Ja maar die hebben we afgewimpeld... Denk dat ze naar bed werden geroepenquote:Op zondag 4 januari 2015 02:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw, er waren wat figuren verdwaald in vorige topic volgens mij?
Is die nog wakker dan ? Dan ben ik weg PP ... Latersquote:Op zondag 4 januari 2015 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
En omdat mijn muts er zo lekker nat van wordt.
Sorry voor de details.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Is die nog wakker dan ? Dan ben ik weg PP ... Laters
Uit de "Geen reet te doen SC"quote:Op zondag 4 januari 2015 02:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw, er waren wat figuren verdwaald in vorige topic volgens mij?
quote:Op zondag 4 januari 2015 01:59 schreef Tyron het volgende:
zullen we ergens gaan trollen/rellen
jr-style kies een topic uit
quote:Op zondag 4 januari 2015 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
40+ / [40+ SC #523] MasterMind FoK! name from ????
Stel voetbaldownies. De nazaten van MM, alleen dan op het internet.quote:
Wat een sukkels. En dat noemen ze rellen.quote:Op zondag 4 januari 2015 06:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uit de "Geen reet te doen SC"
[..]
[..]
[..]
Stel voetbaldownies. De nazaten van MM, alleen dan op het internet.
Ach ja. Schattig wel.quote:Op zondag 4 januari 2015 07:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat een sukkels. En dat noemen ze rellen.
quote:Op zondag 4 januari 2015 07:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach ja. Schattig wel.
Komen ze in een gesprek tussen PP en chufi terecht. Tsja....daar valt weinig lol uit te halen. Die murmelen toch wel door. Of er nu anderen zijn of niet.
Dit soort figuren mogen niet eens in mijn schaduw staan...quote:Op zondag 4 januari 2015 06:45 schreef Kingstown het volgende:
Zolang jij nog maar sneller schiet dan je schaduw is er niets aan de hand.quote:Op zondag 4 januari 2015 09:27 schreef MadMaster het volgende:
Dit soort figuren mogen niet eens in mijn schaduw staan...
Potentiële handel voor je Piet!quote:Op zondag 4 januari 2015 04:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze mag niet ontbreken in een hooligan topic.
voor mijn autistische Aap is dat een ideale aftel kalender naar het nieuwe jaarquote:Op zondag 4 januari 2015 10:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben trouwens mijn December Kalender Kraskaart Kerstcadeau aan het uitpakken. Man, man, man ....wat een werk al dat hokjes openmaken en krassen.
quote:Op zondag 4 januari 2015 06:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uit de "Geen reet te doen SC"
[..]
[..]
[..]
hjulleie moete je geroet bekkende ciht houden jluylie zijn zelfr sukkelsw en veotlbgaodowniesquote:Op zondag 4 januari 2015 07:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat een sukkels. En dat noemen ze rellen.
Heeft ie nog niet alle hokjes open dan?quote:Op zondag 4 januari 2015 12:07 schreef sacha het volgende:
[..]
voor mijn autistische Aap is dat een ideale aftel kalender naar het nieuwe jaar
is het nog decemberquote:Op zondag 4 januari 2015 13:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie nog niet alle hokjes open dan?
yeah! kom net uit de tuin, er bloeien nog steeds bloemetjesquote:Op zondag 4 januari 2015 13:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee de zon schijnt en Piet is weer terug![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 71% gewijzigd door Treehut362 op 04-01-2015 15:35:19 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Uiteraardquote:Op zondag 4 januari 2015 15:15 schreef MadMaster het volgende:
Eindelijk het whisky gerelateerde artikel geschreven voor een whiskyblad dat ik eigenlijk eind vorig jaar al had moeten inleveren.
Toen de eindejaars-editie van het blad onlangs op de mat viel stond mijn bijdrage er dus niet in...
Is het online ergens te lezen?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:15 schreef MadMaster het volgende:
Eindelijk het whisky gerelateerde artikel geschreven voor een whiskyblad dat ik eigenlijk eind vorig jaar al had moeten inleveren.
Toen de eindejaars-editie van het blad onlangs op de mat viel stond mijn bijdrage er dus niet in...
Nee, nog niet.quote:
Ja dat was wel grappig.quote:Op zondag 4 januari 2015 07:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach ja. Schattig wel.
Komen ze in een gesprek tussen PP en chufi terecht. Tsja....daar valt weinig lol uit te halen. Die murmelen toch wel door. Of er nu anderen zijn of niet.
Ja en met het nieuwe topic waren ze alweer weg .....quote:
Ik ben er blij omquote:Op zondag 4 januari 2015 19:40 schreef FANN het volgende:
Ik zou nu ook een toepje neer kunnen plempen maar dat doe ik niet
Ik heb vorige week veel Top 200 geluisterd en daarin hoorde ik weer van nummers waarvan ik dacht dat het origineel van een andere was. Je verwacht het niet hč.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:41 schreef FANN het volgende:
Ik dacht dat dit plaatje van Spooky and Sue was maar dat is dus gejat...
Nee, soms kom ik iets tegen op YT en dat typ ik de titel van het liedje in zoals nuquote:Op zondag 4 januari 2015 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vorige week veel Top 200 geluisterd en daarin hoorde ik weer van nummers waarvan ik dacht dat het origineel van een andere was. Je verwacht het niet hč.
Gewoon niet doen... Maak je slapende honden mee wakker ....quote:Op zondag 4 januari 2015 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, soms kom ik iets tegen op YT en dat typ ik de titel van het liedje in zoals nu
en dan komt er iemand héél anders tevoorschijn, wel grappig
Hoe moet Fann dan haar YTs luisteren?quote:Op zondag 4 januari 2015 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon niet doen... Maak je slapende honden mee wakker ....
zouden er mensen bijzitten die de rechten niet hebben betaald?quote:Op zondag 4 januari 2015 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Woefquote:Op zondag 4 januari 2015 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
ja precies! soms weet ik effe de naam van de band niet ofzo en wél de titelquote:Op zondag 4 januari 2015 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe moet Fann dan haar YTs luisteren?
Handig topic MUZ / Help, ik zoek... #357quote:Op zondag 4 januari 2015 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ja precies! soms weet ik effe de naam van de band niet ofzo en wél de titel
thanksquote:Op zondag 4 januari 2015 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Handig topic MUZ / Help, ik zoek... #357
zo jammer dat die er niet meer is...quote:Op zondag 4 januari 2015 19:57 schreef Deisyy het volgende:
Dat doe ik dit mooie nummer van Michael Jackson even.
Wacko was de eerste artiest van wie ik een concert in de Arena heb gezien.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:57 schreef Deisyy het volgende:
Dat doe ik dit mooie nummer van Michael Jackson even.
Vind ik ook hoor Fann, dit vind ik zo'n mooi nummer.quote:
Maf was hij wel, hij werd niet voor niets Wacko Jacko genoemd, maar ik vond hem wel een goede artiest.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacko was de eerste artiest van wie ik een concert in de Arena heb gezien.
Het heeft mijn liefde voor die galmbak niet bevorderd. Die voor Wacko trouwens ook niet.
Wat een mafkees met z'n namaak gejank op het podium...
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacko was de eerste artiest van wie ik een concert in de Arena heb gezien.
Het heeft mijn liefde voor die galmbak niet bevorderd. Die voor Wacko trouwens ook niet.
Wat een mafkees met z'n namaak gejank op het podium...
Hij was toch gewoon uniekquote:Op zondag 4 januari 2015 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maf was hij wel, hij werd niet voor niets Wacko Jacko genoemd, maar ik vond hem wel een goede artiest.
Veel van zijn muziek kan ik wel waarderen en ik wilde hem per se een keer live zien.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maf was hij wel, hij werd niet voor niets Wacko Jacko genoemd, maar ik vond hem wel een goede artiest.
arme jongen, die broers zijn nu druk met de centjes opmakenquote:Op zondag 4 januari 2015 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel van zijn muziek kan ik wel waarderen en ik wilde hem per se een keer live zien.
Begint 'ie daar op het podium een hele act richting z'n broers, 'I love them so much' en dat soort gekweel. Tranen met tuiten, ontroostbaar.
Prima dat je van de broederliefde bent, maar daar kom ik niet voor.
Zingen kreng en niet vals, zoals je vaak deed, dan ben je de goeiste!
Hoe kom je daar bij?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
arme jongen, die broers zijn nu druk met de centjes opmaken
Michael was een beetje de weg kwijt, ook op dat podium natuurlijk, maar dat doet voor mij niets af aan zijn kwaliteiten.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel van zijn muziek kan ik wel waarderen en ik wilde hem per se een keer live zien.
Begint 'ie daar op het podium een hele act richting z'n broers, 'I love them so much' en dat soort gekweel. Tranen met tuiten, ontroostbaar.
Prima dat je van de broederliefde bent, maar daar kom ik niet voor.
Zingen kreng en niet vals, zoals je vaak deed, dan ben je de goeiste!
Ik heb geen medelijden met wie dan ook van de Jackson familie, Michael inclusief.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
arme jongen, die broers zijn nu druk met de centjes opmaken
Betrouwbare bron dusquote:Op zondag 4 januari 2015 20:10 schreef FANN het volgende:
[..]
dat zei de broer van mijn tante, haar nichtje en daar de overbuurvrouw van
Ik lig er verder ook niet wakker van, maar Michael vond ik altijd wel een beetje tragisch omquote:Op zondag 4 januari 2015 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden met wie dan ook van de Jackson familie, Michael inclusief.
Ze zoeken het maar uit, bijv. door de rechten op de Beatles songs weer te verkopen...
Ik verwacht een serie nonsens artikelen met plaatjes,quote:Op zondag 4 januari 2015 20:10 schreef FANN het volgende:
[..]
dat zei de broer van mijn tante, haar nichtje en daar de overbuurvrouw van
dan moet je naar SHOWquote:Op zondag 4 januari 2015 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik verwacht een serie nonsens artikelen met plaatjes,
Die is wat slimmerquote:
Ook niet meer.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ja die krijgt er geld voor, dat is ook weer waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |