quote:Verstandelijk beperkte jongen mishandeld na groet
Een jongen uit Leiden met een verstandelijke beperking is vanmiddag mishandeld nadat hij een andere jongen groette. Het gebeurde in de woonplaats van het slachtoffer.
De jongen, wiens leeftijd onbekend is, was tussen 15.15 en 15.30 uur vanmiddag in de fietstunnel onder de Haagweg en de Churchilllaan, toen hij de dader tegenkwam.
Hij groette de ongeveer 15-jarige dader, waarna hij een klap kreeg, meldt het Leidsch Dagblad. Een vrouw haalde de twee uit elkaar, waarna de dader wegreed op een blauwe damesfiets.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ndeld-na-groet.dhtml
twitter:Senior1354ldnz twitterde op maandag 05-01-2015 om 17:47:44Signalement: jongen, 14 a 16 jaar oud, noord afri/zuid europa uiterl, 160 cm lang, norm postuur, zwart/rood petje met hond als logo, 1/2 reageer retweet
Heeft iemand deze straatterrorist gezien? Graag contact opnemen met de politie.twitter:Senior1354ldnz twitterde op maandag 05-01-2015 om 17:50:002/2 zwarte jas, licht bruine spijkerbroek, zwarte riem, zwart, d.bl. Rugzak blauwe dames fiets, grijze bagagedrager, zwart zadel. reageer retweet
Ja, dat klopt, hahahaha. Doen ze toch echt zelf.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:06 schreef Zolder het volgende:
Noord afrika / zuid europa uiterlijk
Er was pas toch een bericht dat marokkanen te vaak negatief werden neergezet ofzo? ;')
Sorry maar dat ga ik niet kijkenquote:
Wat klopt er niet aan?quote:
Het lijkt mij eerder een feitelijk juiste constatering.quote:
óp de werkvloer haast niet ?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:37 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het lijkt mij eerder een feitelijk juiste constatering.
De criminaliteit is getinter dan de werkvloer.
Om het even bij Marokkanen te houden, bij ons werken rond de 400 man, maar kan me niet herinneren er ooit een Marokkaan gezien te hebben. (getint ongeacht welke tint is ook erg zeldzaam trouwens)quote:
Wat voor werk doe je ?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:40 schreef hottentot het volgende:
[..]
Om het even bij Marokkanen te houden, bij ons werken rond de 400 man, maar kan me niet herinneren er ooit een Marokkaan gezien te hebben. (getint ongeacht welke tint is ook erg zeldzaam trouwens)
Techniek en zware industrie.quote:
Je kunt erom lachen en het ontkennen, maar het is wel de werkelijkheid.quote:
Ben jij soms een troll ?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je kunt erom lachen en het ontkennen, maar het is wel de werkelijkheid.
Als jij denkt dat ik een generaliserende opmerking op ieder individu in een groep betrek dan zie ik dat als een tekortkoming van jouw zijde.
Nee, ik meen dit serieus.quote:
In de ICT kom ik ze ook niet tegen. Één verdwaalde in de backoffice.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Techniek en zware industrie.
Daar houden veel getinte mensen niet zo van. Te hard werken en je kunt er moe van worden, en dan worden je handen ook af en toe smerig.
Noem het een vooroordeel, maar het is gewoon het beeld wat je in de techniek terugziet, zowel bij ons als bij andere bedrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |