quote:Op zondag 4 januari 2015 21:41 schreef Sinister-D- het volgende:
Aangepast in de OP:
- coureurs wisselingen
- teams die van motor verandert zijn
- volgorde v.d. teams tov wk-stand
- 2015 kalender copy/pasta van de F1 wiki
- 2014 regels clip gewijzigd naar 2015
Nog te doen:
- 2015 nieuwtjes-banner
- nieuwe 2015 kalender met zender-schema
Bedankt voor alle moeite, ik kijk tijdens het seizoen altijd in dit topic naar de data van de races en de laatste nieuwtjes.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:41 schreef Sinister-D- het volgende:
Aangepast in de OP:
- coureurs wisselingen
- teams die van motor verandert zijn
- volgorde v.d. teams tov wk-stand
- 2015 kalender copy/pasta van de F1 wiki
- 2014 regels clip gewijzigd naar 2015
Nog te doen:
- 2015 nieuwtjes-banner
- nieuwe 2015 kalender met zender-schema
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:41 schreef Sinister-D- het volgende:
Aangepast in de OP:
- coureurs wisselingen
- teams die van motor verandert zijn
- volgorde v.d. teams tov wk-stand
- 2015 kalender copy/pasta van de F1 wiki
- 2014 regels clip gewijzigd naar 2015
Nog te doen:
- 2015 nieuwtjes-banner
- nieuwe 2015 kalender met zender-schema
Die races zijn gewonnen omdat Mercedes met problemen te kampen had in die races. Niet omdat Red Bull in de basis zoveel beter was.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:29 schreef twiFight het volgende:
Ik zie op de Fok F1 pagina nog continu gemekker dat de Mercedes motor (te) snel is en dat de andere motorenfabrikanten voor spek en bonen meerijden. Missen al die mensen dat er afgelopen jaar 4 teams met die motor reden, maar dat er maar één races gewonnen heeft? Het enige andere team dat races won was en team dat geen Mercedes motor gebruikte. Als die Mercedes motor zo heilig is en je niet kunt verliezen met zoveel PK, waarom zijn die 3 andere races dan niet gewonnen door Williams, FI of McLaren?
F1 is meer dan een motor alleen. (Team) Mercedes had zijn shit voor elkaar, de rest niet. Deal with it.
Ik maak onderscheid tussen de Mercedes motor en het team Mercedes. Als de Mercedes motor zo superieur was, waarom werden de drie races die het Mercedes team niet won dan niet gewonnen door een ander team met die superieure motor? Er zitten wat verzuurde mensen op de FP die niet in willen zien dat de teams hun shit gewoon niet op orde hadden en (het team) Mercedes wel. RBR had wat maandjes nodig maar kon redelijk opklimmen en Williams moest het overduidelijk van bepaalde circuits hebben (en maakte helaas ook veel strategische fouten), de rest was gewoon niet goed genoeg. Het team Mercedes had niet alleen de beste motor, maar had ook gewoon een dijk van een auto ontworpen en heeft terecht de titel gekregen.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die races zijn gewonnen omdat Mercedes met problemen te kampen had in die races. Niet omdat Red Bull in de basis zoveel beter was.
Het enige probleem van Mercedes was dit jaar de betrouwbaarheid
Dat was duidelijk, Mercedes was de beste combinatie van motor en chassis maar de teams met een andere motor konden het gebrek aan vermogen nooit compenseren met hun chassis.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:29 schreef twiFight het volgende:
F1 is meer dan een motor alleen. (Team) Mercedes had zijn shit voor elkaar, de rest niet. Deal with it.
Niet ten opzichte van het Mercedes team dat ook een goed chassis had. Wel ten opzichte van de andere teams met een Mercedes motor.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was duidelijk, Mercedes was de beste combinatie van motor en chassis maar de teams met een andere motor konden het gebrek aan vermogen nooit compenseren met hun chassis.
Iets waar Ferrari inmiddels al jaren een abonnement of heeft.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:17 schreef Sinister-D- het volgende:
En ja Ferrari heeft ook alles in huis, maar die hebben gewoon de plank misgeslagen wat betreft innovatie.
Vooral Aldo Costa, die de Mercedes van dit jaar getekend heeft..quote:Op maandag 5 januari 2015 14:39 schreef twiFight het volgende:
En natuurlijk elke twee weken een sleutelfiguur de laan uit sturen.
Maar ook de Ferrari van 2011 en die was bagger. Ze hebben nu iemand van Mercedes weer teruggestolen dus wie weet.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:56 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Vooral Aldo Costa, die de Mercedes van dit jaar getekend heeft..
Denk dat de auto an sich niet de beste was, de combi met de motor wel maar denk dat de Red Bull een stuk beter was.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:56 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Vooral Aldo Costa, die de Mercedes van dit jaar getekend heeft..
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nachtelijk verhuisavontuur Cora Schumacher
Terwijl Ralf Schumacher van huis was, heeft Cora als een dief in de nacht haar spullen uit de echtelijke villa gepakt.
De aanstaande ex-vrouw van de Formule 1-coureur, met wie hij in een vechtscheiding ligt, liet laat op de avond een verhuiswagen voorrijden. Dat verslaat de krant Bild vandaag, die ook foto's plaatste van het gebeuren.
Het is een nieuwe episode in de breuk tussen de twee, die dertien jaar waren getrouwd. Na de aankondiging van hun scheiding in september kwam de vuile was buiten te hangen. Ralf zou tijdens hun huwelijk elf jaar zijn vreemdgegaan.
In de woning in het Duitse Bergheim, die Cora nu heeft verlaten, barstte de bom in november nogmaals. De Schumachers gingen elkaar te lijf en de politie moest eraan te pas komen. Zij woonde tot afgelopen weekeinde in het huis, dat nu weer in handen is van Ralf.
Het broertje van Michael Schumacher is niet bijster geïnteresseerd in het nachtelijke verhuisavontuur van de vrouw met wie hij jarenlang lief en leed deelde en zoon David, nu een tiener, kreeg. "Ze moet zelf maar weten wat ze doet. Dat is verder niet mijn zaak."
[ afbeelding ]
http://m.gpupdate.net/nl/(...)bull-zeepkistenrace/quote:Verstappen in Nederlandse editie Red Bull-zeepkistenrace.
Max Verstappen zal zijn hypermoderne Toro Rosso op 16 mei verruilen voor een technologisch iets minder hoogwaardig voertuig. De Limburger doet die dag namelijk mee aan de Nederlandse editie van de Red Bull-zeepkistenrace in Valkenburg.
De zeepkistenrace vindt plaats op de Cauberg, waar de deelnemers te maken krijgen met een dalingspercentage van maar liefst twaalf procent, een chicane en meerdere jumps. "Voor mij is dit een thuiswedstrijd", laat Verstappen weten. "Ik hoop er vele fans te mogen begroeten. Ik verheug mij er al enorm op."
Wil je het opnemen tegen Verstappen? Je kunt je vanaf donderdag 15 januari tot en met vrijdag 30 maart inschrijven voor het evenement.
quote:The FIA has revealed details of the new points system that will be used to qualify for mandatory Formula 1 superlicences.
As part of a clampdown on young and inexperienced drivers getting to F1 following Max Verstappen's signing by Toro Rosso, the FIA in December ratified a new system that will be used for 2016.
From next year, drivers will need to be at least 18 years old, have passed a test on sporting regulations, and completed at least two years in junior single-seater categories to qualify.
The details of the new licence points system have now been clarified - with drivers needing to have scored at least 40 points during the three-year period preceding the application.
Only five championships deliver those 40 points for title success - IndyCar, the World Endurance Championship (LMP1), the Formula 3 European Championship, GP2 and a future Formula 2 championship.
It means the winners of GP3 and Formula Renault 3.5 would need to have achieved success in previous seasons to be able to qualify for a superlicence.
Although there has been no official confirmation from the FIA about plans for an F2 championship, it has weighted the category with the most points - with third place in the standings worth as much as title success in F3, WEC and IndyCar.
Verstappen finished third in the F3 standings last year, which would have earned him just 20 points on the new licence system, and forced him to either race again in the category or move up to GP2.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/117281
Ik vind Ralf niet zo heel knap hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:53 schreef nils7 het volgende:
[..]![]()
Tjah als iemand knap is, is dat geen garantie tot een goede relatie
Nee. F2 wordt een directe concurrent voor de GP2. Stefano Domenicali gaat dat opzetten als opvolger van Gerhard Berger, die de huidige F4 en F3 heeft opgezet, maar niet de strijd met Ecclestone wilde aangaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:49 schreef Rossdale het volgende:
Als de huidige GP2 niet onder doet voor een Marussia of Caterham, dan vraag ik me af waar ik de F2 dan zou moeten plaatsen.
F1 is fabrieksteams en F2 is klantenteams oid?
De FIA geeft duidelijk de voorkeur aan de eigen kampioenschappen en onderwaardeert de concurrentie.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:15 schreef Peterselieman het volgende:
Vind het wel een beetje vreemd dat de World Series by Renault hetzelfde aangeslagen wordt als de GP3, terwijl je het qua auto en qua niveau toch echt kunt vergelijken met de GP2.
Wie niet in aanmerking komt staat hier: 10 coureurs in de laatste 10 jaar, waaronder Vergne en Ricciardo zouden niet in aanmerking komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:55 schreef nils7 het volgende:
Nu eens berekenen wie van de huidige F1 coureurs dan in de F1 thuis horen volgens die punten
Zouden ze die Formule 2 met de F1 mee laten rijden?
En het einde van de paydriver?![]()
Maar toen had hij natuurlijk al een superlicentiequote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:30 schreef sasquatsch het volgende:
Ook Schumacher's comeback zou niet plaatsgevonden hebben met deze regels kunnen omdat hij in de drie jaar ervoor geen F1 of lagere klasse heeft gereden.
Alleen is die maar 1 jaar geldig en moet elk jaar vernieuwd worden. En daarvoor gelden weer regels dat je binnen de 3 jaar ervoor zoveel resultaten behaald moet hebben of al in de F1 gereden hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maar toen had hij natuurlijk al een superlicentie
Het lijstje is dan ook veel te beperkend. En dat de FR 3.5 minder gewaardeerd wordt dan de GP2 snap ik nog wel (al had ik ze liever gelijk gezien), maar minder dan F3 niet. Maar de FIA wil dat de voorkeursroute via hun eigen kampioenschappen is en waardeert die hoger dan de andere concurrerende klassen. En dat de FR2.0 zo laag staat snap ik ook niet. Die is wel gelijkwaardig aan F3 imho.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:56 schreef Jigzoz het volgende:
Een paar van die regels vind ik wel oké, maar ik vind het vreemd dat DTM volledig buiten beschouwing gelaten wordt en dat FR3.5 minder punten waard is dan GP2.
En is er ooit een coureur doorgestroomd van de LMP1 naar de F1?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het lijstje is dan ook veel te beperkend. En dat de FR 3.5 minder gewaardeerd wordt dan de GP2 snap ik nog wel (al had ik ze liever gelijk gezien), maar minder dan F3 niet. Maar de FIA wil dat de voorkeursroute via hun eigen kampioenschappen is en waardeert die hoger dan de andere concurrerende klassen. En dat de FR2.0 zo laag staat snap ik ook niet. Die is wel gelijkwaardig aan F3 imho.
Schumacher reed Sportscarsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En is er ooit een coureur doorgestroomd van de LMP1 naar de F1?
En dan is Lotterer natuurlijk geen serieus antwoord.
O ja. Webber schiet me nu ook te binnen, maar die deed tussen sportscars en F1 nog een paar jaar F3000.quote:
Moet ik dan alles voorkauwen? Dat je een puntensysteem hebt om te promoveren. Dan mag ineens bijna niemand meer F1 rijden. Echt te overdreven dit.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]Wat vind jij een overdreven gedoe?
Da's behoorlijk overdreven.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet ik dan alles voorkauwen? Dat je een puntensysteem hebt om te promoveren. Dan mag ineens bijna niemand meer F1 rijden.
Heb jij een lijst van alle coureurs die nu nog zouden mogen debuteren volgens deze regelgeving?quote:
Ja, alle behalve die uit dat lijstje dat hierboven al gepost is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij een lijst van alle coureurs die nu nog zouden mogen debuteren volgens deze regelgeving?
DTM staat er niet bij omdat het closed cockpit is. LMP1 staat er wel bij omdat open cockpit nog steeds toegestaan is, alleen gebruikt niemand meer het. (Al hadden ze dan LMP2 ook wel kunnen toevoegen)quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:56 schreef Jigzoz het volgende:
Een paar van die regels vind ik wel oké, maar ik vind het vreemd dat DTM volledig buiten beschouwing gelaten wordt en dat FR3.5 minder punten waard is dan GP2.
Wendlinger reed met Schumacher destijdsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O ja. Webber schiet me nu ook te binnen, maar die deed tussen sportscars en F1 nog een paar jaar F3000.
Ik bedoel die nu, in 2015, hun debuut mogen maken op basis van deze regelgeving.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, alle behalve die uit dat lijstje dat hierboven al gepost is.
Eh... Moet ik nu van alle bestaande raceklasses gaan opnoemen wie er in aanmerking zou komen om F1 te rijden, of begrijp ik je verkeerd?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel die nu, in 2015, hun debuut mogen maken op basis van deze regelgeving.
Dat hoeft niet. Maar ik verwacht dat het er niet veel meer dan 10-15 zijn. Als ze de laatste 3 jaar alleen tellen, tenminste, dat maak ik op.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Eh... Moet ik nu van alle bestaande raceklasses gaan opnoemen wie er in aanmerking zou komen om F1 te rijden, of begrijp ik je verkeerd?
Ik vind het dan eigenlijk zinniger om te kijken naar wie er de afgelopen jaren de F1 wel gehaald heeft, maar het met de nieuwe reglementen niet zou halen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Maar ik verwacht dat het er niet veel meer dan 10-15 zijn. Als ze de laatste 3 jaar alleen tellen, tenminste, dat maak ik op.
Nouja, het Kobayashi-argument komt hierzo bij mij altijd het eerst in me op. (al haalt die het dus wel?) Iemand die na 4 jaar GP2-kampioen is geworden hoeft niet beter te zijn dan iemand die 2x laag in de top 10 is geeindigd in de GP2.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik vind het dan eigenlijk zinniger om te kijken naar wie er de afgelopen jaren de F1 wel gehaald heeft, maar het met de nieuwe reglementen niet zou halen.
Bovendien: stippel eens een redelijke route uit door dat puntensysteem. Je moet wel heel raar doen wil je een F1-waardige coureur zijn en toch geen 40 punten in drie jaar bij elkaar kunnen sprokkelen.
Verlost bedoel je? Nou niet bepaald. Er zijn genoeg paydrivers die in de juniorklasses prima gepresteerd hebben. Malledonna heeft bijvoorbeeld in 2010 de GP2 Series gewonnen, maar rijdt in de F1 alleen maar rond vanwege zijn geld.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:23 schreef Nattekat het volgende:
Enerzijds een prima systeem, anderzijds toch weer een beetje te veel van het goede. Als de FIA uitzonderingen zou toestaan in sommige gevallen zou het helemaal prima zijn.
Eindelijk vermist van paydrivers...
Verlost jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Verlost bedoel je? Nou niet bepaald. Er zijn genoeg paydrivers die in de juniorklasses prima gepresteerd hebben. Malledonna heeft bijvoorbeeld in 2010 de GP2 Series gewonnen, maar rijdt in de F1 alleen maar rond vanwege zijn geld.
Maar een aantal teams hebben het wel hard nodigquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verlost ja
Helemaal uitbannen zal natuurlijk nooit gebeuren, maar Maldenado kan tenminste nog rijden. Coureurs als Ericsson zouden geen schijn van kans hebben.
Genoeg prima coureurs die iets minder meenemen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar een aantal teams hebben het wel hard nodig
Het zijn er 28, als je ex-F1 coureurs als Lotterer, Buemi, Davidson, McNish en Nakajima meetelt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Maar ik verwacht dat het er niet veel meer dan 10-15 zijn. Als ze de laatste 3 jaar alleen tellen, tenminste, dat maak ik op.
In totaal hebben 204 coureurs punten gescoord in de afgelopen 3 jaar.quote:Andre Lotterer 132
Marcel Fassler 100
Benoit Treluyer 100
Tom Kristensen 80
Will Power 80
Scott Dixon 80
Raffaele Marciello 74
Loic Duval 70
Allan McNish 70
Helio Castroneves 70
Stoffel Vandoorne 65
Anthony Davidson 60
Sebastien Buemi 60
Jolyon Palmer 56
Fabio Leimer 56
Sam Bird 55
Felix Rosenqvist 53
Felipe Nasr 52
Alex Lynn 52
Mitchell Evans 50
Davide Valsecchi 50
Kazuki Nakajima 50
Ryan Hunter-Reay 50
Esteban Ocon 41
James Calado 40
Luiz Razia 40
Daniel Juncadella 40
Antonio Felix da Costa 40
Ik had het over debutanten. Daarnaast is de kans dat mensen uit andere grote klassen zo overstappen klein.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het zijn er 28, als je ex-F1 coureurs als Lotterer, Buemi, Davidson, McNish en Nakajima meetelt.
[..]
Je vergeet er heel wat. Om te beginnen alle coureurs die in de afgelopen drie jaar kampioen in de LMP1 zijn geworden.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raffaele Marciello 74
Stoffel Vandoorne 65
Jolyon Palmer 56
Fabio Leimer 56
Sam Bird 55
Felix Rosenqvist 53
Felipe Nasr 52
Alex Lynn 52
Mitchell Evans 50
Davide Valsecchi 50
Esteban Ocon 41
James Calado 40
Luiz Razia 40
Daniel Juncadella 40
Antonio Felix da Costa 40
Oke, 15 dan.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | -1 -2 -3 jaar voor debuut in F1 Nico Hulkenberg 50 + 40 + 20 = 110 Lewis Hamilton 50 + 40 + 8 = 98 Pastor Maldonado 50 + 8 + 10 = 68 Nico Rosberg 50 + 10 + 3 = 63 Romain Grosjean 20 + 40 + 0 = 60 Felipe Massa 40 + 10 + 0?= 50 Valteri Bottas 0 + 30 + 20 = 50 Fernando Alonso 20 + 30 + 0 = 50 Felipe Nasr 30 + 20 + 2 = 50 Daniil Kvyat 30 + 8 + 4 = 42 Sergio Perez 40 + 0 + 2 = 42 Sebastian Vettel 30 + 8 + 0 = 38 Carlos Sainz jr. 30 + 0 + 8 = 38 Daniel Ricciardo 20 + 10 + 8 = 38 Max Verstappen 20 + 0 + 0 = 20 Marcus Ericsson 8 + 4 + 2 = 14 Jenson Button 5 + 5*+ 0 = 10 Kimi Raikkonen 5 + 0 + 0 = 5 * Hierbij tel ik de Britse FF als gelijkwaardig aan de F4 omdat deze formule deze klasse dit jaar vervangt. ? = Niet duidelijk of (nationale) klasse meetelt |
Dat is toch een heel ander lijstje dan wat hier eerder voorbij kwam.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:16 schreef sasquatsch het volgende:
Ik heb even een overzicht gemaakt van de huidige (2015) coureurs en de punten die ze zouden hebben bij hun debuut in de F1.
[ code verwijderd ]
Hiervan zouden er dus slechts 12 meer dan 40 punten hebben gehad bij hun debuut in de F1.
Ik heb hier nog geen lijstje gezien van alle coureurs die in 2015 rijden, alleen van coureurs die de laatste 5 jaar volgens deze puntenberekening niet in aanmerking kwamen voor een F1 debuut.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is toch een heel ander lijstje dan wat hier eerder voorbij kwam.
Laat maar. Ik las Rosberg waar Hulkenberg stond.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb hier nog geen lijstje gezien van alle coureurs die in 2015 rijden, alleen van coureurs die de laatste 5 jaar volgens deze puntenberekening niet in aanmerking kwamen voor een F1 debuut.
Dan krijgen we misschien wel weer zulke taferelenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:33 schreef Fer het volgende:
Een lagere klasse samennmetbd f1 kan wel leuk zijn. Ik vind het altijd wel spectaculair hoe die lmp1's door de gt's heen ploegen zonder een seconde te wachten.
Lijkt me met een open wiel klasse wat lastiger.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:33 schreef Fer het volgende:
Een lagere klasse samennmetbd f1 kan wel leuk zijn. Ik vind het altijd wel spectaculair hoe die lmp1's door de gt's heen ploegen zonder een seconde te wachten.
Jij weet helemaal niet of Verstappen een te snelle instapper is. Ik ook niet. Niemand weet dat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Natuurlijk is het vooral de bestrijding van het hebben van coureurs als Ide of te snelle instappers als Verstappen. Ik snap het wel, maar weiger zo iemand dan gewoon een superlicentie..
En dat terwijl de doorstroom van uit de WSR naar de F1 de laatste jaren duidelijk beter is dan vanuit de GP2/GP3 series.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:09 schreef sasquatsch het volgende:
De FIA geeft duidelijk de voorkeur aan de eigen kampioenschappen en onderwaardeert de concurrentie.
Kijkend naar de laatste 5 jaar is de verhouding GP2/3 versus FR 3.5 is elk jaar nog in het voordeel van de GP2 geweest (of op zijn minst gelijk, zoals in 2014 en 2015). Dus die bewering klopt niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:56 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
En dat terwijl de doorstroom van uit de WSR naar de F1 de laatste jaren duidelijk beter is dan vanuit de GP2/GP3 series.
Weer een vuil spelletje van de FIA om hun eigen klassen te promoten en jonge talenten te verleiden bij hun te gaan racen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
Hij stapte 'te snel' in want hij heeft geen 2 jaar in andere klassen gereden.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet of Verstappen een te snelle instapper is. Ik ook niet. Niemand weet dat.
De tijd zal het leren. Ik denk dat ie gaat stunten.
En waarom zou dat te snel zijn? Dat staat nergens. Ja nu staat het ergens dat ze 3 jaar moeten hebben ja, maar maakt dat het meteen te snel als je die 3 jaar niet hebt?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij stapte 'te snel' in want hij heeft geen 2 jaar in andere klassen gereden.
Ik zeg slechts hoe de FIA denkt, dit is niet mijn mening.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
En waarom zou dat te snel zijn? Dat staat nergens. Ja nu staat het ergens dat ze 3 jaar moeten hebben ja, maar maakt dat het meteen te snel als je die 3 jaar niet hebt?
Snel allicht, maar te snel? Dat weten we nog niet en gaan we meemaken
Ow okay, ik dacht dat je weer eens je eigen mening aan het verkondigen wasquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg slechts hoe de FIA denkt, dit is niet mijn mening.
Ik denk zelf dat Verstappen best zou kunnen presteren. Zou ook kunnen van niet, maar ik verwacht dat ie het wel minimaal naar behoren doet.quote:
Dat kan, ja. Maar dan bewijs je dat je best wel kan rijden.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:15 schreef Bluurgh het volgende:
Je kan toch nog steeds in 1 jaar de F1 bereiken? op je 18e je inkopen in een topteam in de GP2 en winnen -> 50 punten -> F1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |