Expres een id in de auto laten liggen en de verkeerde mannen worden opgepakt. Niet hun id dusquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:51 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik vind het vrij logisch. Ze waren gemaskerd, ID heb je dan bij om niet in de shit te komen bij een routine controle, volgepompt met adrenaline vergeet je nog weleens dingen.
Omdat ze eerder al met elkaar in verband werden gebracht, neem ik aan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:53 schreef MouzurX het volgende:
De vraag is wel: hoe komen ze van 1 ID naar 3 mensen?
Een doorgedraaide moslimextremist zal in ieder geval niet blaken van de intelligentie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:53 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Anders zijn ze GIGANTISCH dom.
Ik denk dat de meeste mensen die zoiets doen, wel snel gepakt worden hoor. Het lijkt mij moeilijk om te vluchten enzo terwijl zo'n schietpartij heel snel bekend wordt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat jij nu allemaal opsomt is niet indrukwekkend ofzo, ze waren zelfs bij het verkeerde gebouw. En in alle chaos een id kaart verliezen is helemaal niet raar.
In welke zin is dat relevant? Ik vind de cartoons ook niet bepaald veel voorstellen, maar dat maakt niet uit. Ik heb nu eenmaal een andere soort humor wellicht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:51 schreef agter het volgende:
[..]
Wat vond jij er van dan? Van die cartoons.
Smakeloos slecht, niet mijn ding. Maar daarom hoeven ze niet dood ofzo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:51 schreef agter het volgende:
[..]
Wat vond jij er van dan? Van die cartoons.
Ok, ik zie dat mijn gedachtegang jou te boven gaat. Maakt niks uit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:53 schreef JCats het volgende:
[..]
Gemaskerde man , wilt u mu aub uw ID geven?
Dat is dan wel weer slim.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:52 schreef mijntjexx het volgende:
De id's horen bij het plan. Expres in de auto laten liggen en de verkeerde mensen worden opgepakt
Net als bij de drie boys in de Paradise Lost docusquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat ze eerder al met elkaar in verband werden gebracht, neem ik aan.
Dan ga je naar het topic in BNWquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ben benieuwd welke falseflagverhalen er in BNW verzonnen gaan worden omtrent deze paspoortenblunder.
Al Qaeda aanslagen komen gewoon omdat we oorlog voeren in het Midden Oosten en daar de beol bezetten, met Frankrijk als één van de landen voorop.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wanneer terroristen/moslim-extremisten ons willen aanvallen kunnen ze dit sowieso wel. Daarvoor hoeven er niet eerst moslims naar Europa te verhuizen. Je hoeft immers niet per se grote groepen moslims in een gebied te hebben om het gebied kwetsbaar te maken voor terroristen.
We moeten dus altijd waakzaam zijn, maar niet doorslaan in een politiestaat waar wij zelf eigenlijk nog grotere slachtoffers worden door het zelf wegnemen van al onze vrijheden in de waan dat dit aanslagen zal voorkomen. En de waakzaamheid moet zich niet focussen op moslims, maar op extremisten/terroristen. Natuurlijk vele malen makkelijker gezegd dan gedaan, maar door het gemiddelde moslimgezin te wantrouwen had je de schoften die deze aanslag gepleegd hebben hoogstwaarschijnlijk niet tegen gehouden.
Teringquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:53 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hier met je aluhoedje: BNW / De aanslag op Charlie Hebdo dl.2
Daar gaat het niet om he.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:54 schreef Pek het volgende:
[..]
Smakeloos slecht, niet mijn ding. Maar daarom hoeven ze niet dood ofzo.
Zit wat in.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:52 schreef mijntjexx het volgende:
De id's horen bij het plan. Expres in de auto laten liggen en de verkeerde mensen worden opgepakt
Jij weet niks dus rot op met je aluhoedje verhalen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:53 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Expres een id in de auto laten liggen en de verkeerde mannen worden opgepakt. Niet hun id dus
Militair getraind zijn wil nog niet zeggen dat je ook slim bent. Over het algemeen zijn religieuze terroristen nou niet bepaald Einsteins. Ik verbaas me er bv over dat ze in Parijs met de auto waren ipv motoren. Iedereen die de stad een beetje kent weet dat het verkeer daar 24 uur per dag vast staat.(behalve op zondagmorgen) Ze hebben dan ook noodgedwongen een andere auto moeten kapen nadat ze zich vast reden. Ik denk dat ze tot nu toe gewoon een hoop geluk hebben gehad.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:49 schreef primakov het volgende:
Als je de video bekijkt zie je dat ze getraind zijn, ze hadden een vluchtauto, zijn gemaskerd, wisten waar ze moesten zijn en zijn ook tot nu toe weten te ontkomen.. En dan laten ze hun ID's in de auto liggen?Er klopt iets niet
Moet je het ID hebben van een mede-syriëganger, nou dat is pas ongeloofwaardig.quote:
Deze gevaarlijke stroming is de ideologie van o.a. ISIS en oorspronkelijk afkomstig uit S-A. Het pretendeert de enige juiste islam te zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor moeilijke woorden?
Ik denk anders ook dat de gemiddelde syrieganger niet totaal achterlijk is. Het vergt nogal wat voorbereiding en intellect om zo'n reis te organiseren en heelhuids thuis te komen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een doorgedraaide moslimextremist zal in ieder geval niet blaken van de intelligentie.
Is een mogelijkheid, kan ook zijn dat dit wellicht een dwaalspoor is om tijd te winnen voor de echte daders. Het ligt in de lijn van verwachtingen om nu gelijk omdat het arabieren zijn er van uit te gaan dat de id's ook toebehoren aan de daadwerkelijke daders.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:51 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik vind het vrij logisch. Ze waren gemaskerd, ID heb je dan bij om niet in de shit te komen bij een routine controle, volgepompt met adrenaline vergeet je nog weleens dingen.
Zoiets mag je hier niet zomaar schrijven, hoor!quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:53 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Expres een id in de auto laten liggen en de verkeerde mannen worden opgepakt. Niet hun id dus
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een doorgedraaide moslimextremist zal in ieder geval niet blaken van de intelligentie.
Ja, dat is waar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Moet je het ID hebben van een mede-syriëganger, nou dat is pas ongeloofwaardig.
copyright nu.nl liveblog?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:55 schreef ForzaMilan het volgende:
Ook CNN laat nu weten dat de loco-burgemeester het over de identificatie van de verdachten had, niet de arrestatie. De drie vermeende daders van de aanslag in Parijs zijn vermoedelijk dus nog altijd op de vlucht.
Nog steeds?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:55 schreef ForzaMilan het volgende:
Ook CNN laat nu weten dat de loco-burgemeester het over de identificatie van de verdachten had, niet de arrestatie. De drie vermeende daders van de aanslag in Parijs zijn vermoedelijk dus nog altijd op de vlucht.
Het is zeer relevant voor de daders, kennelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:54 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
In welke zin is dat relevant? Ik vind de cartoons ook niet bepaald veel voorstellen, maar dat maakt niet uit. Ik heb nu eenmaal een andere soort humor wellicht.
Het is niet lastiger dan een backpacktrip naar Thailand hoor en veel van de organisatie wordt door anderen gedaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:55 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Ik denk anders ook dat de gemiddelde syrieganger niet totaal achterlijk is. Het vergt nogal wat voorbereiding en intellect om zo'n reis te organiseren en heelhuids thuis te komen.
Nee, het gaat erom dat ze die apen een kogel door het voorhoofd jagenquote:
Zware wapens, goed getraind. Wel voorbereid, maar niet heel intelligent.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:55 schreef Religieisfacisme het volgende:
me er bv over dat ze in Parijs met de auto waren ipv motoren. Iedereen die de stad een beetje kent weet dat het verkeer daar 24 uur per dag vast staat.(behalve op zondagmorgen) Ze hebben dan ook noodgedwongen een andere auto moeten kapen nadat ze zich
Dit zei ik een half uur geleden al. Maar toen was CNN nog heilig hier.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:55 schreef ForzaMilan het volgende:
Nou ja zeg. Ik vind dat het moet kunnen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:56 schreef RamboDirk het volgende:
wat me wel stoort in deze hele discussie, is dat het zogenaamd ok is dat je smakeloze cartoons plaatst onder het mom van vrijheid van meningsuiting![]()
wat is het gebeurd met algemeen fatsoen anno 2015?
die hele charlie hebdo is niks anders dan een stelletje proleten en aandachtshoeren, vrijheid van meningsuiting my ass
Heeft u ooit wel eens gehoord van misleiding?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:55 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Jij weet niks dus rot op met je aluhoedje verhalen.
Rot zelf opquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:55 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Jij weet niks dus rot op met je aluhoedje verhalen.
Er zaten prachtige cartoons bij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:54 schreef Pek het volgende:
[..]
Smakeloos slecht, niet mijn ding. Maar daarom hoeven ze niet dood ofzo.
CNN is nooit heilig geweest joh hier.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit zei ik een half uur geleden al. Maar toen was CNN nog heilig hier.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:56 schreef RamboDirk het volgende:
wat me wel stoort in deze hele discussie, is dat het zogenaamd ok is dat je smakeloze cartoons plaatst onder het mom van vrijheid van meningsuiting![]()
die hele charlie hebdo is niks anders dan een stelletje proleten en aandachtshoeren, vrijheid van meningsuiting my ass
Dat is wel een beetje Alex Jonesiequote:Op woensdag 7 januari 2015 22:56 schreef mijntjexx het volgende:
Alles in precisie gegaan, gemaskerd en al en dan id in de auto laten liggen?? Ja DAAg. Dat hoorde gewoon bij het plan. De verkeerde id's of id laten liggen en hoppa ze gaan achter de verkeerde mannen aan
Daar waren de terroristen/masamoordenaars het dan met je over eens.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:56 schreef RamboDirk het volgende:
Precies..quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Moet je het ID hebben van een mede-syriëganger, nou dat is pas ongeloofwaardig.
Dan heeft hij volledig gelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:51 schreef UpsideDown het volgende:
Die Belg verwoordt het wel redelijk, het geïmporteerde wahabisme is de kanker.
Ja dat is inderdaad ok, je hoeft het verder niet leuk te vinden. We kunnen niet alles verbieden wat jij niet fatsoenlijk vindt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:56 schreef RamboDirk het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:56 schreef RamboDirk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |