quote:Verstandelijk beperkte jongen mishandeld na groet
Een jongen uit Leiden met een verstandelijke beperking is vanmiddag mishandeld nadat hij een andere jongen groette. Het gebeurde in de woonplaats van het slachtoffer.
De jongen, wiens leeftijd onbekend is, was tussen 15.15 en 15.30 uur vanmiddag in de fietstunnel onder de Haagweg en de Churchilllaan, toen hij de dader tegenkwam.
Hij groette de ongeveer 15-jarige dader, waarna hij een klap kreeg, meldt het Leidsch Dagblad. Een vrouw haalde de twee uit elkaar, waarna de dader wegreed op een blauwe damesfiets.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ndeld-na-groet.dhtml
twitter:Senior1354ldnz twitterde op maandag 05-01-2015 om 17:47:44Signalement: jongen, 14 a 16 jaar oud, noord afri/zuid europa uiterl, 160 cm lang, norm postuur, zwart/rood petje met hond als logo, 1/2 reageer retweet
Heeft iemand deze straatterrorist gezien? Graag contact opnemen met de politie.twitter:Senior1354ldnz twitterde op maandag 05-01-2015 om 17:50:002/2 zwarte jas, licht bruine spijkerbroek, zwarte riem, zwart, d.bl. Rugzak blauwe dames fiets, grijze bagagedrager, zwart zadel. reageer retweet
Ja, dat klopt, hahahaha. Doen ze toch echt zelf.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:06 schreef Zolder het volgende:
Noord afrika / zuid europa uiterlijk
Er was pas toch een bericht dat marokkanen te vaak negatief werden neergezet ofzo? ;')
Sorry maar dat ga ik niet kijkenquote:
Wat klopt er niet aan?quote:
Het lijkt mij eerder een feitelijk juiste constatering.quote:
ķp de werkvloer haast niet ?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:37 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het lijkt mij eerder een feitelijk juiste constatering.
De criminaliteit is getinter dan de werkvloer.
Om het even bij Marokkanen te houden, bij ons werken rond de 400 man, maar kan me niet herinneren er ooit een Marokkaan gezien te hebben. (getint ongeacht welke tint is ook erg zeldzaam trouwens)quote:
Wat voor werk doe je ?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:40 schreef hottentot het volgende:
[..]
Om het even bij Marokkanen te houden, bij ons werken rond de 400 man, maar kan me niet herinneren er ooit een Marokkaan gezien te hebben. (getint ongeacht welke tint is ook erg zeldzaam trouwens)
Techniek en zware industrie.quote:
Je kunt erom lachen en het ontkennen, maar het is wel de werkelijkheid.quote:
Ben jij soms een troll ?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je kunt erom lachen en het ontkennen, maar het is wel de werkelijkheid.
Als jij denkt dat ik een generaliserende opmerking op ieder individu in een groep betrek dan zie ik dat als een tekortkoming van jouw zijde.
Nee, ik meen dit serieus.quote:
In de ICT kom ik ze ook niet tegen. Één verdwaalde in de backoffice.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Techniek en zware industrie.
Daar houden veel getinte mensen niet zo van. Te hard werken en je kunt er moe van worden, en dan worden je handen ook af en toe smerig.
Noem het een vooroordeel, maar het is gewoon het beeld wat je in de techniek terugziet, zowel bij ons als bij andere bedrijven.
Nja ik zie juist vaker dat getinte mensen fysiek zwaarder werk doen.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:48 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee, ik meen dit serieus.
Maar als jij denkt dat je het beter weet dan iemand die al zijn halve leven in de techniek werkt......
Jij woont in het buitenland?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja ik zie juist vaker dat getinte mensen fysiek zwaarder werk doen.
Droom ik?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, hahahaha. Doen ze toch echt zelf.
Conclusie is dat ze niet zo van de techniek houden.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:48 schreef agter het volgende:
[..]
In de ICT kom ik ze ook niet tegen. Één verdwaalde in de backoffice.
Conclusie?
Waar houden ze wel van dan ?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:51 schreef hottentot het volgende:
[..]
Conclusie is dat ze niet zo van de techniek houden.
Als ik om mij heen kijk zijn de supermarkt en de Mc Donalds populaire werkplekken.quote:
Jij denkt dus lichtgetinte mensen het een droom vinden om op die plekken te werken ?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:53 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als ik om mij heen kijk zijn de supermarkt en de Mc Donalds populaire werkplekken.
Ook de markt doet het goed.
Verder zijn er wel meer sectoren waar ze prima meekomen, maar de techniek is toch vooral een blanke gelegenheid. Afhankelijk van de beroepsgroep kun je wel veel Turken tegenkomen, maar dat zijn net zulke gezellige werkers als ik en hopelijk jij
Jij trekt conclusies die je aan de hand van de geboden informatie niet kunt trekken.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij denkt dus lichtgetinte mensen het een droom vinden om op die plekken te werken ?
Mijn vraag was waar ze van houden, jij komt met de Mac, supermarkten en de markt.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:55 schreef hottentot het volgende:
[..]
Jij trekt conclusies die je aan de hand van de geboden informatie niet kunt trekken.
Viel het maar mee.quote:
Ik vind het wel vreemd. Krijg juist vaak een negatieve reactie als ik niet terug groet. Omgekeerde wereld dit.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:57 schreef Scorpie het volgende:
Overduidelijk gebrek aan respect door de groetende jongen. Hoe durft hij. Komt er nog genadig vanaf.
Waar zie je die rassiessme ?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
die racisme steeds in topics als deze
schrijnend
En zoals daarbij aangeduid zijn dat de werkplekken waar ik ze het meeste tegenkom.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mijn vraag was waar ze van houden, jij komt met de Mac, supermarkten en de markt.
die?quote:
Maar als je zo naar de samenleving kijkt, vind je het niet vreemd dat er bij jou met zo'n 400 werknemers geen getinte mensen werken ?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:59 schreef hottentot het volgende:
[..]
En zoals daarbij aangeduid zijn dat de werkplekken waar ik ze het meeste tegenkom.
Als jij vind dat mensen vooral werkplekken kiezen waar ze van houden dan zal wel zo zijn dan...
Welke Marokkanenhaat? Kun je dit nader specificeren? Ik vind het maar vaag.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
gwn die marokkanenhaat op 1e pagina
Nee dat vind ik niet vreemd, ze solliciteren ook niet bij ons dus het is ook niet zo dat wij ze eruit filteren, ze zijn welkom maar bieden zich niet aan. Zo vind ik het ook niet vreemd dat er weinig vrouwen bij de riooldienst werken.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar als je zo naar de samenleving kijkt, vind je het niet vreemd dat er bij jou met zo'n 400 werknemers geen getinte mensen werken ?
Ergens klopt er iets niet. Zelfs als je zegt dat je 'ze'wel in de klaslokalen ziet.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:02 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet vreemd, ze solliciteren ook niet bij ons dus het is ook niet zo dat wij ze eruit filteren, ze zijn welkom maar bieden zich niet aan. Zo vind ik het ook niet vreemd dat er weinig vrouwen bij de riooldienst werken.
Zou een verademing zijn voor de werkgevers als een nieuwe groep zich zou interesseren voor een vakgroep waar een tekort in is.
Hij was zelfs zo onbeschoft dat een souvenir tussen zijn ribben hem niet werd gegundquote:Op maandag 5 januari 2015 22:57 schreef Scorpie het volgende:
Overduidelijk gebrek aan respect door de groetende jongen. Hoe durft hij. Komt er nog genadig vanaf.
Ik zie ze zoals gezegd op de schoolpleinen, maar ik kan aan een jongere vanaf afstand op het schoolplein niet zien welke studie hij/zij volgt.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ergens klopt er iets niet. Zelfs als je zegt dat je 'ze'wel in de klaslokalen ziet.
Oh dan had ik het verkeerd gelezen, dacht dat je had gezegd dat je ze zag bij de studie's die nodig zijn voor jouw vakgebied.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:05 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik zie ze zoals gezegd op de schoolpleinen, maar ik kan aan een jongere vanaf afstand op het schoolplein niet zien welke studie hij/zij volgt.
Nee wel heb ik gezegd dat ik ze niet zie in de schoolklassen (of groepen jongeren) die bij ons rondgeleid worden als er stageplekken uitgezocht moeten worden.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dan had ik het verkeerd gelezen, dacht dat je had gezegd dat je ze zag bij de studie's die nodig zijn voor jouw vakgebied.
Zijn dat leerlingen van de middelbare school ?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:07 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee wel heb ik gezegd dat ik ze niet zie in de schoolklassen (of groepen jongeren) die bij ons rondgeleid worden als er stageplekken uitgezocht moeten worden.
VMBO tot HBO stagiaires hebben we. WO niet bij ons filiaal, maar op het hoofdkantoor zullen ze wel rondlopen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn dat leerlingen van de middelbare school ?
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:10 schreef LTVDK het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)-bredanaar-1.4700563
Ze kunnen anders nog hulpverlener worden
Even snel de karma puntjes verdienen:Pquote:Het laatste wat ik me nog kan herinneren is dat ze tegen elkaar zeiden dat ze zo voor 2014 toch nog een goede daad verricht hadden."
Die hebben natuurlijk heel de dag door de stad gefietst om karma puntjes te hosselenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
[..]
Even snel de karma puntjes verdienen:P
Dat is ook wel verstandig als je maar 1.60 bent.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:11 schreef Ferdo het volgende:
Goh, wat een held. Normaal haalt zo'n figuur er altijd wel wat broers en neven bij om eventuele onvrede kenbaar te maken.
Precies, nog snel ff het jaar goed maken.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben natuurlijk heel de dag door de stad gefietst om karma puntjes te hosselen.
Is ook belangrijk.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
[..]
Even snel de karma puntjes verdienen:P
Nja dat is prima toch dat je ze daar tegen komt. Dat zijn dan de hogere studies idd.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:14 schreef hottentot het volgende:
[..]
Is ook belangrijk.
Maar voor mijn gevoel kom je marokkanen meer tegen in de rechten en economie studies, ook in de ICT zelf kom ik ze wel tegen. Zeker onder programmeurs kom ik zeer veel niet blanke mensen tegen, maar dat kan ook komen doordat ik gewend ben aan internationale gezelschappen hierin.
Veel niet blanken, maar toch echt maar weinig Marokkanen in de ICT.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:14 schreef hottentot het volgende:
[..]
Is ook belangrijk.
Maar voor mijn gevoel kom je marokkanen meer tegen in de rechten en economie studies, ook in de ICT zelf kom ik ze wel tegen. Zeker onder programmeurs kom ik zeer veel niet blanke mensen tegen, maar dat kan ook komen doordat ik gewend ben aan internationale gezelschappen hierin.
Waarom zou het dat niet zijn?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja dat is prima toch dat je ze daar tegen komt.
Mijn MBO Administratie klas zat vol met Marokkanen, daarvoor zat ik op de bouwschool (VMBO) en daar zag je geen enkele Marokkaan rondlopen.quote:
Nja omdat ik dacht dat je met je eerdere opmerking; dat ze hun handen niet vies, willen maken eigenlijk bedoelde dat ze helemaal niet willen werken.quote:
fixedquote:Op maandag 5 januari 2015 22:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
die feitelijke constateringen steeds in topics als deze
schrijnend
Klopt, ik ken meer Braziliaanse programmeurs hier dan Marokkaanse (geen één marokkaanse eigenlijk) ook van congressen kan ik mij niet herinneren ze tegenkomen te zijn.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:16 schreef agter het volgende:
[..]
Veel niet blanken, maar toch echt maar weinig Marokkanen in de ICT.
En in de financiële dienstverlening op hoofdkantoren eigenlijk ook niet.
Nee hoor, maar je komt ze minder tegen in beroepen waar de handen vies worden.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja omdat ik dacht dat je met je eerdere opmerking; dat ze hun handen niet vies, willen maken eigenlijk bedoelde dat ze helemaal niet willen werken.
Hmm nja ik heb geen ervaring met beroepen waar je handen vies worden :pquote:Op maandag 5 januari 2015 23:23 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je komt ze minder tegen in beroepen waar de handen vies worden.
(op het slachthuis na dan)
Wat ben je dan ja weer bevestigend bezigquote:Op maandag 5 januari 2015 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm nja ik heb geen ervaring met beroepen waar je handen vies worden :p
Je denkt dat ik licht getint ben?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:27 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wat ben je dan ja weer bevestigend bezig
Was een aanname aangezien Yasmin van oorsprong een midden oosterse naam is.quote:
Nah je aanname was correct :pquote:Op maandag 5 januari 2015 23:30 schreef hottentot het volgende:
[..]
Was een aanname aangezien Yasmin van oorsprong een midden oosterse naam is.
Dat is prima natuurlijk, ik zal ook als laatste beweren dat een aanname over een bevolkingsgroep voor elk individu geld. Ondanks bijvoorbeeld alle krantenberichten en criminaliteitsstatistieken zijn er ook een hele hoop zeer leuke en gezellige Marokkanen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah je aanname was correct :p
Ik doe trouwens wel fysiek werk en mijn handen worden ook wel eens vies.
No shitquote:Op maandag 5 januari 2015 23:34 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat is prima natuurlijk, ik zal ook als laatste beweren dat een aanname over een bevolkingsgroep voor elk individu geld. Ondanks bijvoorbeeld alle krantenberichten en criminaliteitsstatistieken zijn er ook een hele hoop zeer leuke en gezellige Marokkanen.
Zijn er genoeg die hun uiterste best doen die kennis te ontwijkenquote:
Dat er ook leuke Marokkanen zijn ?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:39 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zijn er genoeg die hun uiterste best doen die kennis te ontwijken
Coke op de buik?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:40 schreef Downwards het volgende:
Ondanks alles zijn er toch nog wel aardig wat Marokkaanse babes in Nederland; worden nogal eens ondergesneeuwd.
Is toch veel veiliger voor de simpele ziel om in groepen te denken dan in individuen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat er ook leuke Marokkanen zijn ?
Ja maar deze mensen zijn dan ook verstandelijk beperktquote:Op maandag 5 januari 2015 23:42 schreef hottentot het volgende:
[..]
Is toch veel veiliger voor de simpele ziel om in groepen te denken dan in individuen.
En zo zijn ook wij het uiteindelijk met elkaar éénsquote:Op maandag 5 januari 2015 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar deze mensen zijn dan ook verstandelijk beperkt
Dus eigenlijk was het een ruzie tussen soortgenoten?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar deze mensen zijn dan ook verstandelijk beperkt
Nee dit stond los van de personen uit het artikel ...quote:Op maandag 5 januari 2015 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was het een ruzie tussen soortgenoten?
Als je verstandelijk gehandicapten in elkaar slaat om een groet ben je zelf ook niet helemaal honderd lijkt me, ongeacht afkomstquote:Op maandag 5 januari 2015 23:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dit stond los van de personen uit het artikel ...
Oh absoluut maar daar hadden wij het niet overquote:Op maandag 5 januari 2015 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je verstandelijk gehandicapten in elkaar slaat om een groet ben je zelf ook niet helemaal honderd lijkt me, ongeacht afkomst
Maar daar gaat dit topic wel overquote:Op maandag 5 januari 2015 23:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh absoluut maar daar hadden wij het niet over
Als ie dat vroeg kun je dus in ieder geval horlogediefstal uitsluitenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:59 schreef Downwards het volgende:
Hoe zeker is het eigenlijk dat hij hem slechts gedag zei? Wie weet heeft hij wel gevraagd hoe laat het is en probeert hij dat nu te verbergen.
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat er ook leuke Marokkanen zijn ?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:03 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die campagne was trouwens een succes
quote:Den Haag vult de campagne verder in met posters in trams en bussen. Zo kan op zo'n affiche onder andere een Marokkaan staan die achter een bord eten zit. Op de poster staat de tekst: ‘Ik houd ook van boerenkool, maar dan met lamsvlees’.
Daar hebben ze aardig wat belastingcenten tegen aangegooid denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:03 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die campagne was trouwens een succes
racisme, de meeste Hollanders zien niet het verschil tussen een Marokkaan en een Turkquote:Op maandag 5 januari 2015 22:06 schreef Zolder het volgende:
Er was pas toch een bericht dat marokkanen te vaak negatief werden neergezet ofzo? ;')
Inderdaad, als een gozer met zijn tong uit zijn bek om mij af komt lopen zou ik hem neerslaan.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:08 schreef Zolder het volgende:
Maar het zal vast wel wat meer zijn dan alleen groeten.
Kom bij mij op 't werk heel veel Turken en Marokkanen tegen (waarvan 'n groot deel ook nog eens vrouw) en ja je wordt hier vies, het is af en toe ook nog eens best zwaar werk en het is in de techniek. Wel levensmiddelenindustrie moet ik erbij zeggen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:23 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je komt ze minder tegen in beroepen waar de handen vies worden.
(op het slachthuis na dan)
Zelf zou ik wel een onderscheid in techniek en productie willen maken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:22 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Kom bij mij op 't werk heel veel Turken en Marokkanen tegen (waarvan 'n groot deel ook nog eens vrouw) en ja je wordt hier vies, het is af en toe ook nog eens best zwaar werk en het is in de techniek. Wel levensmiddelenindustrie moet ik erbij zeggen.
...en 't merendeel zijn fijne collega's om mee samen te werken, net als het merendeel van de Nederlanders en de paar verdwaalde Afrikanen die er werken trouwens.
Uhm ook binnen de technische dienst (en ja dat valt echt onder de noemer "techniek" ) lopen er vrij veel "licht getinte mensen" rond en de voorman daar is 'n Turk. Nogmaals: het boeit allemaal niet echt maar het valt wel op.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:24 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zelf zou ik wel een onderscheid in techniek en productie willen maken.
Onze productieploegen worden ook zeer zeker niet beschouwd als technische mensen.
Ik zeg ook nergens dat het voor alle technici geld, maar "getinte" mensen zijn procentueel wel sterk ondervertegenwoordigd in de techniek.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:11 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Uhm ook binnen de technische dienst (en ja dat valt echt onder de noemer "techniek" ) lopen er vrij veel "licht getinte mensen" rond en de voorman daar is 'n Turk. Nogmaals: het boeit allemaal niet echt maar het valt wel op.
http://www.industriebelei(...)hniek-exact-goed.pdfquote:Vooral kinderen van allochtone herkomst kiezen minder voor techniek. Dat is onwenselijk omdat als meer van deze jongeren voor techniek zouden kiezen (en overigens ook voor zorgopleidingen) dit zou bijdragen aan vermindering van de werkloosheid onder deze groep, die aanzienlijk hoger ligt dan onder autochtone kinderen met een vergelijkbaar opleidingsniveau. Allochtone kinderen die in het vmbo voor techniek kiezen blijken ook vaker te switchen naar een niet-technische opleiding in het mbo. Zij kiezen naar verhouding minder voor de bbl-variant in het mbo, de variant die juist belangrijk is voor techniek. Door middel van dit onderzoek wilden we meer te weten komen over de determinanten van de keuze voor techniek en de achtergronden van de ondervertegenwoordiging van kinderen van allochtone herkomst.
Jij kan altijd aan het uiterlijk zien of iemand Marokkaan is of niet toevallig afkomstig uit een Zuid Europees land of een ander Noord Afrikaans land?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:06 schreef Zolder het volgende:
Jepquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:27 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij kan altijd aan het uiterlijk zien of iemand Marokkaan is of niet toevallig afkomstig uit een Zuid Europees land of een ander Noord Afrikaans land?
Ik denk dat jij jezelf daar nogal op verkijkt. Wellicht heb jij het idee dat elke Marokkaan eruit ziet als de stereotype bontkraag-Berber?quote:
Ik zie meestal wel het verschil tussen Turk en Marokkaan. Veel meer hebben we hier niet wat daar op lijkt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik denk dat jij jezelf daar nogal op verkijkt. Wellicht heb jij het idee dat elke Marokkaan eruit ziet als de stereotype bontkraag-Berber?
Ik heb toch niet over Turken? Ik heb het over Marokkanen versus andere Marokkanen en Zuid-Europeanen. (Dat kleine stukje Turkijke dat bij Europa hoort, wordt meestal niet echt beschouwd als Zuid-Europa).quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:34 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik zie meestal wel het verschil tussen Turk en Marokkaan. Veel meer hebben we hier niet wat daar op lijkt.
Even een rectificatie, het waren geen Marokkanen, het waren een Libanees, een Indo en en Nederlander.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:10 schreef LTVDK het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)-bredanaar-1.4700563
Ze kunnen anders nog hulpverlener worden
Pffffffffffff jammer dit.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een rectificatie, het waren geen Marokkanen, het waren een Libanees, een Indo en en Nederlander.
Ik zou dan als geholpen slachtoffer echt boos op die jongens worden. Ik bedoel, beetje jezelf voordoen als Marokkanenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een rectificatie, het waren geen Marokkanen, het waren een Libanees, een Indo en en Nederlander.
Had die vrouw die knul niet even kunnen arresteren? Had niemand anders dat even kunnen doen? Dat mag hoor als je meteen de politie verwittigt en geen grof geweld gebruikt (vasthouden of een houdgreep mag, slaan en schoppen niet). Je laat toch niet iemand verder fietsen als die dat heeft gedaan? Ik niet in ieder geval als ik de kans krijg om die persoon te pakken.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]twitter:Senior1354ldnz twitterde op maandag 05-01-2015 om 17:47:44Signalement: jongen, 14 a 16 jaar oud, noord afri/zuid europa uiterl, 160 cm lang, norm postuur, zwart/rood petje met hond als logo, 1/2 reageer retweet
Heeft iemand deze straatterrorist gezien? Graag contact opnemen met de politie.twitter:Senior1354ldnz twitterde op maandag 05-01-2015 om 17:50:002/2 zwarte jas, licht bruine spijkerbroek, zwarte riem, zwart, d.bl. Rugzak blauwe dames fiets, grijze bagagedrager, zwart zadel. reageer retweet
Moet je maar net durven he.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Had die vrouw die knul niet even kunnen arresteren? Had niemand anders dat even kunnen doen? Dat mag hoor als je meteen de politie verwittigt en geen grof geweld gebruikt (vasthouden of een houdgreep mag, slaan en schoppen niet). Je laat toch niet iemand verder fietsen als die dat heeft gedaan? Ik niet in ieder geval als ik de kans krijg om die persoon te pakken.
De dader is 15 jaar oud. Er zijn jongens van die leeftijd die uit de kluiten gewassen zijn maar meestal moet iemand in de buurt die nog de baas kunnen, zeker als je met meerdere mensen er op afstapt. Ik zou het altijd proberen als ik inschat dat ik de dader de baas kan.quote:
Oh, ging het die kant weer op?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:29 schreef sp3c het volgende:
ok weer open, ik zat een beetje te kutten vanochtend dus vandaar
ik zou het waarderen als het vanaf nu ontopic kan zonder grof doen om het grof doen, het wel en wee van de werkende al dan niet werkende marokkaan en/of algehele marokkanenhaat
bij voorbaat heel veel dank
Ja als je met meerdere bent, maar in je vorige reactie sprak je over die vrouw. Ik als vrouw zou denk ik niet zo snel een 15 jarige jongen proberen tegen te houden die net een andere jongen klappen heeft gegeven. Tenzij het een dwerg is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De dader is 15 jaar oud. Er zijn jongens van die leeftijd die uit de kluiten gewassen zijn maar meestal moet iemand in de buurt die nog de baas kunnen, zeker als je met meerdere mensen er op afstapt. Ik zou het altijd proberen als ik inschat dat ik de dader de baas kan.
Is de dader een dwerg?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja als je met meerdere bent, maar in je vorige reactie sprak je over die vrouw. Ik als vrouw zou denk ik niet zo snel een 15 jarige jongen proberen tegen te houden die net een andere jongen klappen heeft gegeven. Tenzij het een dwerg is.
Kan dit topic vast gereekst worden?quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:58 schreef NightH4wk het volgende:
Hassan zag een concurrent op de arbeidsmarkt. Gelijk maar onschadelijk maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |