Hoe staat dat in vredesnaam los van de opmerking die ik net maakte?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mijn punt is meer dat de meeste moslims dit gewoon openlijk op alle mogelijke manieren afkeuren, zoals ieder weldenkend normaal mens, en dat terwijl dat niet eens zou hoeven, want zij zijn niet verantwoordelijk voor de daden van wat extremistische idioten.
inderdaad jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
he, komt je dat even goed uit...(!)
Wacht maar totdat er massa protesten in Frankrijk komenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ok, goed dat mensen de straat op gaan, maar 5000 in Parijs, poehpoeh, ze doen bij DWDD net of er een half miljoen staan.
Het is ook erg koud.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ok, goed dat mensen de straat op gaan, maar 5000 in Parijs, poehpoeh, ze doen bij DWDD net of er een half miljoen staan.
In Den Haag en Amsterdam ook:quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:05 schreef spijkerbroek het volgende:
In Berlijn en Londen gaat men ook de straat op.
Troll.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
inderdaad ja
christendom nummer 1 terroristische religie
met het jodendom stipt erachter
Je kan het beter bij voetbal houden want in dit geval zit je een beetje dom te ouwehoerenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen ligt hun huis vol wapens en IS vlaggenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mijn punt is meer dat de meeste moslims dit gewoon openlijk op alle mogelijke manieren afkeuren, zoals ieder weldenkend normaal mens, en dat terwijl dat niet eens zou hoeven, want zij zijn niet verantwoordelijk voor de daden van wat extremistische idioten.
Als het hier in Alkmaar was zou ik ook niet naar buiten gaan hoor. Ik hou niet van druktes, en niet van kou, en ik hoef mezelf ook niet op straat te vertonen om te bewijzen dat ik dit een schandalige laffe actie vindt...quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Leg alle eeuwen sinds het jaar 0 per stuk naast elkaar neer, en laten we de aantallen doden even, per eeuw, gaan tellen...
Dat heb ik nooit gezegd, want dat is mijn mening niet. Ik vroeg naar meningen en dat lijkt mij best gepast. Ik ben oprecht benieuwd hoe deze gebeurtenissen zich gaan ontwikkelen en hoe mensen hier tegenaan kijken, maar dat mag ik blijkbaar niet vragen hier? Alleen ik begrijp dan niet waarom de persoon die mijn vragen verwijderd, dat niet eventjes gewoon aangeeft zodat ik weet wat ik fout doe.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar 'altijd weer die kut moslims' en die is ook weg.. die terroristen krijgen zo wel hun zin, als je zelfs dit niet mag zeggen
Bij voetbal zit ik ook dom te ouwehoeren, maar goed...quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je kan het beter bij voetbal houden want in dit geval zit je een beetje dom te ouwehoeren
Die X heeft moeite het hele plaatje te zien. Dom figuur, zeg.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]![]()
X: Hitler was slecht!
Yi-Long: Stalin was ook slecht!
X: Islam is slecht!
Yi-long: Het westen is ook slecht!
X: Heroïne is slecht!
Yi-long: Cocaïne is slecht!
ja dus ? Hij heeft toch ook gelijk danquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]![]()
Je miste een beetje de aanzet tot die opmerking...quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]![]()
Zionisme en christendom zijn geen mensen maar religies. Religies zelf zijn niet vredelievend, dat is een emotie die enkel aan mensen is voorbehouden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zionisme en Christendom is vredelievender...?
Bekijk het sinds de laatste eeuw dan? Sukkeltjequote:Op woensdag 7 januari 2015 19:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
leer je misschien wel met geschiedenis in 3vmbo volgend jaar
wat bedoel je? Ik snap niet van wat je schrijft?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zie je om je heen en in een bepaalde hotspot echter vele duizenden die al vanuit een bepaalde ideologie handelen en weiger je dan nog het verband te leggen dan ben je, als je het mij vraagt, simpelweg niet goed bij je hoofd.
he, komt je dat even goed uit...(!)quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Bekijk het sinds de laatste eeuw dan? Sukkeltje
Brengt dat mij tot de conclusie dat wanneer hij door emoties overmand miste, hij niet koelbloedig was.quote:
Neuh, maar er wonen ruim 2.2 miljoen mensen in Parijs, en het is een dusdanig schokkende aanslag dat je wel mag verwachten dat er 'iets' meer zouden staan dan 5000.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als het hier in Alkmaar was zou ik ook niet naar buiten gaan hoor. Ik hou niet van druktes, en niet van kou, en ik hoef mezelf ook niet op straat te vertonen om te bewijzen dat ik dit een schandalige laffe actie vindt...
Yi-Long heeft bij elk geval gelijk dus geen idee wat het doel heirvan isquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]![]()
Ja, maar de verontwaardiging van X is vrij selectief, en als mensen als Wilders op basis van die selectieve verontwaardiging oproepen tot een oorlog tegen iedere moslim, want er is geen gematigde Islam, dan gaan we volgens mij de verkeerde kant op...quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:08 schreef HighVolume het volgende:
[..]
ja dus ? Hij heeft toch ook gelijk dan
Wat heeft het voor nut om barbaarse daden van <115 jaar geleden erbij te halen om hedendaagse trends te bagatelliseren?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De wapenindustrie en de farmaceutische industrie denken daar misschien anders over... die gaan over miljoenen lijken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zionisme en christendom zijn geen mensen maar religies. Religies zelf zijn niet vredelievend, dat is een emotie die enkel aan mensen is voorbehouden.
En christenen zijn zeker vredelievender dan moslims, anno 2014.
Ja en..? Is het nu 'hun' beurt ofzo...?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet hoeveel het Christendom heeft gemoord bij haar verspreiding over de wereld hè?
quote:Local daily Le Parisien says French police have entered a building in Pantin, a northeastern suburb of Paris near where the escaping gunmen abandoned their car.
tijd is door de mens bedacht dus is niet rullevant of het nu niet of toen gebeurdequote:Op woensdag 7 januari 2015 19:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat heeft het voor nut om barbaarse daden van <115 jaar geleden erbij te halen om hedendaagse trends te bagatelliseren?
Het gaat erom wat hij er mee wilt zeggen. Het is die typisch verlammende en onzinnige relativering waaronder Europa gebukt gaat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:08 schreef HighVolume het volgende:
[..]
ja dus ? Hij heeft toch ook gelijk dan
Dat zijn christenen? Bron?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De wapenindustrie en de farmaceutische industrie denken daar misschien anders over... die gaan over miljoenen lijken.
Oh, dan is dat meisje dat Mohammad trouwde ook niet meer belangrijk...quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat heeft het voor nut om barbaarse daden van <115 jaar geleden erbij te halen om hedendaagse trends te bagatelliseren?
2 zelfsquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:10 schreef L3gend het volgende:
Volgens Le Parisien hebben agenten een inval gedaan in een woning bij Saint Denis
klopt !quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, maar de verontwaardiging van X is vrij selectief, en als mensen als Wilders op basis van die selectieve verontwaardiging oproepen tot een oorlog tegen iedere moslim, want er is geen gematigde Islam, dan gaan we volgens mij de verkeerde kant op...
Tja, uiteindelijk gaan we allemaal dood dus eigenlijk is deze terroristische daad niet erg?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
tijd is door de mens bedacht dus is niet rullevant of het nu niet of toen gebeurde
Ik denk dat hoe vaker dit soort aanslagen gepleegd gaan worden, er steeds meer mensen deze denkwijze zullen krijgen. Jammer is het wel, maar ik denk dat het er wel naar toegaat dat steeds meer mensen de Islam als een slechte geloofsovertuiging gaan zien door deze gebeurtenissen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, maar de verontwaardiging van X is vrij selectief, en als mensen als Wilders op basis van die selectieve verontwaardiging oproepen tot een oorlog tegen iedere moslim, want er is geen gematigde Islam, dan gaan we volgens mij de verkeerde kant op...
Klopt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh, dan is dat meisje dat Mohammad trouwde ook niet meer belangrijk...
Bron?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Veel van die Amerikaanse bedrijven profileren zich wel degelijk als Christelijk.
Mwah, dat is in NWS altijd nogal lastigquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Zullen we het weer over de aanslag hebben i.p.v. over het eeuwige moslimdebat?
Nogal logisch als het de zoveelste aanslag is waarbij 'Allah akbar' geschreeuwd wordt. Zou er een verband zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, dat is in NWS altijd nogal lastig
Natuurlijk hebben dit soort aanslagen invloed op hoe mensen denken over de Islam/moslims. Dat zal toch niemand betwisten!?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:12 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik denk dat hoe vaker dit soort aanslagen gepleegd gaan worden, er steeds meer mensen deze denkwijze zullen krijgen. Jammer is het wel, maar ik denk dat het er wel naar toegaat dat steeds meer mensen de Islam als een slechte geloofsovertuiging gaan zien door deze gebeurtenissen.
Dus ik vraag nogmaals hoe jullie er tegenaan kijken, ik wil het graag weten!Dus ik hoop niet dat deze reactie weer verwijderd wordt, want dat is een beetje vreemd.
I stand corrected.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:05 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dan hadden die wellicht toestemming om daar te vechten ? De Spanje gangers waren idg wel de klos.
[..]
Het is NWS, links-rechts en moslimdebat houd je niet tegenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit. Leuk en aardig al die teringonzin maar doe dat lekker ergens anders.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:12 schreef spijkerbroek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |