omg, heb je nou het politieke systeem door?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:30 schreef Elan het volgende:
Waarom gaat premier een preek houden, hield de Franse premier ook een preek na MH17 of moeten er zieltjes gewonnen worden
jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:32 schreef Slobeend het volgende:
Meer mensen die de zelfmoordtape van Hans Teeuwen totaal niet grappig vinden?
Bron?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:30 schreef Houtenbeen het volgende:
Er is volgens Le Parisien een verlaten auto aangetroffen in de omgeving van het benzinestation waar zij eerder zwaarbewapend werden gespot.
Dat is die man wel vaker nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:32 schreef Slobeend het volgende:
Ik snapte er ook gewoon echt helemaal niks van. Bezopen zoiets opnemen lijkt toch niet zo'n goed plan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:32 schreef Slobeend het volgende:
Op zich is er in een geglobaliseerde wereld veel voor te zeggen dat mensen maar een samenleving opzoeken die ze wel bevalt qua zeden en dergelijke. Landen met islamvriendelijke wetgeving en zeden genoeg. Alleen in een groot aantal daarvan is het Westen aan het oorlogje spelen en valt het die wetten en zeden frontaal aan. De consequentie van het 'rot maar op'-argument is dan ook dat we ons terugtrekken uit de islamitische wereld.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:16 schreef Bananenman het volgende:
[..]
[..]
Nee, natuurlijk niet. Dat is het punt echter niet. Ik vind het goed dat hij een duidelijke reactie durft te geven, vergeleken met vele andere politici gisteren. Natuurlijk gaat dat idioten niet dwingen om te vertrekken, daar is wel wat meer voor nodig. Maar dat is niet in één dag geregeld.
Dat is in elk geval niet met heel veel risico.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:32 schreef Slobeend het volgende:
wayyowwwquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Beelden van Reims:
[ afbeelding ]
je kan beter vragen of er mensen zijn die het WEL grappig vindenquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:32 schreef Slobeend het volgende:
Het was vooral enorm warrig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:32 schreef Slobeend het volgende:
Inderdaad, volgens het nieuws op Radio 2 rijden ze nog rond met afgeplakte kentekenplaten.quote:
Ik vind dit ook erger, de reden waarom.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:32 schreef Caland het volgende:
Ik vind dit wel wat erger dan dat MH17 gebeuren, goed toch dat Rutte een toespraak geeft.
Niet weten dat Aboutaleb de squadleader is van de GIGN.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En DAT na dit http://nos.nl/artikel/201(...)ten-rot-toch-op.html
Treurig...
Hij leek inderdaad bezopen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snapte er ook gewoon echt helemaal niks van. Bezopen zoiets opnemen lijkt toch niet zo'n goed plan.
ik vind die gast per definitie niet grappigquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:32 schreef Slobeend het volgende:
Volgens mij was het niet grappig bedoeld.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:32 schreef Slobeend het volgende:
AD- Le parisienquote:
MH17 was gewoon foutje, bedankt. Daarom.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vind dit ook erger, de reden waarom.
Aan de andere kant, bij MH17 kwamen ongeveer 300 mensen om. Nu 12. Gek hoe de menselijke psyche werkt.
bronquote:Charlie Hebdo zal volgende week gewoon verschijnen
Het door een terroristische aanslag getroffen weekblad Charlie Hebdo zal volgende week gewoon verschijnen.
Columnist Patrick Pelloux heeft dat donderdag verzekerd aan de krant Le Parisien.
''We gaan door, we hebben besloten volgende week uit te komen. Iedereen staat erachter'', zei Pelloux. Volgens de schrijver, die in het dagelijks leven arts is, komt de redactie van het tijdschrift op korte termijn bijeen.
Eerder zeiden enkele grote Franse mediabedrijven de handen ineen te slaan om de toekomst van het weekblad veilig te stellen.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gisteren http://nos.nl/artikel/201(...)ten-rot-toch-op.html
Wie moet er dan een preek houden nu? De Paashaas?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:30 schreef Elan het volgende:
Waarom gaat premier een preek houden, hield de Franse premier ook een preek na MH17 of moeten er zieltjes gewonnen worden
Wat was het dan wel?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet grappig bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |