Misschien is Karina nog wakker. passen we hem aanquote:Op maandag 5 januari 2015 01:56 schreef tong80 het volgende:
Had een mooie TT in gedachten. Met een werkende
Trusten Chuffi. en de rest.
Geen nachtmerries nu.quote:Op maandag 5 januari 2015 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is Karina nog wakker. passen we hem aan
Iets laterquote:
Is het goed als ik af en toe m'n hoofd om de hoek steek ?quote:Op maandag 5 januari 2015 09:50 schreef chufi het volgende:
Wat een rust hier... Iedereen weer aan het werk na een 2 weekse vakantie .. Goedemorgen
Ja hoor geen probleem en anders doe je het toch ook welquote:Op maandag 5 januari 2015 09:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het goed als ik af en toe m'n hoofd om de hoek steek ?
is het goed als ik af en toe m'n tong naar je uitsteek?quote:Op maandag 5 januari 2015 09:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het goed als ik af en toe m'n hoofd om de hoek steek ?
Niet tijdens het neuken. Dan ben ik bezet.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:14 schreef sacha het volgende:
[..]
is het goed als ik af en toe m'n tong naar je uitsteek?
Deze 2 topics doelde ik gisteren op. Niet gereekst btw.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:27 schreef Tijn het volgende:
Of ook in de topics over dit onderwerp heb gepost een paar maanden geleden weet ik eerlijk gezegd niet meer, maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk.
Cafca in de SC.quote:
Ik mis je nu al in februari.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, sorry![]()
Deze maand nog een overdaad aan vrije tijd......
Ik zat er eigenlijk al jaren op te wachten tot je de stap zou zetten.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:59 schreef cafca het volgende:
Ja, sorry![]()
Deze maand nog een overdaad aan vrije tijd......
Ja, in ieder geval de leeftijdquote:Op maandag 5 januari 2015 11:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zat er eigenlijk al jaren op te wachten tot je de stap zou zetten.![]()
Sowieso een beetje gehoopt/verwacht dat een aantal van de (oudere) T-2000 posters de stap zouden gaan/willen maken naar 40+. De overlap is best groot imo. Zowel qua sfeer als interesses.
Ben zo weg. Maar ik zal vaker langs komen als je het goedkeurt. Mocht je het niet goed keuren heb ik er schijt aan.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sowieso een beetje gehoopt/verwacht dat een aantal van de (oudere) T-2000 posters de stap zouden gaan/willen maken naar 40+. De overlap is best groot imo. Zowel qua sfeer als interesses.
kun je verder met je nieuwe vrienden de dag doorbrengenquote:Op maandag 5 januari 2015 09:50 schreef chufi het volgende:
Wat een rust hier... Iedereen weer aan het werk na een 2 weekse vakantie .. Goedemorgen
Eerst maar eens even douchen ...quote:Op maandag 5 januari 2015 11:33 schreef just me het volgende:
[..]
kun je verder met je nieuwe vrienden de dag doorbrengen
toch niet met je nieuwe vrienden ?!quote:
Nee dank je wel zegquote:Op maandag 5 januari 2015 11:36 schreef just me het volgende:
[..]
toch niet met je nieuwe vrienden ?!
Dan kom ik ook maar eens kijken hier. Hoi.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoi! Als ik afgelopen week mijn actieve topics opende zag ik jouw naam meestal als laatste poster in het Top-2000 topicquote:Op maandag 5 januari 2015 12:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan kom ik ook maar eens kijken hier. Hoi.
Ja, ik heb geen leven...quote:Op maandag 5 januari 2015 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi! Als ik afgelopen week mijn actieve topics opende zag ik jouw naam meestal als laatste poster in het Top-2000 topic
Hoi, welkomquote:Op maandag 5 januari 2015 12:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan kom ik ook maar eens kijken hier. Hoi.
Mexi wordt een beetje verdrietig van deze posting.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:42 schreef Deisyy het volgende:
Hoi! Als ik afgelopen week mijn actieve topics opende zag ik jouw naam meestal als laatste poster in het Top-2000 topic
Welkom bij de rest van de levenlozen. Mijn archief heeft mij geleerd dat jij op je vierde al kon lezen.quote:
Oh damn, jij duikt echt helemaal in mijn postgeschiedenisquote:Op maandag 5 januari 2015 13:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mexi wordt een beetje verdrietig van deze posting.
[..]
Welkom bij de rest van de levenlozen. Mijn archief heeft mij geleerd dat jij op je vierde al kon lezen.
Beroep: huisarchivaris van dienst. en tot uw dienstquote:Op maandag 5 januari 2015 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh damn, jij duikt echt helemaal in mijn postgeschiedenis
Kingstown is de stalker van 40+quote:Op maandag 5 januari 2015 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh damn, jij duikt echt helemaal in mijn postgeschiedenis
Zo kan je het ook noemenquote:Op maandag 5 januari 2015 13:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beroep: huisarchivaris van dienst. en tot uw dienst
Heb je ooit weleens de foto van Kingstown in zijn Lederhose gezien?quote:Op maandag 5 januari 2015 13:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken van Kingstown vooral zijn liefde voor Duitse muziek
Oeh, nou word ik toch wel nieuwsgierig!quote:Op maandag 5 januari 2015 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je ooit weleens de foto van Kingstown in zijn Lederhose gezien?
Ik ga even op zoek.
Oh maar dan wil ik ook een foto van jou met oogpotlood (en zonder lange rokquote:Op maandag 5 januari 2015 13:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Oeh, nou word ik toch wel nieuwsgierig!
Ik heb ook een olifantengeheugen (als het me uitkomt), maar aangezien jij tot vandaag slechts 1 keer eerder in een 40+ SC had gepost was het ook niet al te moeilijk om dat terug te vinden. (so much for skillsquote:Op maandag 5 januari 2015 13:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een olifantengeheugen, maar tegen een archivaris met zoekskills kan ik niet op natuurlijk.
In die periode zijn er enerzijds (om begrijpelijke redenen) bijzonder weinig foto's van mij gemaakt, en ik ben best wel veel kwijtgeraakt uit die tijd, maar ik zal kijken of ik iets van vinden...quote:Op maandag 5 januari 2015 13:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh maar dan wil ik ook een foto van jou met oogpotlood (en zonder lange rok) zien
Doen....echt een keer doen.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Haha, ik kan niet wachten... Elke keer als ik in Duitsland in C&A etc een Dirndl tegenkom dan kom ik in de verleiding om er een te passen en een foto te maken. Nog steeds nooit gedaan.
Anders ik wel....quote:
Januari 2012 idd. Eska zit niet veel meer in de SCquote:Op maandag 5 januari 2015 14:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat het 3 of 4 jaar geleden was. Toen ontdekten Eska en ik bij de Top2000 dat we tweelingen waren, het was soms best spooky dat we regelmatig exact hetzelfde (wilden) posten.
Als je hier wat langer rond blijft hangen, kom je vanzelf in het 40+ / 40+ Smoelenboek 2 terecht...quote:Op maandag 5 januari 2015 14:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ontwijk al mijn hele leven camera's, dat ik op de laatste vakantiefoto's in hoekjes opduik is al heel bijzonder.
Dank voor het welkom. Oh god, waar ben ik beland?quote:Op maandag 5 januari 2015 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je hier wat langer rond blijft hangen, kom je vanzelf in het 40+ / 40+ Smoelenboek 2 terecht...
Maar wees welkom, en Cafca uiteraard ook...
Het ziet er enger uit dan het is...quote:Op maandag 5 januari 2015 14:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dank voor het welkom. Oh god, waar ben ik beland?
Gevonden.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh maar dan wil ik ook een foto van jou met oogpotlood (en zonder lange rok) zien
Wacht maar tot je in de regelmatige samenvattingen begint te verschijnen 40+ / Samenvatting van de dagquote:Op maandag 5 januari 2015 14:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dank voor het welkom. Oh god, waar ben ik beland?
doe ik toch ook altijdquote:Op maandag 5 januari 2015 12:15 schreef golfer het volgende:
Ik zal bepaalde posts uit het vorige topic van een bepaald iemand maar verder proberen te negeren. Te zielig voor woorden eigenlijk.
Was jij zo'n punk met make-up en lange, leren rok?quote:Op maandag 5 januari 2015 14:06 schreef cafca het volgende:
[..]
In die periode zijn er enerzijds (om begrijpelijke redenen) bijzonder weinig foto's van mij gemaakt, en ik ben best wel veel kwijtgeraakt uit die tijd, maar ik zal kijken of ik iets van vinden...
Nee, geen rokquote:Op maandag 5 januari 2015 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was jij zo'n punk met make-up en lange, leren rok?
We zijn best aardig hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 15:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Kingstown had gelijk, hier zitten idioten
In welk jaar was die lange leren rok in de mode dan? Voor heren bedoel ik, kan ik mequote:Op maandag 5 januari 2015 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was jij zo'n punk met make-up en lange, leren rok?
Zwarte lijntjes heb ik ook nog gedaan vroeger en veel zwart aan kleren ...quote:Op maandag 5 januari 2015 15:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, geen rok
Wel zwarte kleren, zwart lijntje onder de ogen en diverse stijlen raar haar
Jij hebt vast wel foto'squote:Op maandag 5 januari 2015 15:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Zwarte lijntjes heb ik ook nog gedaan vroeger en veel zwart aan kleren ...
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, geen rok
Ik had het over doedezemaar.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:05 schreef FANN het volgende:
en nee King ik kan me cafca niet herinneren![]()
en maar kwartjes zoeken op de vloer....quote:Op maandag 5 januari 2015 15:09 schreef cafca het volgende:
Nee, geen rok
en wie is dan Plumootje?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had het over doedezemaar.
cafca zou je kunnen kennen uit het muziektopic, maar met doedezemaar heb je ooit nog heel gezellig gekeuveld. Plumootje is het hier mee eens.
Eind jaren '70/begin jaren '80 in de punkscene zag je ze wel.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:11 schreef FANN het volgende:
[..]
In welk jaar was die lange leren rok in de mode dan? Voor heren bedoel ik, kan ik me
niks van herinneren
Dubbeltjes... De kwartjes zijn van essquote:Op maandag 5 januari 2015 15:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had het over doedezemaar.
cafca zou je kunnen kennen uit het muziektopic, maar met doedezemaar heb je ooit nog heel gezellig gekeuveld. Plumootje is het hier mee eens.
[..]
en maar kwartjes zoeken op de vloer....
Nee zo eentje ben ik nooit tegengekomenquote:Op maandag 5 januari 2015 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eind jaren '70/begin jaren '80 in de punkscene zag je ze wel.
Waren net van die slagersschorten, maar dan rondom...
Zoiets:
Vrouwen die ontkennen dat ze van leer houden zijn de ergste...quote:Op maandag 5 januari 2015 15:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee zo eentje ben ik nooit tegengekomengelukkig...
Vraag het aan je tweelingzus.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat is er met Plumootje gebeurd?
Dit was haar laatste post, waar hij op sloeg weet ik niet, maar maakt niet uit, Ava weg.
Is Plumootje met pensioen gegaan?
een leren jas oké, laarzen ook wel, maar dan moet het stoppen ...quote:Op maandag 5 januari 2015 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrouwen die ontkennen dat ze van leer houden zijn de ergste...
jezus..quote:Op maandag 5 januari 2015 15:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vraag het aan je tweelingzus.
[..]
Where have you been all my life?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was gewoon zo'n standaard jaren 80 puber met pastelkleurtjes en blond lang haar en toen werd ik wat ouder en ontdekte de New Wave en toen ging ik richting hennarood lang haar met zwarte lok, zwarte lange rokken en jurken en heel veel zwart oogpotlood, tot aan lijntjes die uitliepen in een spiraal enzo.
ah ja jajaja nu weet ik het wel weer, ik kreeg daar Dm's van maar daar snapte ik niet zoveelquote:Op maandag 5 januari 2015 15:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vraag het aan je tweelingzus.
[..]
En dan klagen dat Echo & the Bunnymen en Bauhaus niet in de top 2000 staanquote:Op maandag 5 januari 2015 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Where have you been all my life?![]()
En nu ben je een trouwe Top 2000 luisteraar.
Wat is dat toch met al die alto's van vroeger die nu die lullige muziek beluisteren?
Niet veel, maar geen zin om nu te postenquote:Op maandag 5 januari 2015 15:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ook geen zwarte kleren ?![]()
ik duik even mijn archiefje in
ik heb er wel eentje gevonden maar ik durf nietquote:Op maandag 5 januari 2015 15:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet veel, maar geen zin om nu te posten
Balkje over je ogen doen, dan herkennen we je niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:25 schreef FANN het volgende:
ik heb er wel eentje gevonden maar ik durf niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is een screenshot, het origineel heb ik thuis aan de muur...
[ Bericht 35% gewijzigd door MadMaster op 05-01-2015 15:34:35 ]
dan zie je de het zwarte potloodlijntje nietquote:Op maandag 5 januari 2015 15:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Balkje over je ogen doen, dan herkennen we je niet.
Btw....meer mensen die problemen hebben met DM-en?
gezellig fotootjequote:Op maandag 5 januari 2015 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Is een screenshot, het origineel heb ik thuis aan de muur...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begrijp nog steeds niet hoe deze foto ooit online is gekomen.
Meer via http://www.hooligans.cz/in/files/photo2/1253en.html
Vooruitquote:Op maandag 5 januari 2015 15:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb er wel eentje gevonden maar ik durf niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Tsjechisch is wat roestig, maar tegen Haarlem?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:29 schreef MadMaster het volgende:
En in het scherp:
[ afbeelding ]
Ik begrijp nog steeds niet hoe deze foto ooit online is gekomen.
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Vooruit
1985 Een Spaanse bruiloft ......ah... wat een droppie was je tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben ook in het Engels verkrijgbaar: http://www.retrocatch.com/school-ajax-supporters/#.VKqgoWd_83Aquote:Op maandag 5 januari 2015 15:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn Tsjechisch is wat roestig, maar tegen Haarlem?
Jij bent degene die tegen het hek op klimt?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:29 schreef MadMaster het volgende:
En in het scherp:
[ afbeelding ]
Ik begrijp nog steeds niet hoe deze foto ooit online is gekomen.
[..]
Vooruit
1985 Een Spaanse bruiloft ......Met Dees in het blauw...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Vooruit
1985 Een Spaanse bruiloft ......De witte sokken maken het helemaal af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, degene met de cornervlag spreek ik nu nog regelmatig...quote:Op maandag 5 januari 2015 15:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij bent degene die tegen het hek op klimt?
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:29 schreef MadMaster het volgende:
En in het scherp:Ik geloof dat ik heel bang van jou zou zijn geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begrijp nog steeds niet hoe deze foto ooit online is gekomen.
ziet er best agressief uit om eerlijk te zijnquote:Op maandag 5 januari 2015 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, degene met de cornervlag spreek ik nu nog regelmatig...
ik voel je...quote:Op maandag 5 januari 2015 15:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik heel bang van jou zou zijn geweest
We waren daar niet aan het ganzenborden, nee...quote:Op maandag 5 januari 2015 15:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ziet er best agressief uit om eerlijk te zijn
Ben je tegenwoordig iets rustiger?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We waren daar niet aan het ganzenborden, nee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |