Ja maar die hebben we afgewimpeld... Denk dat ze naar bed werden geroepenquote:Op zondag 4 januari 2015 02:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw, er waren wat figuren verdwaald in vorige topic volgens mij?
Is die nog wakker dan ? Dan ben ik weg PP ... Latersquote:Op zondag 4 januari 2015 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
En omdat mijn muts er zo lekker nat van wordt.
Sorry voor de details.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Is die nog wakker dan ? Dan ben ik weg PP ... Laters
Uit de "Geen reet te doen SC"quote:Op zondag 4 januari 2015 02:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw, er waren wat figuren verdwaald in vorige topic volgens mij?
quote:Op zondag 4 januari 2015 01:59 schreef Tyron het volgende:
zullen we ergens gaan trollen/rellen
jr-style kies een topic uit
quote:Op zondag 4 januari 2015 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
40+ / [40+ SC #523] MasterMind FoK! name from ????
Stel voetbaldownies. De nazaten van MM, alleen dan op het internet.quote:
Wat een sukkels. En dat noemen ze rellen.quote:Op zondag 4 januari 2015 06:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uit de "Geen reet te doen SC"
[..]
[..]
[..]
Stel voetbaldownies. De nazaten van MM, alleen dan op het internet.
Ach ja. Schattig wel.quote:Op zondag 4 januari 2015 07:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat een sukkels. En dat noemen ze rellen.
quote:Op zondag 4 januari 2015 07:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach ja. Schattig wel.
Komen ze in een gesprek tussen PP en chufi terecht. Tsja....daar valt weinig lol uit te halen. Die murmelen toch wel door. Of er nu anderen zijn of niet.
Dit soort figuren mogen niet eens in mijn schaduw staan...quote:Op zondag 4 januari 2015 06:45 schreef Kingstown het volgende:
Zolang jij nog maar sneller schiet dan je schaduw is er niets aan de hand.quote:Op zondag 4 januari 2015 09:27 schreef MadMaster het volgende:
Dit soort figuren mogen niet eens in mijn schaduw staan...
Potentiële handel voor je Piet!quote:Op zondag 4 januari 2015 04:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze mag niet ontbreken in een hooligan topic.
voor mijn autistische Aap is dat een ideale aftel kalender naar het nieuwe jaarquote:Op zondag 4 januari 2015 10:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben trouwens mijn December Kalender Kraskaart Kerstcadeau aan het uitpakken. Man, man, man ....wat een werk al dat hokjes openmaken en krassen.
quote:Op zondag 4 januari 2015 06:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uit de "Geen reet te doen SC"
[..]
[..]
[..]
hjulleie moete je geroet bekkende ciht houden jluylie zijn zelfr sukkelsw en veotlbgaodowniesquote:Op zondag 4 januari 2015 07:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat een sukkels. En dat noemen ze rellen.
Heeft ie nog niet alle hokjes open dan?quote:Op zondag 4 januari 2015 12:07 schreef sacha het volgende:
[..]
voor mijn autistische Aap is dat een ideale aftel kalender naar het nieuwe jaar
is het nog decemberquote:Op zondag 4 januari 2015 13:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie nog niet alle hokjes open dan?
yeah! kom net uit de tuin, er bloeien nog steeds bloemetjesquote:Op zondag 4 januari 2015 13:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee de zon schijnt en Piet is weer terug![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 71% gewijzigd door Treehut362 op 04-01-2015 15:35:19 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Uiteraardquote:Op zondag 4 januari 2015 15:15 schreef MadMaster het volgende:
Eindelijk het whisky gerelateerde artikel geschreven voor een whiskyblad dat ik eigenlijk eind vorig jaar al had moeten inleveren.
Toen de eindejaars-editie van het blad onlangs op de mat viel stond mijn bijdrage er dus niet in...
Is het online ergens te lezen?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:15 schreef MadMaster het volgende:
Eindelijk het whisky gerelateerde artikel geschreven voor een whiskyblad dat ik eigenlijk eind vorig jaar al had moeten inleveren.
Toen de eindejaars-editie van het blad onlangs op de mat viel stond mijn bijdrage er dus niet in...
Nee, nog niet.quote:
Ja dat was wel grappig.quote:Op zondag 4 januari 2015 07:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach ja. Schattig wel.
Komen ze in een gesprek tussen PP en chufi terecht. Tsja....daar valt weinig lol uit te halen. Die murmelen toch wel door. Of er nu anderen zijn of niet.
Ja en met het nieuwe topic waren ze alweer weg .....quote:
Ik ben er blij omquote:Op zondag 4 januari 2015 19:40 schreef FANN het volgende:
Ik zou nu ook een toepje neer kunnen plempen maar dat doe ik niet
Ik heb vorige week veel Top 200 geluisterd en daarin hoorde ik weer van nummers waarvan ik dacht dat het origineel van een andere was. Je verwacht het niet hč.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:41 schreef FANN het volgende:
Ik dacht dat dit plaatje van Spooky and Sue was maar dat is dus gejat...
Nee, soms kom ik iets tegen op YT en dat typ ik de titel van het liedje in zoals nuquote:Op zondag 4 januari 2015 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vorige week veel Top 200 geluisterd en daarin hoorde ik weer van nummers waarvan ik dacht dat het origineel van een andere was. Je verwacht het niet hč.
Gewoon niet doen... Maak je slapende honden mee wakker ....quote:Op zondag 4 januari 2015 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, soms kom ik iets tegen op YT en dat typ ik de titel van het liedje in zoals nu
en dan komt er iemand héél anders tevoorschijn, wel grappig
Hoe moet Fann dan haar YTs luisteren?quote:Op zondag 4 januari 2015 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon niet doen... Maak je slapende honden mee wakker ....
zouden er mensen bijzitten die de rechten niet hebben betaald?quote:Op zondag 4 januari 2015 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Woefquote:Op zondag 4 januari 2015 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
ja precies! soms weet ik effe de naam van de band niet ofzo en wél de titelquote:Op zondag 4 januari 2015 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe moet Fann dan haar YTs luisteren?
Handig topic MUZ / Help, ik zoek... #357quote:Op zondag 4 januari 2015 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ja precies! soms weet ik effe de naam van de band niet ofzo en wél de titel
thanksquote:Op zondag 4 januari 2015 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Handig topic MUZ / Help, ik zoek... #357
zo jammer dat die er niet meer is...quote:Op zondag 4 januari 2015 19:57 schreef Deisyy het volgende:
Dat doe ik dit mooie nummer van Michael Jackson even.
Wacko was de eerste artiest van wie ik een concert in de Arena heb gezien.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:57 schreef Deisyy het volgende:
Dat doe ik dit mooie nummer van Michael Jackson even.
Vind ik ook hoor Fann, dit vind ik zo'n mooi nummer.quote:
Maf was hij wel, hij werd niet voor niets Wacko Jacko genoemd, maar ik vond hem wel een goede artiest.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacko was de eerste artiest van wie ik een concert in de Arena heb gezien.
Het heeft mijn liefde voor die galmbak niet bevorderd. Die voor Wacko trouwens ook niet.
Wat een mafkees met z'n namaak gejank op het podium...
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacko was de eerste artiest van wie ik een concert in de Arena heb gezien.
Het heeft mijn liefde voor die galmbak niet bevorderd. Die voor Wacko trouwens ook niet.
Wat een mafkees met z'n namaak gejank op het podium...
Hij was toch gewoon uniekquote:Op zondag 4 januari 2015 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maf was hij wel, hij werd niet voor niets Wacko Jacko genoemd, maar ik vond hem wel een goede artiest.
Veel van zijn muziek kan ik wel waarderen en ik wilde hem per se een keer live zien.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maf was hij wel, hij werd niet voor niets Wacko Jacko genoemd, maar ik vond hem wel een goede artiest.
arme jongen, die broers zijn nu druk met de centjes opmakenquote:Op zondag 4 januari 2015 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel van zijn muziek kan ik wel waarderen en ik wilde hem per se een keer live zien.
Begint 'ie daar op het podium een hele act richting z'n broers, 'I love them so much' en dat soort gekweel. Tranen met tuiten, ontroostbaar.
Prima dat je van de broederliefde bent, maar daar kom ik niet voor.
Zingen kreng en niet vals, zoals je vaak deed, dan ben je de goeiste!
Hoe kom je daar bij?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
arme jongen, die broers zijn nu druk met de centjes opmaken
Michael was een beetje de weg kwijt, ook op dat podium natuurlijk, maar dat doet voor mij niets af aan zijn kwaliteiten.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel van zijn muziek kan ik wel waarderen en ik wilde hem per se een keer live zien.
Begint 'ie daar op het podium een hele act richting z'n broers, 'I love them so much' en dat soort gekweel. Tranen met tuiten, ontroostbaar.
Prima dat je van de broederliefde bent, maar daar kom ik niet voor.
Zingen kreng en niet vals, zoals je vaak deed, dan ben je de goeiste!
Ik heb geen medelijden met wie dan ook van de Jackson familie, Michael inclusief.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
arme jongen, die broers zijn nu druk met de centjes opmaken
Betrouwbare bron dusquote:Op zondag 4 januari 2015 20:10 schreef FANN het volgende:
[..]
dat zei de broer van mijn tante, haar nichtje en daar de overbuurvrouw van
Ik lig er verder ook niet wakker van, maar Michael vond ik altijd wel een beetje tragisch omquote:Op zondag 4 januari 2015 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden met wie dan ook van de Jackson familie, Michael inclusief.
Ze zoeken het maar uit, bijv. door de rechten op de Beatles songs weer te verkopen...
Ik verwacht een serie nonsens artikelen met plaatjes,quote:Op zondag 4 januari 2015 20:10 schreef FANN het volgende:
[..]
dat zei de broer van mijn tante, haar nichtje en daar de overbuurvrouw van
dan moet je naar SHOWquote:Op zondag 4 januari 2015 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik verwacht een serie nonsens artikelen met plaatjes,
Die is wat slimmerquote:
Ook niet meer.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ja die krijgt er geld voor, dat is ook weer waar
Hihi..quote:Op zondag 4 januari 2015 20:19 schreef FANN het volgende:
ik ga strakkies weer effe mijn bananentoetje maken, moet ik er wel aan denken om niet
per ongeluk de magnetron aan te zetten i.p.v. de oven zoals gisteren, want er ligt aluminium
folie onder om de honing op te vangen en dat gaat niet samen met de magnetron![]()
ik schrok me kapot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:10 schreef Treehut362 het volgende:
wat een deprimerend liedje ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Feli!quote:Op zondag 4 januari 2015 21:20 schreef MadMaster het volgende:
Yes, 2 flessen in de veiling gewonnen!
Deze is leuk:quote:
Moet zeggen dat bijna twee weken vrij zijn best wel snel went.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:48 schreef sacha het volgende:
zo, kerstvakantie voorbij, morgen weer in het gareel
Net nog even een ticket naar Spanje gescoord, voor het afstuderen van mn dochterquote:Op zondag 4 januari 2015 21:48 schreef sacha het volgende:
zo, kerstvakantie voorbij, morgen weer in het gareel
quote:Op zondag 4 januari 2015 22:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
40+ is een goed voorbeeld van een overbodig forum, maar ik denk dat er veel radicaler gesaneerd kan worden.
Ik denk dat het aantal fora teruggebracht kan worden tot minstens de helft, misschien zelfs wel minder dan dat. Voor inspiratie is het denk ik een goed idee om te kijken naar de forumindeling van de beginjaren. Toen zat alles er al in dat echt noodzakelijk was en voldoet volgens mij nog steeds prima.
Als het aantal posts terugloopt en het wordt uitgesmeerd over een groot aantal fora, dan voelt het overal aan alsof er niemand is. Als het aantal fora wordt teruggebracht, wordt het overal relatief drukker. Hopelijk trekt dat gevoel van toenemende activiteit ook nieuwe mensen aan.
we worden straks verschoppelingen want wij zijn oudquote:Op zondag 4 januari 2015 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Noem dan een ander of een fictief forum.....
hoiquote:
thanks voor de reminder, ik moet even bellen wanneer ik een afspraak heb,quote:
Melk en tepel...quote:Op zondag 4 januari 2015 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Noem dan een ander of een fictief forum.....
quote:Op zondag 4 januari 2015 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
40+ is totaal overbodig. Dat bestaat alleen uit SC. Ik zei er wat van en werd de pispaal. Toen ik zei dat ik er regelmatig topics opende en daarna niet meer het sindsdien een dooie boel is, was ik helemaal de gebeten hond.
Kliekjes.
er waren vullingen uitgevallen en dat moet dus nietquote:Op zondag 4 januari 2015 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
thanks voor de reminder, ik moet even bellen wanneer ik een afspraak heb,
succes morgen TH
nee daar blijft je eten zo in hangen en je tong ook!quote:Op zondag 4 januari 2015 22:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
er waren vullingen uitgevallen en dat moet dus niet
Ja, die zag ik ook maar dat wilde ik hem niet aandoenquote:Op zondag 4 januari 2015 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Melk en tepel...
Dit was de oorzaak, de man die hier tot twee keer z'n excuus kwam maken...
[..]
Het is jammer dat je juist 1 van de weinige fora waar een enorme groei is als voorbeeld neemt.quote:
Doe het zelf!quote:Op zondag 4 januari 2015 22:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
er waren vullingen uitgevallen en dat moet dus niet
Het was een reactie op iemand die dit forum noemde.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is jammer dat je juist 1 van de weinige fora waar een enorme groei is als voorbeeld neemt.
Zowel qua postaantallen als qua actieve topics. Of is er een andere criterium waarop je hebt geselecteerd?
Zo...quote:Op zondag 4 januari 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, die zag ik ook maar dat wilde ik hem niet aandoen
Dat zag ik, maar waarom is voor jou 40+ dan een perfect voorbeeld van een forum wat overbodig is?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:52 schreef Tijn het volgende:
Het was een reactie op iemand die dit forum noemde.
waarom niet?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, die zag ik ook maar dat wilde ik hem niet aandoen
Het extreem lage aantal posts (1500) rechtvaardigt geen apart forum. Ik zou niet weten waarom de paar SCs die hier lopen niet in GC zouden kunnen staan.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zag ik, maar waarom is voor jou 40+ dan een perfect voorbeeld van een forum wat overbodig is?
Ga je nu tong serieus nemen?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het was een reactie op iemand die dit forum noemde.
nee... dat niet, maar Tong heeft het al vaak voor zijn kiezen gekregen en ik denk dat hij een beejequote:
Kijk even een paar SC topics hier terug, waarbij Tong in de aars van Kingstown kroop (wat een beeldspraak) na een soortgelijke discussie over 40+.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als hij een goed punt aandraagt, krijgt hij een serieuze reactie.
Ja, je bent een enorm groot watje!quote:Op zondag 4 januari 2015 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
nee... dat niet, maar Tong heeft het al vaak voor zijn kiezen gekregen en ik denk dat hij een beeje
teleurgesteld is, het was ook wel waar dat hij veel topics opende in 40+ maar veel reacties
waren er dan ook weer niet, zal wel daar mee te maken hebben, Tong is niet echt een figuur voor
een SC volgens mij.
i know...quote:Op zondag 4 januari 2015 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jq, je bent een enorm groot watje.
Zeg maar een wat...
Ik kan die YT weer weghalen, hoor...quote:Op zondag 4 januari 2015 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Een knappe vent is altijd welkom natuurlijk
quote:Op zondag 4 januari 2015 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Een knappe vent is altijd welkom natuurlijk
We kunnen natuurlijk ook allemaal een eigen nieuw topic verzinnen voor 40+ om er een beetjequote:
Voel je vooral aangesproken.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Melk en tepel...
Dit was de oorzaak, de man die hier tot twee keer z'n excuus kwam maken...
[..]
Ik neem aan dat die 1500 slaan op het aantal postings dit jaar tot nu toe?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:54 schreef Tijn het volgende:
Het extreem lage aantal posts (1500) rechtvaardigt geen apart forum. Ik zou niet weten waarom de paar SCs die hier lopen niet in GC zouden kunnen staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Die paar SC's" klinkt wat laatdunkend, maar vooruit, ik ga er voor het gemak maar vanuit dat je 40+ normaal gesproken niet echt volgt.![]()
En dan moet iedereen ook nog wel bij elkaars topic posten .....quote:Op zondag 4 januari 2015 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook allemaal een eigen nieuw topic verzinnen voor 40+ om er een beetje
leven in te blazen![]()
wel ieder een ander onderwerp natuurlijk, hebben we er zo tig topics bij, moet ik alleen even denken
waarover![]()
Zei een vriendinnetje ooit tegen me tijdens het neuken.quote:
ja ook dat, ik kijk meestal niet verder dan de SC, dus ik zal eens kijken welke topics er op dit momentquote:Op zondag 4 januari 2015 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan moet iedereen ook nog wel bij elkaars topic posten .....
Als jij het nou bij dit soort posts houdt, dan is het prima.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zei een vriendinnetje ooit tegen me tijdens het neuken.
Naast watje ook blondje...quote:Op zondag 4 januari 2015 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ook dat, ik kijk meestal niet verder dan de SC, dus ik zal eens kijken welke topics er op dit moment
zijn eigenlijk
Foto als kind, samenvattingen, muziek, producten, ouder worden, BN-ers van vroeger topics heb ik je idd niet in zien reageren.....om maar een paar willekeurige topics te noemen.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:03 schreef FANN het volgende:
ja ook dat, ik kijk meestal niet verder dan de SC, dus ik zal eens kijken welke topics er op dit moment
zijn eigenlijk
Mew, zoveel ben ik iet online geweest de laatste tijd, af en toe even en dat keek ik ook bij actievequote:
Nee, dat is het totale aantal topics in dit hele forum.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die 1500 slaan op het aantal postings dit jaar tot nu toe?
Ik heb geen uitgebreid onderzoek gedaan, nee. Het gaat me ook niet specifiek of alleen om dit forum, maar om het feit dat het aantal posts op de hele site terugloopt terwijl er ontzettend veel subfora zijn. Daardoor voelt het overal erg rustig aan. Mijn idee is om het aantal subfora drastisch terug te brengen, zodat het overal relatief drukker wordt. Ik hoop dat daarmee de algehele activiteit toeneemt en ook het aantal actieve users stijgt.quote:Zo niet please correct me, maar vergelijk het dan even met de cijfers van de andere subfora. (zie stats onder spoiler). Zelfs met de max. 30 fora die jij voorstelt zit 40+ ruimschoots aan de goede kant, dus nogmaals....waarom is 40+ volgens jou een perfect voorbeeld van een overbodig forum als postaantallen jouw criterium zijn? of riep je onnadenkend gewoon tong na, zonder eerst de facts te checken?
Ik volg dit forum inderdaad niet. Maar dan nog lijkt het mij geen goed idee om subfora te maken voor specifieke groepen users op basis van hun leeftijd. Ik zie liever een lijst van subfora op onderwerp, zoals het in de beginjaren van Fok! ook was. Zo'n beetje alle topics in dit forum zouden prima in GC kunnen wat mij betreft.quote:"Die paar SC's" klinkt wat laatdunkend, maar vooruit, ik ga er voor het gemak maar vanuit dat je 40+ normaal gesproken niet echt volgt.
ja, een paar wel, maar ik bedoel ook op DIT moment...quote:Op zondag 4 januari 2015 23:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Foto als kind, samenvattingen, muziek, producten, ouder worden, BN-ers van vroeger topics heb ik je idd niet in zien reageren.....om maar een paar willekeurige topics te noemen.
Relatief hogere aantal posts in minder subfora, doet dat er wat toe?quote:Op zondag 4 januari 2015 23:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb geen uitgebreid onderzoek gedaan, nee. Het gaat me ook niet specifiek of alleen om dit forum, maar om het feit dat het aantal posts op de hele site terugloopt terwijl er ontzettend veel subfora zijn. Daardoor voelt het overal erg rustig aan. Mijn idee is om het aantal subfora drastisch terug te brengen, zodat het overal relatief drukker wordt. Ik hoop dat daarmee de algehele activiteit toeneemt en ook het aantal actieve users stijgt.
Moet ik dan straks me tussen de Popie Jopie's met hun achterlijke taalgebruik en hun debiele topics gaan ophouden? Ik ben net bij een ander subforum vertrokken, omdat ik me daar niet meer mee kon vereenzelvigen.quote:Ik volg dit forum inderdaad niet. Maar dan nog lijkt het mij geen goed idee om subfora te maken voor specifieke groepen users op basis van hun leeftijd. Ik zie liever een lijst van subfora op onderwerp, zoals het in de beginjaren van Fok! ook was. Zo'n beetje alle topics in dit forum zouden prima in GC kunnen wat mij betreft.
Ik maakte van de week ook zo'n toetje bij Sas thuis, wel op oven maar toch een vonk. Vlak daarvoor had de magnetron nog aangestaan voor iets anders.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:19 schreef FANN het volgende:
ik ga strakkies weer effe mijn bananentoetje maken, moet ik er wel aan denken om niet
per ongeluk de magnetron aan te zetten i.p.v. de oven zoals gisteren, want er ligt aluminium
folie onder om de honing op te vangen en dat gaat niet samen met de magnetron![]()
ik schrok me kapot
Ah... dan werkt dat nog even door zeker, bij mij ging het écht vonken, ik schrok me echt kapot,quote:Op zondag 4 januari 2015 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik maakte van de week ook zo'n toetje bij Sas thuis, wel op oven maar toch een vonk. Vlak daarvoor had de magnetron nog aangestaan voor iets anders.
Je hebt de stats gezien die ik heb geleverd en waaruit blijkt dat de activiteit op 40+ hoog is en zelfs enorm aan het stijgen is het afgelopen jaar. Ik denk dat er amper een subforum is wat een dergelijke stijging kan voorleggen. (zie onder spoiler) Je wilt dus een subforum wegdoen waar de activiteit toeneemt in de veronderstelling dat het daardoor op andere subfora drukker wordt. Kan, maar ik waag het te betwijfelen. Ik zie mezelf iig niet opeens in GC gaan posten.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, dat is het totale aantal topics in dit hele forum.
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb geen uitgebreid onderzoek gedaan, nee. Het gaat me ook niet specifiek of alleen om dit forum, maar om het feit dat het aantal posts op de hele site terugloopt terwijl er ontzettend veel subfora zijn. Daardoor voelt het overal erg rustig aan. Mijn idee is om het aantal subfora drastisch terug te brengen, zodat het overal relatief drukker wordt. Ik hoop dat daarmee de algehele activiteit toeneemt en ook het aantal actieve users stijgt.
[..]
Ik volg dit forum inderdaad niet. Maar dan nog lijkt het mij geen goed idee om subfora te maken voor specifieke groepen users op basis van hun leeftijd. Ik zie liever een lijst van subfora op onderwerp, zoals het in de beginjaren van Fok! ook was. Zo'n beetje alle topics in dit forum zouden prima in GC kunnen wat mij betreft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat jij liever fora op onderwerpen ziet is prima, maar dat wil niet zeggen dat daardoor de activiteit toeneemt. SEX , CRE of SES hebben minder bestaansrecht als ik naar de cijfers kijk. (Om wat willekeurige voorbeelden te noemen) Overigens hebben we hier een paar unieke topics die op geen enkel ander subforum te vinden zijn en die daar ook niet zullen gaan komen. Ik heb geen behoefte om op te gaan in de massaliteit van GC.
Samenvoegen van MLN en 40+ is trouwens een paar jaar geleden al eens voorgesteld, maar toen verworpen, omdat 40+ en MSN als jeugdherinnering hebben nou niet echt hetzelfde is.
De eerste vraag wmb is of een subforum bestaansrecht heeft. Als ik kijk naar de cijfers en trends kan ik voor 40+ dat alleen maar met een ja beantwoorden. Jij mag het onwenselijk vinden, maar er zijn gebruikers die het prettig vinden om met "gelijkgestemden" te posten. Soms heeft dat met onderwerpen te maken, soms met de gebruikers en soms met de levensfase waarin je zit. Op OUD zul je wrs ook weinig singles vinden die daar posten Ik heb geen interesse met met 15-jarigen te posten. Geen enkele binding mee.
Was de banaan nog wel goed?quote:Op zondag 4 januari 2015 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... dan werkt dat nog even door zeker, bij mij ging het écht vonken, ik schrok me echt kapot,
gebeurt me trouwens wel vaker hoor dat vergissen in oven en magnetron
Er is niks relatiefs aan. Het aantal topics is een prima graadmeter voor de populariteit van een forum. 1500 is schandalig weinig voor een forum dat 3,5 jaar bestaat. Dat is minder dan 1 nieuw topic per dag en rechtvaardigt geen apart subforum.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Relatief aantal posts in fora, doet dat er wat toe?
Is dat niet een beetje struisvogeltje spelen?
Ik denk dat interactie tussen gebruikers juist iets goeds is. Ik denk dat het teruglopen van het aantal gebruikers en posts juist komt doordat iedereen in z'n eigen hoekje is teruggedrongen.quote:Moet ik dan straks me tussen de Popie Jopie's met hun achterlijke taalgebruik en hun debiele topics gaan ophouden? Ik ben net bij een ander subforum vertrokken, omdat ik me daar niet meer mee kon vereenzelvigen.
Daarbij denk ik dat als je je users wilt vasthouden op den duur ook voor steeds meer gebruikers de 40+ categorie in zicht komt en dan is dit een prima hoekje van Fok.
Jawel, het was maar héél eventjes, ik had in de oven gedaan, aangezet en draaide me om omquote:
Volgens die logica ben je dus ook voor het opheffen van UTO?quote:Op zondag 4 januari 2015 23:26 schreef Tijn het volgende:
Het hoge aantal posts ten opzichte van het aantal topics geeft ook aan dat het forum vooral leunt op slowchattopics, wat geen gezonde mix is voor een subforum.
Ik heb geen twitter en Facebook en ik wil dat ook helemaal nietquote:Op zondag 4 januari 2015 23:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik had mijn post ondertussen al iets aangepast naar 'hogere aantallen posts in minder subfora', wat dus een relatieve stijging zou veroorzaken in jouw optiek.
En wat KT ook al zegt, ik heb jaren lang rondgehangen met jongere personen dan ik en ik heb daar weinig trek meer in. Het klikt gewoon niet meer zo, de raakvlakken raken wat weg. Het is net het echte leven, waar MSN plaats maakte voor Hyves en vervolgens weggevaagd werd door Twitter, Facebook en andere sociale media. Ik denk dat je Fok moet koesteren zoals het is en het niet zelf ten gronde moet richten...
Jij mag op mij kotsen Tong als je daar behoefte aan hebt. Als jij daar je FOK-lol uithaalt prima.quote:
Voor een tijdelijk themaforum is het minder erg wat mij betreft, maar een "echt" subforum zou niet voornamelijk moeten draaien om slowchattopics.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgens die logica ben je dus ook voor het opheffen van UTO?
Ik ook, maar de cijfers liegen niet. Sinds 2011 loopt het hard terug hier.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Als Fok niet meer bestaat zou ik dat wel jammer vinden hoor...
Dat is wel dramatisch inderdaadquote:Op zondag 4 januari 2015 23:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ook, maar de cijfers liegen niet. Sinds 2011 loopt het hard terug hier.
[ afbeelding ]
Er moet iets gebeuren, want zo gaat het totaal niet goed.
Het SC forum.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:26 schreef Tijn het volgende:
Dat is jarenlang in ONZ ook aan de orde van de dag geweest.
Gelukkig maar weer... Eergisteren knalden er tegelijk 2 verschillende lampen in de badkamer uit .... 1 was een oude stijl en heb ik vervangen met een oude stijlquote:Op zondag 4 januari 2015 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Jawel, het was maar héél eventjes, ik had in de oven gedaan, aangezet en draaide me om om
het aanrecht op te ruimen, toen hoorde ik iets, geknetter ofzo en toen ik omkeek zag ik allemaal vonken dus meteen uitgezet, dus geen schade en gewoon de oven aangezet, dus toeje was
ook gewoon gelukt![]()
Ik heb geen open keuken, dus als ik was weggelopen dan weet ik niet wat er was gebeurt...
ik moet dus wel effe op gaan letten volgende keer
Ik snap je intentie en die deel ik, maar vindt het gewoon jammer dat 1 van de weinige subfora waar een explosie aan activiteit heeft plaatsgevonden als voorbeeld erbij wodt gesleept puur en alleen omdat Tong er uit persoonlijke redenen een pleurishekel aan heeft gekregen.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:37 schreef Tijn het volgende:
Maar goed, ik ga er verder niet over. Het is niet mijn beslissing, het was slechts een suggestie om het tij te keren. Want als we niks doen, ben ik bang dat Fok! Forum z'n deuren kan sluiten over een tijdje.
Je eigen bliksemfabriekje maken. Ik vond het raar dat het doorwerkte, Sas was ervan overtuigd dat ik de magnetron aan had gedaan terwijl ik daarna exact dezelfde handelingen deed en dat was toch echt de oven.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... dan werkt dat nog even door zeker, bij mij ging het écht vonken, ik schrok me echt kapot,
gebeurt me trouwens wel vaker hoor dat vergissen in oven en magnetron
Dat heb je met batterijtjes ook wel eensquote:Op zondag 4 januari 2015 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar weer... Eergisteren knalden er tegelijk 2 verschillende lampen in de badkamer uit .... 1 was een oude stijl en heb ik vervangen met een oude stijlDe andere was een spaarlamp, dacht ik schroef hem er uit om te checken of ik een vervangende lamp in huis had ... Helaas... Dus ik schroef hem er maar weer even in omdat het in de badkamer is en kortsluiting eerder voorkomt bij een open contact in vochtige ruimtes... Kap er weer op ... Druk ik een paar uur later weer op de lichtknop ... Doet ie het weer
Ja zoiets.. Ik wa toch met lampen vezig en had nog 1 in de gang te vervangen , maar die deed het ook nog gewoon....quote:Op zondag 4 januari 2015 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat heb je met batterijtjes ook wel eensdie lamp zat misschien niet meer helemaal goed,
gebeurt wel eens als de bovenburen hebben lopen stampen, dan trilt het een beetje los
zo'n lamp...
Ja best raar, zodra ik de magnetron uitdrukte en de oven aandeed waren er geen vonken meer,quote:Op zondag 4 januari 2015 23:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Je eigen bliksemfabriekje maken. Ik vond het raar dat het doorwerkte, Sas was ervan overtuigd dat ik de magnetron aan had gedaan terwijl ik daarna exact dezelfde handelingen deed en dat was toch echt de oven.
Ik snap dat je dat vindt als enthousiaste 40+ poster, maar gezien het feit dat er maar 30 users zijn die hier in de afgelopen 3,5 jaar meer dan 1000 posts hebben geplaatst, vraag ik me toch ernstig af of dit forum echt bestaansrecht heeft.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik snap je intentie en die deel ik, maar vindt het gewoon jammer dat 1 van de weinige subfora waar een explosie aan activiteit heeft plaatsgevonden als voorbeeld erbij wodt gesleept puur en alleen omdat Tong er uit persoonlijke redenen een pleurishekel aan heeft gekregen.
gebeurt vaker, eerst effe checken of die lamp nog goed ingedraaid zitquote:Op zondag 4 januari 2015 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets.. Ik wa toch met lampen vezig en had nog 1 in de gang te vervangen , maar die deed het ook nog gewoon....
Hoe oud ben jij Tijn?quote:Op zondag 4 januari 2015 23:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat vindt als enthousiaste 40+ poster, maar gezien het feit dat er maar 30 users zijn die hier in de afgelopen 3,5 jaar meer dan 1000 posts hebben geplaatst, vraag ik me toch ernstig af of dit forum echt bestaansrecht heeft.
Maar nogmaals: het gaat me niet om het sluiten van specifiek dit forum. Het gaat er mij om dat het totale aantal subfora drastisch moet worden teruggebracht om het gevoel van activiteit te doen toenemen. Ik hoop dat dat vervolgens leidt tot een opleving, maar of dat werkt weet ik ook niet. Maar ik denk dat niks doen in elk geval een slecht idee is.
Daar zitten broekies, kan ik me echt niet tussen vinden.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:51 schreef FANN het volgende:
We kunnen ook met zijn alle naar General Chat verhuizen, maar ik ga niet alleen, ik ken niemand
daaro
oh... nee daar heb ik ook geen zin in... ik wil ook helemaal niet verhuizenquote:Op zondag 4 januari 2015 23:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar zitten broekies, kan ik me echt niet tussen vinden.
Bijna 40 dus.quote:
ah... dat schiet al op jongenquote:
Ja die kwamen vannacht ook weer leuk doen hier .... Triestquote:Op zondag 4 januari 2015 23:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar zitten broekies, kan ik me echt niet tussen vinden.
Het is toch een openbaar forum?quote:Op zondag 4 januari 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die kwamen vannacht ook weer leuk doen hier .... Triest
De vraag is of diezelfde 30 users meer of minder op FOK! gaan posten als je het subforum opheft.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:47 schreef Tijn het volgende:
Ik snap dat je dat vindt als enthousiaste 40+ poster, maar gezien het feit dat er maar 30 users zijn die hier in de afgelopen 3,5 jaar meer dan 1000 posts hebben geplaatst, vraag ik me toch ernstig af of dit forum echt bestaansrecht heeft.
Ik snap je punt en dat deel ik ook wel (niets doen is de slechtste oplossing), alleen hebben we daar andere ideeën over. Ik denk niet dat drastische inkrimping van subfora automatisch leidt tot meer activiteit. De oorzaken van de terugloop liggen m.i. voornamelijk bij hele andere factoren. De wereld veranderd en de internetwereld ook. Fora zijn sowieso over hun hoogtepunt heen.quote:Maar nogmaals: het gaat me niet om het sluiten van specifiek dit forum. Het gaat er mij om dat het totale aantal subfora drastisch moet worden teruggebracht om het gevoel van activiteit te doen toenemen. Ik hoop dat dat vervolgens leidt tot een opleving, maar of dat werkt weet ik ook niet. Maar ik denk dat niks doen in elk geval een slecht idee is.
O ja schoenmaat zit ik ook op 40 + (41)quote:Op maandag 5 januari 2015 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
nee, 44 aan de voeten dat dan weer wel
Die kunnen best hierheenquote:Op maandag 5 januari 2015 00:00 schreef drakin het volgende:
Ik zie trouwens dat dat memory lane topic juist bij dit deel van Fok perfect zou passen, heb je meteen 2 samengevoegd.
Daar geef ik je ook helemaal gelijk in (op alle punten).quote:Op zondag 4 januari 2015 23:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De vraag is of diezelfde 30 users meer of minder op FOK! gaan posten als je het subforum opheft.
Daarnaast is de trend enorm stijgende (pic over 2014 heb ik je laten zien), wat logisch is omdat er steeds meer FOK!kers ouder worden plus nog wat andere redenen. Ik wil de trends op andere subfora weleens zien. Het zou me oprecht verbazen als er 3 andere subfora zijn die een dergelijke stijging over 2014 voor kunnen leggen.
Actieve subfora met een stijgende lijn sluiten lijkt mij erg onlogisch.
[..]
Ik snap je punt en dat deel ik ook wel (niets doen is de slechtste oplossing), alleen hebben we daar andere ideeën over. Ik denk niet dat drastische inkrimping van subfora automatisch leidt tot meer activiteit. De oorzaken van de terugloop liggen m.i. voornamelijk bij hele andere factoren. De wereld veranderd en de internetwereld ook. Fora zijn sowieso over hun hoogtepunt heen.
Ja dat is zo en als ze serieus zouden zijn geweest hadden ze wel een antwoord gekregen ....quote:Op zondag 4 januari 2015 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is toch een openbaar forum?
Heb er geen last van.
Nou nee. Niet echt, maar het zou me niet verbazen als het alsnog gaat gebeuren.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:00 schreef drakin het volgende:
Ik zie trouwens dat dat memory lane topic juist bij dit deel van Fok perfect zou passen, heb je meteen 2 samengevoegd.
Waarom niet? Gaat toch ook allemaal over oude shit?quote:Op maandag 5 januari 2015 00:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou nee. Niet echt, maar het zou me niet verbazen als het alsnog gaat gebeuren.
Ik keek gister met Sas een film en hij keek film + het darten op een 2e scherm, mijn tv en computer staan naast elkaar(eigen gemaakt computer/tv meubelkast) Dus zo prima opgelost, beide tevreden en lekker tegen elkaar aan.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
Papadopoulos is klaar met Darten kijken, dus ik kan de slaapkamer weer in![]()
Dat stomme darten kijken wij nooit naar
Weet je gelijk de reden waarom ie hier komt ...quote:Op maandag 5 januari 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
Papadopoulos is klaar met Darten kijken, dus ik kan de slaapkamer weer in![]()
Dat stomme darten kijken wij nooit naar
Papadopoulos is de neef van die Griek dus daar ga ik niet tegenaan kruipenquote:Op maandag 5 januari 2015 00:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik keek gister met Sas een film en hij keek film + het darten op een 2e scherm, mijn tv en computer staan naast elkaar(eigen gemaakt computer/tv meubelkast) Dus zo prima opgelost, beide tevreden en lekker tegen elkaar aan.
Ah zo dus ook de F1 en zoquote:Op maandag 5 januari 2015 00:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik keek gister met Sas een film en hij keek film + het darten op een 2e scherm, mijn tv en computer staan naast elkaar(eigen gemaakt computer/tv meubelkast) Dus zo prima opgelost, beide tevreden en lekker tegen elkaar aan.
Ouwe koeien Fann dat is iets anders.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom niet? Gaat toch ook allemaal over oude shit?
Neh... is gewoon voor de gezelligheid en hij heeft ook in Amsterdam gewoond, dus hij vindtquote:Op maandag 5 januari 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet je gelijk de reden waarom ie hier komt ...
F1 is zelfs het geluid bij uit, darten was geluid zacht bij aan. Anders hoor je dat 180 niet roepen.quote:
Wat deed die dan in de slaapkamer?quote:Op maandag 5 januari 2015 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Papadopoulos is de neef van die Griek dus daar ga ik niet tegenaan kruipen
Nou ja TV programma's enzo... dat bedoel ik, ik kijk daar ook niet vaak moet ik zeggen ...quote:Op maandag 5 januari 2015 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ouwe koeien Fann dat is iets anders.
Omdat hij darten wilde kijkenquote:
Je weet hoe er over Grieken gedacht wordtquote:Op maandag 5 januari 2015 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... is gewoon voor de gezelligheid en hij heeft ook in Amsterdam gewoond, dus hij vindt
het wel leuk zo af en toe, en er is weinig familie over.. ze zijn als broers, dus voor hun is
dat leuk, vandaag zijn ze met zijn tweetjes de stad in geweest, is weer eens iets anders toch?
Mannen onder elkaar enzo
Nee eigenlijk nietquote:Op maandag 5 januari 2015 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weet hoe er over Grieken gedacht wordt
Wist niet eens dat het bestond.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja TV programma's enzo... dat bedoel ik, ik kijk daar ook niet vaak moet ik zeggen ...
Heeft die PC geen bluetooth ? Kan ie gewoon met een headsetje half meeluisteren......quote:Op maandag 5 januari 2015 00:10 schreef drakin het volgende:
[..]
F1 is zelfs het geluid bij uit, darten was geluid zacht bij aan. Anders hoor je dat 180 niet roepen.
Memory Lanequote:Op maandag 5 januari 2015 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wist niet eens dat het bestond.
Ik vergeet daar juist te kijken terwijl het best leuk is daar, past dus helemaal bij 40 + of andersom.quote:
Ja kan best denk ik, als het moet...quote:Op maandag 5 januari 2015 00:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vergeet daar juist te kijken terwijl het best leuk is daar, past dus helemaal bij 40 + of andersom.
quote:Op maandag 5 januari 2015 00:16 schreef drakin het volgende:
Hun SC is op 27 december geopend en is nog niet eens op pagina 2
Ze zoeken het maar uit die FA's hier.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vergeet daar juist te kijken terwijl het best leuk is daar, past dus helemaal bij 40 + of andersom.
Dat dus dat gezeik over sluiten van en moven naar .... Denk dat het een averechts effect oplevertquote:Op maandag 5 januari 2015 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze zoeken het maar uit die FA's hier.
Ik heropen gewoon weer Bikkeltijd dan.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus dat gezeik over sluiten van en moven naar .... Denk dat het een averechts effect oplevert
Ja, zo is het ook niet leuk meer.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:01 schreef Tijn het volgende:
Daar geef ik je ook helemaal gelijk in (op alle punten).
Ken ik niet .... Doe maar een linkje dan....quote:Op maandag 5 januari 2015 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heropen gewoon weer Bikkeltijd dan.
Een 15-jarige die over zijn oude shit komt praten is net wat anders als de moeder van die 15-jarige die over haar oude shit praat. Deels overlapt het elkaar, maar voor een groot deel ook niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:02 schreef FANN het volgende:
Waarom niet? Gaat toch ook allemaal over oude shit?
Wat is dat? En moet dat niet samengevoegd worden met 40 plus?quote:Op maandag 5 januari 2015 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heropen gewoon weer Bikkeltijd dan.
Kortom: betere moderatie is welkom. Dat is ook een punt dat ik een paar keer heb zien terugkomen in het FB-topic dat hierover gaat: FB / Laatste jaar van FOK!quote:Op maandag 5 januari 2015 00:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hier kan ik ongeremd tl dr postings maken en daar zelfs een topic over openen waar anderen ook plezier aan beleven. Geen gezeik, geen gedoe en geen "fipo-posters" . Ik denk echt dat een hoop users vooral voor hun plezier hier komen en niet zozeer om hun mening te verkondigen en dan krijg je dus langzaam een ander soort forum als dat het ooit was. Mss dat dat bij oudere users nog meer speelt als bij de wat jongere.
Tijn. ONZ / Lamon's Bikkeltijd deel 26quote:Op maandag 5 januari 2015 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken ik niet .... Doe maar een linkje dan....
Wat Tijn aangeeft is dat hij veel unieke topics wil zien. Heel toevalligquote:Op maandag 5 januari 2015 00:25 schreef drakin het volgende:
Real Life Soaps & Streams en Soaps, Showbizz & Sterren en Eurovisie Songfestival kan ondergebracht worden bij tv en films
Festivals en De Feestdagen en Uitgaan & Vrije tijd kan bij elkaar, eventueel kan MEN daar ook wel bij
Fokkers helpen Fokkers en Vraag en aanbod past bij elkaar.
Zo dat is al wat opgeruimd.
Serious Request, serieus is dat een apart iets? Dat kan wel bij klaagbaak.
Er is er zelfs nog 1 open. ONZ / Bikkeltijd Deel 33 ooit ook wel Lamon's Bikkeltijd geheten.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat is dat? En moet dat niet samengevoegd worden met 40 plus?
Ik denk dat een neveneffect van het terugbrengen van het aantal subfora ook een afname van het aantal slowchattopics is. Dan bereik je op wat natuurlijkere wijze een betere mix tussen slowchat en "normale" topics.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je dus wat je nu post in een apart topic moeten gooien, maar ja....dat is ook zo geforceerd.
Ik zag nog wel meer combo's of iets wat je juist uit elkaar zou kunnen halen. Zou leuk zijn om gekke combo's voor de samenvatting te maken. relaties kunnen best bij voetbal bijvoorbeeld omdat ze op het groene grasveld ook altijd zo staan te janken. En sport en games is gewoon ook vrije tijd.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat Tijn aangeeft is dat hij veel unieke topics wil zien. Heel toevalligheb ik net een paar dagen geleden aan bondage gevraagd om stats voor unieke topics in zijn tool in te passen en dat heeft hij gedaan.
Kan ik ze voor 40+ mooi eens gaan vergelijken met andere subfora.
Eigenlijk zou je dus wat je nu post in een apart topic moeten gooien, maar ja....dat is ook zo geforceerd. Krijg je een KLB-idee waar elke hersenscheet een topic oplevert en je tig mods nodig hebt om alles in goede banen te leiden en een hoop gezeik en gedoe om niets.
Bottomline is dat we ook wat meer in andere topics buiten de SC zouden moeten gaan posten, iets wat trouwens het laatste half jaar sowieso al gebeurd, dus we zijn op de goede weg.
Fijn dat je lekker constructief meedenkt.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag nog wel meer combo's of iets wat je juist uit elkaar zou kunnen halen. Zou leuk zijn om gekke combo's voor de samenvatting te maken. relaties kunnen best bij voetbal bijvoorbeeld omdat ze op het groene grasveld ook altijd zo staan te janken. En sport en games is gewoon ook vrije tijd.
O wacht, gooi alles maar onder vrije tijd want tenslotte is Fok 1 grote vrije tijdsbesteding!
opgelost.
Mjah. Geen moderatie nodig zoals hier is wel erg prettig. Er is geloof ik 1 posting afgelopen jaar in heel 40+ verwijderd.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:27 schreef Tijn het volgende:
Kortom: betere moderatie is welkom. Dat is ook een punt dat ik een paar keer heb zien terugkomen in het FB-topic dat hierover gaat: FB / Laatste jaar van FOK!
Zal morgen eens kijken of ik het terug kan vinden. Nu roept mijn bed. Wekker gaat weer vroeg af.quote:Of ook in de topics over dit onderwerp heb gepost een paar maanden geleden weet ik eerlijk gezegd niet meer, maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk. Ik post hier nu een jaar of 14 en ik zou het doodzonde vinden dat er een eind zou komen aan Fok! Forum.
Ha ha ha . De triestheid.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik snap je intentie en die deel ik, maar vindt het gewoon jammer dat 1 van de weinige subfora waar een explosie aan activiteit heeft plaatsgevonden als voorbeeld erbij wodt gesleept puur en alleen omdat Tong er uit persoonlijke redenen een pleurishekel aan heeft gekregen.
Newbie!quote:Op maandag 5 januari 2015 00:27 schreef Tijn het volgende:
Ik post hier nu een jaar of 14 en ik zou het doodzonde vinden dat er een eind zou komen aan Fok! Forum.
Betere moderatie is dan ook niet hetzelfde als veel posts verwijderen. Als het niet nodig is om in te grijpen, is het beter als er niet wordt ingegrepen. Maar ik denk dat het ook te vaak gebeurt dat ingrijpen welkom zou zijn, maar het niet gebeurt.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah. Geen moderatie nodig zoals hier is wel erg prettig. Er is geloof ik 1 posting afgelopen jaar in heel 40+ verwijderd.en Karina hoeft meestal alleen maar iets te reeksen of foute TT's oid aan te passen.
In bepaalde leeftijdsgroepen/subfora is nou eenmaal meer moderatie nodig als in andere en de subfora/topics waar veel moderatie nodig is probeer ik zoveel mogelijk te ontwijken.
Ja, ik ga ook zo. Truste en insgelijks hoorquote:Zal morgen eens kijken of ik het terug kan vinden. Nu roept mijn bed. Wekker gaat weer vroeg af.
Leuk om met je gesproken te hebben btw.
Ik denk ook niet dat V&A echt werkt. Waarom zou je in vredesnaam daar iets verkopen ipv gewoon op marktplaats.nl of eBay?quote:Op maandag 5 januari 2015 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zet voor de gein maar eens wat te koop in V&A, snap je meteen waarom mensen wegblijven.
Die tegen de Oostenrijkse grens aan met alles in een en help yourself nurses?quote:Op maandag 5 januari 2015 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je last van stemmingswisselingen tong? Ik weet nog een hele goede kliniek.
Maar je hebt wel een punt hoor.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:40 schreef Tijn het volgende:
We kunnen niet allemaal zo'n ouwe zak als jij zijn, he.
Staan zeker leuke dingen te koop daar maar de reacties zijn van een nog lager dan Marktplaats mail niveau.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat V&A echt werkt. Waarom zou je in vredesnaam daar iets verkopen ipv gewoon op marktplaats.nl of eBay?
Then again, ik heb er toch al aardig wat leuke computerspelletjes gekocht in de loop der jaren
Ik vind het juist bemoedigend dat 40+ als 1 van de weinige subfora zo'n gigantische groei doormaakt.quote:
Tong is gewoon een verzuurde net niet mod.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het juist bemoedigend dat 40+ als 1 van de weinige subfora zo'n gigantische groei doormaakt.
Kunnen 95% van de andere subfora een voorbeeld aannnemen.
Doe nou niet anders komt ie nog 26 keer vertellen dat ie ooit, als grap, wel een eigen forum heeft gehad.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tong is gewoon een verzuurde net niet mod.
Welke. Ben benieuwd.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je last van stemmingswisselingen tong? Ik weet nog een hele goede kliniek.
Er valt weinig te groeien aan NWS en VBL.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het juist bemoedigend dat 40+ als 1 van de weinige subfora zo'n gigantische groei doormaakt.
Kunnen 95% van de andere subfora een voorbeeld aannnemen.
Ik ben alles dan verzuurd. Blijf altijd positief. Ben trouwens mod geweest op m'n eigen FOK!forum. Heb een eigen FOK!smilie. En ben eergisteren nog gevraagd mod te worden op een bepald FOK!-forum.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tong is gewoon een verzuurde net niet mod.
Hoe je over jezelf denkt is niet per definitie de waarheid.quote:Op maandag 5 januari 2015 01:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben alles dan verzuurd. Blijf altijd positief. Ben trouwens mod geweest op m'n eigen FOK!forum. Heb een eigen FOK!smilie. En ben eergisteren nog gevraagd mod te worden op een bepald FOK!-forum.
Kritiek leveren is niet per definitie negatief. Het getuigd juist van meedenken en is iedereen vrijgegeven.
Ben je ook positief voor 40 plussers en deze geweldig leuke SC tong?quote:Op maandag 5 januari 2015 01:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben alles dan verzuurd. Blijf altijd positief. Ben trouwens mod geweest op m'n eigen FOK!forum. Heb een eigen FOK!smilie. En ben eergisteren nog gevraagd mod te worden op een bepald FOK!-forum.
Kritiek leveren is niet per definitie negatief. Het getuigd juist van meedenken en is iedereen vrijgegeven.
Mijn god. Over negatief en azijnzuur gesproken. Golfer is nog blind van eigen adoratie na Ajax-Liverpool de mist-wedstrijd in 1966. Als er iemand de plank vaak misslaat is het Golfer wel. Hoe zielig moet je zijn om hem te passeren ?quote:Op maandag 5 januari 2015 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe nou niet anders komt ie nog 26 keer vertellen dat ie ooit, als grap, wel een eigen forum heeft gehad.
Werd het tong zelf te druk?quote:Op maandag 5 januari 2015 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Al zijn geniale topics verzameld, het werd al snel te druk.
Gelukkig dat je positief bent over deze sc, want wat ik zo lees is dat men denkt dat je dat juist niet bent.quote:Op maandag 5 januari 2015 01:09 schreef tong80 het volgende:
NWS. Verder ben ik positief over deze SC. Heeft verder niks met 40+ te maken.
quote:Op maandag 5 januari 2015 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe nou niet anders komt ie nog 26 keer vertellen dat ie ooit, als grap, wel een eigen forum heeft gehad.
Daar is ie al, de voorspelbare zielepiet, voor de 27e ste keer.quote:Op maandag 5 januari 2015 01:05 schreef tong80 het volgende:
Ben trouwens mod geweest op m'n eigen FOK!forum.
Ik blijf het vermakelijk vinden.quote:Op maandag 5 januari 2015 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Daar is ie al, de voorspelbare zielepiet, voor de 27e ste keer.
Volgens mij deed ie dat expresquote:Op maandag 5 januari 2015 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Als je ironie niet begrijpt is het einde zoek.quote:Op maandag 5 januari 2015 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop het ook.quote:
kijk naar de post boven je, je hoop is uitgekomen voor je het uitsprak.quote:
Probleem is alleen dat jouw ironie niet begrepen wordt en eerlijk gezegd ook wel erg voorspelbaar is.quote:Op maandag 5 januari 2015 01:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je ironie niet begrijpt is het einde zoek.
Ik ook. Trusten!quote:Op maandag 5 januari 2015 01:16 schreef drakin het volgende:
kijk naar de post boven je, je hoop is uitgekomen voor je het uitsprak.
Nu kan ik gerust slapen.
Dat is niet alles positief bekijken tong.quote:Op maandag 5 januari 2015 01:18 schreef tong80 het volgende:
Alsof ik waarde hecht aan de mening van de Judas van FOK!. Golfer is het begrip vroegere vriend allang voorbij. Is valser dan een valse nicht. Schaamt zich nergens voor. Ik ben ooit gewaarschuwd voor hem. Ben echter dienstbaar en vertrouwbaar. Had ik maar eerder geluisterd. Had me veel door de vingers zien posts gescheeld. Sommige mensen deugen, anderen deugen niet. Rangschik Golfer na believen. De treurige oude eenzame verzuurde zak.
Dat is nogal een understatement.quote:Op maandag 5 januari 2015 01:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is niet alles positief bekijken tong.
Kritiek en negatieviteit hoort idd bij het leven. Golfer echter is nooit eens lief of mooi positief.quote:Op maandag 5 januari 2015 01:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is niet alles positief bekijken tong.
Ben benieuwd. Ervaringsdeskundige ?quote:Op maandag 5 januari 2015 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik stuur je adres van die kliniek wel ff.
Na mijn psychose 2 maanden bij m'n moeder ingewoond. Je bent dan afhankelijk. Dierbaren zijn dan extra dierbaar.quote:Op maandag 5 januari 2015 01:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb er een heerlijke decembermaand gehad.
Ben preventief vertrokken, was het Piet gelul zat.quote:Op maandag 5 januari 2015 01:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na mijn psychose 2 maanden bij m'n moeder ingewoond. Je bent dan afhankelijk. Dierbaren zijn dan extra dierbaar.
Hoelang is dat geleden Tong?quote:Op maandag 5 januari 2015 01:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na mijn psychose 2 maanden bij m'n moeder ingewoond. Je bent dan afhankelijk. Dierbaren zijn dan extra dierbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |