Mooie theorie!quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:56 schreef mijntjexx het volgende:
Alles in precisie gegaan, gemaskerd en al en dan id in de auto laten liggen?? Ja DAAg. Dat hoorde gewoon bij het plan. De verkeerde id's of id laten liggen en hoppa ze gaan achter de verkeerde mannen aan
ik hou van complottheorienquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:55 schreef JCats het volgende:
[..]
Zoiets mag je hier niet zomaar schrijven, hoor!
Dat is namelijk een complottheorie en dus alu-hoedjes.
Jij hebt dus geen zak begrepen van het begrip vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:56 schreef RamboDirk het volgende:
wat me wel stoort in deze hele discussie, is dat het zogenaamd ok is dat je smakeloze cartoons plaatst onder het mom van vrijheid van meningsuiting![]()
wat is het gebeurd met algemeen fatsoen anno 2015?
die hele charlie hebdo is niks anders dan een stelletje proleten en aandachtshoeren, vrijheid van meningsuiting my ass
Nah, zelfs als iets strafbaar hadden gedaan dan was er nog geen enkele reden om 12 mensen dood te knallen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:56 schreef agter het volgende:
[..]
Het is zeer relevant voor de daders, kennelijk.
en daarom moesten ze dood? Dacht het niet. Hoe onsmakelijk, hoe onfatsoenlijk door, erom moorden is nooit, op geen enkele manier, goed te praten. Dat mag niet eens een factor zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:56 schreef RamboDirk het volgende:
wat me wel stoort in deze hele discussie, is dat het zogenaamd ok is dat je smakeloze cartoons plaatst onder het mom van vrijheid van meningsuiting![]()
die hele charlie hebdo is niks anders dan een stelletje proleten en aandachtshoeren, vrijheid van meningsuiting my ass
Nou ik weet het niet hoor, maar misschien is daar even terecht geen aandacht voor omdat 12 mensen zijn neergeknald?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:56 schreef RamboDirk het volgende:
is ok zo, maar die totale verheerlijking van vrijheids van meningsuiting is zo doorgeslagen. Maar goed...quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad ok, je hoeft het verder niet leuk te vinden. We kunnen niet alles verbieden wat jij niet fatsoenlijk vindt.
Ja, ik snap de boodschap. Maar ondanks dat wel pijnlijk slecht getekendquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Er zaten prachtige cartoons bij.
Deze vind ik geweldig:
http://vkphotoprovider3.v(...)idth=1349&height=631
Ik vind allebei wel geloofwaardig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:57 schreef MouzurX het volgende:
Nogmaals: wat is geloofwaardiger?
1. Je laat in de haast je ID liggen (uit broekzak gevallen oid) nadat je bent klemgereden.
of
2. Je hebt de ID van een mede-syriëganger kunnen bemachtigen en gebruikt deze om de politie op een verkeerd spoor te zetten.
NEE. Ga naar de rechter.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:57 schreef Twiitch het volgende:
"Afschuwelijke daad, ik zal geweld nooit goedkeuren, maar ergens begrijp ik het wel"
Ik kots op jullie.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:56 schreef RamboDirk het volgende:
wat me wel stoort in deze hele discussie, is dat het zogenaamd ok is dat je smakeloze religieuze werken mag verspreiden onder het mom van vrijheid van meningsuiting![]()
die hele moslimgemeenschap is niks anders dan een stelletje proleten en aandachtshoeren, vrijheid van meningsuiting my ass
Ik heb vandaag redelijk wat cartoons voorbij zien komen, veel die behoorlijk raak waren, maar ik kan me zo 1 2 3 geen smakeloze cartoon herinneren. En ook al is het je smaak niet, wat dan nog? Je klinkt een piep klein beetje als iemand die de boel goedpraatquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:56 schreef RamboDirk het volgende:
waar zeg ik dat ze dood moeten? Het zeer treurig wat er is voorgevallen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:58 schreef Bensel het volgende:
[..]
en daarom moesten ze dood? Dacht het niet. Hoe onsmakelijk, hoe onfatsoenlijk door, erom moorden is nooit, op geen enkele manier, goed te praten. Dat mag niet eens een factor zijn.
Daark komt de spreekwoord "Het beste paard struikelt wel eensquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:41 schreef onlogisch het volgende:
1 ding begrijp ik niet hé...
[..]
Ze hadden alles tot in de puntjes voorbereid, ze wisten namen, ze wisten wanneer de meesten op kantoor zouden zijn, ze wisten waar ze exact moesten zijn. Ze schoten met militaire precisie, en zware wapens die agent kapot.
Maar ze vergeten hun ID's of laten die slingeren? Yeah right
Je vindt dat dit soort tekeningen verboden moet worden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:59 schreef Inspireme het volgende:
[..]
NEE. Ga naar de rechter.
Niet mensen overhoop knallen. Ik vind dat die cartoons smakeloos zijn en als het je kwetst je naar de RECHTER moet gaan.
Het mooie is dat de mensen van Charlie Hebdo die mening prima vinden. Je hoeft het niet met ze eens te zijn, hun om het even. Dat accepteren ze, omdat mensen nu recht hebben op het hebben van een eigen mening, en deze mogen ze bovendien uiten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:56 schreef RamboDirk het volgende:
misschien weet de politie dat ook maar denk jij nu dat de politie dat niet weet terwijl ze dat wel weten?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:57 schreef MouzurX het volgende:
Nogmaals: wat is geloofwaardiger?
1. Je laat in de haast je ID liggen (uit broekzak gevallen oid) nadat je bent klemgereden.
of
2. Je hebt de ID van een mede-syriëganger kunnen bemachtigen en gebruikt deze om de politie op een verkeerd spoor te zetten.
Men mag Syriegangers en ronselaars van mij best keihard aanpakken. Maar mijn punt is meer dat men ook zonder Syriegangers aanslagen kan plegen. Men kan immers ook aanslagen plegen met niet ingezetenen (zoals toeristen of illegalen).quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als de berichten juist zijn, door syriegangers/bekende extremisten aan te pakken wel en dat is niet gebeurd. Gebeurt hier in NL ook niet.
Jij denkt niet dat het belangrijk is om de motieven te doorgronden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:57 schreef Twiitch het volgende:
"Afschuwelijke daad, ik zal geweld nooit goedkeuren, maar ergens begrijp ik het wel"
Ik kots op jullie.
deze post quote ik maar even #aivdquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:59 schreef Mani89 het volgende:
Als ik ooit een aanslag ga plegen dan neem ik het ID van Jack Spijkerman mee en laat die "per ongeluk" achter in mijn vluchtwagen.
Je onderschat (religieuze) terroristen hier flink, met training bedoel ik ook het anticiperen op verschillende scenario's en het voorzien van bepaalde mechanismen die na zulke incidenten optreden. Dat ze training hebben gehad in Syrië, terug zijn in Frankrijk en ze niet adequaat in de gaten gehouden zijn zal een flinke domper zijn voor de DST. Dit zal nog een staartje krijgen voor de veiligheidsdiensten in Frankrijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:55 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Militair getraind zijn wil nog niet zeggen dat je ook slim bent. Over het algemeen zijn religieuze terroristen nou niet bepaald Einsteins. Ik verbaas me er bv over dat ze in Parijs met de auto waren ipv motoren. Iedereen die de stad een beetje kent weet dat het verkeer daar 24 uur per dag vast staat.(behalve op zondagmorgen) Ze hebben dan ook noodgedwongen een andere auto moeten kapen nadat ze zich vast reden. Ik denk dat ze tot nu toe gewoon een hoop geluk hebben gehad.
ik ben het met hem eens maar nogmaals ik keur het niet goed dat ze die mensen overhoop hebben geknald. Barbaars. Er is volgens mij een goede rechtssysteem in Frankrijk. Doe het via die weg.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wil je er ook nog op reageren of het alleen herhalen?
Wel diegene in de studio met de meeste kennis en een realistische blik..quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:00 schreef matthijst het volgende:
Goddomme wat praat die Belg zacht, en binnensmonds....
de motieven zijn duidelijk: er is een spotprent geweest van mohammed, booslims zijn boos, en moorden erom. Simpel zat. Of die cartoons terecht of onterecht waren, mooi of lelijk, gevat of humorloos, maakt geen donder uitquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:00 schreef agter het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat het belangrijk is om de motieven te doorgronden?
Motieven? Bij deze terreurdaad??? Nee.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:00 schreef agter het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat het belangrijk is om de motieven te doorgronden?
Dit is natuurlijk onzin, er zijn universitair geschoolden die extremist worden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit.
Sowieso hebben mensen die werken het te druk om extremistisch te zijn.
En daarmee de NOS, die alles gewoon overnemen van CNN.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:57 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
CNN is nooit heilig geweest joh hier.
En als die tekeningen volgens de wet nou gewoon kunnen maar je er toch heel gekwetst/boos door bent?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:01 schreef Inspireme het volgende:
[..]
ik ben het met hem eens maar nogmaals ik keur het niet goed dat ze die mensen overhoop hebben geknald. Barbaars. Er is volgens mij een goede rechtssysteem in Frankrijk. Doe het via die weg.
Werkelijk?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:01 schreef Proximo het volgende:
[..]
Wel diegene in de studio met de meeste kennis en een realistische blik..
Ghadaffi was een prima leider.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:01 schreef UpsideDown het volgende:
Conclusie: hadden we de dictators maar laten zitten.
Nee, want zijn mening is onfatsoenlijk!quote:
Der Big A.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje Alex Jonesie
het gaat mij niet om het goedkeuren van iets of wat dan ook.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag redelijk wat cartoons voorbij zien komen, veel die behoorlijk raak waren, maar ik kan me zo 1 2 3 geen smakeloze cartoon herinneren. En ook al is het je smaak niet, wat dan nog? Je klinkt een piep klein beetje als iemand die de boel goedpraat
Hm nee dat weer ook niet. Ik vind ze smakeloos, ik heb zoiets van, .. oke grappig? Maar het kwetst MIJ niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je vindt dat dit soort tekenen verboden moet worden?
Wie zei dat, de overheid?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:57 schreef Twiitch het volgende:
Ik kots op jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |