quote:Verstandelijk beperkte jongen mishandeld na groet
Een jongen uit Leiden met een verstandelijke beperking is vanmiddag mishandeld nadat hij een andere jongen groette. Het gebeurde in de woonplaats van het slachtoffer.
De jongen, wiens leeftijd onbekend is, was tussen 15.15 en 15.30 uur vanmiddag in de fietstunnel onder de Haagweg en de Churchilllaan, toen hij de dader tegenkwam.
Hij groette de ongeveer 15-jarige dader, waarna hij een klap kreeg, meldt het Leidsch Dagblad. Een vrouw haalde de twee uit elkaar, waarna de dader wegreed op een blauwe damesfiets.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ndeld-na-groet.dhtml
twitter:Senior1354ldnz twitterde op maandag 05-01-2015 om 17:47:44Signalement: jongen, 14 a 16 jaar oud, noord afri/zuid europa uiterl, 160 cm lang, norm postuur, zwart/rood petje met hond als logo, 1/2 reageer retweet
Heeft iemand deze straatterrorist gezien? Graag contact opnemen met de politie.twitter:Senior1354ldnz twitterde op maandag 05-01-2015 om 17:50:002/2 zwarte jas, licht bruine spijkerbroek, zwarte riem, zwart, d.bl. Rugzak blauwe dames fiets, grijze bagagedrager, zwart zadel. reageer retweet
Ja, dat klopt, hahahaha. Doen ze toch echt zelf.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:06 schreef Zolder het volgende:
Noord afrika / zuid europa uiterlijk
Er was pas toch een bericht dat marokkanen te vaak negatief werden neergezet ofzo? ;')
Sorry maar dat ga ik niet kijkenquote:
Wat klopt er niet aan?quote:
Het lijkt mij eerder een feitelijk juiste constatering.quote:
ķp de werkvloer haast niet ?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:37 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het lijkt mij eerder een feitelijk juiste constatering.
De criminaliteit is getinter dan de werkvloer.
Om het even bij Marokkanen te houden, bij ons werken rond de 400 man, maar kan me niet herinneren er ooit een Marokkaan gezien te hebben. (getint ongeacht welke tint is ook erg zeldzaam trouwens)quote:
Wat voor werk doe je ?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:40 schreef hottentot het volgende:
[..]
Om het even bij Marokkanen te houden, bij ons werken rond de 400 man, maar kan me niet herinneren er ooit een Marokkaan gezien te hebben. (getint ongeacht welke tint is ook erg zeldzaam trouwens)
Techniek en zware industrie.quote:
Je kunt erom lachen en het ontkennen, maar het is wel de werkelijkheid.quote:
Ben jij soms een troll ?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je kunt erom lachen en het ontkennen, maar het is wel de werkelijkheid.
Als jij denkt dat ik een generaliserende opmerking op ieder individu in een groep betrek dan zie ik dat als een tekortkoming van jouw zijde.
Nee, ik meen dit serieus.quote:
In de ICT kom ik ze ook niet tegen. Één verdwaalde in de backoffice.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Techniek en zware industrie.
Daar houden veel getinte mensen niet zo van. Te hard werken en je kunt er moe van worden, en dan worden je handen ook af en toe smerig.
Noem het een vooroordeel, maar het is gewoon het beeld wat je in de techniek terugziet, zowel bij ons als bij andere bedrijven.
Nja ik zie juist vaker dat getinte mensen fysiek zwaarder werk doen.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:48 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee, ik meen dit serieus.
Maar als jij denkt dat je het beter weet dan iemand die al zijn halve leven in de techniek werkt......
Jij woont in het buitenland?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja ik zie juist vaker dat getinte mensen fysiek zwaarder werk doen.
Droom ik?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, hahahaha. Doen ze toch echt zelf.
Conclusie is dat ze niet zo van de techniek houden.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:48 schreef agter het volgende:
[..]
In de ICT kom ik ze ook niet tegen. Één verdwaalde in de backoffice.
Conclusie?
Waar houden ze wel van dan ?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:51 schreef hottentot het volgende:
[..]
Conclusie is dat ze niet zo van de techniek houden.
Als ik om mij heen kijk zijn de supermarkt en de Mc Donalds populaire werkplekken.quote:
Jij denkt dus lichtgetinte mensen het een droom vinden om op die plekken te werken ?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:53 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als ik om mij heen kijk zijn de supermarkt en de Mc Donalds populaire werkplekken.
Ook de markt doet het goed.
Verder zijn er wel meer sectoren waar ze prima meekomen, maar de techniek is toch vooral een blanke gelegenheid. Afhankelijk van de beroepsgroep kun je wel veel Turken tegenkomen, maar dat zijn net zulke gezellige werkers als ik en hopelijk jij
Jij trekt conclusies die je aan de hand van de geboden informatie niet kunt trekken.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij denkt dus lichtgetinte mensen het een droom vinden om op die plekken te werken ?
Mijn vraag was waar ze van houden, jij komt met de Mac, supermarkten en de markt.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:55 schreef hottentot het volgende:
[..]
Jij trekt conclusies die je aan de hand van de geboden informatie niet kunt trekken.
Viel het maar mee.quote:
Ik vind het wel vreemd. Krijg juist vaak een negatieve reactie als ik niet terug groet. Omgekeerde wereld dit.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:57 schreef Scorpie het volgende:
Overduidelijk gebrek aan respect door de groetende jongen. Hoe durft hij. Komt er nog genadig vanaf.
Waar zie je die rassiessme ?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
die racisme steeds in topics als deze
schrijnend
En zoals daarbij aangeduid zijn dat de werkplekken waar ik ze het meeste tegenkom.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mijn vraag was waar ze van houden, jij komt met de Mac, supermarkten en de markt.
die?quote:
Maar als je zo naar de samenleving kijkt, vind je het niet vreemd dat er bij jou met zo'n 400 werknemers geen getinte mensen werken ?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:59 schreef hottentot het volgende:
[..]
En zoals daarbij aangeduid zijn dat de werkplekken waar ik ze het meeste tegenkom.
Als jij vind dat mensen vooral werkplekken kiezen waar ze van houden dan zal wel zo zijn dan...
Welke Marokkanenhaat? Kun je dit nader specificeren? Ik vind het maar vaag.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
gwn die marokkanenhaat op 1e pagina
Nee dat vind ik niet vreemd, ze solliciteren ook niet bij ons dus het is ook niet zo dat wij ze eruit filteren, ze zijn welkom maar bieden zich niet aan. Zo vind ik het ook niet vreemd dat er weinig vrouwen bij de riooldienst werken.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar als je zo naar de samenleving kijkt, vind je het niet vreemd dat er bij jou met zo'n 400 werknemers geen getinte mensen werken ?
Ergens klopt er iets niet. Zelfs als je zegt dat je 'ze'wel in de klaslokalen ziet.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:02 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet vreemd, ze solliciteren ook niet bij ons dus het is ook niet zo dat wij ze eruit filteren, ze zijn welkom maar bieden zich niet aan. Zo vind ik het ook niet vreemd dat er weinig vrouwen bij de riooldienst werken.
Zou een verademing zijn voor de werkgevers als een nieuwe groep zich zou interesseren voor een vakgroep waar een tekort in is.
Hij was zelfs zo onbeschoft dat een souvenir tussen zijn ribben hem niet werd gegundquote:Op maandag 5 januari 2015 22:57 schreef Scorpie het volgende:
Overduidelijk gebrek aan respect door de groetende jongen. Hoe durft hij. Komt er nog genadig vanaf.
Ik zie ze zoals gezegd op de schoolpleinen, maar ik kan aan een jongere vanaf afstand op het schoolplein niet zien welke studie hij/zij volgt.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ergens klopt er iets niet. Zelfs als je zegt dat je 'ze'wel in de klaslokalen ziet.
Oh dan had ik het verkeerd gelezen, dacht dat je had gezegd dat je ze zag bij de studie's die nodig zijn voor jouw vakgebied.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:05 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik zie ze zoals gezegd op de schoolpleinen, maar ik kan aan een jongere vanaf afstand op het schoolplein niet zien welke studie hij/zij volgt.
Nee wel heb ik gezegd dat ik ze niet zie in de schoolklassen (of groepen jongeren) die bij ons rondgeleid worden als er stageplekken uitgezocht moeten worden.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dan had ik het verkeerd gelezen, dacht dat je had gezegd dat je ze zag bij de studie's die nodig zijn voor jouw vakgebied.
Zijn dat leerlingen van de middelbare school ?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:07 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee wel heb ik gezegd dat ik ze niet zie in de schoolklassen (of groepen jongeren) die bij ons rondgeleid worden als er stageplekken uitgezocht moeten worden.
VMBO tot HBO stagiaires hebben we. WO niet bij ons filiaal, maar op het hoofdkantoor zullen ze wel rondlopen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn dat leerlingen van de middelbare school ?
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:10 schreef LTVDK het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)-bredanaar-1.4700563
Ze kunnen anders nog hulpverlener worden
Even snel de karma puntjes verdienen:Pquote:Het laatste wat ik me nog kan herinneren is dat ze tegen elkaar zeiden dat ze zo voor 2014 toch nog een goede daad verricht hadden."
Die hebben natuurlijk heel de dag door de stad gefietst om karma puntjes te hosselenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
[..]
Even snel de karma puntjes verdienen:P
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |