Misschien is Karina nog wakker. passen we hem aanquote:Op maandag 5 januari 2015 01:56 schreef tong80 het volgende:
Had een mooie TT in gedachten. Met een werkende
Trusten Chuffi. en de rest.
Geen nachtmerries nu.quote:Op maandag 5 januari 2015 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is Karina nog wakker. passen we hem aan
Iets laterquote:
Is het goed als ik af en toe m'n hoofd om de hoek steek ?quote:Op maandag 5 januari 2015 09:50 schreef chufi het volgende:
Wat een rust hier... Iedereen weer aan het werk na een 2 weekse vakantie .. Goedemorgen
Ja hoor geen probleem en anders doe je het toch ook welquote:Op maandag 5 januari 2015 09:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het goed als ik af en toe m'n hoofd om de hoek steek ?
is het goed als ik af en toe m'n tong naar je uitsteek?quote:Op maandag 5 januari 2015 09:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het goed als ik af en toe m'n hoofd om de hoek steek ?
Niet tijdens het neuken. Dan ben ik bezet.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:14 schreef sacha het volgende:
[..]
is het goed als ik af en toe m'n tong naar je uitsteek?
Deze 2 topics doelde ik gisteren op. Niet gereekst btw.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:27 schreef Tijn het volgende:
Of ook in de topics over dit onderwerp heb gepost een paar maanden geleden weet ik eerlijk gezegd niet meer, maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk.
Cafca in de SC.quote:
Ik mis je nu al in februari.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, sorry![]()
Deze maand nog een overdaad aan vrije tijd......
Ik zat er eigenlijk al jaren op te wachten tot je de stap zou zetten.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:59 schreef cafca het volgende:
Ja, sorry![]()
Deze maand nog een overdaad aan vrije tijd......
Ja, in ieder geval de leeftijdquote:Op maandag 5 januari 2015 11:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zat er eigenlijk al jaren op te wachten tot je de stap zou zetten.![]()
Sowieso een beetje gehoopt/verwacht dat een aantal van de (oudere) T-2000 posters de stap zouden gaan/willen maken naar 40+. De overlap is best groot imo. Zowel qua sfeer als interesses.
Ben zo weg. Maar ik zal vaker langs komen als je het goedkeurt. Mocht je het niet goed keuren heb ik er schijt aan.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sowieso een beetje gehoopt/verwacht dat een aantal van de (oudere) T-2000 posters de stap zouden gaan/willen maken naar 40+. De overlap is best groot imo. Zowel qua sfeer als interesses.
kun je verder met je nieuwe vrienden de dag doorbrengenquote:Op maandag 5 januari 2015 09:50 schreef chufi het volgende:
Wat een rust hier... Iedereen weer aan het werk na een 2 weekse vakantie .. Goedemorgen
Eerst maar eens even douchen ...quote:Op maandag 5 januari 2015 11:33 schreef just me het volgende:
[..]
kun je verder met je nieuwe vrienden de dag doorbrengen
toch niet met je nieuwe vrienden ?!quote:
Nee dank je wel zegquote:Op maandag 5 januari 2015 11:36 schreef just me het volgende:
[..]
toch niet met je nieuwe vrienden ?!
Dan kom ik ook maar eens kijken hier. Hoi.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoi! Als ik afgelopen week mijn actieve topics opende zag ik jouw naam meestal als laatste poster in het Top-2000 topicquote:Op maandag 5 januari 2015 12:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan kom ik ook maar eens kijken hier. Hoi.
Ja, ik heb geen leven...quote:Op maandag 5 januari 2015 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi! Als ik afgelopen week mijn actieve topics opende zag ik jouw naam meestal als laatste poster in het Top-2000 topic
Hoi, welkomquote:Op maandag 5 januari 2015 12:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan kom ik ook maar eens kijken hier. Hoi.
Mexi wordt een beetje verdrietig van deze posting.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:42 schreef Deisyy het volgende:
Hoi! Als ik afgelopen week mijn actieve topics opende zag ik jouw naam meestal als laatste poster in het Top-2000 topic
Welkom bij de rest van de levenlozen. Mijn archief heeft mij geleerd dat jij op je vierde al kon lezen.quote:
Oh damn, jij duikt echt helemaal in mijn postgeschiedenisquote:Op maandag 5 januari 2015 13:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mexi wordt een beetje verdrietig van deze posting.
[..]
Welkom bij de rest van de levenlozen. Mijn archief heeft mij geleerd dat jij op je vierde al kon lezen.
Beroep: huisarchivaris van dienst. en tot uw dienstquote:Op maandag 5 januari 2015 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh damn, jij duikt echt helemaal in mijn postgeschiedenis
Kingstown is de stalker van 40+quote:Op maandag 5 januari 2015 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh damn, jij duikt echt helemaal in mijn postgeschiedenis
Zo kan je het ook noemenquote:Op maandag 5 januari 2015 13:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beroep: huisarchivaris van dienst. en tot uw dienst
Heb je ooit weleens de foto van Kingstown in zijn Lederhose gezien?quote:Op maandag 5 januari 2015 13:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken van Kingstown vooral zijn liefde voor Duitse muziek
Oeh, nou word ik toch wel nieuwsgierig!quote:Op maandag 5 januari 2015 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je ooit weleens de foto van Kingstown in zijn Lederhose gezien?
Ik ga even op zoek.
Oh maar dan wil ik ook een foto van jou met oogpotlood (en zonder lange rokquote:Op maandag 5 januari 2015 13:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Oeh, nou word ik toch wel nieuwsgierig!
Ik heb ook een olifantengeheugen (als het me uitkomt), maar aangezien jij tot vandaag slechts 1 keer eerder in een 40+ SC had gepost was het ook niet al te moeilijk om dat terug te vinden. (so much for skillsquote:Op maandag 5 januari 2015 13:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een olifantengeheugen, maar tegen een archivaris met zoekskills kan ik niet op natuurlijk.
In die periode zijn er enerzijds (om begrijpelijke redenen) bijzonder weinig foto's van mij gemaakt, en ik ben best wel veel kwijtgeraakt uit die tijd, maar ik zal kijken of ik iets van vinden...quote:Op maandag 5 januari 2015 13:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh maar dan wil ik ook een foto van jou met oogpotlood (en zonder lange rok) zien
Doen....echt een keer doen.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Haha, ik kan niet wachten... Elke keer als ik in Duitsland in C&A etc een Dirndl tegenkom dan kom ik in de verleiding om er een te passen en een foto te maken. Nog steeds nooit gedaan.
Anders ik wel....quote:
Januari 2012 idd. Eska zit niet veel meer in de SCquote:Op maandag 5 januari 2015 14:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat het 3 of 4 jaar geleden was. Toen ontdekten Eska en ik bij de Top2000 dat we tweelingen waren, het was soms best spooky dat we regelmatig exact hetzelfde (wilden) posten.
Als je hier wat langer rond blijft hangen, kom je vanzelf in het 40+ / 40+ Smoelenboek 2 terecht...quote:Op maandag 5 januari 2015 14:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ontwijk al mijn hele leven camera's, dat ik op de laatste vakantiefoto's in hoekjes opduik is al heel bijzonder.
Dank voor het welkom. Oh god, waar ben ik beland?quote:Op maandag 5 januari 2015 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je hier wat langer rond blijft hangen, kom je vanzelf in het 40+ / 40+ Smoelenboek 2 terecht...
Maar wees welkom, en Cafca uiteraard ook...
Het ziet er enger uit dan het is...quote:Op maandag 5 januari 2015 14:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dank voor het welkom. Oh god, waar ben ik beland?
Gevonden.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh maar dan wil ik ook een foto van jou met oogpotlood (en zonder lange rok) zien
Wacht maar tot je in de regelmatige samenvattingen begint te verschijnen 40+ / Samenvatting van de dagquote:Op maandag 5 januari 2015 14:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dank voor het welkom. Oh god, waar ben ik beland?
doe ik toch ook altijdquote:Op maandag 5 januari 2015 12:15 schreef golfer het volgende:
Ik zal bepaalde posts uit het vorige topic van een bepaald iemand maar verder proberen te negeren. Te zielig voor woorden eigenlijk.
Was jij zo'n punk met make-up en lange, leren rok?quote:Op maandag 5 januari 2015 14:06 schreef cafca het volgende:
[..]
In die periode zijn er enerzijds (om begrijpelijke redenen) bijzonder weinig foto's van mij gemaakt, en ik ben best wel veel kwijtgeraakt uit die tijd, maar ik zal kijken of ik iets van vinden...
Nee, geen rokquote:Op maandag 5 januari 2015 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was jij zo'n punk met make-up en lange, leren rok?
We zijn best aardig hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 15:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Kingstown had gelijk, hier zitten idioten
In welk jaar was die lange leren rok in de mode dan? Voor heren bedoel ik, kan ik mequote:Op maandag 5 januari 2015 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was jij zo'n punk met make-up en lange, leren rok?
Zwarte lijntjes heb ik ook nog gedaan vroeger en veel zwart aan kleren ...quote:Op maandag 5 januari 2015 15:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, geen rok
Wel zwarte kleren, zwart lijntje onder de ogen en diverse stijlen raar haar
Jij hebt vast wel foto'squote:Op maandag 5 januari 2015 15:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Zwarte lijntjes heb ik ook nog gedaan vroeger en veel zwart aan kleren ...
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, geen rok
Ik had het over doedezemaar.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:05 schreef FANN het volgende:
en nee King ik kan me cafca niet herinneren![]()
en maar kwartjes zoeken op de vloer....quote:Op maandag 5 januari 2015 15:09 schreef cafca het volgende:
Nee, geen rok
en wie is dan Plumootje?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had het over doedezemaar.
cafca zou je kunnen kennen uit het muziektopic, maar met doedezemaar heb je ooit nog heel gezellig gekeuveld. Plumootje is het hier mee eens.
Eind jaren '70/begin jaren '80 in de punkscene zag je ze wel.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:11 schreef FANN het volgende:
[..]
In welk jaar was die lange leren rok in de mode dan? Voor heren bedoel ik, kan ik me
niks van herinneren
Dubbeltjes... De kwartjes zijn van essquote:Op maandag 5 januari 2015 15:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had het over doedezemaar.
cafca zou je kunnen kennen uit het muziektopic, maar met doedezemaar heb je ooit nog heel gezellig gekeuveld. Plumootje is het hier mee eens.
[..]
en maar kwartjes zoeken op de vloer....
Nee zo eentje ben ik nooit tegengekomenquote:Op maandag 5 januari 2015 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eind jaren '70/begin jaren '80 in de punkscene zag je ze wel.
Waren net van die slagersschorten, maar dan rondom...
Zoiets:
Vrouwen die ontkennen dat ze van leer houden zijn de ergste...quote:Op maandag 5 januari 2015 15:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee zo eentje ben ik nooit tegengekomengelukkig...
Vraag het aan je tweelingzus.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat is er met Plumootje gebeurd?
Dit was haar laatste post, waar hij op sloeg weet ik niet, maar maakt niet uit, Ava weg.
Is Plumootje met pensioen gegaan?
een leren jas oké, laarzen ook wel, maar dan moet het stoppen ...quote:Op maandag 5 januari 2015 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrouwen die ontkennen dat ze van leer houden zijn de ergste...
jezus..quote:Op maandag 5 januari 2015 15:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vraag het aan je tweelingzus.
[..]
Where have you been all my life?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was gewoon zo'n standaard jaren 80 puber met pastelkleurtjes en blond lang haar en toen werd ik wat ouder en ontdekte de New Wave en toen ging ik richting hennarood lang haar met zwarte lok, zwarte lange rokken en jurken en heel veel zwart oogpotlood, tot aan lijntjes die uitliepen in een spiraal enzo.
ah ja jajaja nu weet ik het wel weer, ik kreeg daar Dm's van maar daar snapte ik niet zoveelquote:Op maandag 5 januari 2015 15:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vraag het aan je tweelingzus.
[..]
En dan klagen dat Echo & the Bunnymen en Bauhaus niet in de top 2000 staanquote:Op maandag 5 januari 2015 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Where have you been all my life?![]()
En nu ben je een trouwe Top 2000 luisteraar.
Wat is dat toch met al die alto's van vroeger die nu die lullige muziek beluisteren?
Niet veel, maar geen zin om nu te postenquote:Op maandag 5 januari 2015 15:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ook geen zwarte kleren ?![]()
ik duik even mijn archiefje in
ik heb er wel eentje gevonden maar ik durf nietquote:Op maandag 5 januari 2015 15:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet veel, maar geen zin om nu te posten
Balkje over je ogen doen, dan herkennen we je niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:25 schreef FANN het volgende:
ik heb er wel eentje gevonden maar ik durf niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is een screenshot, het origineel heb ik thuis aan de muur...
[ Bericht 35% gewijzigd door MadMaster op 05-01-2015 15:34:35 ]
dan zie je de het zwarte potloodlijntje nietquote:Op maandag 5 januari 2015 15:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Balkje over je ogen doen, dan herkennen we je niet.
Btw....meer mensen die problemen hebben met DM-en?
gezellig fotootjequote:Op maandag 5 januari 2015 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Is een screenshot, het origineel heb ik thuis aan de muur...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begrijp nog steeds niet hoe deze foto ooit online is gekomen.
Meer via http://www.hooligans.cz/in/files/photo2/1253en.html
Vooruitquote:Op maandag 5 januari 2015 15:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb er wel eentje gevonden maar ik durf niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Tsjechisch is wat roestig, maar tegen Haarlem?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:29 schreef MadMaster het volgende:
En in het scherp:
[ afbeelding ]
Ik begrijp nog steeds niet hoe deze foto ooit online is gekomen.
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Vooruit
1985 Een Spaanse bruiloft ......ah... wat een droppie was je tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben ook in het Engels verkrijgbaar: http://www.retrocatch.com/school-ajax-supporters/#.VKqgoWd_83Aquote:Op maandag 5 januari 2015 15:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn Tsjechisch is wat roestig, maar tegen Haarlem?
Jij bent degene die tegen het hek op klimt?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:29 schreef MadMaster het volgende:
En in het scherp:
[ afbeelding ]
Ik begrijp nog steeds niet hoe deze foto ooit online is gekomen.
[..]
Vooruit
1985 Een Spaanse bruiloft ......Met Dees in het blauw...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Vooruit
1985 Een Spaanse bruiloft ......De witte sokken maken het helemaal af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, degene met de cornervlag spreek ik nu nog regelmatig...quote:Op maandag 5 januari 2015 15:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij bent degene die tegen het hek op klimt?
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:29 schreef MadMaster het volgende:
En in het scherp:Ik geloof dat ik heel bang van jou zou zijn geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begrijp nog steeds niet hoe deze foto ooit online is gekomen.
ziet er best agressief uit om eerlijk te zijnquote:Op maandag 5 januari 2015 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, degene met de cornervlag spreek ik nu nog regelmatig...
ik voel je...quote:Op maandag 5 januari 2015 15:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik heel bang van jou zou zijn geweest
We waren daar niet aan het ganzenborden, nee...quote:Op maandag 5 januari 2015 15:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ziet er best agressief uit om eerlijk te zijn
Ben je tegenwoordig iets rustiger?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We waren daar niet aan het ganzenborden, nee...
Nee aanstaande schoonzus.....quote:
Leuke was dat na de ceremonie er sigaretten werden uitgedeeld en we hadden da nacht ervoor een heel pakje gevuld met joints gerold in net echt sigaretten vloei met filters en al ..... Al die oudjes hadden het al gauw Spaans benauwdquote:
Toen kon dat net nog bij 40 graden ....quote:Op maandag 5 januari 2015 15:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De witte sokken maken het helemaal af.
Sommige users zijn dat nu nog steeds.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:35 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sommige users zijn dat nu nog steeds.
Wel handig zo'n huishooligan.
Dit is in 1982, na afloop van de wedstrijd Haarlem-Ajax.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kom nooit in VBL...quote:Op maandag 5 januari 2015 15:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Zogenaamd rellende VBLkindjes, zo aandoenlijk
Nee, alleen als ik weer eens in Zeeland rondliep in het dorp waar mijn ouders zijn gaan wonen werd ik nagekeken en nageroepen. Ik was best gematigd eigenlijk. Toen ik me een paar jaar geleden voor een Halloweenfeestje met mijn cliënten weer eens zo uitdoste vonden die me wel eng.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is in 1982, na afloop van de wedstrijd Haarlem-Ajax.
Ajax was de week er voor kampioen geworden en wij gingen dat nog even vieren op het veld.
Door de Haarlem aanhang werden stenen gegooid, die o.a. mij raakte.
Toen ben ik het hek in gesprongen met het fietsslot (geen ketting!) die ik bij me had omdat we met 'geleende' fietsen uit Amsterdam naar Haarlem waren gegaan.
Ben er nooit overheen geklommen, maar de foto ziet er wel spectaculair uit.
De foto is gemaakt door George Verberne, oud fotograaf van Het Parool...
Wekte jij ook geen angst/agressie op met je uiterlijk?
Niet iedereen kon het accepteren dat je er anders uit zag dan de rest...
Haha, revival...quote:Op maandag 5 januari 2015 15:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, alleen als ik weer eens in Zeeland rondliep in het dorp waar mijn ouders zijn gaan wonen werd ik nagekeken en nageroepen. Ik was best gematigd eigenlijk. Toen ik me een paar jaar geleden voor een Halloweenfeestje met mijn cliënten weer eens zo uitdoste vonden die me wel eng.
Over wie heb je het nu?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De kindjes zouden daar gewoon moeten blijven, ieder in z'n eigen hok
De ADHDkindjes die zo her en der een chat binnenvallen als een zwerm sprinkhanen, beetje stoer denken te doen en dan hopen dat mensen zich gaan ergeren.quote:
Ah, die gastjes van afgelopen weekend.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De ADHDkindjes die zo her en der een chat binnenvallen als een zwerm sprinkhanen, beetje stoer denken te doen en dan hopen dat mensen zich gaan ergeren.
Gewoon negeren, zijn ze zo weer weg.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, die gastjes van afgelopen weekend.
Dat soort gasten zou ik graag eens in levende lijve willen tegenkomen...
Deden PP en ik inderdaad....quote:Op maandag 5 januari 2015 16:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gewoon negeren, zijn ze zo weer weg.
Die komen nooit buiten.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:54 schreef MadMaster het volgende:
Dat soort gasten zou ik graag eens in levende lijve willen tegenkomen...
Altijd leuk, gasten die lopen te brullen van achter een hek en dan blijkt dat je om het hek heen kan lopen of dat het hek niet op slot zit/open staat. Helaas gaat dat (nog) niet met beeldschermen...quote:
Oh oh, kijk uit....quote:Op maandag 5 januari 2015 16:17 schreef cafca het volgende:
In de tijd van die foto van MM kwam ik ook nog wel eens bij het voetbal. Ik heb het cluppie van MM nog eens zwaar vernederd zien worden
Den Bosch was dat toch?quote:Op maandag 5 januari 2015 16:17 schreef cafca het volgende:
In de tijd van die foto van MM kwam ik ook nog wel eens bij het voetbal. Ik heb het cluppie van MM nog eens zwaar vernederd zien was worden
Ik vind het meestal wel grappig. Beetje leven in de brouwerij. Rond kerst waren er opeens een stuk of 20 Utopianen hier die binnen no time 3 SC's volspamden. Waait altijd wel weer over en anders sturen we MM met zijn honkbalknuppel erop af.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:52 schreef Doedezemaar het volgende:
De ADHDkindjes die zo her en der een chat binnenvallen als een zwerm sprinkhanen, beetje stoer denken te doen en dan hopen dat mensen zich gaan ergeren.
Principiëel kwam ik niet in de Meer. Daar heb ik eigenlijk slechts 1 keer spijt van gehad bij een legendarische 5-5 wedsrtijd. Bij jou Wim van der Horst ja zo uit mijn hoofd?quote:Op maandag 5 januari 2015 16:17 schreef cafca het volgende:
In de tijd van die foto van MM kwam ik ook nog wel eens bij het voetbal. Ik heb het cluppie van MM nog eens zwaar vernederd zien worden
quote:Op maandag 5 januari 2015 16:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Principiëel kwam ik niet in de Meer. Daar heb ik eigenlijk slechts 1 keer spijt van gehad bij een legendarische 5-5 wedsrtijd. Bij jou Wim van der Horst ja zo uit mijn hoofd?
Ik ging eigenlijk alleen naar voetbal toen ik zelf nog speelde in de jeugd.... Daarna alleen op uitnodiging van het bedrijfsleven ..... En de laatste keer was in Spanje omdat ik op een plein opeens allemaal Eindhovenaren zag.... Voor de gein een kaartje gekocht... Maar op TV zie je het toch beter .... Terwijl ik op de eretribune zat .....quote:Op maandag 5 januari 2015 17:14 schreef golfer het volgende:
Ik ga de laatste jaren niet meer naar wedstrijden.
Het gedoe en geknok eromheen is gewoon niet leuk meer.
Dat denk ik wel.quote:
Ja die komen vandaag thuis met een Kater ....quote:
Ik ga nog wel, maar niet meer naar wedstrijden op het hoogste niveau.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:14 schreef golfer het volgende:
Ik ga de laatste jaren niet meer naar wedstrijden.
Het gedoe en geknok eromheen is gewoon niet leuk meer.
Heb mijn lidmaatschap van de SVA opgezegd en mijn supporterscard verknipt na de rellen rond de bekerfinale vorig jaar.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:38 schreef Kingstown het volgende:
Ik ga nog wel, maar niet meer naar wedstrijden op het hoogste niveau.
Ben afgehaakt toen je verplicht je moest gaan identificeren en (seizoens) kaartjes niet meer los kon kopen. Dikke lul 3 bier.
Ow, dan heb je het nog lang volgehouden. Ging zelf vroeger altijd naar FC Groningen, maar de Euroborg heb ik nooit van binnen gezien. Als ik in Duitsland/Oostenrijk ben, dan ga ik nog weleens mee met (ex-)collega's/vrienden, maar dat is ook bijna altijd op een lager niveau waar we dan heen gaan.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:49 schreef golfer het volgende:
Heb mijn lidmaatschap van de SVA opgezegd en mijn supporterscard verknipt na de rellen rond de bekerfinale vorig jaar.
Dat is al een tijdje gaande...quote:Op maandag 5 januari 2015 17:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga nog wel, maar niet meer naar wedstrijden op het hoogste niveau.
Ben afgehaakt toen je verplicht je moest gaan identificeren en (seizoens) kaartjes niet meer los kon kopen. Dikke lul 3 bier.
Ik zat er toendertijd bij Get... midden in ... Daar waren ze toen bezig met de pasjes ....quote:Op maandag 5 januari 2015 17:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje gaande...![]()
Heb nog actie gevoerd tegen de combiregeling, waarbij we o.a. met de bus naar Tilburg gingen terwijl we daar niet welkom waren. Chaos op de snelweg, waar we aangehouden werden...
Nog wat acties uit het verleden:
Trojaans paard actie tegen de beroerde grasmat in de Arena
Overval op de KNVB wegens supportertje pesten
Nachtelijke guerilla plakactie in Amsterdam voor terugkeer van het enige echte Ajax logo
Vervolg actie Ajax logo
Welke pasjes? Seizoenskaarten?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat er toendertijd bij Get... midden in ... Daar waren ze toen bezig met de pasjes ....
Had altijd prachtig uitzicht op die bussen begin jaren 80.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:56 schreef MadMaster het volgende:
Heb nog actie gevoerd tegen de combiregeling, waarbij we o.a. met de bus naar Tilburg gingen terwijl we daar niet welkom waren.
Ja volgens mij wel ... Was een special projectteam, die ook bezig waren met de toegangscontrole en zo .. Was eind 90 volgens mij, toen ging ik daar net weg....quote:
Zijn ook nog foto's van online...quote:Op maandag 5 januari 2015 18:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Had altijd prachtig uitzicht op die bussen begin jaren 80.
Woonde tegenover Willem II stadion.
Ben er 1x zelf geweest, was ik wat vuurwerk vergeten dat nog in mijn jas zat.
Pasjes zijn er al langer volgens mij.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel ... Was een special projectteam, die ook bezig waren met de toegangscontrole en zo .. Was eind 90 volgens mij, toen ging ik daar net weg....
Zou best kunnen idd... Verdruk die periode daar altijd een beetje .... Maar er was een hoop om te doen ...quote:Op maandag 5 januari 2015 18:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pasjes zijn er al langer volgens mij.
Bij de opening van de Arena in 1996 kregen we ze al...
De supporterspas was al eerder gepoogd in te voeren.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo best kunnen idd... Verdruk die periode daar altijd een beetje .... Maar er was een hoop om te doen ...
Dan zijn er nog grotere kloven ....quote:Op maandag 5 januari 2015 18:20 schreef drakin het volgende:
Ik krijg nu zo'n generatiekloofgevoel tussen MM en mij, bij die hekklimfoto was ik nog een uk van 9
Zoiets had ik in Groningen, ben gewoon doorgelopen(hanekam en al samen met een vriendin die meer wat new wave uiterlijk had)quote:Op maandag 5 januari 2015 15:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik liep een keer in de jaren 90 in het centrum van Amsterdam, belandde ik nietsvermoedend midden in een groep hooligans van Hajduk Split. Mijn god, ik ben echt zooooo hard weggerend.
heb je het nu over je lachrimpeltjes?quote:
Zijn wij de ukkies hier?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:20 schreef drakin het volgende:
Ik krijg nu zo'n generatiekloofgevoel tussen MM en mij, bij die hekklimfoto was ik nog een uk van 9
Generaties... met of zonder hydraterende creme.... MM is relatief jong in het 40+ ...quote:Op maandag 5 januari 2015 18:22 schreef drakin het volgende:
[..]
heb je het nu over je lachrimpeltjes?
Oh jee, heb ik de verkeerde afslag genomen en ben ik bij de bejaardensoos beland?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Generaties... met of zonder hydraterende creme.... MM is relatief jong in het 40+ ...
Hihi, ik word over bijna 2 weken 42 en ik val ook wel op jongerquote:Op maandag 5 januari 2015 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe oud hoor ik niet te vragen,,,, Maar ik val wel op jonger
Ik zit in mijn 3e jeugd.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh jee, heb ik de verkeerde afslag genomen en ben ik bij de bejaardensoos beland?
Nee hoor .... Nog niemand die met een rollator loopt.... just me loopt wel af en toen met een karretje, maar dat is voor dr stokken ... eh Clubsquote:Op maandag 5 januari 2015 18:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh jee, heb ik de verkeerde afslag genomen en ben ik bij de bejaardensoos beland?
Dus je bent nog vrijgezel? zonder kids?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hihi, ik word over bijna 2 weken 42 en ik val ook wel op jonger
Heeft ze dan ook een ruitjesbroek en zo'n zonneklep erbij?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor .... Nog niemand die met een rollator loopt.... just me loopt wel af en toen met een karretje, maar dat is voor dr stokken ... eh Clubs
Gaat het lekker, dat hengelen?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je bent nog vrijgezel? zonder kids?
Geen idee... Misschien dat golfer dat weer weet ....quote:Op maandag 5 januari 2015 18:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heeft ze dan ook een ruitjesbroek en zo'n zonneklep erbij?
De laatste keer dat ik geweest ben toen stond Mariano Bombardo nog in de spits.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet... Is aan mn stand hier verplicht, maar we kunnen het ook offline doen
waarschijnlijk, ik heb geen idee hoe dicht je bij de 40 zitquote:
o daar zeg je het, we schelen bijna een half jaar dus.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Iedereen heeft z'n taakje hier. Chufi is de huishosselaar van dienst, dus hij heeft idd geen keuze.quote:
Ze zijn wel ineens stil die 2quote:Op maandag 5 januari 2015 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iedereen heeft z'n taakje hier. Chufi is de huishosselaar van dienst, dus hij heeft idd geen keuze.
quote:Op maandag 5 januari 2015 18:31 schreef chufi het volgende:
Geen idee... Misschien dat golfer dat weer weet ....
quote:Op maandag 5 januari 2015 18:37 schreef Kingstown het volgende:
Iedereen heeft z'n taakje hier. Chufi is de huishosselaar van dienst, dus hij heeft idd geen keuze.
Ik denk dat jij als koningin van de bloemetjes en de bijtjes ze maar eens voorlichting moet gaan geven....quote:
OK, even een opsomming: een huishosselaar, een huisarchivaris en een huishooligan, check. Wat hebben we nog meer?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In de eerste 2 weken dat ik hier kwam heeft sjoef me ook zitten dm-en, dus lijkt me niet raar dat hij dat nu ook doet.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat jij als koningin van de bloemetjes en de bijtjes ze maar eens voorlichting moet gaan geven....
Volgens KT een huiskoninginquote:Op maandag 5 januari 2015 18:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
OK, even een opsomming: een huishosselaar, een huisarchivaris en een huishooligan, check. Wat hebben we nog meer?
Ik ook, wat staat er op het menu? En kom je dan ook wel in CULquote:Op maandag 5 januari 2015 18:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben aan het multitasken, lees: koken
We hadden ooit een prachtige opsomming in de OP, maar die is gesloopt door onze huisOP-sloper Piet.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:42 schreef Doedezemaar het volgende:
OK, even een opsomming: een huishosselaar, een huisarchivaris en een huishooligan, check. Wat hebben we nog meer?
Stamppot boerenkool. Ik lees wel eens in CUL, maar veel verder gaat dat niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook, wat staat er op het menu? En kom je dan ook wel in CUL
stamppottentijd is weer aangebroken.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Stamppot boerenkool. Ik lees wel eens in CUL, maar veel verder gaat dat niet.
Want omdat je kookt kom je in CUL???quote:Op maandag 5 januari 2015 18:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook, wat staat er op het menu? En kom je dan ook wel in CUL
Zo'n vaste OP geeft kliekjesvorming.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We hadden ooit een prachtige opsomming in de OP, maar die is gesloopt door onze huisOP-sloper Piet.
Meer vanwege het multitaskenquote:
Wie had die ook al weer gemaakt?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We hadden ooit een prachtige opsomming in de OP, maar die is gesloopt door onze huisOP-sloper Piet.
Kliekjes op het menu Piet?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n vaste OP geeft kliekjesvorming.
Ik was daar 16 jaar oud...quote:Op maandag 5 januari 2015 18:20 schreef drakin het volgende:
Ik wil een foto van je zien met hanekam...quote:Op maandag 5 januari 2015 18:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Zoiets had ik in Groningen, ben gewoon doorgelopen(hanekam en al samen met een vriendin die meer wat new wave uiterlijk had)
paar honderd mensen die uit een wedstrijd kwamen, 1 persoon heeft naar me gespuugd
Mannen kunnen helemaal niet multitaskenquote:Op maandag 5 januari 2015 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik multitask ook maar kom nog steeds niet in CUL wanneer ik kook
Dan ben je nu nog steeds niet 50?quote:
Mijn ma vertikte het in die tijd een foto te maken, verder zijn er zat foto's gemaakt elke keer als ik in Amsterdam kwam, maar die toeristen wilden me er nooit wat voor geven. En waar die foto's zijn weet ik ook niet. Maar ergens in huis moet er nog 1 of 2 te vinden zijn door anderen gemaakt, niet digitaal dan.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil een foto van je zien met hanekam...
Klopt we laten jullie in de waanquote:Op maandag 5 januari 2015 18:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mannen kunnen helemaal niet multitasken
Wordt je dit jaar?quote:
Je zou me er een groot plezier mee doen.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn ma vertikte het in die tijd een foto te maken, verder zijn er zat foto's gemaakt elke keer als ik in Amsterdam kwam, maar die toeristen wilden me er nooit wat voor geven. En waar die foto's zijn weet ik ook niet. Maar ergens in huis moet er nog 1 of 2 te vinden zijn door anderen gemaakt, niet digitaal dan.
Ik ben wel gevraagd voor een boek over Amsterdammers, klein detail was dat ik geen Amsterdammer was dus dat boek heb ik voorbij laten gaan.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zou me er een groot plezier mee doen.
In dit boek sta ik ook:
[ afbeelding ]
Wie herkent de dame op de foto?
Of hem:
[ afbeelding ]
Niet spieken...
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben wel gevraagd voor een boek over Amsterdammers, klein detail was dat ik geen Amsterdammer was dus dat boek heb ik voorbij laten gaan.
Ik had nooit van die lelijke riemen, rokken of mijn jukbeenderen geaccentueerd.quote:
En vrouwen denken dat ze het kunnen terwijl wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat het menselijk brein niet geschikt is om te multitasken.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mannen kunnen helemaal niet multitasken
Bah barbies. Maar wel die bomenklimmerij, tot stronkje 1 dan.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
De generatiekloof blijft erg zichtbaar zo, ik speelde toen met barbies en klom in bomen
Multitasken bestaat ook niet, maar vrouwen zijn wel goed in met meerderij dingen tegelijk bezig zijn. Of het snel wisselen tussen dingen in.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En vrouwen denken dat ze het kunnen terwijl wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat het menselijk brein niet geschikt is om te multitasken.
Nog een paar jaar en dan begin je ook over je jeugd te raaskallen...quote:Op maandag 5 januari 2015 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
De generatiekloof blijft erg zichtbaar zo, ik speelde toen met barbies en klom in bomen
De uitdossing van personen vind ik uitermate boeiend.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had nooit van die lelijke riemen, rokken of mijn jukbeenderen geaccentueerd.
Droeg wel leggings en legerjasjes
Breien en door kweppen aan de foon , terwijl je de Bold and th Beautifull kijkt.... Een grote farce ...quote:Op maandag 5 januari 2015 19:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Multitasken bestaat ook niet, maar vrouwen zijn wel goed in met meerderij dingen tegelijk bezig zijn. Of het snel wisselen tussen dingen in.
Even in de soep roeren.
Ben je ook bezig met het boek van sig000?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo hadden we ook nog: "De Tamme" , "De Boelie, "De Mierus" , "De Gifdwerg" , De "Zoomlens" , "De Spaan" , "Broodje" , "Bowie", "D'n Junk", en nog een paar die ik vergeten ben.
Die kent alle verhalen wel.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je ook bezig met het boek van sig000?
Ben jij de Bowie?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je ook bezig met het boek van sig000?
Niemand een idee?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zou me er een groot plezier mee doen.
In dit boek sta ik ook:
[ afbeelding ]
Wie herkent de dame op de foto?
Of hem:
[ afbeelding ]
Niet spieken...
quote:Op maandag 5 januari 2015 18:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Garland Jefreus ?quote:
Ramones hebben King en ik in Groningen gezien.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:38 schreef tong80 het volgende:
Heb de Ramones nog gezien in Paradiso.
The Nozems in het voorprogramma van Dinosaur dr.
The Replacements.
Claw Boys Claw.
Poepie en de Kuttenlikkertjes.
De Boelie ken ik ook nog wel....quote:Op maandag 5 januari 2015 19:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo hadden we ook nog: "De Tamme" , "De Boelie, "De Mierus" , "De Gifdwerg" , De "Zoomlens" , "De Spaan" , "Broodje" , "Bowie", "D'n Junk", en nog een paar die ik vergeten ben.
Mn 2e keus ... wou het niet meteen zeggenquote:Op maandag 5 januari 2015 19:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn bijnaam in dat rijtje was: "D'n Junk"
Ik zat altijd zo stoned als een aap op de motor.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn 2e keus ... wou het niet meteen zeggen
Blowtie ? Wie ? Dn Junk..quote:Op maandag 5 januari 2015 19:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zat altijd zo stoned als een aap op de motor.
Duurt lang voordat je bent hersteld.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was 18 toen, net van de zeevaartschool afgeschopt en altijd stoned.
Kende je Dr. Rat?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn bijnaam in dat rijtje was: "D'n Junk"
Je mag wel een keer langs komen op het landgoed.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duurt lang voordat je bent hersteld.
Die naam zegt me wel wat.quote:
Niet te bescheiden zijn hier, alles er uit flappen is normaal.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ah het was toch Dikke Dennis, dat was mijn eerste ingeving, de dame zegt me niks.
Mijn eerste én huidige mailadres is nog steeds gebaseerd op mijn bijnaam bij Ajax...quote:Op maandag 5 januari 2015 19:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die naam zegt me wel wat.
Best wel apart eigenlijk dat je heleboel mensen alleen hun bijnaam kent.
Niemand wist van elkaar de echte.
We hebben Hugo nog...quote:Op maandag 5 januari 2015 20:05 schreef tong80 het volgende:
Dr. Rat. Jammer dat ie in de val viel. Als voorloper. Diana Ozon bleef leven. Helaas heeft die er weinig van gebakken.
De selectief lezen en oogkleppen op modus weer aanstaan tong?quote:Op maandag 5 januari 2015 20:02 schreef tong80 het volgende:
Stoer met je dikke pens onder de tatoes in beeld komen en de 60 jaar niet berijken met je gebroken neusbeentje door de cocaiene en je verrotte lever door de alcohol. Wees vooral stoer. En leef met een katear in de aanstaande krater. Sukkels blijven stoer. Ook op hun retour. Lachen om de gasten die denken het te maken. Uitgeschaakt zijn ze. Straks hebben ze geen gedachten meer. Neem nog een slok en neem nog een snuif. Wees trots als je te jong wordt uitgevwuifd.
Hoe gaat het met Hugo Kaagman tegenweoordig ? Weet nog dat ie staatssubsidie kreeg.quote:
Waar heb je het overquote:Op maandag 5 januari 2015 20:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De selectief lezen en oogkleppen op modus weer aanstaan tong?
Met Hugo gaat het uitstekend.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Hugo Kaagman tegenweoordig ? Weet nog dat ie staatssubsidie kreeg.
Die laatste foto is van Amsterdam toch? Was vlakbij het CS dacht ik?quote:Op maandag 5 januari 2015 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met Hugo gaat het uitstekend.
Af en toe een lullig opdrachtje en zo...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga stekelbaarsjes vissen.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan oogkleppen en selectief?
Ik geef geen stekelbaarsjes onder water.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Gaan jullie nou steeds ruzie maken hiero?![]()
Doe gewoon niet ....
Jij mept ze gewoon op het droge toch?quote:Op maandag 5 januari 2015 20:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik geef geen stekelbaarsjes onder water.
Made by Hugo Kaagman, graffiti artiest van het eerste uur.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Die laatste foto is van Amsterdam toch? Was vlakbij het CS dacht ik?
Is niet zo héél erg lang geleden... ik wist niet wie daar achter zat trouwens![]()
Ik hou wel van StraatKunst
Dan ben ik wel eens langsgelopen en ik heb foto's gemaakt die had ik in het straatkunst topic gepostquote:Op maandag 5 januari 2015 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Made by Hugo Kaagman, graffiti artiest van het eerste uur.
Bekend om 'n stencil graffiti.
En die laatste foto was van de boortunnel van de Noord-Zuidlijn bij het Centraal.
Dus je hebt het juist...
40+ / 40+ Smoelenboek 2quote:Op maandag 5 januari 2015 20:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan ben ik wel eens langsgelopen en ik heb foto's gemaakt die had ik in het straatkunst topic gepost
maar die zijn weg, was in ''mijn album'' dus helaas... was mooi
Ben niet van de fijngevoelige aanpak normaal gesproken maar heb wel geleerd om wat meer geduld te hebben.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
gezien!
Made in Holland... klopt ook wel
Damn, die tegeltjes zijn goed.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Piet, denk de legging er maar bij...
Dat snap ik wel, denk dat er nog veel meer ruimte inzit.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En flink aan de prijs tegenwoordig...
Laat Hugo maar schuiven, krijgt nu zelfs opdrachten van British Airways...quote:Op maandag 5 januari 2015 20:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, denk dat er nog veel meer ruimte inzit.
Mag je mij ook geven, verpats ik het wel...quote:Op maandag 5 januari 2015 20:43 schreef Treehut362 het volgende:
Geef mij maar dit werk:
[ afbeelding ]
Een boom op Schiermonnikoog heb ik hangen, die is paar k waard.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:43 schreef Treehut362 het volgende:
Geef mij maar dit werk:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vond ik altijd zo leuk.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
De treurnis van de onwetenden.quote:
Het is vaak een zegen om juist weinig te weten.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan en hoeft niet alles te weten, is zo saai...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ben wel in Panama geweest...quote:Op maandag 5 januari 2015 21:31 schreef chufi het volgende:
Gilberto en Getz together ....
Het eerste Braziliaanse strand waar ik ooit strandde..... Ipanema
Ach als je de tijd hebt ... Had je extra bagage mee op de terugreis?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik een keer in Suriname met de boot.
Het was een snelle vrachtboot.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach als je de tijd hebt ... Had je extra bagage mee op de terugreis?
ik ook nietquote:Op maandag 5 januari 2015 21:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een vliegtuig stap ik niet in. No way.
Die dwazen die een week per jaar van hellingen omlaag gaan met skies of snowboard snap ik ook niet.quote:
Leuk als je jong bent, maar ik moet er nu ook niet meer aan denken....quote:Op maandag 5 januari 2015 21:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die dwazen die een week per jaar van hellingen omlaag gaan met skies of snowboard snap ik ook niet.
Dat is toch vragen om ongelukken?
Het heeft mij m'n knie gekost, maar ook ruim 20 jaar enorm veel lol opgeleverd...quote:Op maandag 5 januari 2015 21:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die dwazen die een week per jaar van hellingen omlaag gaan met skies of snowboard snap ik ook niet.
Dat is toch vragen om ongelukken?
In Nederland ga je schaatsen, ijskockey, lange baan, korte baan, marathon en nog veel veer.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuk als je jong bent, maar ik moet er nu ook niet meer aan denken....
Maar zelfs dat wordt gevaarlijker , met die scherpe ijzers ...quote:Op maandag 5 januari 2015 21:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Nederland ga je schaatsen, Ijskockey, lange baan, korte baan, marathon en nog veel veer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |