Oh, ging het die kant weer op?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:29 schreef sp3c het volgende:
ok weer open, ik zat een beetje te kutten vanochtend dus vandaar
ik zou het waarderen als het vanaf nu ontopic kan zonder grof doen om het grof doen, het wel en wee van de werkende al dan niet werkende marokkaan en/of algehele marokkanenhaat
bij voorbaat heel veel dank
Ja als je met meerdere bent, maar in je vorige reactie sprak je over die vrouw. Ik als vrouw zou denk ik niet zo snel een 15 jarige jongen proberen tegen te houden die net een andere jongen klappen heeft gegeven. Tenzij het een dwerg is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De dader is 15 jaar oud. Er zijn jongens van die leeftijd die uit de kluiten gewassen zijn maar meestal moet iemand in de buurt die nog de baas kunnen, zeker als je met meerdere mensen er op afstapt. Ik zou het altijd proberen als ik inschat dat ik de dader de baas kan.
Is de dader een dwerg?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja als je met meerdere bent, maar in je vorige reactie sprak je over die vrouw. Ik als vrouw zou denk ik niet zo snel een 15 jarige jongen proberen tegen te houden die net een andere jongen klappen heeft gegeven. Tenzij het een dwerg is.
Kan dit topic vast gereekst worden?quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:58 schreef NightH4wk het volgende:
Hassan zag een concurrent op de arbeidsmarkt. Gelijk maar onschadelijk maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |