Nee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als een Europa strijden tegen de islam.
Ben jij verder wel helemaal in orde? Je komt wat raar over; alsof je niet het minste beetje tegenspraak kunt hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Oh, NotYou, wat jij stelt is echt briljant.
Doorgestuurd naar de AIVDquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:41 schreef Jimbo het volgende:
ben ik nou de enige die juist tijdens die samenkomingen / looptochten een aanslag zou plegen daar in parijs ?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als een Europa strijden tegen de islam extremisten
Deed aboutaleb vanmorgen ook goedquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:40 schreef Caland het volgende:
Misschien dat Timmerfrans ook wel één van zijn befaamde tranentrekkers uit de kast kan halen om op een kansloze manier zieltjes te winnen.
Maak je om mij geen zorgen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:41 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ben jij verder wel helemaal in orde? Je komt wat raar over; alsof je niet het minste beetje tegenspraak kunt hebben.
Zijn ego kan nooit genoeg gestreeld worden heb ik het ideequote:Op donderdag 8 januari 2015 13:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeft hij niet. Zit al bij de EU
Gisteren. En hij deed het wat mij betreft inderdaad goed ja.quote:
Westerse waarden? Toe maar! Dus als we daar een grote minderheid gaan redden van een genocide dan is dat enkel onze waarde? Die mensen daar vinden genocide op hun volk eigenlijk wel prima?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo. Het Westen zorgt met schrootschalige militaire inzet, al dan niet vechtend, dat islamitische landen onder de plak blijven en de olietoevoer soepel houden, en probeert Westerse waarden op te dringen.
aivd leest u even mee.quote:
Daar is vast veel beveiliging.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:41 schreef Jimbo het volgende:
ben ik nou de enige die juist tijdens die samenkomingen / looptochten een aanslag zou plegen daar in parijs ?
Mag je wel opschieten is zomaar een uur of 5 rijden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:41 schreef Jimbo het volgende:
zeg er gister totaal geen, en sowieso een rugzak bommetje kan je zo overal mee naartoe nemen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Daar is vast veel beveiliging.
In het geval van Irak is dat waarschijnlijk wel een van de motieven geweest, ja. Maar Syrië? Qua olie een vrij irrelevante producent op het wereldtoneel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo. Het Westen zorgt met schrootschalige militaire inzet, al dan niet vechtend, dat islamitische landen onder de plak blijven en de olietoevoer soepel houden, en probeert Westerse waarden op te dringen.
Gasleiding zeggen sommigen. Dollar zeggen weer anderen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:43 schreef Bananenman het volgende:
[..]
In het geval van Irak is dat waarschijnlijk wel een van de motieven geweest, ja. Maar Syrië? Qua olie een vrij irrelevante producent op het wereldtoneel.
In de buurt van die bezinepompquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:45 schreef -Schorpioen- het volgende:
Maar de vluchtauto is dus leeg aangetroffen bij die bezinepomp waar ze eerder gezien waren.
Wil je nou beweren dat de Westerse militaire aanwezigheid in de islamitische wereld naar aanleiding van een genocide is bewerkstelligd?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Westerse waarden? Toe maar! Dus als we daar een grote minderheid gaan redden van een genocide dan is dat enkel onze waarde? Die mensen daar vinden genocide op hun volk eigenlijk wel prima?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |