Of zich afvragen waarom de mensen in dit topic toch telkens weer gaan kijken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Als DWDD dit topic leest, zouden ze hun eigen programma spontaan opheffen.
Dit dus.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Onzin, als je ziet wat voor shit christenen en hun kerkelijk leiders over zich heen krijgen waar we vervolgens vrolijk om lachen (als een boer met kiespijn soms) dan is dat een heel verschil met de islam.
We hopen iedere dag op verbetering of dat puntje licht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Of zich afvragen waarom de mensen in dit topic toch telkens weer gaan kijken.
Ik vond het vandaag apenaids. Als je dan zo nodig een statement wilt maken, doe het dan goed.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het vandaag een goede uitzending vond.
Morgen zal het wel weer razende apenaids zijn.
Is jouw mening. Ik vond het goed zo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag apenaids. Als je dan zo nodig een statement wilt maken, doe het dan goed.
Ik ben het eigenlijk best vaak met haar eens. En ze is nog knap ook.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:54 schreef Breekfast het volgende:
Ik vond die Fidan trouwens wel sterk in het debat.
Klopt, volgens mij geven we allemaal onze mening hier.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Is jouw mening. Ik vond het goed zo.
dit. Vond die cabaretiers maar saai.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:55 schreef 16meter het volgende:
Met Prem en Kelder de gehele uitzending aan tafel was het een betere show geworden.
jammer, was een slimme luckyquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:55 schreef Gehenna het volgende:
Lucky gemist, er zit weer iemand naar opa-internet te kijken, oftewel teletekst
Respecteren is weer wat anders.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij geven we allemaal onze mening hier.
En sarcasme is de laagste vorm van humor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet haten op GGMM. Hij is de profeet van het sarcasme.
Van Domheid!quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet haten op GGMM. Hij is de profeet van het sarcasme.
Dat is jouw mening.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
En sarcasme is de laagste vorm van humor.
Ik ook, maar ik ben niet dom.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind GGMM een eigenzinnige user.
Geen eigen mening hebbenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk die van Oscar Wilde, maar ik deel 'm wel ja.
Dat vind jij, dat ik geen eigen mening heb. Die mening mag jij hebben. Maar je deelt die mening waarschijnlijk wel met vele anderen.quote:
Ik was vorige week nog bij het graf van Oscar Wilde in Parijs. Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vind jij, dat ik geen eigen mening heb. Die mening mag jij hebben. Maar je deelt die mening waarschijnlijk wel met vele anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |