Op remlof reagerenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke flauwekul. Welke aanslag is er gepleegd door de PVV? Of geef je de PVV de schuld van alles wat moslims doen? Want die zijn nu eenmaal licht ontvlambaar dus die moet je altijd ontzien alsof het kleine kinderen zijn?
Toevallig ken ik wat Duitsers en die zeggen allemaal dat Grun veel vriendelijker en gastvrijer is dan Duitsland.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat laatste klopt wel, omdat Duitsland tegenwoordig veel gastvrijer is dan Nederland.
Ik geef de PVV er de schuld van dat ze het radicaliseren van jonge moslims aanwakkeren. Doordat ze hen het gevoel geven dat ze er sowieso niet bij horen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke flauwekul. Welke aanslag is er gepleegd door de PVV? Of geef je de PVV de schuld van alles wat moslims doen? Want die zijn nu eenmaal licht ontvlambaar dus die moet je altijd ontzien alsof het kleine kinderen zijn?
Als je hard genoeg generaliseert - en een groep die er niets mee te maken heeft keer op keer bij de baard pakt en erin betrekt - is het een kwestie van tijd dat men zich aangesproken voelt. PVV tactiek is dat. Net zo lang zuigen tot iemand komt en dan wijzen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Probleem is dat heel veel 'gewone' moslims potentieel fundamentalist zijn
Nee omdat ze minder last hebben van criminele buitenlanders. Ik en mijn vriendin zijn te bang om in Amsterdam s'nachts rond te lopen, we weten niet of we neergeschoten worden door een scootermocro of een straatbende.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat laatste klopt wel, omdat Duitsland tegenwoordig veel gastvrijer is dan Nederland.
Ja was hier eerder al een link geplaatst.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
Een van de vermoorde agenten heette Achmed.
Ik heb op dit forum zoveel achterlijke reacties over de VS voorbij zien komen dat je sarcasme niet sarcastisch genoeg was om op te vallen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:32 schreef mig72 het volgende:
[..]
Sarcasme niet begrijpenJij komt er wel.
Boeit niet voor de daders. Een agent is geen moslim meer voor hen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
Laten we het erop houden dat de wereld een stuk veiliger zou zijn zonder moslimsquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Zonder de pvv zou Nederland veiliger zijn, durf ik te beweren.
Dit argument zou ik kunnen geloven, ware het niet dat PVV enkel in Nederland actief is en moslims wereldwijd gekke dingen doen...quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:33 schreef elcastel het volgende:
[..]
Als je hard genoeg generaliseert - en een groep die er niets mee te maken heeft keer op keer bij de baard pakt en erin betrekt - is het een kwestie van tijd dat men zich aangesproken voelt. PVV tactiek is dat. Net zo lang zuigen tot iemand komt en dan wijzen.
alle fundamentalisten zijn gevaarlijk:quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:30 schreef mig72 het volgende:
En
[..]
waarom zijn christelijke fundamentalisten niet eens zo gevaarlijk? Lekker zeg, al die tientallen aanslagen door de Amisj op jaarbasis. Amisj en Quakers zijn echt gevaarlijk
Wordt je nou nooit moe van jezelf?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:34 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nee omdat ze minder last hebben van criminele buitenlanders. Ik en mijn vriendin zijn te bang om in Amsterdam s'nachts rond te lopen, we weten niet of we neergeschoten worden door een scootermocro of een straatbende.
Op forums.marokko ook al figuren die de aanslagen op de agenten wel prima vonden iddquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:34 schreef Irakees het volgende:
[..]
Boeit niet voor de daders. Een agent is geen moslim meer voor hen.
Serieus? Ik weet zeker dat het wel meevalt en dat jullie niet zo in angst moeten leven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:34 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nee omdat ze minder last hebben van criminele buitenlanders. Ik en mijn vriendin zijn te bang om in Amsterdam s'nachts rond te lopen, we weten niet of we neergeschoten worden door een scootermocro of een straatbende.
wie of wat is Grun?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Toevallig ken ik wat Duitsers en die zeggen allemaal dat Grun veel vriendelijker en gastvrijer is dan Duitsland.
Ik vind je nu toch minder interessant dan toen je het Franse bericht plaatste.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:32 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Charlie Hebdo wordt ereburger van de stad Parijs, de Raad van Parijs staat aan de kant van 'eenieder die het recht van vrije meningsuiting verdedigt'.
Met dezelfde redenatie kun je ook zeggen dat de cartoonisten het radicaliseren hebben aangewerkt. Dat sommige moslims ligt ontvlambaar zijn kun je de PVV en cartoonisten niet verwijten, dit is gewoon oorzaak en gevolg omdraaien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geef de PVV er de schuld van dat ze het radicaliseren van jonge moslims aanwakkeren. Doordat ze hen het gevoel geven dat ze er sowieso niet bij horen.
WTF!!quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
19:16
Verkeerd adres
De daders van de aanslag waren eerst op het verkeerde adres, schrijft persbureau Bloomberg. Twee monteurs zeiden tegen de schutters dat ze twee deuren verder moesten zijn voor de redactie van Charlie Hebdo. Een van de twee monteurs werd doodschoten.
http://nos.nl/liveblog/20(...)rijs-op-de-voet.html
Linken, vriend.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Op forums.marokko ook al figuren die de aanslagen op de agenten wel prima vonden idd
Oh, de daders. Dacht de politie die ze zocht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
19:16
Verkeerd adres
De daders van de aanslag waren eerst op het verkeerde adres, schrijft persbureau Bloomberg. Twee monteurs zeiden tegen de schutters dat ze twee deuren verder moesten zijn voor de redactie van Charlie Hebdo. Een van de twee monteurs werd doodschoten.
http://nos.nl/liveblog/20(...)rijs-op-de-voet.html
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat de wereld een stuk veiliger zou zijn zonder moslims
Dat maakt de terroristen niet uit. Hij had pak van Fransen aan, en derhalve een verrader, dus mag hij heel halal doodgemaakt worden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |