Het was voor hun al een verassing dat ze ontsnapten. Die zijn nu onderweg naar hun 'endgame'.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:53 schreef CartWOman het volgende:
Misschien heb ik iets gemist maar ik vind het vreemd dat ze eerst een aanslag plegen in Parijs, wegvluchten en nu weer op weg zijn naar Parijs.
Ze bedachten zich dat ze nog een ID kaart hadden vergeten mee te nemenquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:53 schreef CartWOman het volgende:
Misschien heb ik iets gemist maar ik vind het vreemd dat ze eerst een aanslag plegen in Parijs, wegvluchten en nu weer op weg zijn naar Parijs.
Waarom niet, de vluchtactie is mislukt en ze kunnen nu geen kant meer op.quote:
We wachten af.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nu moeten ze toch wel worden gepakt, niet>?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:54 schreef Storneren het volgende:
[..]
Ze bedachten zich dat ze nog een ID kaart hadden vergeten mee te nemen
quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een crimineel gaat altijd terug naar plaats delict.
Áls het dezelfden zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:53 schreef CartWOman het volgende:
denk eens na...quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja want militair getrainde mensen maken geen fouten.
Er is maar 1 ID in de auto gevonden...quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:55 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
denk eens na...
1) ze gaan een aanslag plegen
2) nemen BEIDE hun ID mee stoppen deze in hun tas/zake
3) leggen deze in de auto (hoe vaak doe je dit? wanneer zouden ze dit gedaan hebben? voor of na ze om zich heen schieten?)
4) vergeten BEIDE hun ID
wat denk je dat de kans is dat ze dit "per ongeluk' doen?
quote:Kim Willsher@kimwillsher1
#CharlieHebdo Expert on BFMTV says gunmen not pros. Went to wrong address, dropped identity card AND "Commandos don't drive a Citroen C3".
Maakt niet uit James Bond is ze al op het spoor. (get a life)quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:55 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
denk eens na...
1) ze gaan een aanslag plegen
2) nemen BEIDE hun ID mee stoppen deze in hun tas/zake
3) leggen deze in de auto (hoe vaak doe je dit? wanneer zouden ze dit gedaan hebben? voor of na ze om zich heen schieten?)
4) vergeten BEIDE hun ID
wat denk je dat de kans is dat ze dit "per ongeluk' doen?
ik heb het al opgegeven dat te blijven meldenquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er is maar 1 ID in de auto gevonden...
Dan zijn ze verdwenen, en komen we er nooit achter wie de echte daders waren waarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:55 schreef Microtechs het volgende:
Wat als ze verdwijnen en we nooit erachter komen wie de echte daders waren?
dat maakt het alleen mar verdachterquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zou je wel denken, aan de andere kant doen ze wel hun best om te vluchten.quote:
Niet zulke grote, kijk naar bv de bende van Nijvel waar ik hierboven aan refereerde, dat waren ook militairen (of mensen met een training), dat ging jaren door en nooit gepakt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja want militair getrainde mensen maken geen fouten.
Want?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:56 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
dat maakt het alleen mar verdachter
Nee, het zou pas verdacht zijn als ze geen ID hadden achtergelaten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:56 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
dat maakt het alleen mar verdachter
Als je een statement wil maken lijkt me dat je dat alle ID's achterlaat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Advocaat verdachte: geef jezelf over
De advocaat van verdachte Chérif Kouachi heeft zijn cliënt opgeroepen om zich te melden bij het politiebureau, meldt de nieuwszender BFMTV.
Charlie Hebdo : l'avocat de Chérif Kouachi invite son client à se rendre (BFMTV)
— BFMTV (@BFMTV) January 8, 2015
NOS
Die wil natuurlijk cashenquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Advocaat verdachte: geef jezelf over
De advocaat van verdachte Chérif Kouachi heeft zijn cliënt opgeroepen om zich te melden bij het politiebureau, meldt de nieuwszender BFMTV.
Charlie Hebdo : l'avocat de Chérif Kouachi invite son client à se rendre (BFMTV)
— BFMTV (@BFMTV) January 8, 2015
NOS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |