Of zich afvragen waarom de mensen in dit topic toch telkens weer gaan kijken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Als DWDD dit topic leest, zouden ze hun eigen programma spontaan opheffen.
Dit dus.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Onzin, als je ziet wat voor shit christenen en hun kerkelijk leiders over zich heen krijgen waar we vervolgens vrolijk om lachen (als een boer met kiespijn soms) dan is dat een heel verschil met de islam.
We hopen iedere dag op verbetering of dat puntje licht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Of zich afvragen waarom de mensen in dit topic toch telkens weer gaan kijken.
Ik vond het vandaag apenaids. Als je dan zo nodig een statement wilt maken, doe het dan goed.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het vandaag een goede uitzending vond.
Morgen zal het wel weer razende apenaids zijn.
Is jouw mening. Ik vond het goed zo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag apenaids. Als je dan zo nodig een statement wilt maken, doe het dan goed.
Ik ben het eigenlijk best vaak met haar eens. En ze is nog knap ook.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:54 schreef Breekfast het volgende:
Ik vond die Fidan trouwens wel sterk in het debat.
Klopt, volgens mij geven we allemaal onze mening hier.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Is jouw mening. Ik vond het goed zo.
dit. Vond die cabaretiers maar saai.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:55 schreef 16meter het volgende:
Met Prem en Kelder de gehele uitzending aan tafel was het een betere show geworden.
jammer, was een slimme luckyquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:55 schreef Gehenna het volgende:
Lucky gemist, er zit weer iemand naar opa-internet te kijken, oftewel teletekst
Respecteren is weer wat anders.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij geven we allemaal onze mening hier.
En sarcasme is de laagste vorm van humor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet haten op GGMM. Hij is de profeet van het sarcasme.
Van Domheid!quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet haten op GGMM. Hij is de profeet van het sarcasme.
Dat is jouw mening.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
En sarcasme is de laagste vorm van humor.
Ik ook, maar ik ben niet dom.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind GGMM een eigenzinnige user.
Geen eigen mening hebbenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk die van Oscar Wilde, maar ik deel 'm wel ja.
Dat vind jij, dat ik geen eigen mening heb. Die mening mag jij hebben. Maar je deelt die mening waarschijnlijk wel met vele anderen.quote:
Ik was vorige week nog bij het graf van Oscar Wilde in Parijs. Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vind jij, dat ik geen eigen mening heb. Die mening mag jij hebben. Maar je deelt die mening waarschijnlijk wel met vele anderen.
Wel een mooi einde van dit live-topic zo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik was vorige week nog bij het graf van Oscar Wilde in Parijs. Komt wel heel dichtbij zo.
Dus lekker romantisch in Parijs met je lief begraafplaatsen bezoeken?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik was vorige week nog bij het graf van Oscar Wilde in Parijs. Komt wel heel dichtbij zo.
Ik had vandaag ook nog brie op mijn broodjequote:Op woensdag 7 januari 2015 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nou..dat is in Parijs vrij normaal hoor. Dat moet je weten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dus lekker romantisch in Parijs met je lief begraafplaatsen bezoeken?
Cimetière du Père-Lachaise is een toeristische trekpleiser die de moeite waard is te bezoeken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dus lekker romantisch in Parijs met je lief begraafplaatsen bezoeken?
En ik keek naar France24. Toegegeven; dat was pas na de aanslag.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:01 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook nog brie op mijn broodje
Eerste keer ook wel gedaan ja, maar zag er de meer waarde niet van in.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou..dat is in Parijs vrij normaal hoor. Dat moet je weten.
*meerwaardequote:Op woensdag 7 januari 2015 20:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eerste keer ook wel gedaan ja, maar zag er de meer waarde niet van in.
Stille boel zeker.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eerste keer ook wel gedaan ja, maar zag er de meer waarde niet van in.
Jaja heb Piaf en die blow-plek ook bezocht ja... Hoop verouderd en vervallen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Cimetière du Père-Lachaise is een toeristische trekpleiser die de moeite waard is te bezoeken.
Zeker niet!quote:
We praten over Parijs, daar was de hele uitzending aan gewijd en dan nog klagen dat we ontopic moeten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:03 schreef Mike het volgende:
Genoeg over de vakanties...het moet wel over DWDD blijven gaan he?
Nee, die conclusie had ik daarvoor al getrokken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:03 schreef waxmask het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En dat spiegel je aan een spatie...
Hoeveel tatta be like makers zijn er de afgelopen jaren afgeslacht door tattafundamentalisten?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:52 schreef Inspireme het volgende:
Veel tatta's die tatta's be like niet grappig vinden. Hebben zij dan ook geen humor?
Welke eisen stel je aan een topshow?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:33 schreef Caland het volgende:
Ambrosius en ik vragen ons af of we een topshow gemist hebben
Weer zo'n thema-aflevering. Da's kut. Beatrice de Graaf ziet er tenminste lekker uit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Beatrice de Graaf (Terrorisme-expert)
Op NED2, Hans.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:27 schreef Rianne84 het volgende:
Maar waar dan? Extra journaal gaat door tot 20:00
Er bestaat ook nog Nederland 2.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
gaat WIDM vanavond wel door met dat journaalgezeik?
Niet zo zuur.quote:
Eerder een korpsbal.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet zo zuur.
Sieuwert is de knuffelhipster.
Wel voor 2000 of meerquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Die komt nergens meer binnen de komende maanden
"Bedankt Hans".quote:
Sywert mag lekker een cactus gaan knuffelen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet zo zuur.
Sieuwert is de knuffelhipster.
Mwah, ik ga liever over mn vriendin heen al zeg ik het zelf.quote:
Je bent zelf een hoog voorhoofd.quote:
Een expert zegt niet meer dan hij weet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:14 schreef j0rdiiii het volgende:
waarom komen al die kenners op tv om te vertellen dat ze eigenlijk helemaal niks weten ??
Zo werkt DWDD gewoon.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:13 schreef Sked het volgende:
Dan ben je terrorisme-expert, maar alles wat je meldt is al gemeld is door andere media
Echt een statement van DWDDquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:14 schreef Pandaplint het volgende:
Ze hebben het verkiezingspotlood in de kelder gevonden?
Dat is ie absoluut niet. Daar moet je toch echt VVDer voor zijn (is ie niet toch?quote:
Grabbelen in de props kelder is altijd leuk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:14 schreef Pandaplint het volgende:
Ze hebben het verkiezingspotlood in de kelder gevonden?
Hij is meer een D66er geloof ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is ie absoluut niet. Daar moet je toch echt VVDer voor zijn (is ie niet toch?)
Hij is vooral een heel naar pedant mannetje.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij is meer een D66er geloof ik.
Daar is Matthijs wel goed in.quote:
Nou en.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:16 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij zal ook wel op een dodenlijst staan.
De Wereld Draait Door staat al sinds gisteravond stil om deze aanslag. Schande voor de naam van het programmaquote:
Hoho, niet zo negatief. Anders wordt iedereen boos.quote:
preciesquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:19 schreef Sked het volgende:
[..]
De Wereld Draait Door staat al sinds gisteravond stil om deze aanslag. Schande voor de naam van het programma
Het staat voor "De wereld wordt steeds idioter"quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:19 schreef Sked het volgende:
[..]
De Wereld Draait Door staat al sinds gisteravond stil om deze aanslag. Schande voor de naam van het programma
ohja dat willen we niet nee, boze mensen in het DWDD topicquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoho, niet zo negatief. Anders wordt iedereen boos.
Ja precies, eindelijk een keer een rullevant onderwerp.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:19 schreef Sked het volgende:
[..]
volgens mij werd je wat 'mad' van mijn post.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:20 schreef Kroelo het volgende:
[..]
ohja dat willen we niet nee, boze mensen in het DWDD topic
Ja nou.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:21 schreef Specularium het volgende:
Sywert,.
Altijd genieten als hij aan het woord is.
Ben je Sywert zelf? Ik altijd het idee dat hij dat ook zelf zo voelt namelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:21 schreef Specularium het volgende:
Sywert,.
Altijd genieten als hij aan het woord is.
Achter Sywert?quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Was een goede speech van Aboutaleb
Van Der Laan is Rijnsburger. De enige goeie Rijnsburger.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Onzin, ik vind dat Amsterdam en Rotterdam prima burgemeesters hebben op dit moment.
Alleen jammer dat hij zo veel rookt. Denk niet dat hij oud gaat worden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Van Der Laan is Rijnsburger. De enige goeie Rijnsburger.
Die man kreeg nooit de waardering die hij wel verdiende.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:30 schreef marcodej het volgende:
Balkenende kon dit eigenlijk altijd wel goed.
Lekker blank ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wel mooi dat er toch zoveel mensen op af komen daar op de Dam.
Als die hetzelfde was als gister dan mag het wel wegblijven. Tenenkrommend.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt er geen TV Draait Door?
Flopshow.
Het is meestal nog het grappigste deel van DWDD.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als die hetzelfde was als gister dan mag het wel wegblijven. Tenenkrommend.
Ongelooflijk jaquote:
Als Jort het wil.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:33 schreef Sked het volgende:
Wanneer gaat Rutte nou eens kappen met premier spelen
Mediageiler zie je ze niet, werkelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Die moet helemaal zijn mond eens houden
Gisteren niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is meestal nog het grappigste deel van DWDD.
Misschien moeten ze normaal een bank neerzetten ipv een tafel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel prettig dat het eens een rustige uitzending is en we niet als een stuiterbal door de uitzending razen.
Dit hadden ze anders maar beter af kunnen raffelen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel prettig dat het eens een rustige uitzending is en we niet als een stuiterbal door de uitzending razen.
Mis je Jimmy Falgod ook zoquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt er geen TV Draait Door?
Flopshow.
Dat is wel een verademing inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
#JESUISKATTUKERquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:41 schreef marcodej het volgende:
De burgemeester van Kattuk deed het goede, sprak met mensen van alle gezindten: [ afbeelding ]
Hij is multicultureler bezig dan die witte bijeenkomsten in de grote steden.
Als wonderen zouden bestaan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat is wel een verademing inderdaad.
Ze zouden eens moeten overwegen een aantal standaard items te schrappen.
Misschien wel als ze die aangifte bij de Franse justitie voor hadden gedrukt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:45 schreef Monolith het volgende:
Ik denk dat hier niet twee hele afleveringen aan waren besteed als de heren in Parijs enkel aangifte hadden gedaan tegen Charlie Hebdo.
Parool.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:51 schreef Pandaplint het volgende:
Van Nieuwkerk was toch ook hoofdredacteur van een krant?
Parool inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:51 schreef Pandaplint het volgende:
Van Nieuwkerk was toch ook hoofdredacteur van een krant?
Volgens mij zit hij er wel echt mee. Stem werd ineens andersquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:53 schreef computergirl het volgende:
[..]
Om dat hij eerlijk een zwakte toegeeft.
Ik snap niet waar hij bang voor is. Je houdt het toch niet tegen. Gewoon doorleven, zeggen wat je wilt en plezier hebben. En niet harder gaan fietsen of steeds over je schouder kijken.quote:
Ja Piet Paulusma fietst ook wat harder als hij slecht weer heeft voorspeldquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:53 schreef computergirl het volgende:
[..]
Om dat hij eerlijk een zwakte toegeeft.
Vooral bij wind meequote:Op donderdag 8 januari 2015 19:55 schreef danos het volgende:
[..]
Ja Piet Paulusma fietst ook wat harder als hij slecht weer heeft voorspeld
13 in een dozijn meisje. En hier springt ze eruit, hmmz.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:54 schreef tralalala het volgende:
Dat meisje in het publiek sprong er zo mooi uit vergeleken met de rest.
Net Sin City.![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:06 schreef Falco het volgende:
Heb die ongein van Van de Pavert weggezapt, maar hij was dus grappig aan de reacties te lezen
Echte bangmakerij is het natuurlijk niet aangezien het wachten is op het moment dat zoiets in Nederland gebeurt. Ondertussen moeten we natuurlijk wel gewoon doorleven maar het bagataliseren is het het laatste dat je moet doen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:22 schreef danos het volgende:
Die Matthijs staat echt weer ff symbool voor waar we in Nederland mee bezig zijn na dit soort gebeurtenissen -> Bangmakerij
Doneer die man aub een racefiets en een grote-mensen-luier.
Spijker op de kop !quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:22 schreef danos het volgende:
Die Matthijs staat echt weer ff symbool voor waar we in Nederland mee bezig zijn na dit soort gebeurtenissen -> Bangmakerij
Doneer die man aub een racefiets en een grote-mensen-luier.
Marc-Marie misschien.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:08 schreef Sked het volgende:
Gaat Matthijs weer mensen bang maken vandaag?
Dat is toch gewoon Matthijs light? Hij is ook nog de enige die met regelmaat daar als tafelgast wil zittenquote:
Cup a soupquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:10 schreef Monolith het volgende:
Suicide by cup kende ik inderdaad ook nog niet.
Het was een joodse supermarkt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is de bijdrage van Frits hierbij?
Een versleten kokosmat.quote:
Frits is geen Martquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Frits heeft jammer genoeg geen mooie trui zoals hij die wel eens bij Pauw heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |