Ja.quote:Op zondag 2 november 2014 00:06 schreef PendingApproval het volgende:
Bestaat Fok! over een paar jaar nog?
Het is net of de geest eruit is, of uit de Fokkers.quote:Op zondag 2 november 2014 00:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Of topics gaan kwalitatief achteruit.
FOK is achteruit.quote:Op zondag 2 november 2014 00:50 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
Het is net of de geest eruit is, of uit de Fokkers.
Instafok!quote:Op zondag 2 november 2014 02:26 schreef Piger het volgende:
Komt omdat we geen fok app hebben. Of een fok tinder. Wat dacht je van snapfok?
Er is wel een fok app hoor! (zit zelf in een paar fok app groepen!)quote:Op zondag 2 november 2014 02:26 schreef Piger het volgende:
Komt omdat we geen fok app hebben. Of een fok tinder. Wat dacht je van snapfok?
Daarom: slowchats afschaffen. Die dingen zuigen vaak alle leven uit een forum. Degenen die in de SC rondhangen vormen vaak een kliekje die vrijwel nooit meer buiten de SC komen en als ze dat al doen 1) andere users die wél inhoudelijk posten gaan treiteren en 2) andere topics volbaggeren met hun maniertjes en schijtlolligheden. Een willekeurig voorbeeld, Defensie:quote:Op zondag 2 november 2014 10:41 schreef James_R het volgende:
Zelf zit ik vanaf 2010 op dit forum, en wat ik merk is dat er nu veel meer een ''harde kern'' is in met name KLB, ONZ, GC, die overal dezelfde ''grappen'' maken en dezelfde teksten uitslaan. Ook topics in R&P, CUL, en dat soort subforums weten die lui binnen no time te vinden als er een nieuw topic wordt aangemaakt met een serieuze intentie, om ook daar een beetje onzin als hont, gr gr, plas in zijn/haar kont etc uit te gaan slaan.
Ik denk dat de fanatieke, maar weliswaar iets minder fanatieke forummer die niet 10 uur per dag forumt maar een of twee uurtjes per dag, hierdoor sneller geneigd is om het forum maar weer af te sluiten omdat het toch steeds dezelfde users met dezelfde flauwe teksten zijn die je overal tegen komt.
1 2 3 4 5 6 | Jaar Totaal SC SC% Tot.-SC 2010 58256 28311 49% 29945 2011 84903 54077 64% 30826 2012 64214 53478 83% 10736 2013 68759 58412 85% 10347 2014 23284 15907 68% 7377 |
Hier sluit ik me ook bij aan. In subfora als VBL en KLB post ik minder dan ik zou willen. Vaak zie je een topic waar je eventueel wel iets zinnigs zou kunnen zeggen, maar er wordt of A) toch niet op gereageerd of B) de meest onzinnige reacties in vormen van domme gifjes of niet relevante opmerkingen.quote:Op zondag 2 november 2014 10:41 schreef James_R het volgende:
Zelf zit ik vanaf 2010 op dit forum, en wat ik merk is dat er nu veel meer een ''harde kern'' is in met name KLB, ONZ, GC, die overal dezelfde ''grappen'' maken en dezelfde teksten uitslaan. Ook topics in R&P, CUL, en dat soort subforums weten die lui binnen no time te vinden als er een nieuw topic wordt aangemaakt met een serieuze intentie, om ook daar een beetje onzin als hont, gr gr, plas in zijn/haar kont etc uit te gaan slaan.
Ik denk dat de fanatieke, maar weliswaar iets minder fanatieke forummer die niet 10 uur per dag forumt maar een of twee uurtjes per dag, hierdoor sneller geneigd is om het forum maar weer af te sluiten omdat het toch steeds dezelfde users met dezelfde flauwe teksten zijn die je overal tegen komt.
Goed punt.quote:Op zondag 2 november 2014 11:21 schreef Terecht het volgende:
[..]
Daarom: slowchats afschaffen. Die dingen zuigen vaak alle leven uit een forum. Degenen die in de SC rondhangen vormen vaak een kliekje die vrijwel nooit meer buiten de SC komen en als ze dat al doen 1) andere users die wél inhoudelijk posten gaan treiteren en 2) andere topics volbaggeren met hun maniertjes en schijtlolligheden. Een willekeurig voorbeeld, Defensie:
[ code verwijderd ]
Als je naar de totale postaantallen kijkt lijkt het nog wat, maar als je de SC er vanaf haalt dan heeft het forum nauwelijks bestaansrecht meer. In 2013 was de SC gewoon goed voor 85% van het totaal.
Dan komt er weer iets meer verantwoordelijkheid voor de moderators om die slowchat te stoppen. Vooral R&P is er imo. een goed voorbeeld van. Daar worden tegenwoordig veel minder topics gepost, omdat zo'n topic voordat je het weet besproken wordt in een of andere slowchat, waarna die hele slowchat in zo'n topic gaat reageren met onzinberichten ''sla hem, trap haar'' en dergelijke...quote:Op zondag 2 november 2014 11:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar als je SC afschaft, worden andere topics gewoon gebruikt voor een verkapte SC. Dat gebeurde al voordat de SC-topics er waren, maar gebeurt nu ook in sommige reeksen, die soms gewoon een verkapte SC zijn.
Valt allemaal wel mee:quote:Op zondag 2 november 2014 00:26 schreef eleusis het volgende:
Vroeger hadden we Arcee die dit met cijfers kon staven...
Ik denk toch wel gauw een daling van 25%-30% als je dat zo ziet.quote:Op zondag 2 november 2014 11:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee:
2012
[ afbeelding ]
2013:
[ afbeelding ]
2014
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |