Hoezo is het geen vrijheid van meningsuiting?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:02 schreef Reddead het volgende:
Dat geeft natuurlijk niet het recht om onschuldige mensen te doden, maar dit is zeker geen vrijheid van meningsuiting. Meer een stelletje aandachtshoeren die er alles aan deden om aandacht te trekken zonder eens goed na te denken.
Weet je wat pas echt onsmakelijk is. Mensen vermoorden voor een striptekeningetje. Dat is pas pure achterlijkheid. Maar het staat je natuurlijk vrij om te verhuizen naar een land zonder vrije meningsuiting. Saoedi Arabië misschien iets voor jou ??quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja die prenten waren zeer onsmakelijk, allemaal maar vanwege "vrijheid van meningsuiting".
Nou nou nou
Dan hadden ze allang die gasten te pakken gehad, want als het "onschuldigen" zouden zijn dan waren die niet op de vlucht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:53 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Expres een id in de auto laten liggen en de verkeerde mannen worden opgepakt. Niet hun id dus
we leven in een vrijheid van meningsuitingquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:02 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Nee, want zijn mening is onfatsoenlijk!
Yep.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:01 schreef UpsideDown het volgende:
Conclusie: hadden we de dictators maar laten zitten.
Deze post is wel een eye-opener.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Parijs is niet ver van Amsterdam, Het had even goed in Amsterdam of Brussel kunnen gebeuren
(Met niet ver bedoel ik dat ze allebei in West Europa liggen, niet dat het op fietsafstand is)
Dan leg ik het me daar bij neer.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
En als die tekeningen volgens de wet nou gewoon kunnen maar je er toch heel gekwetst/boos door bent?
Ik vind de manier waarop je jouw mening uit nogal aandachtshoererij. Maar in t kader van vrijheid van meningsuiting vind ik dat je dat recht hebt hebt om je zo te uiten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:56 schreef RamboDirk het volgende:
wat me wel stoort in deze hele discussie, is dat het zogenaamd ok is dat je smakeloze cartoons plaatst onder het mom van vrijheid van meningsuiting![]()
wat is het gebeurd met algemeen fatsoen anno 2015?
die hele charlie hebdo is niks anders dan een stelletje proleten en aandachtshoeren, vrijheid van meningsuiting my ass
Kijk, weer een gore goedprater. Hoeveel "nederlandse" moslims denken hetzelfde?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:02 schreef Reddead het volgende:
Er is een verschil tussen vrijheid van meningsuiting en openlijk provoceren. Als je meermaals een profeet van een geloof die meer dan 1 miljard aanhangers heeft, beledigt, dan lok je het een beetje uit.
Wat weet de politie wel?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:00 schreef Travel. het volgende:
[..]
misschien weet de politie dat ook maar denk jij nu dat de politie dat niet weet terwijl ze dat wel weten?
Het gaat erom dat het geen fuck uitmaakt wat je walgelijk vindt of niet, Je mag zeggen wat je wilt, zolang niet oproept tot geweld of haat zaait.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:56 schreef RamboDirk het volgende:
wat me wel stoort in deze hele discussie, is dat het zogenaamd ok is dat je smakeloze cartoons plaatst onder het mom van vrijheid van meningsuiting![]()
wat is het gebeurd met algemeen fatsoen anno 2015?
die hele charlie hebdo is niks anders dan een stelletje proleten en aandachtshoeren, vrijheid van meningsuiting my ass
Ze lokten het een beetje uitquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:02 schreef Reddead het volgende:
Er is een verschil tussen vrijheid van meningsuiting en openlijk provoceren. Als je meermaals een profeet van een geloof die meer dan 1 miljard aanhangers heeft, beledigt, dan lok je het een beetje uit.
Dat geeft natuurlijk niet het recht om onschuldige mensen te doden, maar dit is zeker geen vrijheid van meningsuiting. Meer een stelletje aandachtshoeren die er alles aan deden om aandacht te trekken zonder eens goed na te denken.
De daders zijn nog niet een geïdentificeerd. Maar ach, de media zal wel een anti-moslim jacht campagne starten. Nou nog een lange 9/11 docu.
Gadaffi vond en vind ik eigenlijk als enige wel een grote gek, maar dat ligt meer aan hem als persoon.quote:
Verrassend dat die terrorismeexpert beweert dat er geen verband is tussen kansen in de maatschappij en terrorisme. Terwijl me dat nou juist een reden lijkt om te radicaliseren. Tenzij je het leuk vindt om in de bijstand te hangen in een land waar je wordt uitgekotst.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:01 schreef Proximo het volgende:
[..]
Wel diegene in de studio met de meeste kennis en een realistische blik..
Er valt en staat ook een heleboel mee. Eigenlijk is het zo een beetje de fundatie van de westerse samenlevingen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:02 schreef RamboDirk het volgende:
Het gaat mij erom dat vrijheid van meningsuiting zo overdreven wordt verheerlijkt, alsof alles er mee valt of staat
dan lok je bij een normaal denkend mens helemaal niks uit, en al zeker geen moord. Simpel zat. Je kunt het verwachten, omdat moslims nou eenmaal geen relativerend vermogen hebben, en geen humor of zelfreflectie. Dat is de enige reden. En dan is de vraag, is dat een reden om ermee te stoppen? Ik vind van nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:02 schreef Reddead het volgende:
De daders zijn nog niet een geïdentificeerd. Maar ach, de media zal wel een anti-moslim jacht campagne starten. Nou nog een lange 9/11 docu.
Dit. Overal waar de dictators weg zijn is het een groot kankerzooi, zie Midden-Oosten en Afrika.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:01 schreef UpsideDown het volgende:
Komt wel dichtbij zo, he?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Parijs is niet ver van Amsterdam, Het had even goed in Amsterdam of Brussel kunnen gebeuren
(Met niet ver bedoel ik dat ze allebei in West Europa liggen, niet dat het op fietsafstand is)
Maar waarom juist deze moslims, bijv.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:01 schreef Bensel het volgende:
[..]
de motieven zijn duidelijk: er is een spotprent geweest van mohammed, booslims zijn boos, en moorden erom. Simpel zat. Of die cartoons terecht of onterecht waren, mooi of lelijk, gevat of humorloos, maakt geen donder uit
Ook niet-moslims worden wel eens ziek van dat beledigen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:03 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Kijk, weer een gore goedprater. Hoeveel "nederlandse" moslims denken hetzelfde?
Het is niet goedpraten, maar je kunt moeilijk ontkennen dat dit blad niet provoceert.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:03 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Kijk, weer een gore goedprater. Hoeveel "nederlandse" moslims denken hetzelfde?
nou nou nouquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:04 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Dit. Overal waar de dictators weg zijn is het een groot kankerzooi, zie Midden-Oosten en Afrika.
Vraag het Credo Mutwaquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wie heeft JFK nou echt vermoord? Dat zou ik wel eens willen weten
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:59 schreef Mani89 het volgende:
Als ik ooit een aanslag ga plegen dan neem ik het ID van Jack Spijkerman mee en laat die "per ongeluk" achter in mijn vluchtwagen.
Dan verhuizen ze maar naar een land waar het niet mag.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:04 schreef JCats het volgende:
[..]
Ook niet-moslims worden wel eens ziek van dat beledigen.
Er niet mee eens zijn, het verafschuwen, er een kritisch woord tegen over stellen: Prima, Geweld: Neequote:Op woensdag 7 januari 2015 23:02 schreef Reddead het volgende:
Het maakt niet uit Of het jou kwetst. Want hoe meer je je aanstelt, hoe makkelijker je gekwetst bent...quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:02 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Hm nee dat weer ook niet. Ik vind ze smakeloos, ik heb zoiets van, .. oke grappig? Maar het kwetst MIJ niet.
Saddam was anders ook een grote gek, zacht gezegdquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:04 schreef UpsideDown het volgende:
ffi vond en vind ik eigenlijk als enige wel een grote gek, maar dat ligt meer aan hem als persoon
Baas Assad voorspelde dit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:01 schreef UpsideDown het volgende:
Of niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:05 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dan verhuizen ze maar naar een land waar het niet mag.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:03 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Kijk, weer een gore goedprater. Hoeveel "nederlandse" moslims mensen denken hetzelfde?
Gezellige sfeerquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:05 schreef Houtenbeen het volgende:
Wijk in Reims, waar het appartement staat
[ afbeelding ]
Klinkt hard maar is inderdaad wel waar. Met die bemoeienis in het Midden-Oosten vooral schiet de westerse wereld echt helemaal niets op, behalve dan randdebielen die dan maar hier mensen gaan neerschietenquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:04 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Dit. Overal waar de dictators weg zijn is het een groot kankerzooi, zie Midden-Oosten en Afrika.
Ziet er gezellig uit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:05 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ze maakten zoveel geloven/personen meerdere malen belachelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:02 schreef Reddead het volgende:
Ik zie niet al die beroemdheden, christenen, joden of politici die ze op de hak hebben genomen met een vuurwapen naar binnen stuiven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is niet goedpraten, maar je kunt moeilijk ontkennen dat dit blad niet provoceert.
En Belgen worden vast wel ééns moe van Belgenmoppen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:04 schreef JCats het volgende:
[..]
Ook niet-moslims worden wel eens ziek van dat beledigen.
De spot drijven met een religie, politiek en allerlei ideologieën is juist een van de fundamenten van een democratie. Er is altijd wel iemand beledigd en daar kan men onmogelijk rekening mee houden. Normale mensen ontwikkelen daar een schild voor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:02 schreef Reddead het volgende:
Dit is een foto uit 2013quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:05 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat dacht je van al die domme blondjes.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:06 schreef hottentot het volgende:
[..]
En Belgen worden vast wel ééns moe van Belgenmoppen.
Moeten we daarom maar ophouden met ze te tappen?
Tsja, zo snel gaat dat niet hè.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:04 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
"Sympathiserend met Charlie Hebdo"quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Iemand die Arabisch kan lezen en weet wat er staat?
[ afbeelding ]
Nee hoor, wij zien dat als een blijk van appreciatie. Zouden eerder ongerust zijn als er geen Belgenmoppen meer getapt werdenquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:06 schreef hottentot het volgende:
[..]
En Belgen worden vast wel ééns moe van Belgenmoppen.
Moeten we daarom maar ophouden met ze te tappen?
Inderdaad. We hebben veel meer aan een welvarend en machtig midden-oosten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:06 schreef Jorwol het volgende:
Klinkt hard maar is inderdaad wel waar. Met die bemoeienis in het Midden-Oosten vooral schiet de westerse wereld echt helemaal niets op, behalve dan randdebielen die dan maar hier mensen gaan neerschieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |