Die vind ik toch al minder dan hun debuut, She Hangs Brightly. Ondanks dat Fade into You er wel op staat.quote:
Pop is natuurlijk ontzettend breedquote:Luister nu Fever van Kylie Minogue, wat een fenomenale pop-plaat zeg, misschien wel de beste ooit.
Heb jij nog fijne pop-aanraders voor me Ranja? Liefste met vrouwelijke vocalisten, lekker catchy. Vanmiddag ook al Girls Aloud geluisterd wat me goed beviel.
Ik vond de single wel leuk maar wat ik verder van het album hoorde viel me niet mee.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:46 schreef richolio het volgende:
Ik vind die echt een fantastische plaat. Dat laatste album van haar is sowiewo wel een van de betere pop platen.
Wat een verschrikkelijk kutnummer.quote:
Ik was altijd fan van Natasha Bedingfield en Sugababes inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Die vind ik toch al minder dan hun debuut, She Hangs Brightly. Ondanks dat Fade into You er wel op staat.
[..]
Pop is natuurlijk ontzettend breedMaar met Kylie en Girls Aloud beperk je de hoek waarin je zoekt wel behoorlijk, ligt wel in elkaars verlengde. Niet echt een hoek waarin ik veel zit
Ik kom dan ook niet veel verder dan wat bekende namen. Maar ik denk dat je dan met Sugababes ook wel goed zit, en iets volwassener Sophie Ellis-Bextor (1e en 3e album vooral). En van nu Ariana Grande.
Ik wil me niet alleen maar beperken tot Dance Pop.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Die vind ik toch al minder dan hun debuut, She Hangs Brightly. Ondanks dat Fade into You er wel op staat.
[..]
Pop is natuurlijk ontzettend breedMaar met Kylie en Girls Aloud beperk je de hoek waarin je zoekt wel behoorlijk, ligt wel in elkaars verlengde. Niet echt een hoek waarin ik veel zit
Ik kom dan ook niet veel verder dan wat bekende namen. Maar ik denk dat je dan met Sugababes ook wel goed zit, en iets volwassener Sophie Ellis-Bextor (1e en 3e album vooral). En van nu Ariana Grande.
Shake it Off is een zeer fijn lied, Blank Space ook, maar de rest van het album is wel behoorlijke filler helaas.quote:
ja maar dat is gewoon singer-songwriter, andere categoriequote:Op zondag 4 januari 2015 12:37 schreef Norrage het volgende:
Ik had ook altijd een enorm zwak voor Jewel.
Ja, daar vreesde ik al voor. Maar wat is dan pop? Muziek die populair is maar die wij haten?quote:Op zondag 4 januari 2015 12:39 schreef ranja het volgende:
[..]
ja maar dat is gewoon singer-songwriter, andere categorie
Tja, wat is pop. Je zou ook kunnen zeggen dat alles pop is wat niet klassiek of jazz isquote:Op zondag 4 januari 2015 12:41 schreef Norrage het volgende:
Ja, daar vreesde ik al voor. Maar wat is dan pop? Muziek die populair is maar die wij haten?
dit was mijn favoriet.... na dit nummer mocht ze naar huisquote:Op zondag 4 januari 2015 12:53 schreef Norrage het volgende:
Over pop gesproken. Ik vind The Voice echt een zaadprogramma, maar nu met kerst keek ik er een keertje met mijn moeder naar. Dit is wel erg goed hoor
Glee kijk ik ook niet. Gelukkig hebben we ranja om overal van op de hoogte te zijnquote:Op zondag 4 januari 2015 12:56 schreef ranja het volgende:
[..]
dit was mijn favoriet.... na dit nummer mocht ze naar huis
O'G3ne vond ik soms wel ok maar soms doet het me wat teveel aan Glee denken
Maar als je O'g3ne goed vind heb je misschien toch wat gemist aan gleequote:Op zondag 4 januari 2015 12:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Glee kijk ik ook niet. Gelukkig hebben we ranja om overal van op de hoogte te zijn
Inb4 Ranja. Al zag ik stiekem al dat ie gepost had.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:53 schreef Norrage het volgende:
Over pop gesproken. Ik vind The Voice echt een zaadprogramma, maar nu met kerst keek ik er een keertje met mijn moeder naar. Dit is wel erg goed hoor
Huhu dit nummer stond van de week iemand voor het station te schreeuwen, was een 50 jarige vent.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:03 schreef Norrage het volgende:
En dan zijn ze goed, en dan maken die paupers van The Voice (borsato..) zo'n nummer voor ze:![]()
![]()
![]()
Meh. Ik vind dat Emotion gewoon wel écht heel goed gedaan. Verder valt het allemaal wel mee. Wel heel knap, en kennelijk waren ze ook al goed met het junior songfestivalquote:Op zondag 4 januari 2015 12:59 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar als je O'g3ne goed vind heb je misschien toch wat gemist aan glee
Ohja Sietske heb ik ook gezien!!! Die vond ik ook fantastisch. Die deed ook dat nummer van Stromae toch? Echt heel knap. Ik was positief verrast door de Voice, laat ik dat maar zeggenquote:Op zondag 4 januari 2015 13:03 schreef ranja het volgende:
Maar toch heb ik via The Voice best leuke dingen ontdekt. Tessa Belinfante heeft net een EP (in eigen beheer dus 100% indie) uitgebracht. Erg goed vind ik.
Paar jaar geleden deed ze mee in The Voice (zelfde seizoen als Sandra van Nieuwland)
Toch zijn ze nooit echt doorgebroken daarna, vraag me af hoe dat kanquote:Op zondag 4 januari 2015 13:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Meh. Ik vind dat Emotion gewoon wel écht heel goed gedaan. Verder valt het allemaal wel mee. Wel heel knap, en kennelijk waren ze ook al goed met het junior songfestival
Ja, klopt, dat deed zij ookquote:Op zondag 4 januari 2015 13:08 schreef Norrage het volgende:
Ohja Sietske heb ik ook gezien!!! Die vond ik ook fantastisch. Die deed ook dat nummer van Stromae toch? Echt heel knap. Ik was positief verrast door de Voice, laat ik dat maar zeggen
quote:Op zondag 4 januari 2015 13:08 schreef ranja het volgende:
[..]
Toch zijn ze nooit echt doorgebroken daarna, vraag me af hoe dat kan
Mind is blown... Echt een van de sickste mindfucks op muziekgebied voor mijquote:Op zondag 4 januari 2015 13:08 schreef ranja het volgende:
[..]
Toch zijn ze nooit echt doorgebroken daarna, vraag me af hoe dat kan
Ik wist het meteen omdat mijn zusje fan van ze was destijds, die gooide me elk jaar dood met hun nummersquote:Op zondag 4 januari 2015 13:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mind is blown... Echt een van de sickste mindfucks op muziekgebied voor mijNet of Zanger Bob ineens Sufjan wordt of zo
Toen was Kylie nog leuk jaquote:
Ik kan die dansjes van vroeger niet uit mijn hoofd krijgenquote:Op zondag 4 januari 2015 13:13 schreef Norrage het volgende:
Ik wist dat ze al een carriere'tje hadden, maar niet dat ze al zoveel nummers hadden
Ik vind ze in ieder geval bijzonder aanstekelijk
Kylie is ook fantastischquote:Op zondag 4 januari 2015 13:14 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik wist het meteen omdat mijn zusje fan van ze was destijds, die gooide me elk jaar dood met hun nummers
Deze nummers man wat een hits
Zal ik eens doen.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Toen was Kylie nog leuk ja
Probeer anders ook het album Neon Nights van haar zusje (Dannii) eens
Ja misschien wel de beste pop-plaat die ik ooit gehoord heb, misschien wel beter dan Thriller.quote:
Het beste vond ik ze bij het nummer van Wilson Phillips, niet heel toevallig ook 3 dames.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:13 schreef Norrage het volgende:
Ik wist dat ze al een carriere'tje hadden, maar niet dat ze al zoveel nummers hadden
Ik vind ze in ieder geval bijzonder aanstekelijkEn kan er dan niet over uit dat ze nu natuurlijk volledig verneukt zijn door The Voice. Het alle kutste nummer is dat Magic. Zelfs hun songfestival nummer zou ik liever opzetten dan dat
![]()
Love at first sight was haar comeback-hit toch destijds?quote:Op zondag 4 januari 2015 13:14 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik wist het meteen omdat mijn zusje fan van ze was destijds, die gooide me elk jaar dood met hun nummers
Geen idee ik was toen 6/7 jaar.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Love at first sight was haar comeback-hit toch destijds?
Als je naar de top 40 kijkt is Spinning Around een comeback single te noemen al was dat maar een klein hitje en anders Kids samen met Robbie Williams haar 1e top 10 sinds tijden.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:20 schreef Norrage het volgende:
Ik kan me in ieder geval die oplichtende gebouwen herinnerenquote:Op zondag 4 januari 2015 13:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Als je naar de top 40 kijkt is Spinning Around een comeback single te noemen al was dat maar een klein hitje en anders Kids samen met Robbie Williams haar 1e top 10 sinds tijden.
Dat was in die tijd wel genot, die plaat van Kylie.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:14 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
quote:
Ik ken eigenlijk nog maar 1 ander nummer van haarquote:
Dat was Can't Get You Out of my Headquote:Op zondag 4 januari 2015 13:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ohja! Volgens mij werden die oplichtende gebouwen ook haar signaturequote:Op zondag 4 januari 2015 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was Can't Get You Out of my Head
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |