Francia ha sufrido este miércoles el atentado más grave de los últimos 40 años. Sobre las once de la mañana, tres terroristas con armas automáticas han irrumpido en la redacción del semanario satírico 'Charlie Hebdo' y han abierto fuego contra sus periodistas. Han muerto 12 personas y otras 11 han resultado heridas. Los atacantes están huidos. La revista publicó en 2006 las caricaturas de Mahoma y tiene una gran tradición crítica y reivindicativa - el Paisquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:19 schreef Nibb-it het volgende:
Charlie Hebdo citoyen d'honneur de la ville de Paris
Anne Hidalgo, maire de Paris, a annoncé qu'elle allait faire de Charlie Hebdo un "citoyen d'honneur" de la Ville, vendredi matin avec l'ensemble du Conseil de Paris. Il s'agit d'être "à leurs côtés", au côté de "tous ceux qui défendent la liberté d'expression" - le Monde.
Wat lul je nou slap!? Er zijn genoeg mensen kritisch op de problemen met de Islam, zoals vrouwenbesnijdenis, vrouwen die binnen gehouden worden, etc etc. Daar is niemand het mee oneens.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:18 schreef Loveless85 het volgende:
Dat ene vrouwtje stipt wel een goed punt aan: Als je kritisch bent op dit soort zaken of de aanpak van radicale moslims, dan ben je gelijk een Wilders-adept. Terwijl er genoeg mensen zijn die wel nog wat verstand hebben en niks met Wilders hebben, maar wel dit soort acties zwaar veroordelen en (hardere) aanpak van radicalisering.
En Prem met z'n geschreeuw is zo nutteloos, die wil te graag Theo van Gogh 2.0 worden.
We kunnen al die miljarden mensen niet handhaven. Op een geveven moment zul je ze aan hun lot moeten overlaten. Het grote kwade westen die de uitkering stopzet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
1: Hoezo is het niet kwaadaardig om miljoenen zieke mensen dood te laten gaan omdat je liever wilt dat je medicijn veels te duur blijft...? (bijvoorbeeld Afrika). Dat vind ik vrij kwalijk. En over de wapenindustrie zou ik het eigenlijk niet eens hoeven te hebben.
2: De meeste conflicten met 'terrorisme' gaat ook alleen maar om MACHT, en ze geven geen fuck om die religie.
Datzelfde gevoel heb ik over de pvv-aanhang.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zonder islam zou je ook niet van die achterlijke fundamentalisten hebben.. heb overigens de indruk dat er onder dat moslimvolk relatief veel meer psychopaten en anderszins zieke geesten zitten dan in andere bevolkingsgroepen
Dit topic gaat het komende half nog zo door, als het niet langer is. Zie bijv. het topic over die 2 vermiste meiden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:13 schreef MouzurX het volgende:
Zou inderdaad fijn zijn om snel de updates te kunnen zien ipv al die discussies.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Holy fuck...
Politie en medewerkers van een satirisch magazine zijn vermoord en binnen een paar uur zitten we over medicijnen in Afrika te lullen.
Hoe offtopic kun je gaan?
Het DWDD topic is ergens anders.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:22 schreef Yi-Long het volgende:
Ah, over vrouwenmeppen gesproken: John Lennon.
Hoe kun je daar nu al zo over uitweiden als je nog niet eens precies weet wie de daders zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Haha, nee echt. Ik vind dat absoluut niet interessant. De maatschappelijke gevolgen en verhoudingen zijn veel relevanter.
Ik zeg louter wat ik bv. hier op FOK! bespeur. Wees eens kritisch op de islam/moslimtuig (dus NIET de moslims die zich normaal gedragen), en je hebt gelijk het PVV-labeltje. Zo leven we tegenwoordig blijkbaar, het is voor of tegen, er is geen nuance.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat lul je nou slap!? Er zijn genoeg mensen kritisch op de problemen met de Islam, zoals vrouwenbesnijdenis, vrouwen die binnen gehouden worden, etc etc. Daar is niemand het mee oneens.
Als jij gaat roepen dat er geen gematigde Islam bestaat en dat iedere moslim een gevaar vormt, dan ben je wel degelijk een complete idioot.
Punt is dat er dus wel degelijke onbeschofte reacties zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:21 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik discussieer niet over het gevaar van moslims, want persoonlijk zie ik geen gevaar, maar het lijkt mij niet dat jij voor andere mensen bepaalt waar ze exact over mogen discussiëren. Ik begrijp eigenlijk überhaupt niet dat je er niet gewoon overheen leest als bepaalde reacties je storen? Laat mensen lekker discussies aangaan waarover ze dat willen, zolang het maar niet onbeschoft wordt.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het niet kwaadaardig is? Zeg ik nergens. Als je dit soort nuances nu al niet kan maken, schiet het niet op. Kan je mijn post nogmaals lezen en je vraag op een juistere wijze formuleren?
[..]
Vandaar dat ze 'Allah akbar' roepen.
Ik vind dat dus wel meer dan een promille kwaadaardig...quote:Alsnog is dat onvergelijkbaar.
Ten eerste: wapenbedrijven en de farmaceutische industrie zijn niet eens een promile zo kwaadaardig als dit soort terroristen.
Gedeeltelijk mee eensquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Francia ha sufrido este miércoles el atentado más grave de los últimos 40 años. Sobre las once de la mañana, tres terroristas con armas automáticas han irrumpido en la redacción del semanario satírico 'Charlie Hebdo' y han abierto fuego contra sus periodistas. Han muerto 12 personas y otras 11 han resultado heridas. Los atacantes están huidos. La revista publicó en 2006 las caricaturas de Mahoma y tiene una gran tradición crítica y reivindicativa - el Pais
Mensen de schuld van iets verschrikkelijk waar ze part noch deel aan hebben in de schoenen schuiven vind ik al uitermate onbeschoft.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:21 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik discussieer niet over het gevaar van moslims, want persoonlijk zie ik geen gevaar, maar het lijkt mij niet dat jij voor andere mensen bepaalt waar ze exact over mogen discussiëren. Ik begrijp eigenlijk überhaupt niet dat je er niet gewoon overheen leest als bepaalde reacties je storen? Laat mensen lekker discussies aangaan waarover ze dat willen, zolang het maar niet onbeschoft wordt.
Rot gewoon opquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:22 schreef Yi-Long het volgende:
Ah, over vrouwenmeppen gesproken: John Lennon.
van de NOSquote:Verkeerd adres
De daders van de aanslag waren eerst op het verkeerde adres, schrijft persbureau Bloomberg. Twee monteurs zeiden tegen de schutters dat ze twee deuren verder moesten zijn voor de redactie van Charlie Hebdo. Een van de twee monteurs werd doodschoten.
Heb de indruk dat het vaak ook gaat om types die op hun pik getrapt zijn en niet zozeer om macht.. onze oosterse medemens heeft een wat korter lontje dan de geciviliseerde medemensquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:20 schreef Yi-Long het volgende:
2: De meeste conflicten met 'terrorisme' gaat ook alleen maar om MACHT, en ze geven geen fuck om die religie.
Nou ja oké, het is niet interessant tot op het punt dat blijkt dat het geen moslims waren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Hoe kun je daar nu al zo over uitweiden als je nog niet eens precies weet wie de daders zijn?
Misschien knallen ze morgen ergens anders weer wat mensen overhoop.
Maar iedereen is hier kritisch op Marokkaans tuig en moslim tuig. IK OOK. Ik heb nooit het PVV-labeltje gekregen van iemand. Integendeel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zeg louter wat ik bv. hier op FOK! bespeur. Wees eens kritisch op de islam/moslimtuig (dus NIET de moslims die zich normaal gedragen), en je hebt gelijk het PVV-labeltje. Zo leven we tegenwoordig blijkbaar, het is voor of tegen, er is geen nuance.
Goede voorbereidingquote:
Zonder de PVV was je waarschijnlijk al doodgeschoten door een marokkaan of neger of erger. Ben maar dankbaar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Datzelfde gevoel heb ik over de pvv-aanhang.
ben al blij dat er geen goede cartoonisten gesneuveld zijn...quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
[ afbeelding ]
Martelaren voor onze vrijheid
Geef jij maar even aan waar iemand die genuanceerd hierover heeft gesproken, meteen als PVV'er wordt bestemd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zeg louter wat ik bv. hier op FOK! bespeur. Wees eens kritisch op de islam/moslimtuig (dus NIET de moslims die zich normaal gedragen), en je hebt gelijk het PVV-labeltje. Zo leven we tegenwoordig blijkbaar, het is voor of tegen, er is geen nuance.
Prima, maar je bent nu al voor de derde keer het onderwerp aan het veranderen en om de brei aan het heen draaien. Ik constateer hierbij definitief dat jij niet in staat bent op logische wijze te redeneren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat dus wel meer dan een promille kwaadaardig...
Ik zie ze niet hier, maar er is iemand druk bezig met verwijderen dus dat zal het zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Punt is dat er dus wel degelijke onbeschofte reacties zijn.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:24 schreef mig72 het volgende:
[..]
Zonder de PVV was je waarschijnlijk al doodgeschoten door een marokkaan of neger of erger. Ben maar dankbaar.
Ik reageer op wat jij zegt, en vervolgens zeg je dat ik van onderwerp verander. Knap.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Prima, maar je bent nu al voor de derde keer het onderwerp aan het veranderen. Ik constateer hierbij definitief dat jij niet in staat bent op logische wijze te redeneren.
quote:Kamagurka: einde van een tijdperk
“Het is afschuwelijk, ongelooflijk,” zegt cartoonist Kamagurka (Luc Zeebroek, 1956) vanaf zijn vakantieadres in Zwitserland tegen NRC Handelsblad. Zeebroek publiceerde jarenlang zijn tekeningen in Charlie Hebdo.
Het einde van een tijdperk. Het blad zal nu denk ik wel ophouden te bestaan… want de tekenaars zijn dood
Als ik word doodgeschoten maakt het mij weinig uit door wie maar jij denkt er blijkbaar anders over?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:24 schreef mig72 het volgende:
[..]
Zonder de PVV was je waarschijnlijk al doodgeschoten door een marokkaan of neger of erger. Ben maar dankbaar.
Ik denk het ook ja. De onderliggende conflicten zullen volstrekt geen rol spelen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb de indruk dat het vaak ook gaat om types die op hun pik getrapt zijn en niet zozeer om macht.. onze oosterse medemens heeft een wat korter lontje dan de geciviliseerde medemens
Ik heb wel wat beters te doen dan de tig NWS topics doorpluizen die met moslims/ ISIS / aanslagen te maken hebben. Je ziet hier toch ook, het is van de ene kant gelijk 'hihaho kijk die linkse gekkies het rechtlullen', en langs de andere kant 'de PVV-gekkies spinnen garen hierbij'. Het is gewoon de polarisatie die met dit soort gebeurtenissen gepaard gaatquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geef jij maar even aan waar iemand die genuanceerd hierover heeft gesproken, meteen als PVV'er wordt bestemd.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Mensen de schuld van iets verschrikkelijk waar ze part noch deel aan hebben in de schoenen schuiven vind ik al uitermate onbeschoft.
Nee, dat doe je niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik reageer op wat jij zegt, en vervolgens zeg je dat ik van onderwerp verander. Knap.
De burgemeester zegt dat ze een ereburger zullen maken van Charlie.quote:
Wel bizar aangezien het verder zo goed voorbereid lijkt te zijn. Hoop in ieder geval dat ze snel gepakt wordt en de arrestatie (als die er komt) niet uit de klauwen loopt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Een van de twee monteurs werd doodschoten.
Triest zulke grappen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:25 schreef meth1745 het volgende:
[..]
ben al blij dat er geen goede cartoonisten gesneuveld zijn...
Als de kans bijv 10 tegen 1 is dat je door een mocro neergeschoten word dan van een blanke, schat ik je overlevingskansen juist minder in daardoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:26 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als ik word doodgeschoten maakt het mij weinig uit door wie maar jij denkt er blijkbaar anders over?
Mensen die moslims in het algemeen als een bedreiging zien.quote:
Alsof dat iets nieuws is. Als je al die NWS topics had doorplozen had je kunnen zien dat er standaard generaliserend over moslims wordt gesproken. Daar klaagde je dan destijds kennelijk ook nimmer over. Wat maakt dat je dat nu dan aan 't hart gaat?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen dan de tig NWS topics doorpluizen die met moslims/ ISIS / aanslagen te maken hebben. Je ziet hier toch ook, het is van de ene kant gelijk 'hihaho kijk die linkse gekkies het rechtlullen', en langs de andere kant 'de PVV-gekkies spinnen garen hierbij'. Het is gewoon de polarisatie die met dit soort gebeurtenissen gepaard gaat
Zonder de pvv zou Nederland veiliger zijn, durf ik te beweren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:24 schreef mig72 het volgende:
[..]
Jij tekent cartoons met je toetsenbord?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:28 schreef Ryan3 het volgende:
Gekke is, we gebruiken de pen daadwerkelijk nauwelijks meer, het is meer het toetsenbord...
Probleem is dat heel veel 'gewone' moslims potentieel fundamentalist zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Mensen die moslims in het algemeen als een bedreiging zien.
Het zijn alleen de fundamentalisten die gevaarlijk zijn.
Charlie Hebdo? Je moet twee deuren verder zijn, mafkees. En nu oprotten, ik heb veel werk te doen!quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Verkeerd adres
De daders van de aanslag waren eerst op het verkeerde adres, schrijft persbureau Bloomberg. Twee monteurs zeiden tegen de schutters dat ze twee deuren verder moesten zijn voor de redactie van Charlie Hebdo. Een van de twee monteurs werd doodschoten.
Als je niet wil dat er gepolariseerd wordt is het denk ik verstandig dat je jouw eigen tekst nog eens na leest. Je noemt niemand maar uit dus een heel algemene beschuldiging richting een groep die je niet noemt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen dan de tig NWS topics doorpluizen die met moslims/ ISIS / aanslagen te maken hebben. Je ziet hier toch ook, het is van de ene kant gelijk 'hihaho kijk die linkse gekkies het rechtlullen', en langs de andere kant 'de PVV-gekkies spinnen garen hierbij'. Het is gewoon de polarisatie die met dit soort gebeurtenissen gepaard gaat
Ja, jij zegt dat de kwaadaardigheid van de wapenindustrie en de farmaceutische industrie in het niet valt bij dat van deze terroristen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet.
Ik vroeg: waar zeg ik dat ze niet kwaadaardig zijn?
Jij: ze zijn meer dan een promile kwaadaardig.
Nogmaals: WAAR zeg ik dat ze niet kwaadaardig zijn? Ik geef NERGENS een absolute waardering, ik heb het enkel over de RELATIEVE kwaadaardigheid, de verhouding.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Zonder de pvv zou Nederland veiliger zijn, durf ik te beweren.
waarom zijn christelijke fundamentalisten niet eens zo gevaarlijk? Lekker zeg, al die tientallen aanslagen door de Amisj op jaarbasis. Amisj en Quakers zijn echt gevaarlijkquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Twee dode terroristen en een kasplantje die nog vervolgd gaat worden lijkt me eigenlijk wel wat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:28 schreef kipknots het volgende:
[..]
Wel bizar aangezien het verder zo goed voorbereid lijkt te zijn. Hoop in ieder geval dat ze snel gepakt wordt en de arrestatie (als die er komt) niet uit de klauwen loopt.
[..]
Triest zulke grappen.
Dat bedoel ik ook ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja ik ben meer geschokt dat een van de monteurs ook is vermoord.
Jij bent ook een potentiële moordenaar. Ik ook. Iedereen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Probleem is dat heel veel 'gewone' moslims potentieel fundamentalist zijn
Dat je niet mag zeggen dat het moslims zijn.quote:
En zonder cartoonisten?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Mensen die de Islam als bedreiging zien. Ik ben daar dus benieuwd naar of dat echt zo is. Ik denk dat door dit soort gebeurtenissen er steeds meer haat gaat komen tegenover de Islam.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
probleem is dat heel veel mensen potentieel fundamentalist zijn, je moet niet denken dat dat door het geloof komt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
''Amisj'' zijn pacifisten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:30 schreef mig72 het volgende:
En
[..]
waarom zijn christelijke fundamentalisten niet eens zo gevaarlijk? Lekker zeg, al die tientallen aanslagen door de Amisj op jaarbasis. Amisj en Quakers zijn echt gevaarlijk
Nee dan krijgen de buitenlandse criminelen vrij spel zoals ze dat al decennia lang hadden door job cohen en dat theedrinkbeleid. Kijk maar es wat er van Amsterdam overblijft - een rioolput waar echte Nederlanders zich voor schamen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel, die moorden er ook lekker op los als het hen zo uitkomt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:30 schreef mig72 het volgende:
En
[..]
waarom zijn christelijke fundamentalisten niet eens zo gevaarlijk? Lekker zeg, al die tientallen aanslagen door de Amisj op jaarbasis. Amisj en Quakers zijn echt gevaarlijk
Als dat zo is moeten ze dat ook niet op zichzelf projecteren maar gewoon algemeen veroordelen net zoals de rest van de meeste mensen dat doen. Soms heb ik het idee dat wanneer ze dit veroordelen dat ze dan toch ook de islam veroordelen. Ze willen het niet koppelen. Maar just dat doen ze juist wel. Ik spreek niemand bij de koffieautomaat aan dat hij verantwoordelijk is omdat ie moslim is. Dat is dezelfde logica dan dat een moslim deze daden veroordeelt. Volgens mij tast je elkaar af door een standpunt in te nemen tegen bijvoorbeeld IS. het zou dan heel goed kunnen zijn dat je samen dan tot de conclusie komt dat je iets deelt. Is dat nou zo moeilijk?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mijn punt is meer dat de meeste moslims dit gewoon openlijk op alle mogelijke manieren afkeuren, zoals ieder weldenkend normaal mens, en dat terwijl dat niet eens zou hoeven, want zij zijn niet verantwoordelijk voor de daden van wat extremistische idioten.
Hoezo, dit is precies te type humor die Charlie ook graag gebruikt.quote:
Wat een ongelofelijke flauwekul. Welke aanslag is er gepleegd door de PVV? Of geef je de PVV de schuld van alles wat moslims doen? Want die zijn nu eenmaal licht ontvlambaar dus die moet je altijd ontzien alsof het kleine kinderen zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat laatste klopt wel, omdat Duitsland tegenwoordig veel gastvrijer is dan Nederland.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:31 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nee dan krijgen de buitenlandse criminelen vrij spel zoals ze dat al decennia lang hadden door job cohen en dat theedrinkbeleid. Kijk maar es wat er van Amsterdam overblijft - een rioolput waar echte Nederlanders zich voor schamen.
Beetje iedere fatsoenlijke Nederlander wil naar Duitsland immigreren.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel, die moorden er ook lekker op los als het hen zo uitkomt.
Charlie Hebdo wordt ereburger van de stad Parijs, de Raad van Parijs staat aan de kant van 'eenieder die het recht van vrije meningsuiting verdedigt'.quote:
Dat klopt, maar jij zei eerst dat ik zei dat ze niet kwaadaardig zijn. Maar dat heb ik dus nooit gezegd. Kan je nu gewoon toegeven dat je mijn woorden verkeerd hebt geïnterpreteerd?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, jij zegt dat de kwaadaardigheid van de wapenindustrie en de farmaceutische industrie in het niet valt bij dat van deze terroristen.
Ik ben het daar overduidelijk niet mee eens.
Wat is je punt?quote:Beide gaan over lijken, en de een doet het omdat ze compleet gestoord zijn, en de anderen doen het vanuit zakelijk belang, waarbij ze miljoenen levens opofferen voor hun eigen welvaart, en die worden overal als 'helden' ontvangen...
Op remlof reagerenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke flauwekul. Welke aanslag is er gepleegd door de PVV? Of geef je de PVV de schuld van alles wat moslims doen? Want die zijn nu eenmaal licht ontvlambaar dus die moet je altijd ontzien alsof het kleine kinderen zijn?
Toevallig ken ik wat Duitsers en die zeggen allemaal dat Grun veel vriendelijker en gastvrijer is dan Duitsland.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat laatste klopt wel, omdat Duitsland tegenwoordig veel gastvrijer is dan Nederland.
Ik geef de PVV er de schuld van dat ze het radicaliseren van jonge moslims aanwakkeren. Doordat ze hen het gevoel geven dat ze er sowieso niet bij horen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke flauwekul. Welke aanslag is er gepleegd door de PVV? Of geef je de PVV de schuld van alles wat moslims doen? Want die zijn nu eenmaal licht ontvlambaar dus die moet je altijd ontzien alsof het kleine kinderen zijn?
Als je hard genoeg generaliseert - en een groep die er niets mee te maken heeft keer op keer bij de baard pakt en erin betrekt - is het een kwestie van tijd dat men zich aangesproken voelt. PVV tactiek is dat. Net zo lang zuigen tot iemand komt en dan wijzen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nee omdat ze minder last hebben van criminele buitenlanders. Ik en mijn vriendin zijn te bang om in Amsterdam s'nachts rond te lopen, we weten niet of we neergeschoten worden door een scootermocro of een straatbende.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat laatste klopt wel, omdat Duitsland tegenwoordig veel gastvrijer is dan Nederland.
Ja was hier eerder al een link geplaatst.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
Een van de vermoorde agenten heette Achmed.
Ik heb op dit forum zoveel achterlijke reacties over de VS voorbij zien komen dat je sarcasme niet sarcastisch genoeg was om op te vallen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:32 schreef mig72 het volgende:
[..]
Sarcasme niet begrijpenJij komt er wel.
Boeit niet voor de daders. Een agent is geen moslim meer voor hen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
Laten we het erop houden dat de wereld een stuk veiliger zou zijn zonder moslimsquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit argument zou ik kunnen geloven, ware het niet dat PVV enkel in Nederland actief is en moslims wereldwijd gekke dingen doen...quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:33 schreef elcastel het volgende:
[..]
Als je hard genoeg generaliseert - en een groep die er niets mee te maken heeft keer op keer bij de baard pakt en erin betrekt - is het een kwestie van tijd dat men zich aangesproken voelt. PVV tactiek is dat. Net zo lang zuigen tot iemand komt en dan wijzen.
alle fundamentalisten zijn gevaarlijk:quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:30 schreef mig72 het volgende:
En
[..]
Wordt je nou nooit moe van jezelf?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:34 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nee omdat ze minder last hebben van criminele buitenlanders. Ik en mijn vriendin zijn te bang om in Amsterdam s'nachts rond te lopen, we weten niet of we neergeschoten worden door een scootermocro of een straatbende.
Op forums.marokko ook al figuren die de aanslagen op de agenten wel prima vonden iddquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:34 schreef Irakees het volgende:
[..]
Boeit niet voor de daders. Een agent is geen moslim meer voor hen.
Serieus? Ik weet zeker dat het wel meevalt en dat jullie niet zo in angst moeten leven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:34 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nee omdat ze minder last hebben van criminele buitenlanders. Ik en mijn vriendin zijn te bang om in Amsterdam s'nachts rond te lopen, we weten niet of we neergeschoten worden door een scootermocro of een straatbende.
wie of wat is Grun?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Toevallig ken ik wat Duitsers en die zeggen allemaal dat Grun veel vriendelijker en gastvrijer is dan Duitsland.
Ik vind je nu toch minder interessant dan toen je het Franse bericht plaatste.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:32 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Charlie Hebdo wordt ereburger van de stad Parijs, de Raad van Parijs staat aan de kant van 'eenieder die het recht van vrije meningsuiting verdedigt'.
Met dezelfde redenatie kun je ook zeggen dat de cartoonisten het radicaliseren hebben aangewerkt. Dat sommige moslims ligt ontvlambaar zijn kun je de PVV en cartoonisten niet verwijten, dit is gewoon oorzaak en gevolg omdraaien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geef de PVV er de schuld van dat ze het radicaliseren van jonge moslims aanwakkeren. Doordat ze hen het gevoel geven dat ze er sowieso niet bij horen.
WTF!!quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
19:16
Verkeerd adres
http://nos.nl/liveblog/20(...)rijs-op-de-voet.html
Linken, vriend.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Op forums.marokko ook al figuren die de aanslagen op de agenten wel prima vonden idd
Oh, de daders. Dacht de politie die ze zocht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
19:16
Verkeerd adres
http://nos.nl/liveblog/20(...)rijs-op-de-voet.html
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat de wereld een stuk veiliger zou zijn zonder moslims
Dat maakt de terroristen niet uit. Hij had pak van Fransen aan, en derhalve een verrader, dus mag hij heel halal doodgemaakt worden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |