Wel een mooi einde van dit live-topic zo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik was vorige week nog bij het graf van Oscar Wilde in Parijs. Komt wel heel dichtbij zo.
Dus lekker romantisch in Parijs met je lief begraafplaatsen bezoeken?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik was vorige week nog bij het graf van Oscar Wilde in Parijs. Komt wel heel dichtbij zo.
Ik had vandaag ook nog brie op mijn broodjequote:Op woensdag 7 januari 2015 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nou..dat is in Parijs vrij normaal hoor. Dat moet je weten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dus lekker romantisch in Parijs met je lief begraafplaatsen bezoeken?
Cimetière du Père-Lachaise is een toeristische trekpleiser die de moeite waard is te bezoeken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dus lekker romantisch in Parijs met je lief begraafplaatsen bezoeken?
En ik keek naar France24. Toegegeven; dat was pas na de aanslag.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:01 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook nog brie op mijn broodje
Eerste keer ook wel gedaan ja, maar zag er de meer waarde niet van in.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou..dat is in Parijs vrij normaal hoor. Dat moet je weten.
*meerwaardequote:Op woensdag 7 januari 2015 20:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eerste keer ook wel gedaan ja, maar zag er de meer waarde niet van in.
Stille boel zeker.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eerste keer ook wel gedaan ja, maar zag er de meer waarde niet van in.
Jaja heb Piaf en die blow-plek ook bezocht ja... Hoop verouderd en vervallen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Cimetière du Père-Lachaise is een toeristische trekpleiser die de moeite waard is te bezoeken.
Zeker niet!quote:
We praten over Parijs, daar was de hele uitzending aan gewijd en dan nog klagen dat we ontopic moeten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:03 schreef Mike het volgende:
Genoeg over de vakanties...het moet wel over DWDD blijven gaan he?
Nee, die conclusie had ik daarvoor al getrokken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:03 schreef waxmask het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En dat spiegel je aan een spatie...
Hoeveel tatta be like makers zijn er de afgelopen jaren afgeslacht door tattafundamentalisten?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:52 schreef Inspireme het volgende:
Veel tatta's die tatta's be like niet grappig vinden. Hebben zij dan ook geen humor?
Welke eisen stel je aan een topshow?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:33 schreef Caland het volgende:
Ambrosius en ik vragen ons af of we een topshow gemist hebben
Weer zo'n thema-aflevering. Da's kut. Beatrice de Graaf ziet er tenminste lekker uit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Beatrice de Graaf (Terrorisme-expert)
Op NED2, Hans.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:27 schreef Rianne84 het volgende:
Maar waar dan? Extra journaal gaat door tot 20:00
Er bestaat ook nog Nederland 2.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
gaat WIDM vanavond wel door met dat journaalgezeik?
Niet zo zuur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |