Past bij de beperk de media strategie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:24 schreef Caland het volgende:
Wel jammer dat er door die rocketlauncher nu misschien wel geen nieuwshelikopters de lucht ingaan
Da's even geleden inmiddels..quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:23 schreef Ketchupcurry het volgende:
twitter:kimwillsher1 twitterde op donderdag 08-01-2015 om 12:41:15#CharlieHebdo helicopters overflying north Paris.Suspects' vehicle heading for N/E Paris NOT west.Armoured police vehicles at portes. reageer retweet
Daar ben ik het met je eens trouwens. Om een lange "discussie" kort te houden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Leuk dat het onder die noemer valt, verdient nog steeds geen hulde
Ik wel..quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:24 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, ik wilde m al niet posten hier.
Ik denk dat jij er een tikkeltje te makkelijk over denkt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:25 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Vreemd dat er zoveel Syrië gangers in Europa zijn waar weet van is
Satire, mag dat wel van jou?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:24 schreef crv het volgende:
ietsje minder sensatie hier mag wel lijkt me
Bron? Wie zegt dat het moeilijk is om zonder paspoort van Turkije naar Europa te reizen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:19 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Bron? Wie zegt dat het niet zo moeilijk is om zonder paspoort van Turkije naar Europa te reizen?
wie wat waar?quote:
Gisteren http://nos.nl/artikel/201(...)ten-rot-toch-op.htmlquote:
Dus kind is gemaakt onder invloed van doping?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Om het andere polsje zit een Livestrong bandje.
jazeker, maar ik krijg de indruk dat bij een aantal de kwijl uit de bek loopt alleen al bij het idee dat er e.o.a. "die hard" scenario aan zit te komenquote:
quote:Er is volgens Le Parisien een verlaten auto aangetroffen in de omgeving van het benzinestation waar zij eerder zwaarbewapend werden gespot.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:30 schreef Elan het volgende:
Waarom gaat premier een preek houden, hield de Franse premier ook een preek na MH17 of moeten er zieltjes gewonnen worden
dat is toch standaard bij dit soort dingenquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:30 schreef Elan het volgende:
Waarom gaat premier een preek houden, hield de Franse premier ook een preek na MH17 of moeten er zieltjes gewonnen worden
Een politicus die geen zieltjes wil winnen, dat lijkt me nieuws.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:30 schreef Elan het volgende:
En DAT na dit http://nos.nl/artikel/201(...)ten-rot-toch-op.htmlquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Beelden van Reims:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |