke wetten en/of zeden kennen. Er zijn zat islamitische landen die bondgenoten zijn. Het Westen grijpt pas in als dit in landen (lees: met name Syrië) leidt tot het afslachten van onschuldige burgers die niet leven volgens deze wetten of zeden. Wat mij betreft een legitieme reden om in te grijpen.
Was dat de reden voor de invasie van Irak?
pi_148465432
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:33 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Het was vooral enorm warrig.
Denk dat Teeuwen dicht tegen een GGZ opname aanzit.
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:38:52 #137
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_148465443
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:35 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Wat was het dan wel?
Kunst.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_148465444
quote:

[..]

Iets met intentie en het grotere plaatje. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_148465458
Zou pas gaaf zijn als Rutte nu gewoon gaat speechen in het Frans _O_ net zoals die minister van buitenlandse zaken van de VS.
pi_148465473
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:37 schreef Microtechs het volgende:
Hans Teeuwen is helemaal de weg kwijt.
Straalbezopen inderdaad
blablablabla
pi_148465478
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:38 schreef NotYou het volgende:

[..]

Iets met intentie en het grotere plaatje. :')
Net of ik dit niet erg vind :')
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:40:07 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148465490
Misschien dat Timmerfrans ook wel één van zijn befaamde tranentrekkers uit de kast kan halen om op een kansloze manier zieltjes te winnen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148465498
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:39 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Net of ik dit niet erg vind :')
Net alsof dat is wat ik stel.
Je suis Charlie Sheen
pi_148465510
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:37 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Was dat de reden voor de invasie van Irak?
Ik rekende al op deze reactie, vandaar dat ik Syrië noemde. Nee, dat was niet de reden voor de invasie van Irak. Maar de invasie daarvan had ook geen zak met het frontaal aanvallen van islamitische wetten en/of zeden te maken, dus staat hier m.i. los van.
pi_148465514
quote:

[..]

Met het eerste deel van je post ben ik het absoluut eens, maar het is niet zo dat het Westen landen aanvalt omdat ze bepaalde islamvriendelijke wetten en/of zeden kennen. Er zijn zat islamitische landen die bondgenoten zijn. Het Westen grijpt pas in als dit in landen (lees: met name Syrië) lijdt tot het afslachten van onschuldige burgers die niet leven volgens deze wetten of zeden. Wat mij betreft een legitieme reden om in te grijpen.
Nee, dat is niet zo. Het Westen zorgt met schrootschalige militaire inzet, al dan niet vechtend, dat islamitische landen onder de plak blijven en de olietoevoer soepel houden, en probeert Westerse waarden op te dringen.
pi_148465525
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:40 schreef NotYou het volgende:

[..]

Net alsof dat is wat ik stel.
Oh, NotYou, wat jij stelt is echt briljant.
pi_148465526
Laatste artikel van gister vermoorde journalist Bernard Maris
quote:
Kannibalisme, laat dat maar aan God over

‘Bedankt, Robespierre. Zonder jou zou ik nu de slotgrachten van een kasteel uitbaggeren. Bedankt dat je het algemeen kiesrecht hebt bedacht, dat door de meeste schrijvers (Balzac, Stendhal, Flaubert, onze drie gratiën) als een affront werd beschouwd. Burgemeester Delanoë weigerde een Parijse straat naar Robespierre te vernoemen, niet onder het mom van het Schrikbewind, maar vanwege een verzonnen Opperwezen. De onkreukbare, met zijn deïstische hersenspinsels, mocht niet met de verlichting in verband worden gebracht.

Robespierre dacht dat een samenleving niet zonder hoop op een hiernamaals kan, ook al was het maar de vage onsterfelijkheid van de ziel. Oftewel: geen samenleving zonder godsdienst. En hij rekende er vast op dat hij de aanhangers van de verlichting wel kon overtuigen, die op zoek waren naar de waarheid en valse mysteriën en het geloof in een Opperwezen wilden doorprikken door middel van de rede.

De Cultus van het Opperwezen en de onsterfelijkheid van de ziel completteerden die van de rede door middel van een aantal republikeinse feesten die in de plaats kwamen van de religieuze feesten, zoals het feest voor de mensheid, voor de vaderlandsliefde, voor de haat jegens tirannen, voor de waarheid, voor de gerechtigheid, voor de landbouw, voor de industrie et cetera.

Kunnen de ideeën over goed en kwaad alleen in verband worden gebracht met het bestaan van een hiernamaals, met de bijbehorende beloningen en straffen? Of om het op een andere manier te zeggen: “Als God niet bestaat, waarom zou je dan een goed mens zijn?” Om Ivan Karamazov te citeren: “Voor wie het geloof eenmaal verloren heeft, is niets meer immoreel, zelfs kannibalisme niet.”

Wat het kannibalisme betreft, geen zorgen, dat werd hoofdzakelijk bedreven in naam van God [...]. We zouden nog even kunnen doorgaan met de beminnelijke jihadisten, die niets liever doen dan kelen doorsnijden

Nee. Je kunt atheïst zijn en er toch in de eerste plaats een altruïstische levenshouding op nahouden, een eigenschap die de mens evenzeer is aangeboren als seksualiteit. Volgens Darwin is het altruïsme zelfs de verklaring voor het feit dat onze soort superieur is aan alle andere soorten, die alleen maar de wet van ‘ieder voor zich en God voor ons allen’ kennen. En als je alleen maar een goed leven leidt uit vrees voor de straf van God, dan ben je diep gezonken. Dan ben je de belichaming van het kwaad.

Wat het kannibalisme betreft, geen zorgen, dat werd hoofdzakelijk bedreven in naam van God, die het protestantisme onder de inwoners van de Cevennen uitroeide met behulp van draken die moeders verkrachtten en zich tegoed deden aan zuigelingen aan het spit. We zouden nog even kunnen doorgaan met de beminnelijke jihadisten, die niets liever doen dan kelen doorsnijden.

Wanneer we zeggen dat we behoefte hebben aan godsdienst om kwaad te voorkomen, dan bedoelen we eigenlijk dat we behoefte hebben aan politie, wat niet hetzelfde is. Als je de politie een paar dagen op non-actief stelt, zul je merken dat de vrees voor God weinig uithaalt. Zichtbare dwang komt het onderscheid tussen goed en kwaad duidelijk ten goede, terwijl dwang die onzichtbaar is en uitgesteld totdat je dood bent, het kwaad eerder in de hand werkt. De landen waar atheïsme het meeste voorkomt zijn niet de meest gewelddadige landen, integendeel.’
bron
I´m back.
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:41:04 #148
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148465527
Als een Europa strijden tegen de islam.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_148465528
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Niemand? Is toch een Franse aangelegenheid dit.

Bovendien weet je toch wel wat hij gaat zeggen over vrijheid van meningsuiting kostbaar goed in de democratie blabla
Ah op die fiets. Ik las president en dacht dat het over Hollande ging.
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:41:08 #150
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_148465530
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:40 schreef Caland het volgende:
Misschien dat Timmerfrans ook wel één van zijn befaamde tranentrekkers uit de kast kan halen om op een kansloze manier zieltjes te winnen.
Hoeft hij niet. Zit al bij de EU :)
  Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 13:41:24 #151
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148465544
ben ik nou de enige die juist tijdens die samenkomingen / looptochten een aanslag zou plegen daar in parijs ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:41:43 #152
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_148465555
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee.
pi_148465556
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:40 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Oh, NotYou, wat jij stelt is echt briljant.
Ben jij verder wel helemaal in orde? Je komt wat raar over; alsof je niet het minste beetje tegenspraak kunt hebben.
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:41:47 #154
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148465562
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:41 schreef Jimbo het volgende:
ben ik nou de enige die juist tijdens die samenkomingen / looptochten een aanslag zou plegen daar in parijs ?
Doorgestuurd naar de AIVD
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148465566
quote:
Als een Europa strijden tegen de islam extremisten
  Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 13:42:03 #156
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148465571
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:40 schreef Caland het volgende:
Deed aboutaleb vanmorgen ook goed
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_148465584
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:41 schreef Caland het volgende:

[..]

_O-
pi_148465588
quote:
5s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:41 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ben jij verder wel helemaal in orde? Je komt wat raar over; alsof je niet het minste beetje tegenspraak kunt hebben.
Maak je om mij geen zorgen.
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:42:31 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148465592
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hoeft hij niet. Zit al bij de EU :)
Zijn ego kan nooit genoeg gestreeld worden heb ik het idee :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:42:34 #160
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_148465595
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:42 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Gisteren. En hij deed het wat mij betreft inderdaad goed ja.
pi_148465598
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:42 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Heeee aboutaleb
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_148465599
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, dat is niet zo. Het Westen zorgt met schrootschalige militaire inzet, al dan niet vechtend, dat islamitische landen onder de plak blijven en de olietoevoer soepel houden, en probeert Westerse waarden op te dringen.
Westerse waarden? Toe maar! Dus als we daar een grote minderheid gaan redden van een genocide dan is dat enkel onze waarde? Die mensen daar vinden genocide op hun volk eigenlijk wel prima?
  Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 13:42:42 #163
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148465601
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:41 schreef Caland het volgende:

[..]

aivd leest u even mee.

Maar nee, er zijn zoveel van die optochten, als ze kwaad willen zouden ze dat toch juist tijdens zn event moeten doen?
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:42:54 #164
438527 MissButterflyy
pi_148465608
quote:
Daar is vast veel beveiliging.
pi_148465636
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Heeee aboutaleb
:D
Feyenoord Rotterdam
pi_148465639
quote:
Mag je wel opschieten is zomaar een uur of 5 rijden.
blablablabla
  Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 13:43:32 #167
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148465640
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:42 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Daar is vast veel beveiliging.
zeg er gister totaal geen, en sowieso een rugzak bommetje kan je zo overal mee naartoe nemen.
pi_148465644
Aboutaleb :r
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_148465650
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

In het geval van Irak is dat waarschijnlijk wel een van de motieven geweest, ja. Maar Syrië? Qua olie een vrij irrelevante producent op het wereldtoneel.
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:44:56 #170
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_148465689
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:43 schreef Bananenman het volgende:

[..]

In het geval van Irak is dat waarschijnlijk wel een van de motieven geweest, ja. Maar Syrië? Qua olie een vrij irrelevante producent op het wereldtoneel.
Gasleiding zeggen sommigen. Dollar zeggen weer anderen.

Maar misschien kunnen we on topic blijven? :P
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:45:38 #171
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_148465714
Maar de vluchtauto is dus leeg aangetroffen bij die bezinepomp waar ze eerder gezien waren.
Amsterdam + Boekel = werelds...
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:46:08 #172
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_148465738
Politie waarschuwt voor foutieve informatie
#CharlieHebdo Attention aux fausses informations circulant. Merci de ne relayer que celles communiquées par les autorités officielles.

— Préfecture de police (@prefpolice) January 8, 2015
pi_148465739
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:45 schreef -Schorpioen- het volgende:
Maar de vluchtauto is dus leeg aangetroffen bij die bezinepomp waar ze eerder gezien waren.
In de buurt van die bezinepomp
  Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 13:47:06 #174
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148465775
sowieso aluhoedje dit dat. maar welke mongool plant een aanslag zo goed.. om vervolgens je fucking paspoort/ID te laten liggen ? :')

mn dikke reet
pi_148465779
quote:
6s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:42 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Westerse waarden? Toe maar! Dus als we daar een grote minderheid gaan redden van een genocide dan is dat enkel onze waarde? Die mensen daar vinden genocide op hun volk eigenlijk wel prima?
Wil je nou beweren dat de Westerse militaire aanwezigheid in de islamitische wereld naar aanleiding van een genocide is bewerkstelligd?
pi_148465788
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
#CharlieHebdo Attention aux fausses informations circulant. Merci de ne relayer que celles communiquées par les autorités officielles.

Hoe weet ik dat dit geen foutieve informatie is?
당신을 사랑합니다
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:47:31 #177
438527 MissButterflyy
pi_148465791
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

Welke info is foutief?
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:48:37 #178
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148465831
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:47 schreef Jimbo het volgende:
sowieso aluhoedje dit dat. maar welke mongool plant een aanslag zo goed.. om vervolgens je fucking paspoort/ID te laten liggen ? :')

mn dikke reet
Verhelderend inzicht. Bedankt namens iedereen.
Maar diep van binnen lach ik.
pi_148465847
quote:
De Franse politie heeft een van de verdachten van de schietpartij in Parijs gearresteerd. De 18-jarige jongen gaf zich aan. In de nacht van woensdag op donderdag zijn zeven arrestaties verricht in de klopjacht naar de daders.
Het is al bekend, maar nog even in de herhaling.

Ik denk dat de andere daders nog gepakt worden. Net wat ik gisteren al zei.
pi_148465855
quote:

mn dikke reet
Die aanslag is niet heel goed gepland, ze waren eerst bijvoorbeeld al het verkeerde gebouw ingelopen.
pi_148465877
quote:

mn dikke reet
Ik ben mijn ID kaart al 2 keer verloren.
pi_148465879
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:49 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Die aanslag is niet heel goed gepland, ze waren eerst bijvoorbeeld al het verkeerde gebouw ingelopen.
Als ze echt slim waren, waren ze niet met de auto gegaan. Het verkeer in Parijs. Neem dan een motor.
  Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 13:49:52 #183
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148465888
quote:

[..]

je zal er werken :')
een paar van die mongolen die naar binnen stormen, rondkijken en dan .. oh ehm, foutje bedankt.. DOAAG
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:49:53 #184
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_148465889
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:48 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Vind dat ze al aardig lang uit de handen van de politie zijn...
Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_148465897
Zit er iets van waarheid in die false flag?
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:50:12 #186
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_148465907
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:48 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Deze persoon heeft een vrij goed alibi, dus dit is niet 1 van de daders.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_148465909
Ook wel vaag dat je geen bloed ziet op dat filmpje waar die gekkie die agent zogenaamd door het hoofd schiet. Maar goed, ben niet zo van de conspiracy en alu-hoedjes maar dat is wel vaag.
pi_148465911
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:31 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Een politicus die geen zieltjes wil winnen, dat lijkt me nieuws.
_O-
pi_148465920
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:49 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Als ze echt slim waren, waren ze niet met de auto gegaan. Het verkeer in Parijs. Neem dan een motor.
Maar dan konden ze de badass raketwerper niet meenemen? }:|
pi_148465949
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:50 schreef Stefanovich het volgende:
Ook wel vaag dat je geen bloed ziet op dat filmpje waar die gekkie die agent zogenaamd door het hoofd schiet. Maar goed, ben niet zo van de conspiracy en alu-hoedjes maar dat is wel vaag.
Ook wel gek dat toevallig is gefilmd enzo..
당신을 사랑합니다
pi_148465962
hopelijk weten jullie dat diegenen die naar syrie afreizen hun paspoort/id inleveren bij IS commandos

ze hebben daar op kantoor een grote tas met ids van wie dan ook daar zijn aangekomen

die id's zijn dus gewoon random uit die tas getrokken en mee naar frankrijk genomen om te framen

denken dat mensen met militaire training hun ID in de auto achterlaten, netjes in het dashboard kastje met een strikje en een map met een rode cirkel om waar ze verblijven is echt knetter
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
pi_148465976
quote:
En daarmee de extremisten laten winnen. Nooit.
pi_148465990
Ik had wat meer een bende van Nijvel achtige manier van doen verwacht van die terroristen toen het op het eerste oog zo professioneel oogde, dit is toch wel een beetje een anti-climax dat het dus idioten blijken te zijn met een Syrië training.
Voor de samenleving natuurlijk wel ideaal dat ze zo slordig zijn en heel snel gepakt zullen worden.
pi_148465995
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:34 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
In aanvulling: er zouden een miljoen kopieën worden gedrukt en gecirculeerd (normaliter zijn dat er 45.000). (Bron is Le Monde.)
pi_148465996
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:51 schreef AhmedJaret het volgende:
hopelijk weten jullie dat diegenen die naar syrie afreizen hun paspoort/id inleveren bij IS commandos

ze hebben daar op kantoor een grote tas met ids van wie dan ook daar zijn aangekomen

die id's zijn dus gewoon random uit die tas getrokken en mee naar frankrijk genomen om te framen

denken dat mensen met militaire training hun ID in de auto achterlaten, netjes in het dashboard kastje met een strikje en een map met een rode cirkel om waar ze verblijven is echt knetter
Ja want militair getrainde mensen maken geen fouten.
pi_148466012
Misschien heb ik iets gemist maar ik vind het vreemd dat ze eerst een aanslag plegen in Parijs, wegvluchten en nu weer op weg zijn naar Parijs.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_148466043
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:53 schreef CartWOman het volgende:
Misschien heb ik iets gemist maar ik vind het vreemd dat ze eerst een aanslag plegen in Parijs, wegvluchten en nu weer op weg zijn naar Parijs.
Een crimineel gaat altijd terug naar plaats delict.
pi_148466048
quote:
Ze gaan voor een nieuwe actie.
pi_148466050
quote:

[..]

Precies en als ze die vrouw die de toegangscode had niet toevallig waren tegengekomen hadden ze voor een gesloten deur gestaan. Ook de vlucht met de auto ipv een motor in het idioot drukke verkeer in Parijs getuigt niet echt van een doordachte daad. Ze reden zich klem en moesten hals over kop een andere auto kapen. Daar hebben ze geen rekening mee gehouden en daarbij hebben ze waarschijnlijk het een en ander in de eerste auto laten liggen. Alu-hoedjes draaien weer helemaal door.
pi_148466056
quote:
AFP reports that the Charlie Hebdo shooting suspects have been spotted near the small town of Villers-Cotterêts, which is about an hour's drive north-east of Paris, and that specialist police and gendarmerie intervention teams have been deployed.

http://www.france24.com/e(...)harlie-hebdo-attack/
pi_148466063
quote:
Het was voor hun al een verassing dat ze ontsnapten. Die zijn nu onderweg naar hun 'endgame'.
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:54:19 #202
438527 MissButterflyy
pi_148466071
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:53 schreef Ketchupcurry het volgende:

[..]

Nu moeten ze toch wel worden gepakt, niet>?
pi_148466082
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:53 schreef Ketchupcurry het volgende:

[..]

Is al oud
pi_148466084
quote:
Ze bedachten zich dat ze nog een ID kaart hadden vergeten mee te nemen
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:54:40 #205
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_148466088
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:53 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Waarom niet, de vluchtactie is mislukt en ze kunnen nu geen kant meer op.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:54:44 #206
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_148466093
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:54 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Nu moeten ze toch wel worden gepakt, niet>?
We wachten af.
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:54:53 #207
438527 MissButterflyy
pi_148466101
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:54 schreef Storneren het volgende:

[..]

Ze bedachten zich dat ze nog een ID kaart hadden vergeten mee te nemen
:P
pi_148466105
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:53 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Een crimineel gaat altijd terug naar plaats delict.
_O_
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:55:01 #209
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148466109
quote:
Áls het dezelfden zijn.
pi_148466117
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

denk eens na...

1) ze gaan een aanslag plegen
2) nemen BEIDE hun ID mee stoppen deze in hun tas/zak w/e
3) leggen deze in de auto (hoe vaak doe je dit? wanneer zouden ze dit gedaan hebben? voor of na ze om zich heen schieten?)
4) vergeten BEIDE hun ID

wat denk je dat de kans is dat ze dit "per ongeluk' doen?
BAM
pi_148466130
Wat als ze verdwijnen en we nooit erachter komen wie de echte daders waren? oO/
당신을 사랑합니다
pi_148466134
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:55 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

denk eens na...

3) leggen deze in de auto (hoe vaak doe je dit? wanneer zouden ze dit gedaan hebben? voor of na ze om zich heen schieten?)
4) vergeten BEIDE hun ID

Er is maar 1 ID in de auto gevonden...
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:56:08 #213
102912 crv
Screwed up
pi_148466143
_O-

quote:
Kim Willsher@kimwillsher1
#CharlieHebdo Expert on BFMTV says gunmen not pros. Went to wrong address, dropped identity card AND "Commandos don't drive a Citroen C3".
pi_148466145
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:55 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

denk eens na...

4) vergeten BEIDE hun ID

Maakt niet uit James Bond is ze al op het spoor. (get a life)
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:56:33 #215
102912 crv
Screwed up
pi_148466158
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

ik heb het al opgegeven dat te blijven melden
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:56:45 #216
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148466163
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:55 schreef Microtechs het volgende:
Wat als ze verdwijnen en we nooit erachter komen wie de echte daders waren? oO/
Dan zijn ze verdwenen, en komen we er nooit achter wie de echte daders waren waarschijnlijk.
pi_148466168
quote:

[..]

dat maakt het alleen mar verdachter
BAM
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:57:08 #218
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_148466175
Advocaat verdachte: geef jezelf over
De advocaat van verdachte Chérif Kouachi heeft zijn cliënt opgeroepen om zich te melden bij het politiebureau, meldt de nieuwszender BFMTV.

Charlie Hebdo : l'avocat de Chérif Kouachi invite son client à se rendre (BFMTV)

— BFMTV (@BFMTV) January 8, 2015

NOS
pi_148466176
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:53 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Dat zou je wel denken, aan de andere kant doen ze wel hun best om te vluchten.
Rij dan gewoon door en schiet een raket op de politieversperring en blaas jezelf op.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_148466177
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Niet zulke grote, kijk naar bv de bende van Nijvel waar ik hierboven aan refereerde, dat waren ook militairen (of mensen met een training), dat ging jaren door en nooit gepakt.
Die zouden geen vingerafdruk achter laten, laat staan een id. Dat is zelfs voor een doorgedraaide Berber extreem slordig.
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:57:17 #221
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_148466183
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:56 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

Want?
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:57:38 #222
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_148466195
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:56 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

Nee, het zou pas verdacht zijn als ze geen ID hadden achtergelaten.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:57:58 #223
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148466208
Ze zijn nu gewoon buiten die raketwerper nog veel meer oorlogstuig aan het verzamelen. Doorgaans is het dan een eitje om zo Parijs binnen te rijden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:58:06 #224
72388 JACM
Gierend Leer
pi_148466213
quote:

[..]

Als je een statement wil maken lijkt me dat je dat alle ID's achterlaat.
¯_(ツ)_/¯
pi_148466219
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
De advocaat van verdachte Chérif Kouachi heeft zijn cliënt opgeroepen om zich te melden bij het politiebureau, meldt de nieuwszender BFMTV.

Charlie Hebdo : l'avocat de Chérif Kouachi invite son client à se rendre (BFMTV)

NOS
quote:

NOS
Die wil natuurlijk cashen :')
당신을 사랑합니다
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:58:42 #226
102912 crv
Screwed up
pi_148466236
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:58 schreef Microtechs het volgende:

[..]

[..]

Die wil natuurlijk cashen :')
of hij heeft nog wat rekeningen open staan
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:58:54 #227
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_148466241
Ach, ze vergaten ook een schoen mee te nemen. Zit zeker ook iets achter?
pi_148466242
Damn,30 topics inmiddels. :D
pi_148466257
quote:

NOS
ja dan heeft hij ook een mooie klus binnen
BAM
pi_148466266
quote:

[..]

Zoveel domheid in één post zie je ook nauwelijks. :')

Ga eens na hoeveel oorlog het Westen gevoerd heeft in landen met moslims en waarom.

Om de burgers te beschermen ga je ze vermoorden dmv oorlog? _O-
pi_148466267
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:57 schreef Caland het volgende:
Ze zijn nu gewoon buiten die raketwerper nog veel meer oorlogstuig aan het verzamelen. Doorgaans is het dan een eitje om zo Parijs binnen te rijden.
Hoe krijg je het voor elkaar.
pi_148466275
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:55 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Áls het dezelfden zijn.
Zou ook nog kunnen, idd.
  Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 14:00:30 #233
8781 crew  Frutsel
pi_148466291
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:58 schreef JACM het volgende:

[..]

Als je een statement wil maken lijkt me dat je dat alle ID's achterlaat.
Of als vals spoor...
pi_148466307
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:00 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Of als vals spoor...
Of illuminatie...
pi_148466309
quote:
Het Westen grijpt pas in als dit in landen (lees: met name Syrië) leidt tot het afslachten van onschuldige burgers die niet leven volgens deze wetten of zeden. Wat mij betreft een legitieme reden om in te grijpen.

Ja, die bijna 100.000 dode burgers in Irak was allemaal het niet zulke lieverdjes waren. :')
pi_148466310
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:57 schreef CartWOman het volgende:
Dat zou je wel denken, aan de andere kant doen ze wel hun best om te vluchten.
Rij dan gewoon door en schiet een raket op de politieversperring en blaas jezelf op.
Ze kunnen het beste een raket schieten op een van de pleinen die vanavond weer vol mensen staan. Al hoop ik niet dat het gebeurd.
pi_148466315
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:59 schreef Smack10 het volgende:

Om de burgers te beschermen ga je ze vermoorden dmv oorlog? _O-
Lijkt politie in Amerika wel idd.
To serve and protect.
pi_148466324
quote:
6s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:42 schreef Nielsch het volgende:

[..]

pi_148466326
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:00 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Of illuminatie...
of jk rowling...
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:01:49 #240
72388 JACM
Gierend Leer
pi_148466340
quote:

[..]

Of als vals spoor...
Klopt. Dat kan een reden zijn. Daarom denk ik niet dat een ID achterlaten een statement is.
¯_(ツ)_/¯
pi_148466350
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:58 schreef NoXia het volgende:
Ach, ze vergaten ook een schoen mee te nemen. Zit zeker ook iets achter?
Dat was je dus ook opgevallen. Op de video waar die agent wordt neergeschoten zie je dat een van de daders die sportschoen weer oppakt en in de auto gooit. (zelf dragen ze kistjes) Dit is duidelijk de wisselkleding. Een echte professional weet dat je de wisselkleding in een dichte tas moet stoppen ipv op de grond in de auto te leggen. Nu zit de wisselkleding onder de bloed, kruit en andere sporen.
  Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 14:02:24 #242
8781 crew  Frutsel
pi_148466353
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:00 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Of illuminatie...
Ja gooi het maar weer op die toer... Als je het goed voorbereid, met vluchtroute, vluchtauto's, de datum... waarom dan niet een gejatte ID kaart achter laten... klinkt wat onnozel..
Maar goed, als het klopt dat ze daadwerkelijk eerst in het verkeerde gebouw waren dan kan alles inderdaad...
pi_148466360
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:57 schreef Caland het volgende:
Zit wat in.
pi_148466371
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:00 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Ze kunnen het beste een raket schieten op een van de pleinen die vanavond weer vol mensen staan. Al hoop ik niet dat het gebeurd.
Pfff, please...
Maar zo ver zie ik ze niet komen, ik mag hopen dat ze ze nog op het spoor zijn.
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:03:15 #245
102912 crv
Screwed up
pi_148466376
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:01 schreef JACM het volgende:

[..]

Klopt. Dat kan een reden zijn. Daarom denk ik niet dat een ID achterlaten een statement is.
Het ID heeft de politie op het spoor gezet, zonder dat waren ze waarschijnlijk uit zicht geweest
pi_148466377
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:02 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ja gooi het maar weer op die toer... Als je het goed voorbereid, met vluchtroute, vluchtauto's, de datum... waarom dan niet een gejatte ID kaart achter laten... klinkt wat onnozel..
Maar goed, als het klopt dat ze daadwerkelijk eerst in het verkeerde gebouw waren dan kan alles inderdaad...
ok prima gaan we regelen groetjes..
pi_148466384
Hans Teeuwen heeft die bedreigingen natuurlijk ook allemaal zeer dichtbij meegemaakt Theo v Gogh was een vriend van hem toch?
blablablabla
pi_148466395
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:02 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Als je het goed voorbereid ga je niet in eerste instantie naar het verkeerde pand....
pi_148466406
#CharlieHebdo Expert on BFMTV says gunmen not pros. Went to wrong address, dropped identity card AND "Commandos don't drive a Citroen C3".
pi_148466413
quote:

[..]

Of als vals spoor...
Zo'n spoor is vrij makkelijk te checken toch, als ze met behulp van de namen kunnen vinden dat één van die gasten is opgepakt voor ronselen voor de strijd in Irak en ze allebei Syriëgangers zijn, dan kun je vrij snel de som maken.

Tenzij natuurlijk, in een extreem geval, de ID's afkomstig zijn van katvangers die toevallig ook net binnen dezelfde risicogroep vallen.
pi_148466414
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:03 schreef Elan het volgende:
Hans Teeuwen heeft die bedreigingen natuurlijk ook allemaal zeer dichtbij meegemaakt Theo v Gogh was een vriend van hem toch?
Ja.

Maar Hansie snapt er allemaal niet zoveel meer van, als ik dat filmpje vanochtend zo zag :')
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:04:40 #252
102912 crv
Screwed up
pi_148466417
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als je het goed voorbereid ga je niet in eerste instantie naar het verkeerde pand....
en op de vlucht zorg je dan dat je een andere vluchtauto klaar hebt staan
pi_148466434
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:04 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ja.

Maar Hansie snapt er allemaal niet zoveel meer van, als ik dat filmpje vanochtend zo zag :')
Hans zit zwaar aan de drugs, dat kan haast niet anders.
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:05:21 #254
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148466435
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:04 schreef Smack10 het volgende:
Ah ok, ja dat vond ik ook al verdacht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 14:05:43 #255
8781 crew  Frutsel
pi_148466447
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Daarom...
Tot ik dat las dacht ik echt dat het als vals spoor had moeten dienen... Maar goed, dat van dat verkeerde gebouw kwam dan weer amateuristisch over... waardoor ik dat ook in twijfel ging trekken

Is er bekend gemaakt van wie die ID was? Was het van één van hen of van die knaap van 18 die zich inmiddels zelf gemeld heeft?
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:06:07 #256
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148466462
Maar is er nu al bevestigd dat de 2 van het tankstation dezelfde zijn als de personen van de aanslag? Zou zomaar een afleidingsmanoeuvre kunnen zijn.

Zoals geschreven, keihard Parijs verlaten, om vervolgens weer (opzichtig) terug te keren is verre van logisch.
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:06:08 #257
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_148466463
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:05 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Daarom...
Tot ik dat las dacht ik echt dat het als vals spoor had moeten dienen... Maar goed, dat van dat verkeerde gebouw kwam dan weer amateuristisch over... waardoor ik dat ook in twijfel ging trekken

Is er bekend gemaakt van wie die ID was? Was het van één van hen of van die knaap van 18 die zich inmiddels zelf gemeld heeft?
1 van de broers.
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:06:13 #258
102912 crv
Screwed up
pi_148466469
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:05 schreef Frutsel het volgende:
dat van dat verkeerde ge
een van de broers
pi_148466481
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:04 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ja.

Zonde idd.

quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Ah ok, ja dat vond ik ook al verdacht.
Pakken de neefjes uit het criminele circuit doorgaans toch net wat beter aan en we weten allemaal hoe effectief onze politie daartegen optreedt. :')
Je suis Charlie Sheen
  Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 14:06:52 #260
8781 crew  Frutsel
pi_148466486
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:06 schreef NoXia het volgende:

[..]

1 van de broers.
Ok thx!
pi_148466487

Actie in Crepy-en-Valois, 50 km no van Parijs
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:08:00 #262
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_148466518
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Actie in Crepy-en-Valois
Wat een treurige bedoeling daar in Frankrijk. :')
pi_148466520
Eerst lees ik ''Special Forces deployed at place where suspects were spotted'', direct daarna Eye of the Tiger op de radio.

Ik kreeg een visualisatie. :')
pi_148466522
Nederlandse commando's komen gewoon op de fiets, als eckte bazen.
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:08:26 #265
438527 MissButterflyy
pi_148466528
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Het regent er net zo hard! :P
pi_148466558
Net bericht op radio 1, gewapende man gesignalleerd in het zaken centrum van Parijs. Iemand meer details??
http://www.the-outbreak.com/ - Online strategy game
pi_148466559
quote:

[..]

Die kleine dorpen zijn idd enorm treurig.
Daar is het allemaal veel meer gecentraliseerd. Als je op de normale 80 weg van de 1e stad naar de ander rijdt kom je door allemaal van die treurige arme boerendorpjes.
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:09:34 #268
102912 crv
Screwed up
pi_148466562
quote:

[..]

je ziet 1 foto en gelijk is alles treurig.. ik kan je ook wat fotos uit NL laten zien die datzelfde beeld oproepen hoor :')
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:09:40 #269
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148466566
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:08 schreef SjaakBauer het volgende:
Gazelle alles G
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148466567
pi_148466572
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:09 schreef rudolfb het volgende:
Net bericht op radio 1, gewapende man gesignalleerd in het zaken centrum van Parijs. Iemand meer details??
Was vals.
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:09:52 #272
102912 crv
Screwed up
pi_148466574
quote:
alweer
pi_148466585
quote:
Wat een goedkoop laminaat.
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:10:38 #274
292419 NoXia
Productiefoutje
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:10:40 #275
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_148466595
quote:
Is al achterhaald meen ik
pi_148466596
quote:

[..]

BEDOENING GODVERDOMME
pi_148466602
2 puma helicopters boven Crepy-en-Valois
pi_148466603
quote:
Gvd :')
pi_148466607
quote:

[..]

Snap ook niet waarom mensen Frankrijk een mooi land vinden. Okay de Cote D'azur is prima en andere gebieden ook wel, maar de kleine dorpen zijn drama en de grote steden nog meer.
pi_148466618
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Is al achterhaald meen ik
Lijkt me ook een beetje vreemd dat ze na 4 uur dat bericht er weer in gooien.
pi_148466619
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:08 schreef SjaakBauer het volgende:
In Suriname moeten ze liften.
BFF met GGMM
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:11:12 #282
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_148466623
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:11:17 #283
72388 JACM
Gierend Leer
pi_148466627
quote:
Luguber. Maar wat een krappe ruimte :?
¯_(ツ)_/¯
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:11:23 #284
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_148466629
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:11 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Zullen vast nog te laat komen ook.
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:11:25 #285
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_148466631
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:09 schreef crv het volgende:

[..]

je ziet 1 foto en gelijk is alles treurig.. ik kan je ook wat fotos uit NL laten zien die datzelfde beeld oproepen hoor :')
Ik ben er wel vaker geweest en dat soort dorpen zijn gewoon treurig. Waarom ben je gelijk op je kleine baguette getrapt?
pi_148466635
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:09 schreef crv het volgende:

[..]

Het is daar ook wel treurig. Ooit in bepaalde buurten in Parijs geweest bijvoorbeeld? Toch wel een beetje treuriger dan slechtere wijken in Nederland vind ik.
pi_148466640
"French police say they have located the two heavily armed men said to be responsible for the killing of 12 people at a satirical newspaper in Paris, AFP news agency has reported."
BAM
pi_148466646
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:10 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Snap ook niet waarom mensen Frankrijk een mooi land vinden. Okay de Cote D'azur is prima en andere gebieden ook wel, maar de kleine dorpen zijn drama en de grote steden nog meer.
Het zuiden is dan ook mooi. Daar leven die kleine dorpen van het toerisme.
pi_148466652
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:11 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Zullen vast nog te laat komen ook.
Tuurlijk, maar dat geeft niet want de terroristen zijn dat ook.
BFF met GGMM
pi_148466657
quote:

[..]

In Suriname vliegen ze van de coke.
pi_148466662
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:10 schreef Houtenbeen het volgende:
2 puma helicopters boven Crepy-en-Valois
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat schoenen konden vliegen joh.
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:12:20 #292
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_148466664
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:10 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

BEDOENING GODVERDOMME
Sorry baas. :(
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:12:23 #293
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_148466667
AFP: verdachten opnieuw gezien bij Villers-Cotterêts
De twee broers die worden verdacht van de aanslag op Charlie Hebdo zijn volgens persbureau AFP opnieuw gelokaliseerd in de buurt van Villers-Cotterêts. Daar zouden ze eerder een tankstation hebben overvallen. De autoriteiten hebben speciale anti-terreuragenten ingezet.

#CharlieHebdo: les suspects repérés près de Villers-Cotterêts, Raid et GIGN déployés (sources policières) #AFP

— Agence France-Presse (@afpfr) January 8, 2015
pi_148466670
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:11 schreef AhmedJaret het volgende:
"French police say they have located the two heavily armed men said to be responsible for the killing of 12 people at a satirical newspaper in Paris, AFP news agency has reported."
Ze waren 4 uur geleden ook al gelokaliseerd. En 16 uur geleden ook al.
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:12:31 #295
102912 crv
Screwed up
pi_148466675
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:10 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

^O^ prima fijn wegblijven dan
pi_148466676
Wel lachen dat een topic die gaat over de aanslag op de vrije meningsuiting er mensen zijn die er gebruik van maken om Hans Teeuwen aan te vallen terwijl die alleen maar gebruik maakt van ZIJN recht op vrije meningsuiting. (ik heb het trouwens niet gezien)
pi_148466684
dicht
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:12:41 #298
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_148466685
quote:

[..]

Tuurlijk, maar dat geeft niet want de terroristen zijn dat ook.
De decembermoorden waren eigenlijk voor in Augustus bedoeld?
pi_148466690
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:11 schreef Nammie het volgende:

[..]

Het is daar ook wel treurig. Ooit in bepaalde buurten in Parijs geweest bijvoorbeeld? Toch wel een beetje treuriger dan slechtere wijken in Nederland vind ik.
Banlieus zijn halve ghetto's daarbij vergeleken is de schilderswijk Zonnedael. :')
pi_148466692
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Sorry baas. :(
:D
pi_148466702
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:12 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

De decembermoorden waren eigenlijk voor in Augustus bedoeld?
1978
BFF met GGMM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')