Misschien is Karina nog wakker. passen we hem aanquote:Op maandag 5 januari 2015 01:56 schreef tong80 het volgende:
Had een mooie TT in gedachten. Met een werkende
Trusten Chuffi. en de rest.
Geen nachtmerries nu.quote:Op maandag 5 januari 2015 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is Karina nog wakker. passen we hem aan
Iets laterquote:
Is het goed als ik af en toe m'n hoofd om de hoek steek ?quote:Op maandag 5 januari 2015 09:50 schreef chufi het volgende:
Wat een rust hier... Iedereen weer aan het werk na een 2 weekse vakantie .. Goedemorgen
Ja hoor geen probleem en anders doe je het toch ook welquote:Op maandag 5 januari 2015 09:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het goed als ik af en toe m'n hoofd om de hoek steek ?
is het goed als ik af en toe m'n tong naar je uitsteek?quote:Op maandag 5 januari 2015 09:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het goed als ik af en toe m'n hoofd om de hoek steek ?
Niet tijdens het neuken. Dan ben ik bezet.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:14 schreef sacha het volgende:
[..]
is het goed als ik af en toe m'n tong naar je uitsteek?
Deze 2 topics doelde ik gisteren op. Niet gereekst btw.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:27 schreef Tijn het volgende:
Of ook in de topics over dit onderwerp heb gepost een paar maanden geleden weet ik eerlijk gezegd niet meer, maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk.
Cafca in de SC.quote:
Ik mis je nu al in februari.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, sorry![]()
Deze maand nog een overdaad aan vrije tijd......
Ik zat er eigenlijk al jaren op te wachten tot je de stap zou zetten.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:59 schreef cafca het volgende:
Ja, sorry![]()
Deze maand nog een overdaad aan vrije tijd......
Ja, in ieder geval de leeftijdquote:Op maandag 5 januari 2015 11:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zat er eigenlijk al jaren op te wachten tot je de stap zou zetten.![]()
Sowieso een beetje gehoopt/verwacht dat een aantal van de (oudere) T-2000 posters de stap zouden gaan/willen maken naar 40+. De overlap is best groot imo. Zowel qua sfeer als interesses.
Ben zo weg. Maar ik zal vaker langs komen als je het goedkeurt. Mocht je het niet goed keuren heb ik er schijt aan.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sowieso een beetje gehoopt/verwacht dat een aantal van de (oudere) T-2000 posters de stap zouden gaan/willen maken naar 40+. De overlap is best groot imo. Zowel qua sfeer als interesses.
kun je verder met je nieuwe vrienden de dag doorbrengenquote:Op maandag 5 januari 2015 09:50 schreef chufi het volgende:
Wat een rust hier... Iedereen weer aan het werk na een 2 weekse vakantie .. Goedemorgen
Eerst maar eens even douchen ...quote:Op maandag 5 januari 2015 11:33 schreef just me het volgende:
[..]
kun je verder met je nieuwe vrienden de dag doorbrengen
toch niet met je nieuwe vrienden ?!quote:
Nee dank je wel zegquote:Op maandag 5 januari 2015 11:36 schreef just me het volgende:
[..]
toch niet met je nieuwe vrienden ?!
Dan kom ik ook maar eens kijken hier. Hoi.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoi! Als ik afgelopen week mijn actieve topics opende zag ik jouw naam meestal als laatste poster in het Top-2000 topicquote:Op maandag 5 januari 2015 12:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan kom ik ook maar eens kijken hier. Hoi.
Ja, ik heb geen leven...quote:Op maandag 5 januari 2015 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi! Als ik afgelopen week mijn actieve topics opende zag ik jouw naam meestal als laatste poster in het Top-2000 topic
Hoi, welkomquote:Op maandag 5 januari 2015 12:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan kom ik ook maar eens kijken hier. Hoi.
Mexi wordt een beetje verdrietig van deze posting.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:42 schreef Deisyy het volgende:
Hoi! Als ik afgelopen week mijn actieve topics opende zag ik jouw naam meestal als laatste poster in het Top-2000 topic
Welkom bij de rest van de levenlozen. Mijn archief heeft mij geleerd dat jij op je vierde al kon lezen.quote:
Oh damn, jij duikt echt helemaal in mijn postgeschiedenisquote:Op maandag 5 januari 2015 13:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mexi wordt een beetje verdrietig van deze posting.
[..]
Welkom bij de rest van de levenlozen. Mijn archief heeft mij geleerd dat jij op je vierde al kon lezen.
Beroep: huisarchivaris van dienst. en tot uw dienstquote:Op maandag 5 januari 2015 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh damn, jij duikt echt helemaal in mijn postgeschiedenis
Kingstown is de stalker van 40+quote:Op maandag 5 januari 2015 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh damn, jij duikt echt helemaal in mijn postgeschiedenis
Zo kan je het ook noemenquote:Op maandag 5 januari 2015 13:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beroep: huisarchivaris van dienst. en tot uw dienst
Heb je ooit weleens de foto van Kingstown in zijn Lederhose gezien?quote:Op maandag 5 januari 2015 13:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken van Kingstown vooral zijn liefde voor Duitse muziek
Oeh, nou word ik toch wel nieuwsgierig!quote:Op maandag 5 januari 2015 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je ooit weleens de foto van Kingstown in zijn Lederhose gezien?
Ik ga even op zoek.
Oh maar dan wil ik ook een foto van jou met oogpotlood (en zonder lange rokquote:Op maandag 5 januari 2015 13:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Oeh, nou word ik toch wel nieuwsgierig!
Ik heb ook een olifantengeheugen (als het me uitkomt), maar aangezien jij tot vandaag slechts 1 keer eerder in een 40+ SC had gepost was het ook niet al te moeilijk om dat terug te vinden. (so much for skillsquote:Op maandag 5 januari 2015 13:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een olifantengeheugen, maar tegen een archivaris met zoekskills kan ik niet op natuurlijk.
In die periode zijn er enerzijds (om begrijpelijke redenen) bijzonder weinig foto's van mij gemaakt, en ik ben best wel veel kwijtgeraakt uit die tijd, maar ik zal kijken of ik iets van vinden...quote:Op maandag 5 januari 2015 13:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh maar dan wil ik ook een foto van jou met oogpotlood (en zonder lange rok) zien
Doen....echt een keer doen.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Haha, ik kan niet wachten... Elke keer als ik in Duitsland in C&A etc een Dirndl tegenkom dan kom ik in de verleiding om er een te passen en een foto te maken. Nog steeds nooit gedaan.
Anders ik wel....quote:
Januari 2012 idd. Eska zit niet veel meer in de SCquote:Op maandag 5 januari 2015 14:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat het 3 of 4 jaar geleden was. Toen ontdekten Eska en ik bij de Top2000 dat we tweelingen waren, het was soms best spooky dat we regelmatig exact hetzelfde (wilden) posten.
Als je hier wat langer rond blijft hangen, kom je vanzelf in het 40+ / 40+ Smoelenboek 2 terecht...quote:Op maandag 5 januari 2015 14:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ontwijk al mijn hele leven camera's, dat ik op de laatste vakantiefoto's in hoekjes opduik is al heel bijzonder.
Dank voor het welkom. Oh god, waar ben ik beland?quote:Op maandag 5 januari 2015 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je hier wat langer rond blijft hangen, kom je vanzelf in het 40+ / 40+ Smoelenboek 2 terecht...
Maar wees welkom, en Cafca uiteraard ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |