copyright nu.nl liveblog?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:55 schreef ForzaMilan het volgende:
Ook CNN laat nu weten dat de loco-burgemeester het over de identificatie van de verdachten had, niet de arrestatie. De drie vermeende daders van de aanslag in Parijs zijn vermoedelijk dus nog altijd op de vlucht.
Nog steeds?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:55 schreef ForzaMilan het volgende:
Ook CNN laat nu weten dat de loco-burgemeester het over de identificatie van de verdachten had, niet de arrestatie. De drie vermeende daders van de aanslag in Parijs zijn vermoedelijk dus nog altijd op de vlucht.
Het is zeer relevant voor de daders, kennelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:54 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
In welke zin is dat relevant? Ik vind de cartoons ook niet bepaald veel voorstellen, maar dat maakt niet uit. Ik heb nu eenmaal een andere soort humor wellicht.
Het is niet lastiger dan een backpacktrip naar Thailand hoor en veel van de organisatie wordt door anderen gedaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:55 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Ik denk anders ook dat de gemiddelde syrieganger niet totaal achterlijk is. Het vergt nogal wat voorbereiding en intellect om zo'n reis te organiseren en heelhuids thuis te komen.
Nee, het gaat erom dat ze die apen een kogel door het voorhoofd jagenquote:
Zware wapens, goed getraind. Wel voorbereid, maar niet heel intelligent.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:55 schreef Religieisfacisme het volgende:
me er bv over dat ze in Parijs met de auto waren ipv motoren. Iedereen die de stad een beetje kent weet dat het verkeer daar 24 uur per dag vast staat.(behalve op zondagmorgen) Ze hebben dan ook noodgedwongen een andere auto moeten kapen nadat ze zich
Dit zei ik een half uur geleden al. Maar toen was CNN nog heilig hier.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:55 schreef ForzaMilan het volgende:
Nou ja zeg. Ik vind dat het moet kunnen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:56 schreef RamboDirk het volgende:
wat me wel stoort in deze hele discussie, is dat het zogenaamd ok is dat je smakeloze cartoons plaatst onder het mom van vrijheid van meningsuiting![]()
wat is het gebeurd met algemeen fatsoen anno 2015?
die hele charlie hebdo is niks anders dan een stelletje proleten en aandachtshoeren, vrijheid van meningsuiting my ass
Heeft u ooit wel eens gehoord van misleiding?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:55 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Jij weet niks dus rot op met je aluhoedje verhalen.
Rot zelf opquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:55 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Jij weet niks dus rot op met je aluhoedje verhalen.
Er zaten prachtige cartoons bij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:54 schreef Pek het volgende:
[..]
Smakeloos slecht, niet mijn ding. Maar daarom hoeven ze niet dood ofzo.
CNN is nooit heilig geweest joh hier.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit zei ik een half uur geleden al. Maar toen was CNN nog heilig hier.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:56 schreef RamboDirk het volgende:
wat me wel stoort in deze hele discussie, is dat het zogenaamd ok is dat je smakeloze cartoons plaatst onder het mom van vrijheid van meningsuiting![]()
die hele charlie hebdo is niks anders dan een stelletje proleten en aandachtshoeren, vrijheid van meningsuiting my ass
Dat is wel een beetje Alex Jonesiequote:Op woensdag 7 januari 2015 22:56 schreef mijntjexx het volgende:
Alles in precisie gegaan, gemaskerd en al en dan id in de auto laten liggen?? Ja DAAg. Dat hoorde gewoon bij het plan. De verkeerde id's of id laten liggen en hoppa ze gaan achter de verkeerde mannen aan
Daar waren de terroristen/masamoordenaars het dan met je over eens.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:56 schreef RamboDirk het volgende:
Precies..quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Moet je het ID hebben van een mede-syriėganger, nou dat is pas ongeloofwaardig.
Dan heeft hij volledig gelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:51 schreef UpsideDown het volgende:
Die Belg verwoordt het wel redelijk, het geļmporteerde wahabisme is de kanker.
Ja dat is inderdaad ok, je hoeft het verder niet leuk te vinden. We kunnen niet alles verbieden wat jij niet fatsoenlijk vindt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:56 schreef RamboDirk het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:56 schreef RamboDirk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |