Maar iedereen is hier kritisch op Marokkaans tuig en moslim tuig. IK OOK. Ik heb nooit het PVV-labeltje gekregen van iemand. Integendeel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zeg louter wat ik bv. hier op FOK! bespeur. Wees eens kritisch op de islam/moslimtuig (dus NIET de moslims die zich normaal gedragen), en je hebt gelijk het PVV-labeltje. Zo leven we tegenwoordig blijkbaar, het is voor of tegen, er is geen nuance.
Goede voorbereidingquote:
Zonder de PVV was je waarschijnlijk al doodgeschoten door een marokkaan of neger of erger. Ben maar dankbaar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Datzelfde gevoel heb ik over de pvv-aanhang.
ben al blij dat er geen goede cartoonisten gesneuveld zijn...quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
[ afbeelding ]
Martelaren voor onze vrijheid
Geef jij maar even aan waar iemand die genuanceerd hierover heeft gesproken, meteen als PVV'er wordt bestemd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zeg louter wat ik bv. hier op FOK! bespeur. Wees eens kritisch op de islam/moslimtuig (dus NIET de moslims die zich normaal gedragen), en je hebt gelijk het PVV-labeltje. Zo leven we tegenwoordig blijkbaar, het is voor of tegen, er is geen nuance.
Prima, maar je bent nu al voor de derde keer het onderwerp aan het veranderen en om de brei aan het heen draaien. Ik constateer hierbij definitief dat jij niet in staat bent op logische wijze te redeneren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat dus wel meer dan een promille kwaadaardig...
Ik zie ze niet hier, maar er is iemand druk bezig met verwijderen dus dat zal het zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Punt is dat er dus wel degelijke onbeschofte reacties zijn.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:24 schreef mig72 het volgende:
[..]
Zonder de PVV was je waarschijnlijk al doodgeschoten door een marokkaan of neger of erger. Ben maar dankbaar.
Ik reageer op wat jij zegt, en vervolgens zeg je dat ik van onderwerp verander. Knap.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Prima, maar je bent nu al voor de derde keer het onderwerp aan het veranderen. Ik constateer hierbij definitief dat jij niet in staat bent op logische wijze te redeneren.
quote:Kamagurka: einde van een tijdperk
“Het is afschuwelijk, ongelooflijk,” zegt cartoonist Kamagurka (Luc Zeebroek, 1956) vanaf zijn vakantieadres in Zwitserland tegen NRC Handelsblad. Zeebroek publiceerde jarenlang zijn tekeningen in Charlie Hebdo.
Het einde van een tijdperk. Het blad zal nu denk ik wel ophouden te bestaan… want de tekenaars zijn dood
Als ik word doodgeschoten maakt het mij weinig uit door wie maar jij denkt er blijkbaar anders over?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:24 schreef mig72 het volgende:
[..]
Zonder de PVV was je waarschijnlijk al doodgeschoten door een marokkaan of neger of erger. Ben maar dankbaar.
Ik denk het ook ja. De onderliggende conflicten zullen volstrekt geen rol spelen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb de indruk dat het vaak ook gaat om types die op hun pik getrapt zijn en niet zozeer om macht.. onze oosterse medemens heeft een wat korter lontje dan de geciviliseerde medemens
Ik heb wel wat beters te doen dan de tig NWS topics doorpluizen die met moslims/ ISIS / aanslagen te maken hebben. Je ziet hier toch ook, het is van de ene kant gelijk 'hihaho kijk die linkse gekkies het rechtlullen', en langs de andere kant 'de PVV-gekkies spinnen garen hierbij'. Het is gewoon de polarisatie die met dit soort gebeurtenissen gepaard gaatquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geef jij maar even aan waar iemand die genuanceerd hierover heeft gesproken, meteen als PVV'er wordt bestemd.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Mensen de schuld van iets verschrikkelijk waar ze part noch deel aan hebben in de schoenen schuiven vind ik al uitermate onbeschoft.
Nee, dat doe je niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik reageer op wat jij zegt, en vervolgens zeg je dat ik van onderwerp verander. Knap.
De burgemeester zegt dat ze een ereburger zullen maken van Charlie.quote:
Wel bizar aangezien het verder zo goed voorbereid lijkt te zijn. Hoop in ieder geval dat ze snel gepakt wordt en de arrestatie (als die er komt) niet uit de klauwen loopt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Een van de twee monteurs werd doodschoten.
Triest zulke grappen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:25 schreef meth1745 het volgende:
[..]
ben al blij dat er geen goede cartoonisten gesneuveld zijn...
Als de kans bijv 10 tegen 1 is dat je door een mocro neergeschoten word dan van een blanke, schat ik je overlevingskansen juist minder in daardoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:26 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als ik word doodgeschoten maakt het mij weinig uit door wie maar jij denkt er blijkbaar anders over?
Mensen die moslims in het algemeen als een bedreiging zien.quote:
Alsof dat iets nieuws is. Als je al die NWS topics had doorplozen had je kunnen zien dat er standaard generaliserend over moslims wordt gesproken. Daar klaagde je dan destijds kennelijk ook nimmer over. Wat maakt dat je dat nu dan aan 't hart gaat?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen dan de tig NWS topics doorpluizen die met moslims/ ISIS / aanslagen te maken hebben. Je ziet hier toch ook, het is van de ene kant gelijk 'hihaho kijk die linkse gekkies het rechtlullen', en langs de andere kant 'de PVV-gekkies spinnen garen hierbij'. Het is gewoon de polarisatie die met dit soort gebeurtenissen gepaard gaat
Zonder de pvv zou Nederland veiliger zijn, durf ik te beweren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:24 schreef mig72 het volgende:
[..]
Jij tekent cartoons met je toetsenbord?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:28 schreef Ryan3 het volgende:
Gekke is, we gebruiken de pen daadwerkelijk nauwelijks meer, het is meer het toetsenbord...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |