quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Want als je vraagt of ze weg willen gaan, dan gaan ze. Dat weet iedereen.
Nee, natuurlijk niet. Dat is het punt echter niet. Ik vind het goed dat hij een duidelijke reactie durft te geven, vergeleken met vele andere politici gisteren. Natuurlijk gaat dat idioten niet dwingen om te vertrekken, daar is wel wat meer voor nodig. Maar dat is niet in één dag geregeld.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:14 schreef OmniRocket het volgende:
Al die mensen die de reactie van Aboutaleb zo goed vinden...
Wat denk je dat de mensen op wie hij doelt hiermee doen? Denk je dat deze mensen nu uit zichzelf gaan vertrekken?
Ik ben het eens met de woorden dat deze mensen die geen respect voor het leven van andere mensen hebben moeten oprotten, maar dat zullen ze echt niet uit zichzelf doen.
Wat stel jij voor dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zulke woorden halen niks uit.. tijd voor daden
Uderzo is toch al lang dood? Kuch, nee dus.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Uderzo leeft ook mee
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of deze daders in Frankrijk Syrië-gangers waren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Sommige gaan uit zichzelf naar Syrië toe. Prima, maar dan nooit meer terugkomen.
Volgens de berichten in ieder geval 2 welquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vraag me af of deze daders in Frankrijk Syrië-gangers waren.
En als hij niets had gezegd was daar weer over gezanikt..quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:14 schreef OmniRocket het volgende:
Al die mensen die de reactie van Aboutaleb zo goed vinden...
Wat denk je dat de mensen op wie hij doelt hiermee doen? Denk je dat deze mensen nu uit zichzelf gaan vertrekken?
Ik ben het eens met de woorden dat deze mensen die geen respect voor het leven van andere mensen hebben moeten oprotten, maar dat zullen ze echt niet uit zichzelf doen.
is allang bekendquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zie de vergelijking niet met posters plakken op een moskee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:14 schreef Storneren het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan binnenshuis?
Ik bedoel, het openlijk uiten van.
Misschien vind ik religie wel ze volslagen iets debiel dat het de menselijkheid beledigt.
Dat als jij met een kruis om je nek buiten gaat rondlopen zou ik mij daardoor beledigt kunnen voelen.
Moet ik dan iedereen met een kruisje om zijn nek gaan zitten aanspreken?
Of moet ik die Jehova's aan de deur helemaal de tyfus trappen omdat zij voor hun het ware woord komen verkondigen?
Ja, dat waren zequote:Op donderdag 8 januari 2015 13:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet goed is, alleen dat woorden alleen niet genoeg zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En als hij niets had gezegd was daar weer over gezanikt..
Die man (en eigenlijke alle normale moslims)kán het gewoon niet goed doen. Wat hij ook zegt of juist niet zegt: het is niet goed of het deugt niet
![]()
![]()
Tegen wie of wat precies?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zulke woorden halen niks uit.. tijd voor daden
Veel mensen vinden het juist goed wat hij zegt. Hij staat op één op de dumpert-kudolijst.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En als hij niets had gezegd was daar weer over gezanikt..
Die man (en eigenlijke alle normale moslims)kán het gewoon niet goed doen. Wat hij ook zegt of juist niet zegt: het is niet goed of het deugt niet
![]()
![]()
We hebben in Europa naar mijn weten geen open grens met Syrië.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:18 schreef luxerobots het volgende:
Als de daders in Parijs Syrië-gangers zijn, dan is het wel extra dom om mensen zomaar te laten vertrekken. Aangezien terug naar Europa komen met alle open grenzen weinig problemen oplevert.
Gelukkig maar, dan komen hier geen Syriërs.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
We hebben in Europa naar mijn weten geen open grens met Syrië.
Ook een goeie reactie van Nick Clegg:quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:16 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Dat is het punt echter niet. Ik vind het goed dat hij een duidelijke reactie durft te geven, vergeleken met vele andere politici gisteren. Natuurlijk gaat dat idioten niet dwingen om te vertrekken, daar is wel wat meer voor nodig. Maar dat is niet in één dag geregeld.
link, plus filmpje:quote:I’m sorry, Omar, I’ve got to interrupt. I think if I understand you correctly, I cannot express to you how strongly I disagree with you. There can be no excuse, no reason, no explanation… They have killed cartoonists who have done nothing more than drawings which they so happen to find offensive.
Here’s the bottom line, Omar, at the end of the day in a free society people have to be free to offend each other. You cannot have freedom unless people are free to offend each other. We have no right not to be offended. That fundamental principle of being free to offend people - and not saying somehow that you have a right not be offended in a democratic, open, society such as ours is exactly what was under threat by these murderous barbarians. To even suggest, Omar, that there is a rationale, an explanation, a motive that somehow absolves them or sheds greater light on such a horrific, cold hearted, cowardly act, I find out
Bron? Wie zegt dat het niet zo moeilijk is om zonder paspoort van Turkije naar Europa te reizen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:18 schreef luxerobots het volgende:
Als de daders in Parijs Syrië-gangers zijn, dan is het wel extra dom om mensen zomaar te laten vertrekken. Aangezien terug naar Europa komen met alle open grenzen weinig problemen oplevert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |